Handen is wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander verhaal. De mannen die weten hoe ze hun handen/vingers moeten gebruiken kan ik ook wel op 1 hand tellen ben ik bang.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja helaas... Er heeft ooit ééntje met zijn hand letterlijk in mijn lies gezeten (dus eigenlijk been). Dan gaat het niet meer over millimeters maar ettelijke centimeters.
Toen ik aangaf dat hij wat meer naar het midden moest was het antwoord: 'ik weet wel wat ik doe'
Ja maar op een been of wat verkeerd tussen lippen zitten moet toch ergens haalbaar en voelbaar zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Handen is wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander verhaal. De mannen die weten hoe ze hun handen/vingers moeten gebruiken kan ik ook wel op 1 hand tellen ben ik bang.
Je hebt een keer verteld dat je ooit een gewelddadige verkrachting hebt meegemaakt. Zou dat ook een oorzaak kunnen zijn dat je geen orgasme krijgt tijdens de sex?quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:36 schreef Ansa het volgende:
Het feit dat ik nooit een orgasme heb kunnen krijgen tijdens seks, had te maken met mijn complexe PTSD en met het feit dat ik me bij mannen zelden echt veilig voel. Ik ben voortdurend bezig met de gedachte wanneer ze me weer zullen verlaten. Dat is een probleem van mezelf.
Precies.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Ik moet wel zeggen, als ik in gesprekken merk dat de mannen echt zelf plezier hebben in orale seks geven, dat het dan meestal wel goed zit.
Neeeee wat naar. Heb ook wel eens eentje gehad die dacht dat het tempo van zo'n duracel konijn fijn was bij vingeren.. Ellende. Maar goed, er zijn er gelukkig ook een hoop die wel reageren op (non verbale) feedback en weten wat ze doen. :pquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja helaas... Er heeft ooit ééntje met zijn hand letterlijk op mijn lies gezeten (dus eigenlijk been). Dan gaat het niet meer over millimeters maar ettelijke centimeters.
Toen ik aangaf dat hij wat meer naar het midden moest was het antwoord: 'ik weet wel wat ik doe'
Ja kijk, dan stopt het wel een beetje...
Ja geen idee, ik durf het niet te zeggen. Er zijn ook mannen die 'm er tegenaan leggen en dan denken dat ze er al in zitten, dus ik verbaas me helemaal nergens meer over.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar op een been of wat verkeerd tussen lippen zitten moet toch ergens haalbaar en voelbaar zijn?
Hier zit een Belgenmop in, maar ik vermoed dat het dan hetzelfde is met Nederlandse mannen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja helaas... Er heeft ooit ééntje met zijn hand letterlijk op mijn lies gezeten (dus eigenlijk been). Dan gaat het niet meer over millimeters maar ettelijke centimeters.
Ja kijk, dan stopt het wel een beetje...
Nee want dat was daarvoor al zo. En de verkrachting was meer in een huiselijk geweld setting waar een ex weigerde seks te hebben, ik boos werd op hem en hij toen zei ' dan krijg je seks" en me verkrachtte. Het was geen beroving op straat oid. Ik was vooral opgelucht dat we weer seks hadden tot een therapeut zei dat ik verkracht was.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt een keer verteld dat je ooit een gewelddadige verkrachting hebt meegemaakt. Zou dat ook een oorzaak kunnen zijn dat je geen orgasme krijgt tijdens de sex?
Oja die zijn er ook. Of die op de venusheuvel zitten te frotten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:37 schreef Koettie het volgende:
[..]
Neeeee wat naar. Heb ook wel eens eentje gehad die dacht dat het tempo van zo'n duracel konijn fijn was bij vingeren.. Ellende. Maar goed, er zijn er gelukkig ook een hoop die wel reageren op (non verbale) feedback en weten wat ze doen. :p
quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik durf het niet te zeggen. Er zijn ook mannen die 'm er tegenaan leggen en dan denken dat ze er al in zitten, dus ik verbaas me helemaal nergens meer over.
Nee. Ik woon in de Randstad en er gaan continu bussen en treinen. Ik slikte ook jarenlang lorazepam voor onbehandelde trauma en mocht niet rijden. Nu daar vanaf maar geen zin om geld uit te geven aan rijbewijs en auto.quote:
Ik pak hun hand em zeg " hier" maar ze verpestem het nogquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oja die zijn er ook. Of die op de venusheuvel zitten te frotten.
Of als je zelf een beetje mee stuurt met je bekken omdat ze er maar een klein beetje naast zitten, dat ze mee opschuiven. Zelfs na 4 keer bijsturen naar een kant blijven zij mee weg schuiven
Dat is maar goed ook, want dan heb je die andere hand nodig om zijn hand te begeleiden…quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Handen is wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander verhaal. De mannen die weten hoe ze hun handen/vingers moeten gebruiken kan ik ook wel op 1 hand tellen ben ik bang.
Mja nee dat doe ik niet. Vind ik te onbeleefd.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik pak hun hand em zeg " hier" maar ze verpestem het nog
Huh?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik durf het niet te zeggen. Er zijn ook mannen die 'm er tegenaan leggen en dan denken dat ze er al in zitten, dus ik verbaas me helemaal nergens meer over.
Jep..quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:41 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik pak hun hand em zeg " hier" maar ze verpestem het nog
Vreselijk voor je dat je verkracht bent.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee want dat was daarvoor al zo. En de verkrachting was meer in een huiselijk geweld setting waar een ex weigerde seks te hebben, ik boos werd op hem en hij toen zei ' dan krijg je seks" en me verkrachtte. Het was geen beroving op straat oid. Ik was vooral opgelucht dat we weer seks hadden tot een therapeut zei dat ik verkracht was.
Yep. Die denken dat ze al aan het penetreren zijnquote:
Ohnee dat doe ik wel hoor. In de juiste setting kan dat best.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja nee dat doe ik niet. Vind ik te onbeleefd.
Doen!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja nee dat doe ik niet. Vind ik te onbeleefd.
Als ze niet genoeg met haar seksen dan is ze bang dat ze het elders gaan zoeken. Ze moeten uitgeput zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:44 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Vreselijk voor je dat je verkracht bent.
Ik snap het stukje dat je boos werd dat hij geen seks wilde hebben niet, los van dit nare trauma (en ik meen dat echt, geen enkele vrouw of man zou zoiets moeten meemaken). Iemand kan toch geen zin hebben, waarom zou je daar boos om worden?
Ik zou wel bijsturen maar niet 'hier' zeggen. Is zo dwingendquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doen!
Zelf wel plezier hebben en je partner onbevredigd achterlaten is veel onbeleefder.
En mannen met een broos egootje moeten maar wat eelt op hun ziel kweken.
Omdat hij het deed als straf omdat ik een andere politieke mening had en ik daarvoor moest "boeten".quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:44 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Vreselijk voor je dat je verkracht bent.
Ik snap het stukje dat je boos werd dat hij geen seks wilde hebben niet, los van dit nare trauma (en ik meen dat echt, geen enkele vrouw of man zou zoiets moeten meemaken). Iemand kan toch geen zin hebben, waarom zou je daar boos om worden?
Ja eens.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou wel bijsturen maar niet 'hier' zeggen. Is zo dwingend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |