Waarom? 8 uur is heel lang.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik snap dit nog steeds niet. Als je dat ook meteen zo uitdraagt naar de man in kwestie, kan ik me goed voorstellen dat het mega afschrikt.
Er was geen seks en koffie is geen date. Ik ga niet 40 min in de trein zitten voor een koffie.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan laat je je gebruiken
normaal moeten ze 300 euro lappen voor een wip van een uurtje
ik zou er dan ook heel goed ziek van zijn ja
een gigantische belediging is dat
voortaan eerst maar een paar keer koffiedrinken, hij zal gedacht hebben , zo die is makkelijk
Maar kennelijk haakten ze wel af. Het is meestal niet zo dat mensen een officieel klachtenformulier inleveren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb nooit klachten gehad.
Omdat je (beide) toch helemaal geen tijd hebt gehad om te processen wat je voelt enzo?quote:
hoeveel juist?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eerlijk?
Het is bedroevend hoeveel mannen er echt naast zitten.. zelfs na aanwijzingen.
En ja, dan geef je het op.
Er is hoop hoor. Er zijn ook heel veel mannen die er niet naast zitten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eerlijk?
Daarom zei ik het begin van. Bovendien app je toch al een tijd voor je zoent?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Omdat je (beide) toch helemaal geen tijd hebt gehad om te processen wat je voelt enzo?
Ik heb vorige week ook een lange date gehad en hij bleef slapen, zonder seks. Maar zou het echt raar gevonden hebben als hij dan ineens zei; zo, nu hebben we eigenlijk wel een relatie toch?
Nee. Ik 'ken' je pas 8 uren en het was leuk, ik wil je wel vaker zien en kijken hoe het loopt, maar het is dan nog geen relatie.
Noem het maar zoals je zelf wil. Ik zal er niet meer over zeuren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:07 schreef VEM2012 het volgende:
Goh, welk woord voldoet voldoet voor jou wel in dezen?
Ik heb buiten die date om nooit gehad dat ze snel afhaaktenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:18 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Maar kennelijk haakten ze wel af. Het is meestal niet zo dat mensen een officieel klachtenformulier inleveren.
Of lag het aan je dwingende persoonlijkheid?
Het begin van ontdekken. Niet het begin van een relatie.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Daarom zei ik het begin van. Bovendien app je toch al een tijd voor je zoent?
Ok, dat laatste snap ik.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eerlijk?
Maar wie gaat dan ook zeggen: nou meid, zoenen kan je niet?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb nooit klachten gehad.
Je kan elkaar toch ontdekken in een relatie? Ik heb er tig gehad en soms ging het na 3 maanden uitquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Het begin van ontdekken. Niet het begin van een relatie.
Hoeveel uren moet je appen voor het zoenen?
Mannen zullen niet weer af willen spreken dan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar wie gaat dan ook zeggen: nou meid, zoenen kan je niet?
Je kan elkaar toch ontdekken zonder er een label aan te hangen? Iemand uit de juiste vijver houdt het wel bij 1, uit zichzelf. Als je leuk genoeg bent.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:27 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je kan elkaar toch ontdekken in een relatie? Ik heb er tig gehad en soms ging het na 3 maanden uit
Gewoon wat langer wachten voordat je gaat zoenen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:21 schreef Ansa het volgende:
Ik heb er geen enkel probleem mee om één of twee dates te hebben waarin niet gezoend wordt en waarin hij eventueel nog andere eerste dates heeft. Maar op het moment dat er gezoend wordt, wil ik dat ik de enige ben met wie hij op dat moment aan het daten is. Waarom zou ik met iemand afspreken, daar gevoelens voor krijgen, terwijl het voor hem slechts een verzetje is?
Dan is de hechting volledig asymmetrisch en dat eindigt voor mij onvermijdelijk in verdriet
Om iemand te leren kennen toch niet? Hoogstens zit je dan op ‘die is leuk en wil ik nog eens zien’. En dan kan het ‘leuk’ nog een momentopname zijn.quote:
Heb jij geen auto?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:18 schreef Ansa het volgende:
[..]
Er was geen seks en koffie is geen date. Ik ga niet 40 min in de trein zitten voor een koffie.
Nou voel ik mij meteen weer een stuk minder bijzonder.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Er is hoop hoor. Er zijn ook heel veel mannen die er niet naast zitten.
Ja ho even, N=1, maar minstens de helft, als het niet richting 2/3e gaat.quote:
Haha. Ik moet wel zeggen, als ik in gesprekken merk dat de mannen echt zelf plezier hebben in orale seks geven, dat het dan meestal wel goed zit.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou voel ik mij meteen weer een stuk minder bijzonder.
En bedankt!
Hangt er vanaf. Een man die zoenen niet zo bijzonder vindt (en die zijn er natuurlijk ook) zal het weinig uitmaken lijkt mij.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:27 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen zullen niet weer af willen spreken dan.
Exactemundo!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Je kan elkaar toch ontdekken zonder er een label aan te hangen? Iemand uit de juiste vijver houdt het wel bij 1, uit zichzelf. Als je leuk genoeg bent.
Mja helaas... Er heeft ooit ééntje met zijn hand letterlijk op mijn lies gezeten (dus eigenlijk been). Dan gaat het niet meer over millimeters maar ettelijke centimeters.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok, dat laatste snap ik.
Maar niet in staat zijn om je te concentreren op directe stimulatie van de clit met je tong (voor zover gewenst, dat is dus afhankelijk van de persoon en ook het moment), terwijl je a heel duidelijk kan voelen waar die zit, ook als het een mini clitje is, en b je aan de reactie van de ander kan merken of je goed zit of niet… ja, daar heb ik dan moeite mee om te denken dat het om een grote groep mannen kan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |