Dan gaat het de laatste tijd al een heel stuk beter.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, ik heb denk ik bij 10% een orgasme gehad
Nou precies dat is wat ik dus bizar/hilarisch vond.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima.
Het is ook wat raar om alleen maar te zoenen, maar dan wel een onderbroek in je wasmand aan te treffen. Dan zijn er toch spaaklopende verwachtingen lijkt mij.
Ik heb hier al meerdere keren een topic over geopend, maar om het even samen te vatten: ik had twee langdurige dates met een man die allebei meer dan acht uur duurden. Voor mij was dat altijd het begin van een relatie, zeker als het zo goed klikte en er innig werd gezoend.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Want mannen die zoiets doen zijn daar vaak niet echt vocaal over en het zijn ook mannen die in een relatie geen probleem hebben om achter jouw rug om nog wat rond te neuken.
Wederom: die mannen zijn er, maar er zijn ook genoeg mannen die niet bereid zijn voor een keertje neuken het risico te nemen dat ze jou ongelofelijk veel pijn doen.
Echt, er zijn ook mannen die geen klootzak zijn.
Ik heb al 1,5 jaar geen seks gehad.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan gaat het de laatste tijd al een heel stuk beter.
Maar goed: jouw orgasme is niet uitsluitend zijn verantwoordelijkheid.
Misschien zoen je niet goed.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb hier al meerdere keren een topic over geopend, maar om het even samen te vatten: ik had twee langdurige dates met een man die allebei meer dan acht uur duurden. Voor mij was dat altijd het begin van een relatie, zeker als het zo goed klikte en er innig werd gezoend.
Toch zei deze man vervolgens dat hij zich niet wilde focussen op de eerste de beste. Dat ik alleen maar goed was op papier. Dat hij niet echt overtuigd van mij was. En dat hij nog met andere mensen wilde blijven daten.
Het ging hier bovendien om een man die een magere schim van zichzelf was. Zijn carrière zat letterlijk in het slop en hij had zelfs oude foto’s gebruikt. Dan denk ik bij mezelf: als dit soort mannen dit al doen, hoe zit het dan met de knappe, succesvolle mannen?
Dat vraag je je af na deel 13?quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Waar gaat dit in vredesnaam nog over joh
dan laat je je gebruikenquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb hier al meerdere keren een topic over geopend, maar om het even samen te vatten: ik had twee langdurige dates met een man die allebei meer dan acht uur duurden. Voor mij was dat altijd het begin van een relatie, zeker als het zo goed klikte en er innig werd gezoend.
Toch zei deze man vervolgens dat hij zich niet wilde focussen op de eerste de beste. Dat ik alleen maar goed was op papier. Dat hij niet echt overtuigd van mij was. En dat hij nog met andere mensen wilde blijven daten.
Het ging hier bovendien om een man die een magere schim van zichzelf was. Zijn carrière zat letterlijk in het slop en hij had zelfs oude foto’s gebruikt. Dan denk ik bij mezelf: als dit soort mannen dit al doen, hoe zit het dan met de knappe, succesvolle mannen?
Ik denk dat het merendeel van de mannen prima bereid is tot exclusiviteit omdat er maar weinig mannen zijn die het kunnen verdragen dat hun partner met een ander seks heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:36 schreef Ansa het volgende:
[..]
Op het moment dat een man al op de tweede of derde date zegt dat ik de enige ben met wie hij datet, is seks ook gewoon een mogelijkheid. Het hangt voor mij volledig af van de vraag of hij commitment geeft voordat ik seks heb. Zo simpel is het.
Er zijn bovendien mannen die meerdere dates met je hebben, urenlang met je zoenen en vervolgens alsnog zeggen dat het op Bumble te goed gaat en dat ze met meerdere mensen willen afspreken. Terwijl ze aan het begin expliciet hebben gezegd dat ze serieus daten. Ik weet niet of dit een of andere zielige wrektruc is om een vrouw onzeker te maken zodat ze minder uitstelt, of dat ze werkelijk zoveel succes hebben. In dat laatste geval kan ik me nauwelijks voorstellen dat iemand met zoveel vrouwen tegelijkertijd date, maar goed, het zou kunnen. Ik weet het niet.
Wat ik wel weet, is dat seks voor mij alleen mogelijk is op het moment dat ik de enige vrouw ben met wie hij op dat moment date. Ik ga geen seks hebben op de eerste date, want ik weet dan niet eens wie hij is. Maar het is absoluut mogelijk om binnen één of twee weken seks met mij te hebben, zolang ik de enige ben met wie hij date.
Ik snap dus werkelijk niet waarom hier zo moeilijk over wordt gedaan. Het is niet alsof ik een man een jaar laat wachten. Ik wil zelf ook weten of iemand wat voorstelt in bed.
Het feit dat ik nooit een orgasme heb kunnen krijgen tijdens seks, had te maken met mijn complexe PTSD en met het feit dat ik me bij mannen zelden echt veilig voel. Ik ben voortdurend bezig met de gedachte wanneer ze me weer zullen verlaten. Dat is een probleem van mezelf. Tegelijkertijd zijn er ook veel mannen die wel moeite doen, maar die bijvoorbeeld met hun tong net naast de clitoris blijven zitten. Of die denken dat een beetje eromheen lebberen voldoende is. En als ik aangeef waar ze wel moeten zijn, zitten ze binnen een seconde weer verkeerd.
Op een gegeven moment heeft het dan weinig nut meer om iets aan te geven. En na een tijdje ben ik het ook zat en heb ik gewoon zin om iets anders te gaan doen.
Ik heb eerlijk gezegd niet meegelezenquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat vraag je je af na deel 13?
Ik date geen mannen, maar mijn ervaring met vrouwen is dat hele knappe vrouwen zeker niet onderdoen kwa persoonlijkheid voor minder knappe vrouwen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb wel een samenvatting: Ansa is gefrustreerdquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet meegelezen
Wow!quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al 1,5 jaar geen seks gehad.
ja dat snap ikquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:53 schreef Funeste het volgende:
[..]
Ik heb wel een samenvatting: Ansa is gefrustreerd
It shows.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb al 1,5 jaar geen seks gehad.
Ik snap dit nog steeds niet. Als je dat ook meteen zo uitdraagt naar de man in kwestie, kan ik me goed voorstellen dat het mega afschrikt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja?quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:51 schreef Interloper het volgende:
Of gewoon helemaal stoppen met remsporen?
Ja, als je bij date 1 gaat zeggen "ik eis exclusiviteit" schrikt dat af. Als een man dat bij mij had gedaan, had ik op zulk dwingend gedrag zijn afgehaakt. Niet omdat ik per se ook met anderen zou willen daten, maar omdat iemand me al bij de eerste date wil controleren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik snap dit nog steeds niet. Als je dat ook meteen zo uitdraagt naar de man in kwestie, kan ik me goed voorstellen dat het mega afschrikt.
een wip , taxi, een etentje , een gesprek met een glas wijn en de mazzelquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
ik had twee langdurige dates met een man die allebei meer dan acht uur duurden.
die gaan na de wip gelijk wegquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:38 schreef Ansa het volgende:
. Dan denk ik bij mezelf: als dit soort mannen dit al doen, hoe zit het dan met de knappe, succesvolle mannen?
Eerlijk?quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
Maar ik heb wel moeite met geloven dat het zo lastig is om een kerel te treffen die ook na een duidelijke aanwijzing dat jij het fijn vindt dat ze direct jouw clit stimuleren met hun tong ze al snel weer ernaast zitten.
Natuurlijk is het een enorme egoboost om te denken dat ik een zeldzaamheid ben omdat ik met speels gemak dit kan, maar ik vermoed toch vooral dat dit zo basic is dat de meeste mannen dit kunstje beheersen.
Dit!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eerlijk?
Het is bedroevend hoeveel mannen er echt naast zitten.. zelfs na aanwijzingen.
En ja, dan geef je het op.
Er was geen seks.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een wip , taxi, een etentje , een gesprek met een glas wijn en de mazzel
daar is een naam voor
[..]
die gaan na de wip gelijk weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |