abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:49:16 #176
382129 crew  Donna
pi_219900349
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:48 schreef Ansa het volgende:

[..]
Omdat hij het deed als straf omdat ik een andere politieke mening had en ik daarvoor moest "boeten".
Verkeerde vijver.
pi_219900354
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Als ze niet genoeg met haar seksen dan is ze bang dat ze het elders gaan zoeken. Ze moeten uitgeput zijn.
Helaas ook war. Ik heb enorme inruil-angst em verlatingsangstm
pi_219900358
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Verkeerde vijver.
We waren al 4 jaar samen toen en hij werd ineens heel woke
pi_219900379
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Yep. Die denken dat ze al aan het penetreren zijn :X

Dan denk ik echt: hoe kan je dit niet voelen :|W
Bijzonder wel.

Maar daarom ook: gewoon de hand of pik pakken en begeleiden als ze het niet snappen. Als er namelijk niet gecommuniceerd wordt dat ze fout zitten en ze zitten consequent fout, dan snap ik wel dat het aanvoelt als altijd.

Doet mij denken aan het verhaal van een dokter (al dan niet verzonnen) dat een stel niet zwanger kon worden en bleek dat ze het alleen maar anaal deden…

Al heb je dan ook een slecht ontwikkeld reukorgaan trouwens… om over de rest maar te zwijgen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 januari 2026 @ 17:52:09 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219900383
Kan het weer over het onderwerp gaan? Dank u.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 17:52:52 #181
382129 crew  Donna
pi_219900392
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oké.

Ik wil nog wel een man. Bij voorkeur dan die van vorige week. :9
pi_219900396
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zou wel bijsturen maar niet 'hier' zeggen. Is zo dwingend
Dat kan ook leuk zijn hoor. ;)
pi_219900463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Handen is wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander verhaal. De mannen die weten hoe ze hun handen/vingers moeten gebruiken kan ik ook wel op 1 hand tellen ben ik bang. _O-
Hoe dan? Ik krijg daar juist complimenten over. Terwijl oraal ik geen enkel benul heb wat ik nou precies doe (en ook zelden een verzoek tot herhaling krijg).
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:38 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee want dat was daarvoor al zo. En de verkrachting was meer in een huiselijk geweld setting waar een ex weigerde seks te hebben, ik boos werd op hem en hij toen zei ' dan krijg je seks" en me verkrachtte. Het was geen beroving op straat oid. Ik was vooral opgelucht dat we weer seks hadden tot een therapeut zei dat ik verkracht was.
Lekkere therapeut...
  Moderator / Colorchick donderdag 22 januari 2026 @ 18:01:07 #184
382129 crew  Donna
pi_219900476
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:00 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]
Hoe dan? Ik krijg daar juist complimenten over. Terwijl oraal ik zelf geen enkel benul heb wat ik nou precies uitspook.
[..]
Lekkere therapeut...
Ja nouja best veel mannen zijn veel te ruw.
pi_219900509
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:00 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]
Hoe dan? Ik krijg daar juist complimenten over. Terwijl oraal ik geen enkel benul heb wat ik nou precies doe (en ook zelden een verzoek tot herhaling krijg).
[..]
Lekkere therapeut...
De therapeut noemde seks onder geweld terecht verkrachting. Ík had het niet door.
  donderdag 22 januari 2026 @ 18:08:28 #186
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_219900552
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe weet je dat? Want mannen die zoiets doen zijn daar vaak niet echt vocaal over en het zijn ook mannen die in een relatie geen probleem hebben om achter jouw rug om nog wat rond te neuken.

Wederom: die mannen zijn er, maar er zijn ook genoeg mannen die niet bereid zijn voor een keertje neuken het risico te nemen dat ze jou ongelofelijk veel pijn doen.

Echt, er zijn ook mannen die geen klootzak zijn.
Het is tegenwoordig heel normaal om met meerdere mensen te daten (inclusief sex) voor je een keuze maakt. Ik ken genoeg vrouwen die dat zo doen.

Het is netjes om daar eerlijk en duidelijk over te zijn, maar ik vind het heel naïef op op je eerste date er vanuit te gaan dat je de enige bent en dat je de ander kan laten "wachten" om zichzelf of haarzelf te laten "bewijzen"
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_219900563
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:04 schreef Ansa het volgende:

[..]
De therapeut noemde seks onder geweld terecht verkrachting. Ík had het niet door.
Onder geweld haalde ik niet uit het bericht. Excuses.
pi_219900578
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:09 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]
Onder geweld haalde ik niet uit het bericht. Excuses.
Ja hij sloeg me met het metalen gedeelte van een slang. Maargoed, het droeg niet bij aan mijn beeld van seks nee.
pi_219900610
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Het is tegenwoordig heel normaal om met meerdere mensen te daten (inclusief sex) voor je een keuze maakt. Ik ken genoeg vrouwen die dat zo doen.

Het is netjes om daar eerlijk en duidelijk over te zijn, maar ik vind het heel naïef op op je eerste date er vanuit te gaan dat je de enige bent en dat je de ander kan laten "wachten" om zichzelf of haarzelf te laten "bewijzen"
Het is ook normaal om aan plasseks te doen of gay seks te hebben, maar niet iedereen doet dat en als je dat wel wil doen moet je consent vragen.

Als ik aangeef dat ik alleen met een man wil zoenen als ik de enige ben en hij liegt en neukt vervolgens nog rond dan id het false consent.
pi_219900672
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:48 schreef Ansa het volgende:

[..]
Omdat hij het deed als straf omdat ik een andere politieke mening had en ik daarvoor moest "boeten".
:o wtf
pi_219900756
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:17 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
:o wtf
Ja, ik zei dat ik het niet ok vond als iemand met een mannelijke puberteit in de vrouwensport meedeed. Ik was een nazi, een slecht persoon en hij wilde geen seks meer.
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 18:29:02 #192
441859 crew  Lenny77
pi_219900764
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Buiten de bekende klaagzang is het best OT, het type man wat de plekjes niet kan vinden of zijn piet in het universum laat zweven is ook niet echt een bonus in je leven :X
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219900790
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:27 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ja, ik zei dat ik het niet ok vond als iemand met een mannelijke puberteit in de vrouwensport meedeed. Ik was een nazi, een slecht persoon en hij wilde geen seks meer.
hij had macht over je omdat je verslaafd bent aan seks zeker?
pi_219900798
Dingen die ik heb meegemaakt met mannen.
De eerste keer dat ik bij een man bleef slapen, was ik niet toe aan seks. Hij accepteerde dat niet. Om drie uur ’s nachts heeft hij me letterlijk het huis uitgezet, omdat ik hem niet wilde pijpen. Ik heb daarna anderhalf uur terug naar het ouderlijk huis van mijn ouders moeten lopen.
De relaties die daarop volgden waren over het algemeen redelijk gezond en respectvol, totdat ik de man tegenkwam die mij heeft verkracht. Deze man deed meerdere dingen. Hij beloofde herhaaldelijk dat we uiteindelijk zouden gaan samenwonen, op voorwaarde dat ik vaak genoeg zijn huis schoonmaakte en voor hem kookte om te bewijzen dat ik een goede huisvrouw was. Hij ging voor een periode naar Japan en ik moest in die tijd op zijn kat passen. Als ik dat goed zou doen, zouden we gaan samenwonen. Dat samenwonen kon echter niet doorgaan. Ik woonde op dat moment bij mijn ouders, en zij wilden niet dat ik het huis uit ging en een baan ging zoeken, omdat zij anders mijn studie niet meer zouden betalen. Samenwonen was voor mij op dat moment de enige manier om niet meer thuis te hoeven wonen. Daarnaast schopte hij eindeloos ruzie in het openbaar, onder andere in een hotel, en dreigde hij uit het raam te springen als ik bleef zeuren over samenwonen. Op een gegeven moment gingen we samen naar concerten en daar flirtte hij voortdurend met meisjes van rond de twintig. Hij was zelf tien jaar ouder dan ik. Ik was 25 en hij was 35. Hij zei steeds dat hij hoopte dat hij weer 18 was. Ook had hij gelogen over zijn leeftijd.
Daarna waren er andere mannen. Met een man uit Zuid-Afrika heb ik ongeveer drie maanden gedatet. Hij was katholiek en ik ben agnostisch, maar ik stond ervoor open om me meer te verdiepen in zijn religie. Hij sprak over samen een huis kopen en de relatie was eigenlijk heel goed. Op een gegeven moment ging hij zijn familie bezoeken in Zuid-Afrika. Toen hij terugkwam, maakte hij het abrupt uit. Hij zei dat hij met zijn priester had gesproken, maar verder gaf hij geen duidelijke uitleg. Hij zei ook dat hij naar Australië zou verhuizen. Dat is nooit gebeurd.
Ik had ook een relatie met een man die over het algemeen respectvol en goed was. We waren van plan om vrij snel samen te gaan wonen. Dat was opnieuw belangrijk voor mij, omdat ik geen woning kon vinden en niet meer op kamers wilde. We waren ongeveer drie maanden samen toen hij het ineens uitmaakte. Achteraf bleek dat dit was nadat ik had ontdekt dat hij cocaïne gebruikte en had aangegeven dat ik niet wilde daten met een man die coke gebruikte. Later kwam ik er ook achter dat de schilderijen in zijn woonkamer waren gemaakt door seriemoordenaars en dat hij daar een morbide fascinatie voor had.
Meerdere mannen hebben mij gestraft door seks te onthouden. Zij wisten dat seks voor mij bijna existentieel was en dat ik erg angstig werd wanneer een man geen seks meer met mij wilde, waardoor ik mij zeer onzeker ging voelen. Ik heb het hierbij niet over af en toe nee zeggen omdat iemand moe, ziek of druk is, maar over het stelselmatig onthouden van seks. Seks werd voor mij zo een straf of een beloning, en ik hecht er nog steeds veel existentiële waarde aan.
Daarnaast zijn er meerdere mannen geweest die hebben gelogen over hun intenties. Ze zeiden dat ze een serieuze relatie wilden en dat ik de enige was, terwijl ze achteraf toch stiekem naar seksfeesten gingen en vergelijkbare dingen deden. Dat gebeurde terwijl ik hen meer dan genoeg seks bood en zij nooit zonder hoefden te zitten.
pi_219900801
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:32 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
hij had macht over je omdat je verslaafd bent aan seks zeker?
Nee. Ik heb verlatingsangst en als hij seks weigert voel ik me minderwaardig en afstotelijk.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 januari 2026 @ 18:37:26 #196
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219900821
Kan dit niet in R&P of zo?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219900837
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:34 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee. Ik heb verlatingsangst en als hij seks weigert voel ik me minderwaardig en afstotelijk.
welja, ik hoop dat je uit die cirkel kan doorbreken, dit is geen leven zo
pi_219900844
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat het gebeurt ja. Maar het is niet zo algemeen als Ansa zegt. Echt niet iedereen doet het.
pi_219900850
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat het gebeurt ja. Maar het is niet zo algemeen als Ansa zegt. Echt niet iedereen doet het.
Ik merk het ook vooral op Bumble.
pi_219900855
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan dit niet in R&P of zo?
Nee. En als dit je enige reactie is op mijn verhaal..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')