quote:Rep. Eric Swalwell (D-Calif.) vowed Wednesday that if elected governor he’d strip driver’s licenses from federal immigration officers wearing masks in California.
“If the governor has the ability to issue driver’s licenses to people in California, if you’re going to wear a mask and not identify yourself, you’re not going to be eligible to drive a vehicle in California,” Swalwell told MS NOW.
A California law banning Immigration and Customs Enforcement (ICE) officers from wearing masks while conducting operations in the state went into effect Thursday. Upon signing the legislation in September, California Gov. Gavin Newsom (D) said that ICE officers would no longer be “hidden from accountability.”
[..]
Tja je bent of ziet eruit als een moslim, dus of je de Amerikaanse nationaliteit hebt, of je de wet overtreden hebt maakt geen moer uit, dat weet je toch? De ICE gestapo is consequent. En (fok) Maga zag dat het goed was.quote:Op maandag 19 januari 2026 03:36 schreef Kijkertje het volgende:
St. Paul woman, a U.S. citizen, recounts her two days in detention
Nasra Ahmed, 23, said she was taken to the hospital for an MRI with hands, legs shackled
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2026 08:43 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Deze man is mentaal gestoord, 25e amendement level gestoord
Dis real?quote:Dear Ambassador:
President Trump has asked that the following message, shared with Prime Minister Jonas Gahr Støre, be forwarded to your [named head of government/state]
“Dear Jonas: Considering your Country decided not to give me the Nobel Peace Prize for having stopped 8 Wars PLUS, I no longer feel an obligation to think purely of Peace, although it will always be predominant, but can now think about what is good and proper for the United States of America. Denmark cannot protect that land from Russia or China, and why do they have a “right of ownership” anyway? There are no written documents, it’s only that a boat landed there hundreds of years ago, but we had boats landing there, also. I have done more for NATO than any other person since its founding, and now, NATO should do something for the United States. The World is not secure unless we have Complete and Total Control of Greenland. Thank you! President DJT”
Doet me denken aan die briefjes in 'Plants vs Zombies' aan het eind van een level:quote:Op maandag 19 januari 2026 08:43 schreef Szura het volgende:
[ x ]
“the world is not secure until we have complete control of Greenland” klopt wel. Hij zegt er alleen niet bij dat hij degene is die het onveilig maakt.quote:
Mogen we New York dan ook claimen nu of?quote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef xpompompomx het volgende:
but we had boats landing there, also.
Welke boats Don? Waar? Wanneer precies?
Tel daar ook maar besprekingen met Indonesië, Australië en Nieuw Zeeland bij. Europe is looking east.quote:Op maandag 19 januari 2026 02:49 schreef Kijkertje het volgende:
European Union and Mercosur bloc of South American nations sign landmark free trade agreement
[ afbeelding ]
EU readies €93bn tariffs in retaliation for Trump's Greenland threat
Europe could also threaten to restrict US companies' market access in run-up to crunch talks at Davos
[ afbeelding ]
En dat There are no written documents, is onder bepaalde types altijd al een populait argument geweest om land af te pakken. Helemaal als de lokale bevolking het Europese concept van bezit niet kende of had.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mogen we New York dan ook claimen nu of?
Ik vind het vooral bizar dat niemand Donald uitlegt dat ie een deur verder in Zweden moet zijn aangezien het Nobel commitee in Stockholm zetelt. Of hebben ze dat expres vergeten?quote:Op maandag 19 januari 2026 08:43 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Denk je dat Donald Zweden op wereldkaart kan aanwijzen, of uberhaupt Groenland?quote:Op maandag 19 januari 2026 09:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar dat niemand Donald uitlegt dat ie een deur verder in Zweden moet zijn aangezien het Nobel commitee in Stockholm zetelt. Of hebben ze dat expres vergeten?
De Nobeprijs voor de Vrede wordt door (een comité van) het Noorse parlement uitgereikt.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar dat niemand Donald uitlegt dat ie een deur verder in Zweden moet zijn aangezien het Nobel commitee in Stockholm zetelt. Of hebben ze dat expres vergeten?
Het comité dat de vredesprijs uitdeelt zetelt dan juist weer wel in Noorwegen.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat heeft Wormtongue Miller ‘m wijsgemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef xpompompomx het volgende:
but we had boats landing there, also.
Welke boats Don? Waar? Wanneer precies?
quote:Op maandag 19 januari 2026 09:24 schreef nostra het volgende:
[..]
De Nobeprijs voor de Vrede wordt door (een comité van) het Noorse parlement uitgereikt.
Dank, als zelfs een simpele forum gebruiker in Nederland er al niet meer uitkomt. dan hou ik mijn hart vast voor een bepaalde president die ondanks het bewijs van het tegendeel toch aardige problemen met zijn cognitieve functies heeftquote:Op maandag 19 januari 2026 09:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het comité dat de vredesprijs uitdeelt zetelt dan juist weer wel in Noorwegen.
New York is nooit van ons geweest. Daar zijn we genept. De indianen die het verkochten bezaten het niet, die waren er gewoon toevallig op jacht. Ze hadden het daarvoor zelf gehuurd van de stam die het eiland wel bezat.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, dat zit in Oslo.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ow, het geloof onder yanks dat menig koninkrijk in europa gewoon nog geregeerd wordt door een feodale koning is wijd verbreid onder yanks.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
[..]
Dank, als zelfs een simpele forum gebruiker in Nederland er al niet meer uitkomt. dan hou ik mijn hart vast voor een bepaalde president die ondanks het bewijs van het tegendeel toch aardige problemen met zijn cognitieve functies heeft
Turncoats.quote:Op maandag 19 januari 2026 00:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Krijg een beetje het idee dat die Schumer en Fetterman ook in de Epstein files staan.
Dan zal het zijn: 'Hadden andere mensen die op haar lijken maar niet illegaal moeten zijn'.quote:Op maandag 19 januari 2026 06:22 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja je bent of ziet eruit als een moslim, dus of je de Amerikaanse nationaliteit hebt, of je de wet overtreden hebt maakt geen moer uit, dat weet je toch? De ICE gestapo is consequent. En (fok) Maga zag dat het goed was.
Ik heb 'Ruben langs de Zuid-Chinese Zee' al meerdere afleveringen vooruit gekeken en dat is pricies wat China daar ook doet. Die richten dan een museum in om te bewijzen dat ze al duizenden jaren daar rondvaren en dus recht op alles hebben. En dat 'bewijzen' ze dan door een scheepswrak dat ze opgedoken hebben.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hahaha, omdat ie geen nobel prijs heeft gekregen (maar wel fokking genomineerd) laat ie de vrede maar varen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |