Niet geklikt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
Om toch een beetje vrolijk het weekend in te gaan:
Maar wel gehapt.quote:
quote:De Oekraïense minister Sjmyhal van Energie zegt dat Oekraïne door de aanhoudende Russische raket- en droneaanvallen nog maar 60 procent van zijn elektriciteitsbehoefte kan opwekken.
Mooi man.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:16 schreef Scjvb het volgende:
En op deze manier blijft het aanmodderen:
LIVE | ’Gewonden bij grote brand in Russische chemische fabriek in buitenwijk van Moskou’
© https://www.telegraaf.nl/(...)oskou/124182877.html
Lekker om zo het weekend in te gaanquote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:16 schreef Scjvb het volgende:
LIVE | ’Gewonden bij grote brand in Russische chemische fabriek in buitenwijk van Moskou’
Voor Rusland? Word Rusland dan bezet of zo?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is een onvoorwaardelijke overgave. onrealistisch.
ze gaan sowieso niet betalenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:11 schreef Pegos het volgende:
Om tot een een serieuze duurzame vrede te komen zullen alle Russische troepen uit geheel Oekraïne teruggetrokken moeten worden en zal Rusland een serieuze compensatie voor de illegaal aangebrachte materiele en immateriële oorlogsschade moeten betalen.
Alle andere vormen zijn feitelijk onacceptabel en zullen niet tot een duurzame vrede leiden.
Ligt een beetje aan de omstandigheden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 01:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze gaan sowieso niet betalen
en er is geen enkele mogelijkheid om ze te dwingen
dat zou ik graag zien maar ik zie het niet gebeurenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 01:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de omstandigheden.
Als ze straks door het putje gaan, niveau n-korea enzo, en je wil weer graag meedoen in de beschaafde wereld, is je meewerkend opstellen toch wel een must.
Dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat de sancties ooit weg gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 01:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zou ik graag zien maar ik zie het niet gebeuren
gaan nu al stemmen op om Rusland weer mee te laten doen aan de olympische spelenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 01:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat de sancties ooit weg gaan.
Ja, totdat de roebels op zijn en dat soort functionarissen niet meer omgekocht kunnen worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 01:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
gaan nu al stemmen op om Rusland weer mee te laten doen aan de olympische spelen
is wat het is
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:16 schreef Scjvb het volgende:
Dé factor daarin is toch wel Trump. Met een andere president had het er allemaal anders uit gezien. En Trump is zo’n bizarre uitzondering..quote:Op zaterdag 17 januari 2026 01:50 schreef sp3c het volgende:
imo hebben Zelensky en co (niet de EU en niet de VS/CIA) gegokt en verloren
speeltip 9
En als de VS dat wel doet en veel gaat verdienen en de EU industrieel inzakt wegens te dure energie.. wat doen we dan? Hoe lang blijven we principieel?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 01:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat de sancties ooit weg gaan.
Volgens mij hebben wij altijd Oekraïne opgejut om door te gaan en te blijven zeggen dat het aan hun is om aan tafel te schuiven.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 01:50 schreef sp3c het volgende:
imo hebben Zelensky en co (niet de EU en niet de VS/CIA) gegokt en verloren
speeltip 9
Opgejut om door te blijven gaan, leuk hoor, ze willen hun eigen land verdedigen tegen een buitenlandse invasie. Is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij altijd Oekraïne opgejut om door te gaan
Wel grappig dat Berlijn aan complotdenken doet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:20 schreef nostra het volgende:
'Oud-topmilitair vermoedt deal tussen Trump en Poetin: ‘Dan zijn we in een heel nieuwe wereld beland’' https://fd.nl/politiek/15(...)p-android&gift=4jivX (gratis te lezen)
Plaats nog even een afbeelding van Verhofstadt en Van Baalen in Kiev, dan is de zoveelste ronde van dit cliché kletspraatje van de putinverstehers weer afgerond.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij altijd Oekraïne opgejut om door te gaan en te blijven zeggen dat het aan hun is om aan tafel te schuiven.
Dit was absoluut voorzienbaar. Ook onder Biden werd er niet gewonnen. Bovendien is er weinig verschil tussen Biden en Trump in technisch opzicht, alleen de wijze van financiering is veranderd. Europa betaalt alles.
Dit is het grootste debacle ooit. En dat kun je absoluut op conto schrijven van de EU. EU
In het hele Groenland dossier sta ik genuanceerder, dat was moeilijk te voorzien. Maar dit is gewoon absolute domheid. Onkunde.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:20 schreef nostra het volgende:
'Oud-topmilitair vermoedt deal tussen Trump en Poetin: ‘Dan zijn we in een heel nieuwe wereld beland’' https://fd.nl/politiek/15(...)p-android&gift=4jivX (gratis te lezen)
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel grappig dat Berlijn aan complotdenken doet.
Suggereert een zogenoemd pact tussen Trump en Poetin zonder enige bewijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |