abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219870786
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Op de draagmoeder ja? Ik had de indruk dat de meeste vrouwenstellen waar er maar 2 zwanger wordt juist de donor op de niet dragende moeder afstemden. Dat is daar geen optie?
Bij ons was dat ook niet standaard, het werd afgestemd op de dragende moeder. Maar uiteindelijk was er geen keuze in wat dan ook omdat verloofde antistoffen in haar bloed bleek te hebben.
Er was maar 1 donor in het bestand die daar ook op was getest.

De exacte details heb ik niet opgeslagen, ik weet wel dat ze een pasje bij zich draagt met de informatie.
pi_219870791
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:04 schreef Troel het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:05 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219870831
quote:

[..]
Op de draagmoeder ja? Ik had de indruk dat de meeste vrouwenstellen waar er maar 2 zwanger wordt juist de donor op de niet dragende moeder afstemden. Dat is daar geen optie?
Zo hebben wij het wel gedaan. Dus is de donor een muziekliefhebbende socioloog met bruine ogen :+ die ogen waren wel een goede zet trouwens, want ze vallen op en 9 van de 10 mensen denkt daardoor dat zij de bio-moeder is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219870928
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 18:21 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Is 12 vroeg? Ik was net 11 en niet de eerste in de klas destijds. Mijn zusje van 15 en dat noemde de huisarts destijds al erg laat…
Ik was net een maand 10. Net gestart in groep 7.

Ben op mijn 40e ook al in de overgang verklaard door mijn huisarts.. en dus al een paar jaar aan het ont-hormonen :P

@Clubsoda hij stond op zijn platte voeten op de vloer. Dat kind kan amper een koprol, laat staan een handstand :D
pi_219871048
quote:

[..]
Nee, bij hetero stellen proberen ze het uiterlijk van de donor de matchen met de man, bij lesbische stellen met de dragende moeder, dat vinden ze logisch 8)7 het 1e levensjaar/de eerste paar jaar leken de kinderen desondanks zoveel op mijn vrouw dat zelfs onze nieuwe huisarts, die wist dat ik zwanger was geweest, vroeg of het dan met het eitje van mijn vrouw was :')
pi_219871635
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:02 schreef Schanu het volgende:

[..]
Nee, bij hetero stellen proberen ze het uiterlijk van de donor de matchen met de man, bij lesbische stellen met de dragende moeder, dat vinden ze logisch 8)7 het 1e levensjaar/de eerste paar jaar leken de kinderen desondanks zoveel op mijn vrouw dat zelfs onze nieuwe huisarts, die wist dat ik zwanger was geweest, vroeg of het dan met het eitje van mijn vrouw was :')
Dat is toch ronduit lullig. Alsof ze er vast vanuit gaan dat de niet dragende toch niet in het leven van het kind zal blijven ofzo :?
Ik vind t stom }:|

Maar wij hebben het zelf gehobbied dus daar geen last van.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 19 januari 2026 @ 07:48:44 #207
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_219872852
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat is toch ronduit lullig. Alsof ze er vast vanuit gaan dat de niet dragende toch niet in het leven van het kind zal blijven ofzo :?
Ik vind t stom }:|

Maar wij hebben het zelf gehobbied dus daar geen last van.
Of zodat er geen vragen komen wie nou de échte moeder is? (Alsof dat uitmaakt)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219872876
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 22:02 schreef Schanu het volgende:

[..]
Mag ik dat een lompe opmerking vinden?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_219873193
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2026 07:48 schreef Troel het volgende:

[..]
Volgens mij is dat wel een beetje het idee erachter, dat iedereen snapt dat biologisch gezien maar 1 moeder het kind gedragen kan hebben dus je hoeft niet te proberen het kind op beide moeders te laten lijken. Terwijl ik dat wel mooi zou hebben gevonden.

quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 07:56 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Uiteraard mag dat! Ik kon er zelf wel om lachen, het was wel mooi om de verbaasde blikken te zien als mensen hoorden dat ik de kinderen gedragen had. Tegenwoordig zie je dat meteen, vooral bij de oudste want daarvan zeggen ze dat het echt een mini-me is.
pi_219873578
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat verloofde zichzelf gekloond heeft wat B betreft. Die lijkt zo ontzettend veel op zijn andere moeder, uiterlijk en karakter.

Wat ik wel erg leuk vind is dat beide kinderen sproetjes hebben, lang niet zoveel als mij, maar toch.
pi_219875684
Ohjee, ohjee, ohjee… :P

Heb ik me toch ineens aangemeld bij Basic Fit.
Introductielesje aangevraagd met een Personal Trainer.
Gewoon omdat ik anders echt geen idee heb. :')
En dat voelt toch prettiger dan ‘zomaar’ beginnen.
We moeten nog een afspraak maken. Op de foto is het echt een soort Danny Roelvink. _O-
Maar is vast een aardige gozer. Zenuwen? Ja!!

Heb er wel zin in. :) Ik ben niet zwaar maar wil van die bolle buik af en conditie opbouwen/fitter worden. *O*
pi_219875745
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2026 07:48 schreef Troel het volgende:

[..]
Die komen toch wel. Dan niet als vraag maar als stelling.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219875761
Nou, hij belde net.
Hij lijkt niet alleen op Danny Roelvink, hij klinkt ook als hem. :D _O-
Woensdag begin ik. :o
  maandag 19 januari 2026 @ 13:10:55 #214
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219875767
Goed bezig Venco!
Ik had gisteren een leuk dagje.
Ik ging samen met mijn broertje zusje en neefje op bezoek bij mijn oom en tante die in het huis wonen waar vroeger mijn opa en oma woonden en een boerderijtje hadden.
De woonkamer en keuken waren helemaal anders maar de rest van het huis was nog zowat in de staat van begin jaren 80, toen wij daar zo vaak kwamen en de beste tijden uit onze jeugd gehad hebben.
Nou ja, mijn zusje en ik, mijn broertje niet, die is veel jonger.
Er waren dozen met oude foto's van onze opa uit zijn jeugd en zo, echt heel bijzonder, en we mochten gewoon lekker door dat huis dwalen en alles openmaken en pakken en zo, we waren zo welkom, het was echt zo fijn!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 19 januari 2026 @ 13:18:15 #215
176471 oh-oh
pi_219875885
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2026 13:10 schreef vencodark het volgende:
Nou, hij belde net.
Hij lijkt niet alleen op Danny Roelvink, hij klinkt ook als hem. :D _O-
Woensdag begin ik. :o
Toen wij naar Prince in Paradiso gingen, parkeerden we in de Kalverstraat want gratis op zondag, en kwam Dries Roelvink langs geparadeerd, Erik grapt nog over dat dat het hoogtepunt van de beste dag uit ons leven was :D
Hij ging ook heel hysterisch gillen , omdat we nogal hieper waren die dag, het was echt schitterend.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219876410
Goed bezig venco! Het is mij altijd goed bevallen om te sporten met een personal trainer!

Hier een beetje een prut weekend. Man is na een gezellig dart-avondje van z’n fiets gevallen. Dus daar kon ik vrijdag nacht nog mee naar de huisartsenpost. Gelukkig viel de schade mee zag het er erger uit dan dat het is.
En toen zaterdag nog naar de spoedtandarts. Bleek de wortel van z’n voortand afgebroken te zijn (daardoor kon hij z’n kiezen niet op elkaar doen omdat die tand ook scheef stond). Daar hebben ze even een noodoplossing gemaakt en over twee maanden naar de eigen tandarts voor een wortelkanaalbehandeling zodat hopelijk door die vullingen de tand weer op z’n wortel blijft zitten.

En toen gisteren zelf met koppijn opgestaan. Twee wassen gedraaid en bij de derde was pompt dat apparaat niet meer af.
Gedoe met schoonmaken (filter ging niet meer open dus op advies van de witgoedzaak afgebroken en vervangen) en nu doet ie het nog niet, terwijl ik het motortje zie draaien.

Maar alles staat netjes in een kast dus aan de achterkant kunnen we niet goed bij om alle slangen te controleren.

Dus eerst wasbak er af, droger uit de kast en er dan achter komen dat die slang gewoon vastzit aan de wasmachine dus kan hem ook niet doorblazen/spoelen.

Nu nog een laatste ding proberen en anders mag toch echt de monteur komen..
pi_219876430
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 07:56 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ik vind het van een huisarts nog wel verdedigbaar dat het medische gezien zinvol is om te weten van wie het kind genetisch afstamt. Ivm erfelijkheid bijvoorbeeld. Dat is heel vaak maar niet altijd de zwangere.

Je krijgt in zo'n situatie nou eenmaal best vaak (lompe) vragen. De manier waarop vragen gesteld worden, maakt heel veel uit vind ik.
pi_219876662
Bij ons is de motor van de wasmachine kapot, dat constateerde Coolblue vorige week. Hij doet het nog wel maar met enorm kabaal en het is wachten tot ie het niet meer doet.
Aangezien wij 10 jaar garantie op de motor hebben via AEG zelf, komen zij het kosteloos repareren. Maar ze kunnen 2 februari pas dus duimen dat ie het blijft doen tot die tijd.
Ding is pas 5,5 jaar oud anders zou ik een nieuwe overwegen.

Wat goed Venco, ik ben destijds ook gestart met een PT en heb daar nog steeds veel aan. Veel oefeningen doe ik nog steeds en de tips neem ik ook mee in mijn trainingen.
pi_219876738
Een liter water pompte hij net wel af. Wel met wat meer geluid dan anders.
Nu een half uur naar een programma van 20 minuten aan het kijken.

Tussendoor leek het een beetje te blijven steken op het afpompen maar deed ie dat wel. Nu klinkt het geluid wat rustiger bij het afpompen. Dus fingers crossed ;)

Hier ook nog geen 6 jaar oud. Maar geen idee meer hoe het zit qua garantie eigenlijk.
pi_219878308
Ik sluit aan bij team verrotte wasmachine... tot 3x toe mn keuken vol water terwijl de afvoer niet verstopt zit... nu komt er vrijdag een monteur kijken (donderdag kapot gegaan)
Toen ging ik vrijdag bij mn moeder een was draaien, ging die (al oude) machine ook prompt kapot.. die heeft inmiddels een nieuwe gekocht, maar die van mij is garantiewerk.

Iemand tips om met een verzwikte enkel door te kunnen, net met uitlaten van Cooper klapte mn enkel dubbel maar moet morgenochtend met mn vader naar het ziekenhuis.. dus moet gewoon wel even door zeg maar...
S. 2014
J. 2016
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 januari 2026 @ 18:26:00 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219878350
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik sluit aan bij team verrotte wasmachine... tot 3x toe mn keuken vol water terwijl de afvoer niet verstopt zit... nu komt er vrijdag een monteur kijken (donderdag kapot gegaan)
Toen ging ik vrijdag bij mn moeder een was draaien, ging die (al oude) machine ook prompt kapot.. die heeft inmiddels een nieuwe gekocht, maar die van mij is garantiewerk.

Iemand tips om met een verzwikte enkel door te kunnen, net met uitlaten van Cooper klapte mn enkel dubbel maar moet morgenochtend met mn vader naar het ziekenhuis.. dus moet gewoon wel even door zeg maar...
Tapen!

https://share.google/YVncKOzNIdAzYrgth
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_219878666
quote:

Hier gelukkig geen water op de vloer (maar moest het met zo’n slangetje aftappen (duurt lang.. maar beter dan op de vloer).
Hier vanmiddag uiteindelijk gebeld omdat hij nu wel afpompt maar er een raar geluid bij maakt wat ik niet vertrouw. En ze komen morgenochtend. Alleen vergeten dat ik vanmorgen een kappersafspraak had gepland voor morgenochtend. Dus nu blijft man voor de zekerheid maar even thuis.

Beterschap met je enkel!
Koelen is altijd nog het belangrijkste.
Met tapen heb ik zelf geen ervaring. Zal ook afhankelijk zijn hoe zwaar je hem verzwikt hebt of je er enigszins mee door gaat kunnen met tapen of zwachtelen
pi_219878926
Even een andere vraag. Ja ik kan op nibud kijken maar wat echte ervaring is ook wel fijn. Wat geven jullie aan kleedgeld voor een 14 jarige. En dan in- of exclusief winterjas en 2 paar schoenen per jaar.
pi_219879528
quote:

Koelen!!
  maandag 19 januari 2026 @ 20:48:01 #225
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_219879598
OUD / Hoeveel kleedgeld geef je aan een 14-jarige?

Wellicht heb je hier wat aan?
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 19:45 schreef F_r het volgende:
Even een andere vraag. Ja ik kan op nibud kijken maar wat echte ervaring is ook wel fijn. Wat geven jullie aan kleedgeld voor een 14 jarige. En dan in- of exclusief winterjas en 2 paar schoenen per jaar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 januari 2026 @ 22:34:05 #226
176471 oh-oh
pi_219880172
Zagen jullie het noorderlicht ook net???
( Groucho Marx )
  maandag 19 januari 2026 @ 22:36:20 #227
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_219880178
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Zagen jullie het noorderlicht ook net???
Nee, ik heb wel gekeken, maar niks gezien. We kregen meldingen uit Eindhoven,dat we moesten kijken. Ik ben jaloers nu.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 19 januari 2026 @ 22:41:22 #228
176471 oh-oh
pi_219880197
Ik zie het nog!
( Groucho Marx )
  maandag 19 januari 2026 @ 23:11:33 #229
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219880307
Jaaaaa het is hier echt ongelooflijk mooi (regio Roermond). Magisch, ik stond er net voor m’n gevoel echt middenin.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 20 januari 2026 @ 00:34:34 #230
176471 oh-oh
pi_219880553
Het was echt overal te zien. Maastricht, Eindhoven, Amsterdam , Friesland. Echt prachtig!
( Groucho Marx )
pi_219880862
Jaaa hoor, lag ik een keer om 21.15 in bed, gebeurd dit :') :D
If they say
  dinsdag 20 januari 2026 @ 07:24:28 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219880893
Ik heb ook helaas niks gezien
pi_219880961
Altijd als het noorderlicht te zien is lees ik het de volgende ochtend als ik wakker word, om een of andere reden mis ik het altijd. :')
Ik heb zo'n aurora app die soms wel en soms niet een melding geeft :? gisteren in elk geval niet.
Fake it till you make it...
  dinsdag 20 januari 2026 @ 08:39:23 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219881165
Ik vraag me ook af hoe ik het had kunnen weten… ik kom ‘s avonds niet meer buiten
pi_219881382
Ik ook niet en met de gordijnen open had ik het vast wel gezien. Maar ik was zooo moe }:|
If they say
  dinsdag 20 januari 2026 @ 09:33:00 #236
176471 oh-oh
pi_219881459
Ik zag het door het raam en ook op fb kwam het meteen voorbij dus ik hoefde maar het balkon op te stappen.
( Groucho Marx )
pi_219881540
@vencodark, wat stoer dat je je hebt aangemeld voor de sportschool!!

@hilliebillie, wat een pech zo alles bij elkaar, en wat naar van die kapotte wasmachine. hopelijk kunnen ze de oorzaak vandaag vinden en kan het snel worden gemaakt.

@exode, hopelijk wordt het probleem met jullie defecte wasmachine ook opgelost, fijn dat het in ieder geval onder de garantie valt!

En nog een kapotte wasmachine bij GewoonMezelf, hopelijk zet deze trend hier niet door :o Fijn dat ook dat garantiewerk is, hopelijk kunnen ze het vrijdag maken!
Hoe gaat het nu met je enkel? Verder dan goed koelen kom ik helaas niet qua tips.

Ik zie de mooiste foto's voorbij komen van het Noorderlicht, maar wij lagen al op bed en hebben het gemist helaas.
pi_219881650
Verdraaid
Werewolf
pi_219881654
Had hier ook geen idee. Van 21.00-22.00 buiten gesport maar niks gezien. Daarna thuis op de bank. Wel gordijnen open maar ook helemaal gemist helaas.
pi_219881748
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2026 20:48 schreef Troel het volgende:
OUD / Hoeveel kleedgeld geef je aan een 14-jarige?

Wellicht heb je hier wat aan?
[..]

Ik dacht daar heb ik iets aan. Is het uitgelopen op een trolltopic heb ik nog niks aan.
pi_219882049
Jongste (16) krijgt kleedgeld, 50 euro/maand en 25 euro zakgeld/maand. Jas, schoenen en dingen als bh koop ik voor haar.
pi_219882493
Nou, ik heb mijn sportkleding en schoenen gehaald hoor. :D
Wat een gehannes. :') Maar goed, voor ¤76 klaar, incl. schoenen.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 12:06:03 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219882583
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 11:46 schreef vencodark het volgende:
Nou, ik heb mijn sportkleding en schoenen gehaald hoor. :D
Wat een gehannes. :') Maar goed, voor ¤76 klaar, incl. schoenen.
Van je kleedgeld betaald?
pi_219882670
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 12:06 schreef amaranta het volgende:

[..]
Van je kleedgeld betaald?
Ja! :+
Zo goedkoop mogelijk! En toch een beetje fatsoenlijk.
Ik had sportleggings gepast…nou daar moet je eigenlijk gewoon geen ondergoed bij dragen.
Elke naad zie je. :') Dus nu heb ik een joggingbroek, veel lekkerder.
Al ben ik de komende tijd maar voorzien. :)
pi_219882833
Misschien heeft @exode nog kledingtips of algemene tips voor me. :P
pi_219882875
Succes Venco!
Ik heb net mijn eerste (soort van) meditatieles gehad en het was fijn. Denk dat ik ermee doorga :)
If they say
pi_219882883
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 12:53 schreef vencodark het volgende:
Misschien heeft @:exode nog kledingtips of algemene tips voor me. :P
Ja 1tje: ga niet met stinkende oksels sporten. Ik had er gisteren weer 1 naast me op de crosstrainer. Ik viel bijna om.
pi_219882951
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 12:53 schreef vencodark het volgende:
Misschien heeft @:exode nog kledingtips of algemene tips voor me. :P
Ik train ook in mijn joggingbroek :Y
Meestal zit die van mijn PT strakker dan de mijne.

Ga je ook krachttrainen met PT of iets anders?
pi_219882963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef exode het volgende:

[..]
Ja 1tje: ga niet met stinkende oksels sporten. Ik had er gisteren weer 1 naast me op de crosstrainer. Ik viel bijna om.
Ja! Dat vind ik ook altijd zo goor.
Gister had ik een kerel naast me die zijn oergeluiden niet kon binnenhouden. Van die grommende kreunen bij elke beweging die hij maakte. En ik maar proberen heel serieus mijn shoulder presses voor elkaar te krijgen, was niet makkelijk.
pi_219883312
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja! Dat vind ik ook altijd zo goor.
Gister had ik een kerel naast me die zijn oergeluiden niet kon binnenhouden. Van die grommende kreunen bij elke beweging die hij maakte. En ik maar proberen heel serieus mijn shoulder presses voor elkaar te krijgen, was niet makkelijk.
Ook erg ja, dat gaat gewoon door mijn oortjes heen dat soort geluiden.

Sinds een jaartje lopen er best wat 40+ mannen rond in 'mijn' sportschool die zich echt de bink vinden. Ik kan daar enorm van genieten. Al die sterke verhalen en ondertussen kijken in de spiegel. Heerlijk.
Ze stinken in ieder geval niet.

Zelf zie ik er niet uit als ik sport, ook in een joggingbroek, sportshirtje en sportschoenen. Knalrode kop na de warming up en als ik klaar ben met mijn hele rondje komt het stoom van me af. MAAR ik stink niet, zo!
pi_219883329
Ik vond het fijnste aan trainen met een PT dat ik zelf geen gewichten hoefde te versjouwen. :D En dat hij zonder schaamte 3 verschillende apparaten bezet hield voor mij.
pi_219883395
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef exode het volgende:

[..]
:D Nee, duh! Ik stink niet gauw.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik train ook in mijn joggingbroek :Y
Meestal zit die van mijn PT strakker dan de mijne.

Ga je ook krachttrainen met PT of iets anders?
Geeeen idee. We hebben alleen een afspraak gemaakt en niks van tevoren besproken hoe of wat.
Gelukkig is het kort dag, anders ga ik overdenken. :D
pi_219883415
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:58 schreef exode het volgende:
Ik vond het fijnste aan trainen met een PT dat ik zelf geen gewichten hoefde te versjouwen. :D En dat hij zonder schaamte 3 verschillende apparaten bezet hield voor mij.
Hoelang heb je getraind met de PT?
Qua periode.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 14:11:55 #254
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219883642
Ik twijfel over de sportschool. Nu ik een tijdje niet werk, zou het kunnen. Maar als ik straks weer ga werken, heb ik echt totaal geen tijd meer vrees ik… of het kan alleen nog ‘s avonds en dat zie ik niet gebeuren.

Maar eerst maar even de reumatoloog afwachten. Donderdag m’n afspraak en beetje zenuwachtig of m’n knie nog te redden is.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219883790
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 14:03 schreef vencodark het volgende:

[..]
Hoelang heb je getraind met de PT?
Qua periode.
1 jaar 2x per week en daarna een half jaar 1x per week. Kortom 1,5 jaar.

Het beviel goed maar hij kon alleen na half 10 en het was gewoon duur. Ik sport het liefste vroeg in de ochtend.
De sportschool heeft ook mot gehad met de PT's, dat was een apart bedrijf. Dat bedrijf is nu op een andere plek een sportgedoe begonnen, maar alleen op afspraak.

Het is een 24/7 sportschool en ik vind de sfeer er fijn, er loopt van alles door elkaar.

Ik ga sowieso 2 keer per week, maar ik probeer op 3x per week uit te komen. Dat lukt vaker wel dan niet gelukkig.
pi_219884343
Nou ja, ik probeer om de week een les Pilates te blijven doen en sowieso 1 x p/w naar de sportschool te gaan.
Liever 2 x, maar ik ben nog even voorzichtig wat ik met mezelf (en indirect met jullie :+ ) afspreek.

Elke week een PT wil ik eigenlijk niet, dat is qua prijs nogal gortig.
Maar morgen is een introductieles en wie weet geeft dat voldoende om mee te starten. :)
pi_219884563
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 15:30 schreef vencodark het volgende:
Nou ja, ik probeer om de week een les Pilates te blijven doen en sowieso 1 x p/w naar de sportschool te gaan.
Liever 2 x, maar ik ben nog even voorzichtig wat ik met mezelf (en indirect met jullie :+ ) afspreek.

Elke week een PT wil ik eigenlijk niet, dat is qua prijs nogal gortig.
Maar morgen is een introductieles en wie weet geeft dat voldoende om mee te starten. :)
Pilates O+ Dat wordt hier helaas niet meer betaalbaar aangeboden.. vond het vroeger zo leuk om te doen! Veel plezier *O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219884579
pi_219884593
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 16:13 schreef PoesInDoos het volgende:
@:exode
[ afbeelding ]
Ja, ik had hem gezien, ik vind hem helaas tegenvallen.
pi_219884611
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 16:16 schreef exode het volgende:

[..]
Ja, ik had hem gezien, ik vind hem helaas tegenvallen.
Ik vind hem best heel schattig O+ Maar snap dat jij hogere standaarden hebt wbt Lego ;)
pi_219884614
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 16:09 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Pilates O+ Dat wordt hier helaas niet meer betaalbaar aangeboden.. vond het vroeger zo leuk om te doen! Veel plezier *O*
Mijn les kost ¤15 en omdat ik dat wekelijks te gortig vond worden (en niet altijd zin had om te gaan), ga ik wel om de week.
Tussen eind november en tot 2 weken terug was ik ook een tijdje niet gegaan. Te druk met van alles doen en echt even niet gemotiveerd.
Maar vorige week dus weer voor het eerst.
pi_219884664
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 16:21 schreef vencodark het volgende:

[..]
Mijn les kost ¤15 en omdat ik dat wekelijks te gortig vond worden (en niet altijd zin had om te gaan), ga ik wel om de week.
Tussen eind november en tot 2 weken terug was ik ook een tijdje niet gegaan. Te druk met van alles doen en echt even niet gemotiveerd.
Maar vorige week dus weer voor het eerst.
Ik vind het erg jammer dat het zo duur is.. fijn voor jou dat je alsnog 2x per maand kunt!
pi_219884687
quote:
Dit is PuppyInDoos 8-)
pi_219884704
Loedermoeder hier. J had dus toch wat gebroken met zijn val bijna twee weken geleden :@ :{
pi_219884764
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 16:32 schreef Hupje het volgende:

[..]
Dit is PuppyInDoos 8-)
O+

En auw voor J, beterschap!
pi_219884890
Auch Hupje, troost je; ik heb als kind 3 jaar met een gebroken knieschijf rondgelopen en ik vind mijn moeder nog steeds de liefste.
pi_219885144
Oeps @Hupje Hoe ben je er nu achter gekomen? Je hebt de ha om advies gevraagd, die had beter moeten opletten. Kan jij niets aan doen.
Beterschap voor J :*
If they say
  dinsdag 20 januari 2026 @ 18:25:49 #268
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_219885428
@Hupje
Zelfs de specialist miste de breuk in mijn schouder, dus het gebeurt echt vaker dan je denkt. Maar dat is niet jouw of J's fout, maar van de medici.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219885448
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 16:35 schreef Hupje het volgende:
Loedermoeder hier. J had dus toch wat gebroken met zijn val bijna twee weken geleden :@ :{
Dat maakt je geen loedermoeder, tenzij je röntgenogen hebt... :*

Onze dochter liep een paar dagen met een gebroken vinger, mijn man dacht dat het gekneusd was, maar na een paar dagen vond ik het toch wel erg blauw dik en pijnlijk blijven en zijn we door de huisarts doorgestuurd voor een foto. Toch een breukje...
pi_219885498
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 17:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Oeps @:Hupje Hoe ben je er nu achter gekomen? Je hebt de ha om advies gevraagd, die had beter moeten opletten. Kan jij niets aan doen.
Beterschap voor J :*
Moet dat nou? De huisarts doet een beoordeling en geeft een vangnetadvies. Soms wordt een breuk dan in tweede instantie gevonden ipv in eerste instantie. Dat is niet erg, dat is niet fout, dat is hoe het gaat. De opmerking beter opletten vind ik misplaatst, de huisarts heeft vast haar/zijn best gedaan. Door zo over (huis)artsen te praten en te denken, verminder je het vertrouwen in de zorg.

@Hupje Hopelijk heeft hij nu snel minder pijn!
pi_219885520
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:57 schreef exode het volgende:
Ook erg ja, dat gaat gewoon door mijn oortjes heen dat soort geluiden.
Als ik met trainer ben, heb ik geen oortjes. Dus ik zat me te ergeren en deed voor de grap ook een kreun en hij bleef maar zeggen gewoon doorgaan, is zwaar genoeg vandaag, gewoooon doorgaan
pi_219885542
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 13:58 schreef exode het volgende:
Apparaten bezet houden doet mijne niet. Maar idd alles wordt voor je gebracht en gehaald en uit je handen gepakt als je bijna omvalt na een setje.
Ik vind ook leuk dat hij praktisch altijd gelijk heeft als ik denk dat kan ik niet en hij zegt dat kun je zeker. Ik ben echt duizend sterker steeds dan ik zelf denk.
pi_219885591
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 16:21 schreef vencodark het volgende:
Mijn sportschool (SportCity) kost 30 euro per 4 weken en dan mag je zo vaak als je wil les volgen, waaronder 3x per week Pilates en een shitload aan Bodybalance.

Voor de PT komt daar wel nog ~60 per les bovenop :X
pi_219885602
4 op een rij!
Over sport :o O+
pi_219885677
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 18:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn sportschool (SportCity) kost 30 euro per 4 weken en dan mag je zo vaak als je wil les volgen, waaronder 3x per week Pilates en een shitload aan Bodybalance.

Ga jij naar die ene aan jouw kant of aan mijn kant van de grote weg? Ik ben voornemens op tijdens mijn verlofmaand ook maar weer eens een sportschool van binnen te bekijken. Ik deed dit weekend in ieder geval vast een nieuwe bootcamp: SPIERPIJN :%
pi_219885826
Wat een hoop sporters hier, goed bezig jullie.

@Hupje,ik heb James ook al eens een dag met gebroken pols laten lopen, en nog steeds is zijn verlatingsangst op mij gericht :P

Wat een dag: dochterlief klaagde gister al over pijn in haar knie en t was wat dik dus vandaag toch maar even naar de huisarts, blijkt de knie gekneusd en veel vocht onder de knieschijf. Nu rust en op krukken.. Ze doet ook gelijk niets meer :')

SPOILER
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 20 januari 2026 @ 19:19:47 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219885884
quote:
82s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 19:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

@:hupje,ik heb James ook al eens een dag met gebroken pols laten lopen, en nog steeds is zijn verlatingsangst op mij gericht :P

Wat een dag: dochterlief klaagde gister al over pijn in haar knie en t was wat dik dus vandaag toch maar even naar de huisarts, blijkt de knie gekneusd en veel vocht onder de knieschijf. Nu rust en op krukken.. Ze doet ook gelijk niets meer :')

SPOILER
:*
pi_219885943
Niet echt woorden GM, maar wel een dikke knuffel, wat een zorg en onzekerheid.
pi_219886015
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 18:34 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Moet dat nou? De huisarts doet een beoordeling en geeft een vangnetadvies. Soms wordt een breuk dan in tweede instantie gevonden ipv in eerste instantie. Dat is niet erg, dat is niet fout, dat is hoe het gaat. De opmerking beter opletten vind ik misplaatst, de huisarts heeft vast haar/zijn best gedaan. Door zo over (huis)artsen te praten en te denken, verminder je het vertrouwen in de zorg.

@:Hupje Hopelijk heeft hij nu snel minder pijn!
Waar slaat dit nou weer op? Als een arts iets niet opmerkt mag daar niks over gezegd worden? Ahja, foutje, bedankt :')

GM, beterschap voor je dochter. Op krukken lopen is ook gewoon kut ;)
En een knuffel voor jou :*
If they say
pi_219886132
quote:
82s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 19:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

@:hupje,ik heb James ook al eens een dag met gebroken pols laten lopen, en nog steeds is zijn verlatingsangst op mij gericht :P

SPOILER
Knuffel
Werewolf
pi_219886575
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 18:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

De dure luxe sportschool hier is ook overgenomen door Sport City, maar ze hebben de tarieven niet overgenomen 🙄
pi_219886577
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 19:31 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Waar slaat dit nou weer op? Als een arts iets niet opmerkt mag daar niks over gezegd worden? Ahja, foutje, bedankt :')

GM, beterschap voor je dochter. Op krukken lopen is ook gewoon kut ;)
En een knuffel voor jou :*
De huisarts heeft telefonisch als advies gegeven dat even afgewacht kan worden. Bij geen overduidelijke symptomen die wijzen op een breuk, en geen afwijkende stand of open botbreuk, is dat gewoon een prima en passend advies. Het ging daarna ook wat beter, dus ik snap dat @Hupje geen reden zag om eerder al naar de huisarts te gaan, en toen ze er alsnog kwam is er gewoon een foto gemaakt en bleek er toch een breukje te zitten. Dan heeft de arts toch niet iets fout gedaan? Als @Hupje en kind zelf niet het idee hadden dat er iets zodanig mis was dat ze eerder naar de huisarts gingen, hoe moet de huisarts dat dan wel weten?

Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat jij iets fout gedaan hebt @Hupje - soms is het gewoon niet zo heel duidelijk, en als de pijn dan te doen is, het lijkt iets beter te gaan en er zijn geen andere redenen waarom je urgent gezien wil/moet worden, dan is het logisch dat je niet (eerder) gaat. Een breuk kan heel vaak ook gewoon wachten, dus niks om je schuldig over te voelen :*

@GM :* sterkte. Wat een narigheid heb je steeds op je bordje liggen ;( en beterschap voor dochter!
  dinsdag 20 januari 2026 @ 20:42:32 #283
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219886849
Eens met vlindertje!

Sterkte iig met de breuk, doet het nog veel pijn?

En GM, ik heb geen woorden. Maar wil je wel veel sterkte wensen :*
pi_219886885
Mijn oprechte excuses omdat ik heel erg verkeerd zat met mijn opmerking. Artsen maken geen fouten ^O^

Edit: en ik snap echt niet waarom een opmerking van mij zo uit zn verband kan worden gerukt :)

[ Bericht 33% gewijzigd door Mushanga71 op 20-01-2026 20:53:17 ]
If they say
pi_219886975
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 20:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn oprechte excuses omdat ik heel erg verkeerd zat met mijn opmerking. Artsen maken geen fouten ^O^

Edit: en ik snap echt niet waarom een opmerking van mij zo uit zn verband kan worden gerukt :)
Omdat je er zelf behoorlijk met gestrekt been in ging op de huisarts terwijl dat helemaal geen aanleiding voor was.
pi_219887055
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 18:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ga jij naar die ene aan jouw kant of aan mijn kant van de grote weg? Ik ben voornemens op tijdens mijn verlofmaand ook maar weer eens een sportschool van binnen te bekijken. Ik deed dit weekend in ieder geval vast een nieuwe bootcamp: SPIERPIJN :%
Wat een cryptische omschrijving. Jouw kant denk ik :D Bij de brug.
SportCity heeft goedkope en dure vestigingen, mijne is de goedkope. Met wat ik daar doe, heb ik die dure helemaal niet nodig.
In mijn 30 euro zit ook nog 5 keer iemand meenemen, dus ik vind het wel echt heel acceptabel.
pi_219887077
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 20:59 schreef Elleska het volgende:

[..]
Omdat je er zelf behoorlijk met gestrekt been in ging op de huisarts terwijl dat helemaal geen aanleiding voor was.
Ik zal mijn woorden voortaan op een schaaltje wegen O+
If they say
pi_219887111
GM -O-
pi_219887118
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:12 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Misschien iets minder lijdzaam slachtofferen dan kun je gewoon weer alles zeggen en overal iets van vinden, net als ieder ander hier dat doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 20-01-2026 21:28:03 ]
  dinsdag 20 januari 2026 @ 21:42:52 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219887269
@gewoonmezelf87 wat een zorgen... :{ :*
pi_219887271
@vlindertje89 Je beschrijft het weer mooi. Ik weet nu dat ik voor J een volgende keer dus toch eerder aan de bel moet trekken. Gelukkig gaven ze in het ziekenhuis aan dat de behandeling/advies twee weken geleden niet anders zou zijn geweest dan nu. Dus we hebben wel iets goed gedaan.
Hij heeft er niet veel pijn meer aan (daarom heb ik vorige week de huisarts niet eerder gebeld) maar hij kan nog niet echt knijpen. Dat was mijn reden om halverwege vorige week toch een afspraak te maken bij de huisarts. Daar konden we gisteren terecht en vandaag in het ziekenhuis.

@gewoonmezelf87 Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen :* Rot situatie.
pi_219887354
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:12 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ach, zoveel mensen, zoveel meningen, toch?
Iemand is het niet eens met je mening of woordkeuze. That’s allowed. Juist in een forum.
pi_219887387
En sterkte @gewoonmezelf87
Lijkt me heel moeilijk voor jou en je vader. :{
pi_219887695
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:43 schreef Hupje het volgende:
@:vlindertje89 Je beschrijft het weer mooi. Ik weet nu dat ik voor J een volgende keer dus toch eerder aan de bel moet trekken. Gelukkig gaven ze in het ziekenhuis aan dat de behandeling/advies twee weken geleden niet anders zou zijn geweest dan nu. Dus we hebben wel iets goed gedaan.
Hij heeft er niet veel pijn meer aan (daarom heb ik vorige week de huisarts niet eerder gebeld) maar hij kan nog niet echt knijpen. Dat was mijn reden om halverwege vorige week toch een afspraak te maken bij de huisarts. Daar konden we gisteren terecht en vandaag in het ziekenhuis.

@:gewoonmezelf87 Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen :* Rot situatie.
Je hebt wat mij betreft niet wel iets, maar gewoon alles goed gedaan ^O^ je hebt even gewacht toen dat geadviseerd werd, en toen je na even afwachten het idee kreeg dat het misschien toch niet helemaal goed zat, heb je alsnog aan de bel getrokken. Lijkt me gewoon heel adequaat gehandeld :Y
pi_219887754
Idd prima toch Hupje, zoals Vlindertje zegt.
Niemand heeft hier fouten gemaakt.
Sterkte voor J, heeft hij nu gips?

Sterkte GM, voelt zo machteloos hè :*
pi_219887799
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 23:13 schreef Butterflower het volgende:
Sterkte voor J, heeft hij nu gips?
Nee, dit had voor die plek (middenhandsbeentje) en de soort breuk weinig toegevoegde waarde.
pi_219888200
Wij zitten alledrie in de lappenmand :( J heeft de hele nacht door gespuugd door hoofdpijn, vriend heeft knetterveel hoofdpijn en ik hoest, snotter en heb (daardoor? of door het slaapgebrek?) ook een beetje hoofdpijn.
Top.
pi_219888291
@gewoonmezelf87 :* wat een zorgen, sterkte.

Beterschap daar @Hupje
pi_219888570
Sterkte @gewoonmezelf87 :*

Beterschap @Hupje en fam
pi_219888691
Wat is iedereen lichtgeraakt de laatste tijd. Januariblues? Hoe ik de post van Mush lees: áls iemand hier iets fout beoordeeld heeft, dan is het de arts, aangezien je overlegd hebt en op professionals hebt vertrouwd. Dus het is iig geen reden om jezelf loedermoeder te noemen. Niet per se om aan de geven dat de arts een fout heeft gemaakt in deze situatie. Artsen zijn mensen, gaan uit van de klachten en de kans dat iets wel of niet gebroken is. Dat gaat niet altijd goed, nee. Dat is in mijn ogen niet meteen een fout, op basis van de info was het gewoon niet direct duidelijk.

Mijn vader is overleden doordat de artsen een zeldzame ziekte over het hoofd hebben gezien 25 jaar geleden. Is dat een fout? Zelfs dat vind ik lastig te beoordelen. Ik ben wel boos geweest op de situatie, hoe oneerlijk het was en wat als we het eerder hadden geweten. Niet op specifieke artsen. Zij hebben altijd hun stinkende best gedaan. Het was wel de reden dat ik geen arts heb willen worden. Iedereen maakt een keer een foute beoordeling en ik weet niet of ik die verantwoordelijkheid had willen of kunnen dragen.

@gewoonmezelf87 wat een zware tijd voor jullie. Heel veel sterkte en kom vooral hier je hart luchten als je daar behoefte aan hebt :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')