De dure luxe sportschool hier is ook overgenomen door Sport City, maar ze hebben de tarieven niet overgenomen 🙄quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn sportschool (SportCity) kost 30 euro per 4 weken en dan mag je zo vaak als je wil les volgen, waaronder 3x per week Pilates en een shitload aan Bodybalance.
Voor de PT komt daar wel nog ~60 per les bovenop
De huisarts heeft telefonisch als advies gegeven dat even afgewacht kan worden. Bij geen overduidelijke symptomen die wijzen op een breuk, en geen afwijkende stand of open botbreuk, is dat gewoon een prima en passend advies. Het ging daarna ook wat beter, dus ik snap dat @Hupje geen reden zag om eerder al naar de huisarts te gaan, en toen ze er alsnog kwam is er gewoon een foto gemaakt en bleek er toch een breukje te zitten. Dan heeft de arts toch niet iets fout gedaan? Als @Hupje en kind zelf niet het idee hadden dat er iets zodanig mis was dat ze eerder naar de huisarts gingen, hoe moet de huisarts dat dan wel weten?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:31 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Als een arts iets niet opmerkt mag daar niks over gezegd worden? Ahja, foutje, bedankt![]()
GM, beterschap voor je dochter. Op krukken lopen is ook gewoon kut![]()
En een knuffel voor jou
Omdat je er zelf behoorlijk met gestrekt been in ging op de huisarts terwijl dat helemaal geen aanleiding voor was.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn oprechte excuses omdat ik heel erg verkeerd zat met mijn opmerking. Artsen maken geen fouten
Edit: en ik snap echt niet waarom een opmerking van mij zo uit zn verband kan worden gerukt![]()
Wat een cryptische omschrijving. Jouw kant denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ga jij naar die ene aan jouw kant of aan mijn kant van de grote weg? Ik ben voornemens op tijdens mijn verlofmaand ook maar weer eens een sportschool van binnen te bekijken. Ik deed dit weekend in ieder geval vast een nieuwe bootcamp: SPIERPIJN
Ik zal mijn woorden voortaan op een schaaltje wegenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:59 schreef Elleska het volgende:
[..]
Omdat je er zelf behoorlijk met gestrekt been in ging op de huisarts terwijl dat helemaal geen aanleiding voor was.
Misschien iets minder lijdzaam slachtofferen dan kun je gewoon weer alles zeggen en overal iets van vinden, net als ieder ander hier dat doet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:12 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik zal mijn woorden voortaan op een schaaltje wegen
Ach, zoveel mensen, zoveel meningen, toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:12 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik zal mijn woorden voortaan op een schaaltje wegen
Je hebt wat mij betreft niet wel iets, maar gewoon alles goed gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:43 schreef Hupje het volgende:
@:vlindertje89 Je beschrijft het weer mooi. Ik weet nu dat ik voor J een volgende keer dus toch eerder aan de bel moet trekken. Gelukkig gaven ze in het ziekenhuis aan dat de behandeling/advies twee weken geleden niet anders zou zijn geweest dan nu. Dus we hebben wel iets goed gedaan.
Hij heeft er niet veel pijn meer aan (daarom heb ik vorige week de huisarts niet eerder gebeld) maar hij kan nog niet echt knijpen. Dat was mijn reden om halverwege vorige week toch een afspraak te maken bij de huisarts. Daar konden we gisteren terecht en vandaag in het ziekenhuis.
@:gewoonmezelf87 Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggenRot situatie.
Nee, dit had voor die plek (middenhandsbeentje) en de soort breuk weinig toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:13 schreef Butterflower het volgende:
Sterkte voor J, heeft hij nu gips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |