De geur, haren en andere mans- kenmerken zijn er ook al een poosje. Hier levert het verder geen problemen meer op. Die zijn toch al achter de rug.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:13 schreef exode het volgende:
[..]
B was net 9 toen bij hem de puberteit begon, het startsein was de geur....daarna de haren. Het gedrag kwam pas later (lees: we zitten er middenin)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de achterkant van de schutting een soort van gefixt. Er heeft weer iemand lopen kloten daar want de lamp hing niet meer zoals ie eerst los hing en de kier was groter. Plank losgehaald maar die kier bleef, kreeg ik niet meer wegDus plank omgedraaid, paste toen wel en opnieuw vastgeschroeft. Alleen de balk erboven lukt me niet en de lamp hangt nog los. Maar, het is iig weer kiervrij.
Zoon was met zn pa gymschoenen kopen. Belt ie net, heeft ie ze in de bus laten liggen
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Ja, dat heb ik ook gelezen. We houden het wat dat betreft in de gaten (en we hangen sowieso al van hulpverlening aan elkaar). Alleen de buitenwereld ook en dat is voor een meisje dat verder gewoon gezond is maar gewoon weinig eet en veel verbrand, ook vervelend. Dat mensen zich afvragen of ze een eetprobleem heeft omdat ze zo mager is. En dat is eigenlijk net zo vervelend als het benoemen van of iemand zwaarder is geworden of "alweer aan het eten is".quote:Op zondag 18 januari 2026 15:03 schreef FlyingFish het volgende:
tweelingmeiden zijn sowieso veel vatbaarder voor eetproblemen zoals anorexia omdat ze zich 1 op 1 kunnen vergelijken met een ander, dat lijkt me in dit geval nog lastiger. Ik zou daar in ieder geval extra alert op zijn, en wellicht alvast informatie inwinnen voor wat voor hulplijnen er zijn als je dit gaat vermoeden. Dat is een van mijn grotere angsten voor mijn dochters. Mijn zus heeft een ernstig eetprobleem en dat heeft haar leven echt verpest en doet dat nu nog steeds (ondanks dat ze al dik 30 jaar intensief in behandeling is). Mijn meiden schelen een paar cm in grootte en dat hoor ik ook vaak, maar vooral als een soort verbazing. Van mensen die denken dat een eeneiige tweeling compleet identiek is op alle vlakken.
Is 12 vroeg? Ik was net 11 en niet de eerste in de klas destijds. Mijn zusje van 15 en dat noemde de huisarts destijds al erg laat…quote:Op zondag 18 januari 2026 13:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik was er met 12 jaar vroeg bij maar heb het idee dat er daarna zeker nog wel een spurt is geweest. Maar dat is niet gedocumenteerd of zo dus geen idee hoe accuraat dat is.
In de 1e klas was ik 1.50 weet ik nog dankzij een schoolopdracht
In de 2e dan menstruatie en uiteindelijk ben ik 1.75 geworden.
Manlief is in de 1.90 en heeft neven van meer dan 2m dus het is duidelijk waar het vandaan komt.
De volwassen meiden van mijn schoonzus zijn net zo lang als mijn puber nu trouwens. Dat is wel echt lang en geeft wel wat esthetisch gemopper met vriendjes en hakken
We moesten destijds een vragenlijst invullen voor de schoolarts waar dit ook gevraagd werd.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is 12 vroeg? Ik was net 11 en niet de eerste in de klas destijds. Mijn zusje van 15 en dat noemde de huisarts destijds al erg laat…
Onze donor is 1.80 en dat vond ik al op de rand van te klein eigenlijkquote:Op zondag 18 januari 2026 13:12 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ik moest hier even om grinniken. Mijn jongste van ruim 7 is nu 1.21m maar zat zo lang onderaan de groeicurve (toen ze 6 was, had ze de gemiddelde lengte van de 4 jarigen op school) dat het CB zich zorgen maakte. Toen ze vroegen naar mijn lengte (1.7m dus niet bepaald klein) en die van de donor (1.76m) zeiden ze meteen dat het in orde was en dus in lijn der verwachting dat ze net als de donor klein uitvaltalles onder de 1.8m voor een man wordt in NL volgens mij door iedereen idd wel gezien als klein.
Ik heb echt drie gelezen dat hij ondersteboven in de kamer stond. Maar je bedoelt denk ik dat ie niet op zn tenen stond?quote:Op zondag 18 januari 2026 13:16 schreef Deepfreeze het volgende:
Wel grappig met mijn oudste van 188 en lange ledematen. Hij werd een soort attractie toen hij op platte voeten het plafond bij mijn zusje haar huis kon aanraken. Maarja, zusje en zwager zijn 160-165 en de kinderen max 175 met normale ledematen. En merkten niks van het "lage" plafond. Hun vrienden komen ook niet ver voorbij mij. Daar loopt C dus als reus tussendoor.
Dat is mijn lengte, zou ik ook jammer hebben gevondenquote:Op zondag 18 januari 2026 18:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Onze donor is 1.80 en dat vond ik al op de rand van te klein eigenlijk
Ja, in dat hele donor-tinder had ik lengte wel als variabele meegenomen, maar >185 is het aanbod echt niet reusachtig. Het zijn geen Nederlandsersquote:Op zondag 18 januari 2026 19:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is mijn lengte, zou ik ook jammer hebben gevonden
Niet dat wij echt konden kiezen want we wilden deze om zijn karakter en kregen zijn lengte erbij, maar onze is 1.97. Vind ik fijn, maar de kinderen lijken er nog niet echt door de lucht in de schieten. Oudste is met 15 en al tijden ongesteld nog steeds iets kleiner dan ik en het jongmens hangt nog ergens net boven 1.50.
Haha wij hadden geen keus, het is via Isala ziekenhuis gegaan (nadat onze eigen donor geen match bleek want ik werd niet zwanger) en die werft haar eigen donoren en stemt uiterlijk af op de draagmoeder. De basisgegevens hebben we opgevraagd toen de oudste geboren was.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Onze donor is 1.80 en dat vond ik al op de rand van te klein eigenlijk
quote:Op zondag 18 januari 2026 18:18 schreef Mushanga71 het volgende:
Poes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op zondag 18 januari 2026 21:04 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
Wij wilden mijn beste vriend. Mocht die 1.70 geweest zijn, had dat misschien niet de doorslag gegeven maar had ik toch wel jammer gevonden, m.n. voor het jongske omdat die ook haar kleine gentjes heeft. Ik weet niet eens of ik wel weet welke kleur zijn ogen hebbenquote:Op zondag 18 januari 2026 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, in dat hele donor-tinder had ik lengte wel als variabele meegenomen, maar >185 is het aanbod echt niet reusachtig. Het zijn geen Nederlandsersuiteindelijk waren er andere dingen (oogkleur, interesses, manier van schrijven) die we belangrijker vonden.
Indrukwekkend, voor een babyquote:Het kind is toch wel prima geluktmaar wel een vliegje, hij is klein, tenger en nog bijna kaal dus hij lijkt enorm baby-achtig nog. Die indruk stopt zodra hij zijn mond open doet overigens. (Vandaag zei hij: "wenn ich eine Ente wäre", dat vond ik zo cool, een correcte Konjunktiv
)
quote:Overigens is mijn oudste vorig jaar bizar gaan groeien, de de jouwes kan je zomaar gaan verrassen het komende jaar.
Op de draagmoeder ja? Ik had de indruk dat de meeste vrouwenstellen waar er maar 2 zwanger wordt juist de donor op de niet dragende moeder afstemden. Dat is daar geen optie?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:48 schreef Schanu het volgende:
Haha wij hadden geen keus, het is via Isala ziekenhuis gegaan (nadat onze eigen donor geen match bleek want ik werd niet zwanger) en die werft haar eigen donoren en stemt uiterlijk af op de draagmoeder. De basisgegevens hebben we opgevraagd toen de oudste geboren was.
Ja, heel consequent. Kost haar ook geen moeite. En hij spreekt beide talen even vloeiend en weet ook met wie hij wat moet praten. Tof om mee te krijgen vind ikquote:Op zondag 18 januari 2026 21:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij wilden mijn beste vriend. Mocht die 1.70 geweest zijn, had dat misschien niet de doorslag gegeven maar had ik toch wel jammer gevonden, m.n. voor het jongske omdat die ook haar kleine gentjes heeft. Ik weet niet eens of ik wel weet welke kleur zijn ogen hebbene
[..]
Indrukwekkend, voor een baby
Spreekt ze structureel Duits tegen hem?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |