quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef exode het volgende:
[..]
Ja 1tje: ga niet met stinkende oksels sporten. Ik had er gisteren weer 1 naast me op de crosstrainer. Ik viel bijna om.
Geeeen idee. We hebben alleen een afspraak gemaakt en niks van tevoren besproken hoe of wat.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik train ook in mijn joggingbroek
Meestal zit die van mijn PT strakker dan de mijne.
Ga je ook krachttrainen met PT of iets anders?
Hoelang heb je getraind met de PT?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:58 schreef exode het volgende:
Ik vond het fijnste aan trainen met een PT dat ik zelf geen gewichten hoefde te versjouwen.En dat hij zonder schaamte 3 verschillende apparaten bezet hield voor mij.
1 jaar 2x per week en daarna een half jaar 1x per week. Kortom 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoelang heb je getraind met de PT?
Qua periode.
Pilatesquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:30 schreef vencodark het volgende:
Nou ja, ik probeer om de week een les Pilates te blijven doen en sowieso 1 x p/w naar de sportschool te gaan.
Liever 2 x, maar ik ben nog even voorzichtig wat ik met mezelf (en indirect met jullie) afspreek.
Elke week een PT wil ik eigenlijk niet, dat is qua prijs nogal gortig.
Maar morgen is een introductieles en wie weet geeft dat voldoende om mee te starten.
Ik vind hem best heel schattigquote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:16 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, ik had hem gezien, ik vind hem helaas tegenvallen.
Mijn les kost ¤15 en omdat ik dat wekelijks te gortig vond worden (en niet altijd zin had om te gaan), ga ik wel om de week.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:09 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
PilatesDat wordt hier helaas niet meer betaalbaar aangeboden.. vond het vroeger zo leuk om te doen! Veel plezier
Ik vind het erg jammer dat het zo duur is.. fijn voor jou dat je alsnog 2x per maand kunt!quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn les kost ¤15 en omdat ik dat wekelijks te gortig vond worden (en niet altijd zin had om te gaan), ga ik wel om de week.
Tussen eind november en tot 2 weken terug was ik ook een tijdje niet gegaan. Te druk met van alles doen en echt even niet gemotiveerd.
Maar vorige week dus weer voor het eerst.
quote:
Dat maakt je geen loedermoeder, tenzij je röntgenogen hebt...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:35 schreef Hupje het volgende:
Loedermoeder hier. J had dus toch wat gebroken met zijn val bijna twee weken geleden![]()
Moet dat nou? De huisarts doet een beoordeling en geeft een vangnetadvies. Soms wordt een breuk dan in tweede instantie gevonden ipv in eerste instantie. Dat is niet erg, dat is niet fout, dat is hoe het gaat. De opmerking beter opletten vind ik misplaatst, de huisarts heeft vast haar/zijn best gedaan. Door zo over (huis)artsen te praten en te denken, verminder je het vertrouwen in de zorg.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Oeps @:Hupje Hoe ben je er nu achter gekomen? Je hebt de ha om advies gevraagd, die had beter moeten opletten. Kan jij niets aan doen.
Beterschap voor J
Als ik met trainer ben, heb ik geen oortjes. Dus ik zat me te ergeren en deed voor de grap ook een kreun en hij bleef maar zeggen gewoon doorgaan, is zwaar genoeg vandaag, gewoooon doorgaanquote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:57 schreef exode het volgende:
Ook erg ja, dat gaat gewoon door mijn oortjes heen dat soort geluiden.
Apparaten bezet houden doet mijne niet. Maar idd alles wordt voor je gebracht en gehaald en uit je handen gepakt als je bijna omvalt na een setje.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:58 schreef exode het volgende:
Ik vond het fijnste aan trainen met een PT dat ik zelf geen gewichten hoefde te versjouwen.En dat hij zonder schaamte 3 verschillende apparaten bezet hield voor mij.
Mijn sportschool (SportCity) kost 30 euro per 4 weken en dan mag je zo vaak als je wil les volgen, waaronder 3x per week Pilates en een shitload aan Bodybalance.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:21 schreef vencodark het volgende:
Mijn les kost ¤15 en omdat ik dat wekelijks te gortig vond worden (en niet altijd zin had om te gaan), ga ik wel om de week.
Ga jij naar die ene aan jouw kant of aan mijn kant van de grote weg? Ik ben voornemens op tijdens mijn verlofmaand ook maar weer eens een sportschool van binnen te bekijken. Ik deed dit weekend in ieder geval vast een nieuwe bootcamp: SPIERPIJNquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn sportschool (SportCity) kost 30 euro per 4 weken en dan mag je zo vaak als je wil les volgen, waaronder 3x per week Pilates en een shitload aan Bodybalance.
Voor de PT komt daar wel nog ~60 per les bovenop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |