Bij ons was dat ook niet standaard, het werd afgestemd op de dragende moeder. Maar uiteindelijk was er geen keuze in wat dan ook omdat verloofde antistoffen in haar bloed bleek te hebben.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Op de draagmoeder ja? Ik had de indruk dat de meeste vrouwenstellen waar er maar 2 zwanger wordt juist de donor op de niet dragende moeder afstemden. Dat is daar geen optie?
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:04 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:05 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...![]()
Zo hebben wij het wel gedaan. Dus is de donor een muziekliefhebbende socioloog met bruine ogenquote:Op zondag 18 januari 2026 21:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Op de draagmoeder ja? Ik had de indruk dat de meeste vrouwenstellen waar er maar 2 zwanger wordt juist de donor op de niet dragende moeder afstemden. Dat is daar geen optie?die ogen waren wel een goede zet trouwens, want ze vallen op en 9 van de 10 mensen denkt daardoor dat zij de bio-moeder is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Ik was net een maand 10. Net gestart in groep 7.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is 12 vroeg? Ik was net 11 en niet de eerste in de klas destijds. Mijn zusje van 15 en dat noemde de huisarts destijds al erg laat…
Ben op mijn 40e ook al in de overgang verklaard door mijn huisarts.. en dus al een paar jaar aan het ont-hormonen![]()
@Clubsoda hij stond op zijn platte voeten op de vloer. Dat kind kan amper een koprol, laat staan een handstand![]()
![]()
Nee, bij hetero stellen proberen ze het uiterlijk van de donor de matchen met de man, bij lesbische stellen met de dragende moeder, dat vinden ze logischquote:Op zondag 18 januari 2026 21:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Op de draagmoeder ja? Ik had de indruk dat de meeste vrouwenstellen waar er maar 2 zwanger wordt juist de donor op de niet dragende moeder afstemden. Dat is daar geen optie?het 1e levensjaar/de eerste paar jaar leken de kinderen desondanks zoveel op mijn vrouw dat zelfs onze nieuwe huisarts, die wist dat ik zwanger was geweest, vroeg of het dan met het eitje van mijn vrouw was
![]()
![]()
Dat is toch ronduit lullig. Alsof ze er vast vanuit gaan dat de niet dragende toch niet in het leven van het kind zal blijven ofzoquote:Op zondag 18 januari 2026 22:02 schreef Schanu het volgende:
[..]
Nee, bij hetero stellen proberen ze het uiterlijk van de donor de matchen met de man, bij lesbische stellen met de dragende moeder, dat vinden ze logischhet 1e levensjaar/de eerste paar jaar leken de kinderen desondanks zoveel op mijn vrouw dat zelfs onze nieuwe huisarts, die wist dat ik zwanger was geweest, vroeg of het dan met het eitje van mijn vrouw was
Ik vind t stom![]()
Maar wij hebben het zelf gehobbied dus daar geen last van.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Of zodat er geen vragen komen wie nou de échte moeder is? (Alsof dat uitmaakt)quote:Op zondag 18 januari 2026 22:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is toch ronduit lullig. Alsof ze er vast vanuit gaan dat de niet dragende toch niet in het leven van het kind zal blijven ofzo
Ik vind t stom![]()
Maar wij hebben het zelf gehobbied dus daar geen last van.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Mag ik dat een lompe opmerking vinden?quote:Op zondag 18 januari 2026 22:02 schreef Schanu het volgende:
[..]
Nee, bij hetero stellen proberen ze het uiterlijk van de donor de matchen met de man, bij lesbische stellen met de dragende moeder, dat vinden ze logischhet 1e levensjaar/de eerste paar jaar leken de kinderen desondanks zoveel op mijn vrouw dat zelfs onze nieuwe huisarts, die wist dat ik zwanger was geweest, vroeg of het dan met het eitje van mijn vrouw was
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Volgens mij is dat wel een beetje het idee erachter, dat iedereen snapt dat biologisch gezien maar 1 moeder het kind gedragen kan hebben dus je hoeft niet te proberen het kind op beide moeders te laten lijken. Terwijl ik dat wel mooi zou hebben gevonden.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Of zodat er geen vragen komen wie nou de échte moeder is? (Alsof dat uitmaakt)Uiteraard mag dat! Ik kon er zelf wel om lachen, het was wel mooi om de verbaasde blikken te zien als mensen hoorden dat ik de kinderen gedragen had. Tegenwoordig zie je dat meteen, vooral bij de oudste want daarvan zeggen ze dat het echt een mini-me is.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mag ik dat een lompe opmerking vinden?![]()
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat verloofde zichzelf gekloond heeft wat B betreft. Die lijkt zo ontzettend veel op zijn andere moeder, uiterlijk en karakter.
Wat ik wel erg leuk vind is dat beide kinderen sproetjes hebben, lang niet zoveel als mij, maar toch.![]()
Ohjee, ohjee, ohjee…![]()
Heb ik me toch ineens aangemeld bij Basic Fit.
Introductielesje aangevraagd met een Personal Trainer.
Gewoon omdat ik anders echt geen idee heb.![]()
En dat voelt toch prettiger dan ‘zomaar’ beginnen.
We moeten nog een afspraak maken. Op de foto is het echt een soort Danny Roelvink.![]()
Maar is vast een aardige gozer. Zenuwen? Ja!!
Heb er wel zin in.Ik ben niet zwaar maar wil van die bolle buik af en conditie opbouwen/fitter worden.
![]()
![]()
Die komen toch wel. Dan niet als vraag maar als stelling.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Of zodat er geen vragen komen wie nou de échte moeder is? (Alsof dat uitmaakt)Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Nou, hij belde net.
Hij lijkt niet alleen op Danny Roelvink, hij klinkt ook als hem.![]()
![]()
Woensdag begin ik.![]()
![]()
Goed bezig Venco!
Ik had gisteren een leuk dagje.
Ik ging samen met mijn broertje zusje en neefje op bezoek bij mijn oom en tante die in het huis wonen waar vroeger mijn opa en oma woonden en een boerderijtje hadden.
De woonkamer en keuken waren helemaal anders maar de rest van het huis was nog zowat in de staat van begin jaren 80, toen wij daar zo vaak kwamen en de beste tijden uit onze jeugd gehad hebben.
Nou ja, mijn zusje en ik, mijn broertje niet, die is veel jonger.
Er waren dozen met oude foto's van onze opa uit zijn jeugd en zo, echt heel bijzonder, en we mochten gewoon lekker door dat huis dwalen en alles openmaken en pakken en zo, we waren zo welkom, het was echt zo fijn!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Toen wij naar Prince in Paradiso gingen, parkeerden we in de Kalverstraat want gratis op zondag, en kwam Dries Roelvink langs geparadeerd, Erik grapt nog over dat dat het hoogtepunt van de beste dag uit ons leven wasquote:Op maandag 19 januari 2026 13:10 schreef vencodark het volgende:
Nou, hij belde net.
Hij lijkt niet alleen op Danny Roelvink, hij klinkt ook als hem.![]()
![]()
Woensdag begin ik.![]()
Hij ging ook heel hysterisch gillen , omdat we nogal hieper waren die dag, het was echt schitterend.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Goed bezig venco! Het is mij altijd goed bevallen om te sporten met een personal trainer!
Hier een beetje een prut weekend. Man is na een gezellig dart-avondje van z’n fiets gevallen. Dus daar kon ik vrijdag nacht nog mee naar de huisartsenpost. Gelukkig viel de schade mee zag het er erger uit dan dat het is.
En toen zaterdag nog naar de spoedtandarts. Bleek de wortel van z’n voortand afgebroken te zijn (daardoor kon hij z’n kiezen niet op elkaar doen omdat die tand ook scheef stond). Daar hebben ze even een noodoplossing gemaakt en over twee maanden naar de eigen tandarts voor een wortelkanaalbehandeling zodat hopelijk door die vullingen de tand weer op z’n wortel blijft zitten.
En toen gisteren zelf met koppijn opgestaan. Twee wassen gedraaid en bij de derde was pompt dat apparaat niet meer af.
Gedoe met schoonmaken (filter ging niet meer open dus op advies van de witgoedzaak afgebroken en vervangen) en nu doet ie het nog niet, terwijl ik het motortje zie draaien.
Maar alles staat netjes in een kast dus aan de achterkant kunnen we niet goed bij om alle slangen te controleren.
Dus eerst wasbak er af, droger uit de kast en er dan achter komen dat die slang gewoon vastzit aan de wasmachine dus kan hem ook niet doorblazen/spoelen.
Nu nog een laatste ding proberen en anders mag toch echt de monteur komen..![]()
Ik vind het van een huisarts nog wel verdedigbaar dat het medische gezien zinvol is om te weten van wie het kind genetisch afstamt. Ivm erfelijkheid bijvoorbeeld. Dat is heel vaak maar niet altijd de zwangere.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mag ik dat een lompe opmerking vinden?
Je krijgt in zo'n situatie nou eenmaal best vaak (lompe) vragen. De manier waarop vragen gesteld worden, maakt heel veel uit vind ik.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Bij ons is de motor van de wasmachine kapot, dat constateerde Coolblue vorige week. Hij doet het nog wel maar met enorm kabaal en het is wachten tot ie het niet meer doet.
Aangezien wij 10 jaar garantie op de motor hebben via AEG zelf, komen zij het kosteloos repareren. Maar ze kunnen 2 februari pas dus duimen dat ie het blijft doen tot die tijd.
Ding is pas 5,5 jaar oud anders zou ik een nieuwe overwegen.
Wat goed Venco, ik ben destijds ook gestart met een PT en heb daar nog steeds veel aan. Veel oefeningen doe ik nog steeds en de tips neem ik ook mee in mijn trainingen.![]()
Een liter water pompte hij net wel af. Wel met wat meer geluid dan anders.
Nu een half uur naar een programma van 20 minuten aan het kijken.
Tussendoor leek het een beetje te blijven steken op het afpompen maar deed ie dat wel. Nu klinkt het geluid wat rustiger bij het afpompen. Dus fingers crossed![]()
Hier ook nog geen 6 jaar oud. Maar geen idee meer hoe het zit qua garantie eigenlijk.![]()
Ik sluit aan bij team verrotte wasmachine... tot 3x toe mn keuken vol water terwijl de afvoer niet verstopt zit... nu komt er vrijdag een monteur kijken (donderdag kapot gegaan)
Toen ging ik vrijdag bij mn moeder een was draaien, ging die (al oude) machine ook prompt kapot.. die heeft inmiddels een nieuwe gekocht, maar die van mij is garantiewerk.
Iemand tips om met een verzwikte enkel door te kunnen, net met uitlaten van Cooper klapte mn enkel dubbel maar moet morgenochtend met mn vader naar het ziekenhuis.. dus moet gewoon wel even door zeg maar...S. 2014
J. 2016![]()
Tapen!quote:Op maandag 19 januari 2026 18:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik sluit aan bij team verrotte wasmachine... tot 3x toe mn keuken vol water terwijl de afvoer niet verstopt zit... nu komt er vrijdag een monteur kijken (donderdag kapot gegaan)
Toen ging ik vrijdag bij mn moeder een was draaien, ging die (al oude) machine ook prompt kapot.. die heeft inmiddels een nieuwe gekocht, maar die van mij is garantiewerk.
Iemand tips om met een verzwikte enkel door te kunnen, net met uitlaten van Cooper klapte mn enkel dubbel maar moet morgenochtend met mn vader naar het ziekenhuis.. dus moet gewoon wel even door zeg maar...
https://share.google/YVncKOzNIdAzYrgthToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Hier gelukkig geen water op de vloer (maar moest het met zo’n slangetje aftappen (duurt lang.. maar beter dan op de vloer).quote:Op maandag 19 januari 2026 18:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand tips om met een verzwikte enkel door te kunnen, net met uitlaten van Cooper klapte mn enkel dubbel maar moet morgenochtend met mn vader naar het ziekenhuis.. dus moet gewoon wel even door zeg maar...
Hier vanmiddag uiteindelijk gebeld omdat hij nu wel afpompt maar er een raar geluid bij maakt wat ik niet vertrouw. En ze komen morgenochtend. Alleen vergeten dat ik vanmorgen een kappersafspraak had gepland voor morgenochtend. Dus nu blijft man voor de zekerheid maar even thuis.
Beterschap met je enkel!
Koelen is altijd nog het belangrijkste.
Met tapen heb ik zelf geen ervaring. Zal ook afhankelijk zijn hoe zwaar je hem verzwikt hebt of je er enigszins mee door gaat kunnen met tapen of zwachtelen![]()
Koelen!!quote:Op maandag 19 januari 2026 18:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand tips om met een verzwikte enkel door te kunnen, net met uitlaten van Cooper klapte mn enkel dubbel maar moet morgenochtend met mn vader naar het ziekenhuis.. dus moet gewoon wel even door zeg maar...![]()
OUD / Hoeveel kleedgeld geef je aan een 14-jarige?
Wellicht heb je hier wat aan?quote:Op maandag 19 januari 2026 19:45 schreef F_r het volgende:
Even een andere vraag. Ja ik kan op nibud kijken maar wat echte ervaring is ook wel fijn. Wat geven jullie aan kleedgeld voor een 14 jarige. En dan in- of exclusief winterjas en 2 paar schoenen per jaar.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Forum Opties Forumhop: Hop naar: