abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219847607
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:31 schreef Tjoent het volgende:
Bullseye.

[ x ]
Ja, als ze de vraag niet kan beantwoorden gaat ze frontaal in de aanval.

Teken van zwakte.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 10:56:51 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219847641
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 09:50 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Vooringenomen antwoorden geeft...

Reporter: Because an ICE agent acted recklessly and killed her unjustifiably
klopt toch?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219847665
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Waarschijnlijk mist ze zelf ook een paar hersencellen, net als haar baas.
Dat of ze krijgt er gewoon zeer veel geld voor.

Maar goed als je dan in de avond in de spiegel kijkt dan zal je je wel diep schamen.
Ik vraag me ook wel eens af of die mensen nu echt geloven wat ze zeggen, of dat ze weten dat ze onwaarheden verkondigen, maar dat ze daar OK mee zijn.
pi_219847855
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ik vraag me ook wel eens af of die mensen nu echt geloven wat ze zeggen, of dat ze weten dat ze onwaarheden verkondigen, maar dat ze daar OK mee zijn.
Dat laatste.

Leavitt sprak in het voorjaar van 'Fun videos', toen haar gevraagd werd over de beelden van illegale migranten die gedeporteerd werden naar El Salvador en daar als zware criminelen werden behandeld.
pi_219847905
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat laatste.

Leavitt sprak in het voorjaar van 'Fun videos', toen haar gevraagd werd over de beelden van illegale migranten die gedeporteerd werden naar El Salvador en daar als zware criminelen werden behandeld.
Hmm, weet eigenlijk niet of dat voor al die mensen zou gelden. Dat ze het wel weten.

Ik denk dat er best mensen zo dom zijn dat ze Trump geloven en alle onzin die ze daarmee moeten verkondigen.
Door gebrainwashed te zijn of gewoon blind vertrouwen.

Je hoopt voor de mensheid dat mensen niet in Trump geloven, helaas zien we in de VS veel voorbeelden dat dat niet zo is.
(Owh en zelfs op FOK!)
pi_219847962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:16 schreef Omnyakom220 het volgende:

[..]
Hij komt van Reddit. :'). Alleen de ongeschoren nekbaarden en neuspiercing lesbo's daar gebruiken dat term.
Aldus de alt-right kloon/troll met een account van nog geen week.
"Pools are perfect for holding water"
pi_219848259
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Hmm, weet eigenlijk niet of dat voor al die mensen zou gelden. Dat ze het wel weten.

Ik denk dat er best mensen zo dom zijn dat ze Trump geloven en alle onzin die ze daarmee moeten verkondigen.

Je hoopt voor de mensheid dat mensen niet in Trump geloven, helaas zien we in de VS veel voorbeelden dat dat niet zo is.
(Owh en zelfs op FOK!)
De kring om Trump heen weet heel goed hoe de vork in de steel zit.
Die liften gewoon mee op de populariteit van Trump voor hun eigen gewin.

De Maga supporters is een ander verhaal.
Dat merk je in het klein al op dit forum.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 12:36:12 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219848358
quote:

[..]
Dat laatste.

ah yes, El salvador is momenteel het meest veiligste land in de regio Bende leden worden in de cel gesmeten en krijgen levenslang.
Had deze man toevallig ook een tattoo van een van de bendes?

Het land werd jaren overgenomen door enorme criminaliteit en is nu een van de veiligste landen omdat de regering ( gekozen door de bevolking) er klaar mee was en elk bende lid in de gevangenis smeet, de criminaliteit kelderde tot ongekende hoogte.

Dus mijn vraag is hadden deze personen toevallig tattoos van die bendes op hun lichaam.

zo ja... hmmmmmmm :D

Bekijk deze YouTube-video
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_219848797
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
De kring om Trump heen weet heel goed hoe de vork in de steel zit.
Die liften gewoon mee op de populariteit van Trump voor hun eigen gewin.

De Maga supporters is een ander verhaal.
Dat merk je in het klein al op dit forum.
ik denk toch dat als je je in de Trumpisten-omgeving bevindt, je van jezelf al een soort overtuiging moet hebben dat je "aan de goede kant" van de waarheid staat. Natuurlijk zullen ze ook wel eens bij zichzelf denken dat er links en rechts de waarheid wat aangepast wordt maar dat is verder geen enkele politicus vreemd.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 13:50:11 #160
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219848891
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:39 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
ik denk toch dat als je je in de Trumpisten-omgeving bevindt, je van jezelf al een soort overtuiging moet hebben dat je "aan de goede kant" van de waarheid staat. Natuurlijk zullen ze ook wel eens bij zichzelf denken dat er links en rechts de waarheid wat aangepast wordt maar dat is verder geen enkele politicus vreemd.
Integendeel. We zien dit juist bij de politieke tegenstanders, daar denkt men constant aan 'de juiste kant' te staan, terwijl de posities die men inneemt op zijn minst behoorlijk discutabel zijn te noemen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219848976
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel. We zien dit juist bij de politieke tegenstanders, daar denkt men constant aan 'de juiste kant' te staan, terwijl de posities die men inneemt op zijn minst behoorlijk discutabel zijn te noemen.
We zien dit aan beide kanten, het is niet zo moeilijk.

Maar goed ik hoor vanuit 1 kamp ook niet roepen dat Oekraïne de oorlog is gestart. Dat is toch aantoonbaar een leugen. En het ging nu even niet over de Democraten maar de Republikeinen en dan met name de Trumpisten.
pi_219849140
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
ah yes, El salvador is momenteel het meest veiligste land in de regio Bende leden worden in de cel gesmeten en krijgen levenslang.
Had deze man toevallig ook een tattoo van een van de bendes?

Het land werd jaren overgenomen door enorme criminaliteit en is nu een van de veiligste landen omdat de regering ( gekozen door de bevolking) er klaar mee was en elk bende lid in de gevangenis smeet, de criminaliteit kelderde tot ongekende hoogte.

Dus mijn vraag is hadden deze personen toevallig tattoos van die bendes op hun lichaam.

zo ja... hmmmmmmm :D

"Hej, er komt een journalist uit een land wat niemand van ons aan kan wijzen, dus allemaal even boos kijken. Ow en hij komt ook door je digitale rechtszaak heen lullen."

Verder wel een flinke hel daar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_219849172
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]

(Owh en zelfs op FOK!)
Als ze dus weten onwaarheden te verkondigen, weten ze dan ook met welk uiteindelijk doel ze dat doen? Ik denk dat daar maar een paar een redelijk idee over hebben, en dat hoeven zelfs niet de mensen helemaal aan de top te zijn. Ik schat Kushner en Vance hoger in wat betreft het hebben van een beeld over hoe eea moet zijn over 10 jaar, en hoe daar te komen, dan Trump zelf bijv (die is meer gefocused op nu winnen, deals maken en zijn eigen ego strelen).
  vrijdag 16 januari 2026 @ 14:25:04 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219849195
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:54 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
We zien dit aan beide kanten, het is niet zo moeilijk.

Maar goed ik hoor vanuit 1 kamp ook niet roepen dat Oekraïne de oorlog is gestart. Dat is toch aantoonbaar een leugen. En het ging nu even niet over de Democraten maar de Republikeinen en dan met name de Trumpisten.
Dus je hebt extreem linkse democraten democraten republikeinen extreem rechtste republikeinen en Trumpisten?
Je hoeft niet met alles met hem eens te zijn om op hem te stemmen he.
En dat is ook de issue van de VS de keuze uit Kamela en Trump, echt andere opties waren er niet!

Om terug te komen op deze situatie is dat ICE doet wat in de wet staat en waar zed opdracht voor hebben gekrgen sinds de oprichting van ICE van de gene die ze het land uit hebben getyft heeft 70% naast dat ze Illegaal zijn, iets van een strafblad, dit kan echt van alles zijn.

Links heeft het over ontvoeren etc om in opstant te komen tegen de regering terwijl zoals ik het zie en nu kijk ik even heel zwart wit, ICE stuurt mensen met veelal een strafblad terug naar huis... GRATIS!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  vrijdag 16 januari 2026 @ 14:28:53 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219849217
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:14 schreef probeer het volgende:

[..]
"Hej, er komt een journalist uit een land wat niemand van ons aan kan wijzen, dus allemaal even boos kijken. Ow en hij komt ook door je digitale rechtszaak heen lullen."

Verder wel een flinke hel daar.
Jup dat was het land jaren geleden ook, en het volk had gestemd op verandering en kijk nu hoe veel beter het is nu dat tuig achter slot en grendel zit.
het handige van al dat tuig is dat ze van die mooie tattoo's hebben zodat je precies weet welke bende ze bij horen.

hoe ze dat hebben geregeld ik heb daar geen problemen mee..
Het schrikt enorm af en lost zo dit probleem vrijwel overnacht op terwijl dit al decennia gaande was met duizenden slachtoffers!
pi_219849237
quote:

[..]
Dat laatste.

Oh hebben we deze weer hoor.

Kom nou eens tot ingeving dat vanaf het moment dat een illegale migrant in El Salvador landde, Trump helemaal niets meer te zeggen had over wat er met hem/haar gebeurde. Alsof Trump bepaald hoe ze berecht worden daar haha. Maarja als jij je teen stoot roep je vast ook KUT Trump! :D

Diegene waar je boos op mag wezen is Nayib Bukele.

Bedenk er ook nog eens bij dat veel van die cartelmembers juist zijn gevlucht naar Amerika wegens bovengenoemde, vanwege dat ze in gangs zaten/zitten en hele nare dingen hebben gedaan, en cel straf boven hen hoofd hadden hangen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219849296
Gisteren Bekijk deze YouTube-video

en vroeg me af of onder Obama de politie ICE hielp want als de politie zou helpen heb je veel minder geweld lijkt me.
life is like a box of chocolates
  vrijdag 16 januari 2026 @ 15:02:42 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219849462
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:38 schreef hondonspain het volgende:
Gisteren Bekijk deze YouTube-video

en vroeg me af of onder Obama de politie ICE hielp want als de politie zou helpen heb je veel minder geweld lijkt me.
Het kan erger!

ice protestors die zich nu gedragen als datgene waar ze ICE voor uitmaken!
pi_219849502
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is natuurlijk in maga kring waar de introspectie totaal afwezig is niet discutabel dat er zomaar regeringsleiders ontvoerd worden, bootjes met mensen erin uit het water geknald worden, er in dat land gemaskerde mensen rond lopen die zonder onderzoek mensen op basis van een kleurtje oppakken, er een president zit die veroordeelde drugdealers een pardon geeft en tegelijkertijd toch tegen drugs is. :')
  vrijdag 16 januari 2026 @ 15:10:15 #170
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219849515
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het is natuurlijk in maga kring waar de introspectie totaal afwezig is niet discutabel dat er zomaar regeringsleiders ontvoerd worden, bootjes met mensen erin uit het water geknald worden, er in dat land gemaskerde mensen rond lopen die zonder onderzoek mensen op basis van een kleurtje oppakken, er een president zit die veroordeelde drugdealers een pardon geeft en tegelijkertijd toch tegen drugs is. :')
Kun je deze claim ook verder onderbouwen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 16 januari 2026 @ 15:16:44 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219849572
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De ene president wou meewerken en aanpassen de andere zei kom me maar halen.
Daar zit het verschil in!

Ja dat waren duidelijk vissersbootjes!
Ene Pablo, deed dat in de jaren 80 al, die liet mensen in kleine vliegtuigjes naar florida vliegen en maakte niet uit of ze er crashlanden, in de swamps van Florida liggen er nog steeds behoorlijke aantallen gecrashte vliegtuitjes van die tijd!
pi_219849676
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:04 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat wel, maar ik vind het oprecht indrukwekkend. :)
Ja mee eens, ze heeft "aanval is de beste verdediging" toch wel goed onder de knie _O-
  Manager PR/Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 15:33:31 #173
269689 crew  Viv
pi_219849719
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kun je deze claim ook verder onderbouwen?
Volg het nieuws? :? Het is al meerdere keren gebeurd dat US citizens met een kleurtje worden opgepakt door ICE (al dan niet gepaard gaand met veel geweld), en dan circa 12 uur in een detentiecentrum worden vastgehouden. Zonder advocaat, zonder dat de familie weet waar ze zijn.
pi_219849753
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:33 schreef Viv het volgende:

[..]
Volg het nieuws? :? Het is al meerdere keren gebeurd dat US citizens met een kleurtje worden opgepakt door ICE (al dan niet gepaard gaand met veel geweld), en dan circa 12 uur in een detentiecentrum worden vastgehouden. Zonder advocaat, zonder dat de familie weet waar ze zijn.
Collatheral hoort erbij. Ongeveer 0.03%. Dit is een verwaarloosbaar aantal en nadat het onderzoek is afgerond komen ze weer vrij. Dus wat is het probleem?

En hoeveel van hun hebben net als Renee Good de boel geprobeerd op te stoken?

Als ICE geweld heeft moeten gebruiken heb je vast wel iets te verbergen of je hebt iets geflikt. Je kunt gewoon meewerken met Law Enforcement, maak je het voor iedereen makkelijk. Vooral als je onschuldig of niets te vrezen hebt.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 15:42:45 #175
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219849792
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:33 schreef Viv het volgende:

[..]
En dit is alleen omdat zij een kleurtje hebben?

De realiteit is natuurlijk dat dat er niets mee te maken heeft, maar dat het mensen betreft die geen identificatie bij zich hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')