Mooi, even kijken wie ik moet kopen om @franklop te verslaan in ronde 1quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:03 schreef Pino112 het volgende:
De vrienden van ChatGPT hebben voor mij een speelschema gemaakt. Ik heb de inschrijflijst gebruikt als loting.
Dus vanaf heden wordt ook de startlijst weer automatisch aangevuld.
Poeh goede vraag, zou vast mogelijk zijn. Wordt wel wat knutselen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:58 schreef Faraday01 het volgende:
@:Pino112, kun je als we straks klaar zijn en het speelschema er is een virtuele uitslag draaien op basis van de nieuwe renners en wedstrijdschema en de uitslagen van 2025? Zou wel interessant zijn te zien waar je in 2025 uit zou komen en dan eind dit jaar wat het echt geworden is.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ik je ook nog even een kutloting geven?
Brilsmurf is nog beschikbaar!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er uberhaupt nog wat over of moet ik het maar doen met wat renners van Tietema?
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er uberhaupt nog wat over of moet ik het maar doen met wat renners van Tietema?
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfelen aan de UAE brandstofquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:11 schreef Felagund het volgende:
Tegen @:Mexicanobakker in ronde 1, hopelijk gaat Narvaez schroeien.
Ga morgenochtend maar meteen invullen dan. Beetje een rotweek, kwam allemaal niet goed uit. 1e ronde was ook al met hangen en wurgen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
https://fpcl.pino112.nl/teambeheer/renners.php
En dan kan je op WT filteren, keuze is reuze.
Dan had ik hem moeten hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:26 schreef Fretwork het volgende:
Fuck, Arvid is net na mijn bod vader geworden
Heel leuk voor hem natuurlijk, maar dat wordt niks dit jaar.
Gaat je niet lukkenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooi, even kijken wie ik moet kopen om @:franklop te verslaan in ronde 1
Graag een reactie @DiegoFuserquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:46 schreef wimderon het volgende:
Hulde voor @:DiegoFuser die het aandurft met Magnus Kulset.
Ik kom er oprecht nu pas achter dat er meerdere Kulsets zijn en ik de verkeerde heb.quote:
Ik zou hem gewoon vrijwillig weer inleverenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik kom er oprecht nu pas achter dat er meerdere Kulsets zijn en ik de verkeerde heb.
Ik ga op zoek naar de lokale Van Brienenoordbrug.
Zo ging dat bij mij ooit mis met Herradaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik kom er oprecht nu pas achter dat er meerdere Kulsets zijn en ik de verkeerde heb.
Ik word er vrij triestig vanquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb een prachtig lijstje van de hoop klaarstaan.
En zwart?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:03 schreef franklop het volgende:
Zal nog wat groen wit roods gaan zoeken
Topfavoriet? Als het draait tenminste.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Philipsen
Bauhaus
Molano
Menten
Dujardin
I Oliveira
Syritsa
Roglic
A Paret-Peintre
E Hayter
I Izagirre
Barguil
En nog 2 R3-kneuzen
Zeg het maar.
Nou dan heb jij de eerste zege tegen de “topfavoriet” al binnen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Topfavoriet? Als het draait tenminste.
Ik chargeerde een beetje, maar dit is een prima team. Ik denk dat het dit jaar met 36 teams nog wat lastiger te zeggen is wie het goed gaat doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou dan heb jij de eerste zege tegen de “topfavoriet” al binnen.
Maar dit team kan wel bovenin mee als het draait ja
Ik ook, wie weet heeft Narvaez niet thuis!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik chargeerde een beetje, maar dit is een prima team. Ik denk dat het dit jaar met 36 teams nog wat lastiger te zeggen is wie het goed gaat doen.
Wimmert: 19:58:47 yoloquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Tijdstip bieding:
@:Aguero - 19:58:43
@:wimderon - 19:58:27
@:hhh38 - 19:57:42
@:GotenSSJ - 19:57:21
Er zijn er nóg twee.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hopen op per ongeluk een schot in de roosquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt totaal uitgesloten.quote:Op woensdag 14 januari 2026 06:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hopen op per ongeluk een schot in de roos
Hoop is uitgestelde teleurstellingquote:Op woensdag 14 januari 2026 07:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt totaal uitgesloten.
Ik mag gelijk tegen FFB en Benno in Australië. Altijd tegen mij.quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:19 schreef Fretwork het volgende:
Geloot tegen Pogacar's team in Down Under, en Mathieu's team in Koksijde, Taiwan en Denain. Dat kan slechter
Ik kan alleen maar hopen dat Strong goed uit de winter gekomen is en thuis in Australië enorm huis gaat houden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:46 schreef Fretwork het volgende:
Zou je zeggen dat Pithie, Gate, Svestad-Bardseng, Tesfatsion en tweemaal Garcia Pierna wat overkill is voor ronde 1?
Goede kans hoor, als hij een klassement rijdt wordt het lastig vrees ik.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat Strong goed uit de winter gekomen is en thuis in Australië enorm huis gaat houden.
Denk dat je dan tegen een topper nog steeds moeite zou kunnen hebben, maar het geeft je redelijke winstkansenquote:Op woensdag 14 januari 2026 09:46 schreef Fretwork het volgende:
Zou je zeggen dat Pithie, Gate, Svestad-Bardseng, Tesfatsion en tweemaal Garcia Pierna wat overkill is voor ronde 1?
Ik ga er überhaupt vanuit dat ik tegen toppers alles ga verliezen, het is enkel vertrouwen op de lotingquote:Op woensdag 14 januari 2026 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat je dan tegen een topper nog steeds moeite zou kunnen hebben, maar het geeft je redelijke winstkansen
Mijn kleppers staan meteen aan de start. Succes!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:16 schreef Momo het volgende:
Tegen Vine en Yates moeten in Down Under met mijn Blikra
Langellotti is best een leuke renner bij dit spelletje, heb ik nog ernstig overwogen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:36 schreef Chiappucci het volgende:
Na 6 renners in biedronde 1, nogmaals 6 renners opgevist! Heb nog nooit zoveel renners gehad na biedronde 2 volgens mij. Al is dat zeker geen garantie voor succes.
De volgende renners voegen zich bij het team:
- DOUBLE Paul
- ZANONCELLO Enrico
- GAVIRIA Fernando
- VAN DIJKE Tim
- LANGELLOTTI Victor
- MAIRE Adrien
Goede renners, Zanoncello heeft me vaak gered.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:36 schreef Chiappucci het volgende:
Na 6 renners in biedronde 1, nogmaals 6 renners opgevist! Heb nog nooit zoveel renners gehad na biedronde 2 volgens mij. Al is dat zeker geen garantie voor succes.
De volgende renners voegen zich bij het team:
- DOUBLE Paul
- ZANONCELLO Enrico
- GAVIRIA Fernando
- VAN DIJKE Tim
- LANGELLOTTI Victor
- MAIRE Adrien
Gaviria reed vorig jaar wel als een wielertoerist rond, al kan dat aan mij liggen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Goede renners, Zanoncello heeft me vaak gered.
Gaviria haalt ook niet gaan 0.0 punten
Tegenwoordig heeft Gaviria meer met de fles dan de fietsquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaviria reed vorig jaar wel als een wielertoerist rond, al kan dat aan mij liggen.
Het is een beetje de vraag of die in al die Spaanse B-koersen bizar gaat schroeien of een vervroegd pensioen aan heeft gevraagd jaquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaviria reed vorig jaar wel als een wielertoerist rond, al kan dat aan mij liggen.
Ook daar kan je ingesloten raken.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:35 schreef Pino112 het volgende:
Groenewegen heeft al een mooi vol programma, alle Spaanse koersjes in de eerste speelrondes
Hij gaat vast niet al die koersjes rijden, hij staat o.a. ingeschreven voor de Classica Camp de Morverdre, met dit profiel:quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:35 schreef Pino112 het volgende:
Groenewegen heeft al een mooi vol programma, alle Spaanse koersjes in de eerste speelrondes
Op Mallorca wint Mallorca.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaat vast niet al die koersjes rijden, hij staat o.a. ingeschreven voor de Classica Camp de Morverdre, met dit profiel:
[ afbeelding ]
Sowieso bij die Mallorca wedstrijden een week later gooit Steef iedereen van dezelfde ploeg op de startlijst, daarbij wordt later pas duidelijk wie welke wedstrijd rijdt.
ai geïnspireerd door Escherquote:Op woensdag 14 januari 2026 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere raamconstructie wel![]()
Ach, je hebt er nog 3 onder je die het met gemiddeld minder per renner moeten doenquote:Op woensdag 14 januari 2026 22:29 schreef Bill_Hillie het volgende:
Het bod voor de derde ronde zit ook weer op de bus. Best lastig met iets meer dan zeven miljoen en je moet nog zes renners.
Daarna start hij hier, 200hm in de eerste 3km, als dat niet geneutraliseerd is is hij al gelost na 3km.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaat vast niet al die koersjes rijden, hij staat o.a. ingeschreven voor de Classica Camp de Morverdre, met dit profiel:
[ afbeelding ]
Sowieso bij die Mallorca wedstrijden een week later gooit Steef iedereen van dezelfde ploeg op de startlijst, daarbij wordt later pas duidelijk wie welke wedstrijd rijdt.
Zaterdag is voor mij ook lastig en ik moet nog 6 rennersquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:12 schreef franklop het volgende:
Zaterdag ben ik niet beschikbaar eigenlijk. Dus hoop dan vol te zitten
Lijstje klaarzetten en snel checken of ze nog beschikbaar zijn op zaterdagquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zaterdag is voor mij ook lastig en ik moet nog 6 renners
Dan bied je vrijdagavond.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:12 schreef franklop het volgende:
Zaterdag ben ik niet beschikbaar eigenlijk. Dus hoop dan vol te zitten
Ja dan eigenlijk ook nietquote:
Dan skip je ronde 4 en ga je meteen naar ronde 5. Het is niet alsof je zoveel pareltjes mist in ronde 4quote:
Ronde 5 is ook zaterdagquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dan skip je ronde 4 en ga je meteen naar ronde 5. Het is niet alsof je zoveel pareltjes mist in ronde 4
Ja, jammer.quote:
Die zou nog naar zondag kunnen, staat nu op meteen erna omdat vorig jaar Mani de enige nog was die iets moest.quote:
Ik denk dat jij de enige bent die hier echt agenda items van heeft hoeven makenquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, jammer.
Biedrondes waren al sinds eind november bekend (op jouw verzoek), dus dan maak je maar tijd.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Toch wel fijn om per toeval even te zien dat Simon Yates er ineens mee is gestopt. Dat bod kan nog even vervangen worden.
Toch wel fijn om per toeval even te zien dat Simon Yates er ineens mee is gestopt. Dat bod kan nog even vervangen worden.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sorry, ik kom er echt niet aan toe om nieuws te lezen, dus ben heel blij dat ik het zag
En ik je maar helpenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:16 schreef franklop het volgende:
@:heywoodu
Deze transfer had ik gemist, dus wellicht jij ook. Voor het geval je anders wordt uitgelachen hier dat je het niet wist
https://sporza.be/nl/2026(...)fpack~1767886822365/
Ik had hier liever op vrijdag om 21:01 over willen kunnen lachen want dat was nog mooier geweest, maar ik vind het nu ook al zeer vermakelijkquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Dit moet puur voor de act zijn hoorquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Weten dat een langlaufer uit Kirgizië zijn linkerteen heeft gestoten tegen de open haard, maar missen dat Simon is gestopt is wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Valt mee hoor, ook van de wintersporten heb ik nog bijna niks gezien behalve langlaufen, biatlon, schaatsen en alpineskiën en zelfs daarmee ben ik niet 'bij'quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Weten dat een langlaufer uit Kirgizië zijn linkerteen heeft gestoten tegen de open haard, maar missen dat Simon is gestopt is wonderbaarlijk.
Vond ook de tweede ronde al best karig vergeleken met andere jaren. Je merkt toch die 4 extra spelers wel denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waanzinnige troep is er nog over jeetje. Tweede ronde missen gaat me flink opbreken
Ik moet nog gaan kijken voor de derde ronde maar alle hoop hebben jullie al doen vergaanquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vond ook de tweede ronde al best karig vergeleken met andere jaren. Je merkt toch die 4 extra spelers wel denk ik.
Vorig jaar was ronde 3 mijn beste ronde met Scaroni, Salby en Armirail.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waanzinnige troep is er nog over jeetje. Tweede ronde missen gaat me flink opbreken
Vorig jaar Commissaris Rex nog op kunnen pikken en Barre was ook nog beschikbaarquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ronde 3 mijn beste ronde met Scaroni, Salby en Armirail.
Gaat dit jaar niet gebeuren.
Barre heb ik toen voor 9 ton opgepikt!quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vorig jaar Commissaris Rex nog op kunnen pikken en Barre was ook nog beschikbaar
Bini na de resultaten van mijn twee ronde?quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere raamconstructie wel![]()
Het zou wat zijn als @DeLuna de deadline mistquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:30 schreef Pino112 het volgende:
Nog 5.5 uur voor @:DeLuna @:DiegoFuser @:I.R.Baboon @:Mansjester @:skysherrif @:wimderon
Kun je hem even sturen op de pm/dm?quote:
Daar krijg ik de kans niet voor. Ik was de drempel amper over: "Heb je je bod al verstuurd???" Wat natuurlijk een stomme vraag is want dat kan die jongen zelf zienquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als @:deluna de deadline mist![]()
ITers he, die staan bekend om liever menselijke interactie dan vinkjes in een systeem. Doe je niks aanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar krijg ik de kans niet voor. Ik was de drempel amper over: "Heb je je bod al verstuurd???" Wat natuurlijk een stomme vraag is want dat kan die jongen zelf zien
Vanaf ergens vorig topic is het 21u gewordenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Morgen toch weer 20?
Edit: ik ruik een recente aanpassing van de OP
In de OP stond vanochtend toch nog 19:59 en 21:59 voor morgen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanaf ergens vorig topic is het 21u geworden
Jij gaat het om middernacht pas verwerken?quote:
Niet dat ik weet. Anders stond er ook wel een 'x% gewijzigd'-regel onder in de OP.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In de OP stond vanochtend toch nog 19:59 en 21:59 voor morgen?
21.30 is niet middernacht.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij gaat het om middernacht pas verwerken?
Ja, voor hem is dat midden in de nacht.quote:
Je lijstje voor ronde 4 staat al klaar?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als mijn team vandaag niet compleet is heb ik een nog groter probleem dan ik toch al heb want morgen ben ik afwezig.
SPANNEND
Ik heb ook weinig tijd dus hoop dat onze supervogel vanavond niet te veel spoilered en snel met een uitslag komt die mij 6 renners oplevert.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als mijn team vandaag niet compleet is heb ik een nog groter probleem dan ik toch al heb want morgen ben ik afwezig.
SPANNEND
Gewoon gelijk na de uitslag je nieuwe bieding op Jan Maas doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SPANNEND
Teasen hoort er bij makker.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig tijd dus hoop dat onze supervogel vanavond niet te veel spoilered en snel met een uitslag komt die mij 6 renners oplevert.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh het duurt nog een uur, beflikkering.
3 uur lang teasen!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig tijd dus hoop dat onze supervogel vanavond niet te veel spoilered en snel met een uitslag komt die mij 6 renners oplevert.
Dan ben jij al naar de kooi natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:16 schreef Faraday01 het volgende:
Als ik 6 renners heb vanavond mag Pino tot morgenvroeg teasen
Duurt lang!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen heeft al geboden
Nu 40 minuten wachten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon gelijk na de uitslag je nieuwe bieding op Jan Maas doen.
Alles op een continentale godquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al m’n geld op Jelte Krijnsen gezet. Jullie?
Zal snel even mijn bod op hem verhogen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben voor de meest logische namen gegaan dus vrees dat ik overal naast pisquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met dat budget moet je wel iets kunnen toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben voor de meest logische namen gegaan dus vrees dat ik overal naast pis
Maar zou het wat uitmaken?
Hier trap ik niet in!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh haha de biedronde was nog niet voorbij, oeps, nu weten jullie het al
Dan bied jij toch lekker een fooitje op Jelte!quote:
Ik heb mijn bod verhoogd naar 16.2 miljoen!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan bied jij toch lekker een fooitje op Jelte!
¤74.547.215 erop stukgeslagenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koopje!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
¤74.547.215 erop stukgeslagen
Misschien moet ik al mijn geld dan op Wessel Krul zetten, die fietst nog wel toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
¤74.547.215 erop stukgeslagen
Had je hem vorig jaar niet voor gehad!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb mijn bod verhoogd naar 16.2 miljoen!
Hij zit al klaar!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:56 schreef Momo het volgende:
We zijn er bijna @:Pino112 bijna klaar voor?
Bied je dan automatisch ¤0 op die overige 6 of wat? Minimum was toch ¤1?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:57 schreef Pino112 het volgende:
@:Max23 neemt wel een risicootje met 10 renners en 4 biedingen.
Ik denk dat hij maar op 4 renners heeft geboden.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bied je dan automatisch ¤0 op die overige 6 of wat? Minimum was toch ¤1?
Was toch een paar jaar terug al dat daar 30/40 miljoen of werd op geboden?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Had je hem vorig jaar niet voor gehad!
Prima teamnaam; Bij elkaar geraapt zooitjequote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:59 schreef DeLuna het volgende:
Mijn team wordt sowieso een bij elkaar geraapt zooitje dus die teamnaam laat ook nog ff op zich wachten
Ronde 1 vorig jaar 16.4 mln op Jeltequote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was toch een paar jaar terug al dat daar 30/40 miljoen of werd op geboden?
Ik dacht dat hij zou gaan schroeien na zijn best wel goddelijke seizoen daarvoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ronde 1 vorig jaar 16.4 mln op Jelte
Die had ik vorige ronde op het oog maar ik durfde niet. Spijt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik wou voor Guillaume Martin gaan, maar daar is ongetwijfeld een godsvermogen op gegooid.
Plappers 10x!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:01 schreef Fretwork het volgende:
Ik neem aan dat er één renner is met >15 biedingen?
Marktconformquote:
Ah, ik had het over Wessel Krul.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ronde 1 vorig jaar 16.4 mln op Jelte
Als in, de rijken eigenen zich alles toe? Want ik hoop van welquote:
Pogacar heeft een nieuw montuurtje aan laten meten?quote:
Ja dat zat er dik in. -schrap-quote:
Jeetjequote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:03 schreef Pino112 het volgende:
@:Sabata ruim 12mln te veel geboden op Snushoorn.
Stukje marktwerking stimuleren. Meer geld in het spel gepompt (+400 miljoen).quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als in, de rijken eigenen zich alles toe? Want ik hoop van wel
Ik had vorige ronde Gaudu voor 3/4 miljoen op mijn lijstje staan, maar heb hem verwijderd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik vorige ronde op het oog maar ik durfde niet. Spijt.
Iedereen die nog niks heeft mag nu 20% meer uitgeven om spullen te kopen van de bezittende klassequote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje marktwerking stimuleren. Meer geld in het spel gepompt (+400 miljoen).
Dat valt voor Madouas nog mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:05 schreef Pino112 het volgende:
7x op Loockx, Filosoof, Eulalio, Madouas, Bissegger
Eerste twee rondes gingen lekker maar nu is het bijna continu raak. Eulalio en Bissegger strepen we weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:05 schreef Pino112 het volgende:
Eenmaal prijs.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:05 schreef Pino112 het volgende:
Valentijn was vorig jaar wel echt ontzettend matig. Filosoof lijkt mij een betere keus.quote:
Madouas is zelfs al twee jaar heel matig. Desalniettemin heb ik er een schofterige bult geld tegenaan gesmeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valentijn was vorig jaar wel echt ontzettend matig. Filosoof lijkt mij een betere keus.
Teuns zat er nog in?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand op de domste renner van het peloton geboden?
Eulalio en Madouas kan ik wegstrepenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:05 schreef Pino112 het volgende:
Ja het jaar ervoor vertekende die zilveren plak nog.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Madouas is zelfs al twee jaar heel matig. Desalniettemin heb ik er een schofterige bult geld tegenaan gesmeten.
Dylan of Nils?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Fooitjequote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
1x prijsquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
De echte vraag is wie er op Finn en Donati heeft geboden.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:06 schreef Pino112 het volgende:
@:Slobeend 8 miljoen te veel geboden op Finkst. Wie? Maar je hebt hem.
Wel op een andere Italiaan die het beloftecircuit nog gaat afwerkenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dale en Stevenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lekker gewerkt Slobquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Slobeend heeft een Rocket binnen.
Danny was er toch al uit?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaffuri?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:08 schreef Robbiati het volgende:
[..]
Wel op een andere Italiaan die het beloftecircuit nog gaat afwerken
Ik had er bijna op gebodenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
En wie heeft er een oneindig vertrouwen in Tom Donnenwirth?
Lap, was er wel bang voor.quote:
Zou Wim er weer op hebben geboden?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat was wel een FPCL legend in de begin jaren.
Half mens, half geblokt?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:10 schreef Momo het volgende:
Iemand nog bod gedaan op een geblokte jongeling?
Die was tot vorig jaar nog heel goedquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat was wel een FPCL legend in de begin jaren.
We sluiten niets uit. Wim heeft een bepaald aantal stokpaardjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Wim er weer op hebben geboden?
Die is inmiddels wel op zijn retour toch?quote:
Ik neem aan dat Mani voor Guerin is gegaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Wim er weer op hebben geboden?
Klopt, trapte prima waardes en reed een goed NCquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:11 schreef Robbiati het volgende:
[..]
Nee, die heeft getekend bij pastoor Iwan dacht ik?
Je moet wat met mager budgetquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is inmiddels wel op zijn retour toch?
Bob en ik ontkennen ditquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:13 schreef DeLuna het volgende:
Omg er waren 2 biedingen op Berthet
In hetzelfde huis____!!
Zelfde bij Quinten H!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Half miljoentje verschil tussen het hoogste en eennahoogste bod op Sammetje Bennett
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:13 schreef DeLuna het volgende:
In hetzelfde huis____!!
Die had ik vorig jaar...best een nuttige renner eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:13 schreef DeLuna het volgende:
In hetzelfde huis____!!
Daar durfde ik ook niet voor te gaan, hoop dat 1 van jullie in ieder geval hoog heeft gebodenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:13 schreef DeLuna het volgende:
In hetzelfde huis____!!
Gvdquote:
Tijd voor steekpenningen, chantage en zo verderquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:13 schreef DeLuna het volgende:
In hetzelfde huis____!!
Een fooitjequote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog iemand gevonden op de Braz Adonis?
Nee, dat klopt wel. Als hij weer een schroeijaar heeft is hij het wel waard.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet wat met mager budget
Wat is eigenlijk het eerste woordje geweest van junior? Wel een wielrenner toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:13 schreef DeLuna het volgende:
In hetzelfde huis____!!
In hetzelfde huis____!!
Gewoon mee zitten loeren over de schouder en 1 euro meer gebodenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tijd voor steekpenningen, chantage en zo verder
13 miljoen?quote:
In hetzelfde huis____!!
Ik heb 4,35 miljoen te veel gebodenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar durfde ik ook niet voor te gaan, hoop dat 1 van jullie in ieder geval hoog heeft geboden
Big birdquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het eerste woordje geweest van junior? Wel een wielrenner toch?
Mag zich bij Kulset voegenquote:
Ook van Unibet toevallig?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb op een partij G-sprinters geboden, dat willen jullie niet weten.
JUST PEDERSEN Carl Emil?quote:
Nee!quote:
Oef, daar mazzel ik. Al ben ik een beetje bang dat ie soms zal moeten knechten voor Piddersquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
GefeliciteerdIk had er 12,5 op gezet.
Waarom vraag je dat aan Noa?quote:
Heiduk?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee!
Wel categorie Tobias Müller.
Broertje Milan!quote:
Daar ben ik van afgebleven.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Broertje Milan!
HOUCOU
Centje Centje
In hetzelfde huis____!!
Qua sprinters heb ik behoorlijk misgegrepen (of je moet WOUT daar toe rekenen), maar durfde niet voor dief Sam te gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh, Sam Bennett zal dan ook wel voor een enorm bedrag zijn weggegaan, op zich ook logisch. Ach ja, ik had al een aantal degelijke PRT/CT-sprinters.
Houcou wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Broertje Milan!
HOUCOU
Centje Centje
Rus?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:18 schreef GotenSSJ het volgende:
1 voordeel, nu heb ik ongetwijfeld mijn sprinter voor de chinese wedstrijdjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |