Iedereen die nog niks heeft mag nu 20% meer uitgeven om spullen te kopen van de bezittende klassequote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje marktwerking stimuleren. Meer geld in het spel gepompt (+400 miljoen).
Dat valt voor Madouas nog mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:05 schreef Pino112 het volgende:
7x op Loockx, Filosoof, Eulalio, Madouas, Bissegger
Eerste twee rondes gingen lekker maar nu is het bijna continu raak. Eulalio en Bissegger strepen we weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:05 schreef Pino112 het volgende:
Eenmaal prijs.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:05 schreef Pino112 het volgende:
Valentijn was vorig jaar wel echt ontzettend matig. Filosoof lijkt mij een betere keus.quote:
Madouas is zelfs al twee jaar heel matig. Desalniettemin heb ik er een schofterige bult geld tegenaan gesmeten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valentijn was vorig jaar wel echt ontzettend matig. Filosoof lijkt mij een betere keus.
Teuns zat er nog in?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand op de domste renner van het peloton geboden?
Eulalio en Madouas kan ik wegstrepenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:05 schreef Pino112 het volgende:
Ja het jaar ervoor vertekende die zilveren plak nog.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Madouas is zelfs al twee jaar heel matig. Desalniettemin heb ik er een schofterige bult geld tegenaan gesmeten.
Dylan of Nils?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand op de domste renner van het peloton geboden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |