Jij gaat het om middernacht pas verwerken?quote:
Niet dat ik weet. Anders stond er ook wel een 'x% gewijzigd'-regel onder in de OP.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In de OP stond vanochtend toch nog 19:59 en 21:59 voor morgen?
21.30 is niet middernacht.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij gaat het om middernacht pas verwerken?
Ja, voor hem is dat midden in de nacht.quote:
Je lijstje voor ronde 4 staat al klaar?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als mijn team vandaag niet compleet is heb ik een nog groter probleem dan ik toch al heb want morgen ben ik afwezig.
SPANNEND
Ik heb ook weinig tijd dus hoop dat onze supervogel vanavond niet te veel spoilered en snel met een uitslag komt die mij 6 renners oplevert.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als mijn team vandaag niet compleet is heb ik een nog groter probleem dan ik toch al heb want morgen ben ik afwezig.
SPANNEND
Gewoon gelijk na de uitslag je nieuwe bieding op Jan Maas doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SPANNEND
Teasen hoort er bij makker.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig tijd dus hoop dat onze supervogel vanavond niet te veel spoilered en snel met een uitslag komt die mij 6 renners oplevert.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh het duurt nog een uur, beflikkering.
3 uur lang teasen!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig tijd dus hoop dat onze supervogel vanavond niet te veel spoilered en snel met een uitslag komt die mij 6 renners oplevert.
Dan ben jij al naar de kooi natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:16 schreef Faraday01 het volgende:
Als ik 6 renners heb vanavond mag Pino tot morgenvroeg teasen
Duurt lang!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:19 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen heeft al geboden
Nu 40 minuten wachten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon gelijk na de uitslag je nieuwe bieding op Jan Maas doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |