Vorig jaar Commissaris Rex nog op kunnen pikken en Barre was ook nog beschikbaarquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ronde 3 mijn beste ronde met Scaroni, Salby en Armirail.
Gaat dit jaar niet gebeuren.
Barre heb ik toen voor 9 ton opgepikt!quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vorig jaar Commissaris Rex nog op kunnen pikken en Barre was ook nog beschikbaar
Bini na de resultaten van mijn twee ronde?quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere raamconstructie wel![]()
Het zou wat zijn als @DeLuna de deadline mistquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:30 schreef Pino112 het volgende:
Nog 5.5 uur voor @:DeLuna @:DiegoFuser @:I.R.Baboon @:Mansjester @:skysherrif @:wimderon
Kun je hem even sturen op de pm/dm?quote:
Daar krijg ik de kans niet voor. Ik was de drempel amper over: "Heb je je bod al verstuurd???" Wat natuurlijk een stomme vraag is want dat kan die jongen zelf zienquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als @:deluna de deadline mist![]()
ITers he, die staan bekend om liever menselijke interactie dan vinkjes in een systeem. Doe je niks aanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar krijg ik de kans niet voor. Ik was de drempel amper over: "Heb je je bod al verstuurd???" Wat natuurlijk een stomme vraag is want dat kan die jongen zelf zien
Vanaf ergens vorig topic is het 21u gewordenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Morgen toch weer 20?
Edit: ik ruik een recente aanpassing van de OP
In de OP stond vanochtend toch nog 19:59 en 21:59 voor morgen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanaf ergens vorig topic is het 21u geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |