quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Toch wel fijn om per toeval even te zien dat Simon Yates er ineens mee is gestopt. Dat bod kan nog even vervangen worden.
Ik had hier liever op vrijdag om 21:01 over willen kunnen lachen want dat was nog mooier geweest, maar ik vind het nu ook al zeer vermakelijkquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Toch wel fijn om per toeval even te zien dat Simon Yates er ineens mee is gestopt. Dat bod kan nog even vervangen worden.
Dit moet puur voor de act zijn hoorquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Weten dat een langlaufer uit Kirgizië zijn linkerteen heeft gestoten tegen de open haard, maar missen dat Simon is gestopt is wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Valt mee hoor, ook van de wintersporten heb ik nog bijna niks gezien behalve langlaufen, biatlon, schaatsen en alpineskiën en zelfs daarmee ben ik niet 'bij'quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Weten dat een langlaufer uit Kirgizië zijn linkerteen heeft gestoten tegen de open haard, maar missen dat Simon is gestopt is wonderbaarlijk.
Vond ook de tweede ronde al best karig vergeleken met andere jaren. Je merkt toch die 4 extra spelers wel denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waanzinnige troep is er nog over jeetje. Tweede ronde missen gaat me flink opbreken
Ik moet nog gaan kijken voor de derde ronde maar alle hoop hebben jullie al doen vergaanquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vond ook de tweede ronde al best karig vergeleken met andere jaren. Je merkt toch die 4 extra spelers wel denk ik.
Vorig jaar was ronde 3 mijn beste ronde met Scaroni, Salby en Armirail.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waanzinnige troep is er nog over jeetje. Tweede ronde missen gaat me flink opbreken
Vorig jaar Commissaris Rex nog op kunnen pikken en Barre was ook nog beschikbaarquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ronde 3 mijn beste ronde met Scaroni, Salby en Armirail.
Gaat dit jaar niet gebeuren.
Barre heb ik toen voor 9 ton opgepikt!quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vorig jaar Commissaris Rex nog op kunnen pikken en Barre was ook nog beschikbaar
Bini na de resultaten van mijn twee ronde?quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere raamconstructie wel![]()
Het zou wat zijn als @DeLuna de deadline mistquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:30 schreef Pino112 het volgende:
Nog 5.5 uur voor @:DeLuna @:DiegoFuser @:I.R.Baboon @:Mansjester @:skysherrif @:wimderon
Kun je hem even sturen op de pm/dm?quote:
Daar krijg ik de kans niet voor. Ik was de drempel amper over: "Heb je je bod al verstuurd???" Wat natuurlijk een stomme vraag is want dat kan die jongen zelf zienquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als @:deluna de deadline mist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |