Ik kan alleen maar hopen dat Strong goed uit de winter gekomen is en thuis in Australië enorm huis gaat houden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:46 schreef Fretwork het volgende:
Zou je zeggen dat Pithie, Gate, Svestad-Bardseng, Tesfatsion en tweemaal Garcia Pierna wat overkill is voor ronde 1?
Goede kans hoor, als hij een klassement rijdt wordt het lastig vrees ik.quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat Strong goed uit de winter gekomen is en thuis in Australië enorm huis gaat houden.
Denk dat je dan tegen een topper nog steeds moeite zou kunnen hebben, maar het geeft je redelijke winstkansenquote:Op woensdag 14 januari 2026 09:46 schreef Fretwork het volgende:
Zou je zeggen dat Pithie, Gate, Svestad-Bardseng, Tesfatsion en tweemaal Garcia Pierna wat overkill is voor ronde 1?
Ik ga er überhaupt vanuit dat ik tegen toppers alles ga verliezen, het is enkel vertrouwen op de lotingquote:Op woensdag 14 januari 2026 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat je dan tegen een topper nog steeds moeite zou kunnen hebben, maar het geeft je redelijke winstkansen
Mijn kleppers staan meteen aan de start. Succes!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:16 schreef Momo het volgende:
Tegen Vine en Yates moeten in Down Under met mijn Blikra
Langellotti is best een leuke renner bij dit spelletje, heb ik nog ernstig overwogen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:36 schreef Chiappucci het volgende:
Na 6 renners in biedronde 1, nogmaals 6 renners opgevist! Heb nog nooit zoveel renners gehad na biedronde 2 volgens mij. Al is dat zeker geen garantie voor succes.
De volgende renners voegen zich bij het team:
- DOUBLE Paul
- ZANONCELLO Enrico
- GAVIRIA Fernando
- VAN DIJKE Tim
- LANGELLOTTI Victor
- MAIRE Adrien
Goede renners, Zanoncello heeft me vaak gered.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:36 schreef Chiappucci het volgende:
Na 6 renners in biedronde 1, nogmaals 6 renners opgevist! Heb nog nooit zoveel renners gehad na biedronde 2 volgens mij. Al is dat zeker geen garantie voor succes.
De volgende renners voegen zich bij het team:
- DOUBLE Paul
- ZANONCELLO Enrico
- GAVIRIA Fernando
- VAN DIJKE Tim
- LANGELLOTTI Victor
- MAIRE Adrien
Gaviria reed vorig jaar wel als een wielertoerist rond, al kan dat aan mij liggen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Goede renners, Zanoncello heeft me vaak gered.
Gaviria haalt ook niet gaan 0.0 punten
Tegenwoordig heeft Gaviria meer met de fles dan de fietsquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaviria reed vorig jaar wel als een wielertoerist rond, al kan dat aan mij liggen.
Het is een beetje de vraag of die in al die Spaanse B-koersen bizar gaat schroeien of een vervroegd pensioen aan heeft gevraagd jaquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaviria reed vorig jaar wel als een wielertoerist rond, al kan dat aan mij liggen.
Ook daar kan je ingesloten raken.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:35 schreef Pino112 het volgende:
Groenewegen heeft al een mooi vol programma, alle Spaanse koersjes in de eerste speelrondes
Hij gaat vast niet al die koersjes rijden, hij staat o.a. ingeschreven voor de Classica Camp de Morverdre, met dit profiel:quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:35 schreef Pino112 het volgende:
Groenewegen heeft al een mooi vol programma, alle Spaanse koersjes in de eerste speelrondes
Op Mallorca wint Mallorca.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaat vast niet al die koersjes rijden, hij staat o.a. ingeschreven voor de Classica Camp de Morverdre, met dit profiel:
[ afbeelding ]
Sowieso bij die Mallorca wedstrijden een week later gooit Steef iedereen van dezelfde ploeg op de startlijst, daarbij wordt later pas duidelijk wie welke wedstrijd rijdt.
ai geïnspireerd door Escherquote:Op woensdag 14 januari 2026 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere raamconstructie wel![]()
Ach, je hebt er nog 3 onder je die het met gemiddeld minder per renner moeten doenquote:Op woensdag 14 januari 2026 22:29 schreef Bill_Hillie het volgende:
Het bod voor de derde ronde zit ook weer op de bus. Best lastig met iets meer dan zeven miljoen en je moet nog zes renners.
Daarna start hij hier, 200hm in de eerste 3km, als dat niet geneutraliseerd is is hij al gelost na 3km.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaat vast niet al die koersjes rijden, hij staat o.a. ingeschreven voor de Classica Camp de Morverdre, met dit profiel:
[ afbeelding ]
Sowieso bij die Mallorca wedstrijden een week later gooit Steef iedereen van dezelfde ploeg op de startlijst, daarbij wordt later pas duidelijk wie welke wedstrijd rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |