En ondertussen wisten de Amerikanen de Taliban er niet onder te krijgen.quote:Op zondag 11 januari 2026 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bijzonder.
Ben benieuwd hoe het in elkaar steekt.
Zolang het niet duidelijk is zullen andere grote wereldleiders zoals Poetin, Xi, Lula, etc etc ook met aangepaste maatregelen leven zoals continu veranderende veiligheidsmaatregelen, rouleren van plek.
Maar ik denk dat zelfs een Starmer moet oppassen.
Shockwave van een 'normaal' wapen kan toch ook gewoon tot dat soort dingen leiden.quote:Op zondag 11 januari 2026 23:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Security guards zitten met een radarscherm in de tuin ofzo?
En ja, @:extec zegt het al geluid inzetten als wapen gebeurt al langer. Maar dat je bloedend inelkaar zakt lijkt me sterk overdreven.
https://pitchfork.com/the(...)ct-yourself-from-it/
Maar weet niets beter en komt toch alleen maar vervelend doen. Als er wat nuttigs kwam sure, maar nee.quote:Op zondag 11 januari 2026 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dezelfde?
Hij zit toch bij defensie?
Jij in een appartementent met laptop in Letland.
Ik bedoel waarom zou ik jou taggen dan?
Wat zijn dit steeds van rare vragen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Putin challenged on his 25-year rule of Russia | BBC News
The BBC's Russia Editor, Steve Rosenberg, has challenged Vladimir Putin on whether he has "taken care" of Russia during his 25-year rule.
At the president's annual end-of-year press conference, Rosenberg reminded Putin about how his predecessor, Boris Yeltsin, told him to take care of the country when he handed over power.
In response, Putin said Russia had "regained its sovereignty".
Russia is now part of the anti Hitler coalition
Dit is uiteraard een verzonnen Amerikaans propagandaverhaal. Los van dat er gekke dingen in staan zoals AchJa al zegt over de radar, de vele honderden doden en dat hij 8 helikopters zou hebben gezien waar maar 20 Robocops uit komen, heeft hij het alleen maar over het geopolitieke verhaal en dat Latijn Amerika nu wel snapt dat ze met de VS niet moeten sollen.quote:Op zondag 11 januari 2026 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Achja
[ x ]
Mits dit verhaal een beetje waarheid bevat, bestaat dat wapen met ultrasoon geluid oid?
quote:Interviewer: So do you think the rest of the region should think twice before confronting the Americans?
Security Guard: Without a doubt. I'm sending a warning to anyone who thinks they can fight the United States. They have no idea what they're capable of. After what I saw, I never want to be on the other side of that again. They're not to be messed with.
Interviewer: And now that Trump has said Mexico is on the list, do you think the situation will change in Latin America?
Security Guard: Definitely. Everyone is already talking about this. No one wants to go through what we went through. Now everyone thinks twice. What happened here is going to change a lot of things, not just in Venezuela but throughout the region.
Ik vind dat je Achja hier te weinig credits geeft, hij heeft vaak goede inbreng.quote:Op maandag 12 januari 2026 07:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar weet niets beter en komt toch alleen maar vervelend doen. Als er wat nuttigs kwam sure, maar nee.
Buiten dat je hem 100x per dag tagt bij alle kleine dingetjes :´)
Estland, en je hoeft mij ook absoluut niet te taggen. Je hoeft niemand te taggen als dat niet nodig is.
Als je achteraf in Letland woont in the middle of nowwhere ben je blij met alle tags.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:24 schreef sp3c het volgende:
ja laten we stoppen met @:bianconeri te taggen
Estland toch?quote:Op maandag 12 januari 2026 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je achteraf in Letland woont in the middle of nowwhere ben je blij met alle tags.
@:Bianconeri
Wel behoorlijk sci-fi eigenlijk. Gewoon achtervolgt worden door drones. Met dat landschap erbij voelt het een beetje als Half-Life 2.quote:
Nou dan staat ons nog wat te wachten.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel behoorlijk sci-fi eigenlijk. Gewoon achtervolgt worden door drones. Met dat landschap erbij voelt het een beetje als Half-Life 2.
ww3 voor half life 3.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou dan staat ons nog wat te wachten.
@bianconeri mag mij gewoon niet, dan gaat hij meteen op de man spelen. Doet hij trouwens bij iedereen met wie hij het niet eens is. Is de standaard werkwijze van hem.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind dat je Achja hier te weinig credits geeft, hij heeft vaak goede inbreng.
quote:Op maandag 12 januari 2026 18:24 schreef sp3c het volgende:
ja laten we stoppen met @bianconeri te taggen
Ja, de pacifist heeft problemen met een militair.quote:
Ik wacht nog steeds op een aanslag op een bekend figuur middels een drone. We zien ze militair erg veel, maar ik verwacht op het gebied van terrorisme ook nog wel. Dan komt het pas echt dichtbij.quote:
Dat is een juiste constatering.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
@:Bianconeri mag mij gewoon niet, dan gaat hij meteen op de man spelen. Doet hij trouwens bij iedereen met wie hij het niet eens is. Is de standaard werkwijze van hem.
[..]
Ik ken de context niet, maar het is vrijwel nooit zo dat mensen spontaan de krant bellen, meestal is het andersom.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vraag me wel altijd af waarom zulke figuren nog zo de publiciteit zoeken
Alsnog dan kun je niet reageren. Het is iets waarover hij niets te zeggen heeft en wat ook ontzettend onwaarschijnlijk is. Als de VS Groenland inneemt roepen wij hooguit de ambassadeur op het matje en verder blijft alles zoals het was. We zijn veel te afhankelijk van de VSquote:Op maandag 12 januari 2026 22:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ken de context niet, maar het is vrijwel nooit zo dat mensen spontaan de krant bellen, meestal is het andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |