In een democratie moet het parlement ingrijpen. Maar het congress wil dat niet..quote:Op maandag 12 januari 2026 22:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is echt elke dag minstens een keer aan de hand.
Ik snap zijn redenering niet... De amerikaanse bedrijven die extra belastingen teruggeven is toch ten goede van die bedrijven en de economie? Is toch een rechts kapitalistisch idee ?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:43 schreef Kijkertje het volgende:
Woensdag komt (eindelijk) het oordeel van de Supreme Court over Trump's tarievenheffingen.
[ afbeelding ]
Nou ja, Kevin Spacey kwam niet zover. Maar als je je al sinds begin '80 voor het karretje van Sovjetunie laat spannen en later als president zowel de snoeiharde fascistische variant van Rusland en Israel als interieurdesigners uitnodigd, dan zijn we wel zo ongeveer waar we nu zijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als sex offender moet je alle deuren langs in sommige staten in Amerika, bij elke sollicitatie moet je een strafblad vermelden, maar met een hoop geld kun je een hoop macht binnenharken en met alles wegkomen.
Er ligt nu een verzoek bij de rechter om een 'special master' te benoemen die toezicht gaat houden over het vrijgeven van de files.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:05 schreef Bluesdude het volgende:
Maar er is niet zoveel nieuws meer over vrijgegeven epsteinfiles ?
Gecensureerd of bestanden vernietigd, neem ik aan.
Het schijnt dat ze nu de laatste hand leggen aan het veelbelovende nieuwe healthcare plan.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:05 schreef Bluesdude het volgende:
Maar er is niet zoveel nieuws meer over vrijgegeven epsteinfiles ?
Gecensureerd of bestanden vernietigd, neem ik aan.
quote:But more fundamentally, ICE is violence-prone because its main purpose has become theatrical. Under present leadership, ICE is less a law-enforcement agency than it is a content creator.
Frum beschrijft het geweld vooral als theater voor de achterban. Dat is opzettelijk veel te mild.quote:
Weinig tot niks.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet dat ik een domme vraag ga stellen want Trumpmaar wat is er nou waar van die Russische en Chinese aanwezigheid rond Groenland?
Eigenlijk alleen speculatie. De "what if"..quote:
Politici liegen over hun daadwerkelijke motieven. Bijna allemaal, bijna altijd.quote:
KoBold Metals, backed by billionaires like Jeff Bezos, Bill Gates, and Michael Bloomberg,quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen speculatie. De "what if"..
Bovendien ligt de rode loper uit voor Putin, dus Maga dat Rusland soms als bedreiging ziet is verwerpelijk.
Volgens mij doet hij dit niet af als "enkel theater" of "alleen content", maar zegt hij dat dit "main purpose" is.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Frum beschrijft het geweld vooral als theater voor de achterban. Dat is opzettelijk veel te mild.
Wat hier plaatsvindt is machtsconsolidatie door intimidatie: het ontmoedigen van burgerlijke tegenstand, het in de praktijk oprekken van staatsmacht via dodelijk geweld en een helder signaal aan handhavers dat escalatie wordt gedekt door de baas.
Dit is niet alleen 'content', maar het afdwingen van gehoorzaamheid en het voorbereiden op het opschorten van verkiezingen of manipuleren van verkiezingsresultaten.
Dit afdoen als enkel theater is je hoofd in het zand steken.
Daar is evenveel van waar als dat Trump de dictatuur in Venezuela wilde beëindigen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet dat ik een domme vraag ga stellen want Trumpmaar wat is er nou waar van die Russische en Chinese aanwezigheid rond Groenland?
Door theater als hoofddoel te benoemen, raken andere functies uit beeld. Niet omdat ze worden ontkend, maar omdat ze bewust niet worden uitgewerkt. En dat maakt het betoog pijnlijk onvolledig.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:00 schreef Peligrosso het volgende:
Volgens mij doet hij dit niet af als "enkel theater" of "alleen content", maar zegt hij dat dit "main purpose" is.
Ik vind het wel een interessante insteek en denk verder zelf dat het verschillende doelen heeft. Voor Maga's andere dan voor de niet-maga's.
Waarom vind je het opzettelijk te mild beschreven trouwens?
De Nederlandse uitleg! Zelfs met begripquote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen speculatie. De "what if"..
Bovendien ligt de rode loper uit voor Putin, dus Maga dat Rusland soms als bedreiging ziet is verwerpelijk.
Er is wel een verschil tussen iets wat mooier verpakken en dingen die 180 graden op de boodschap staan zoals bij het fascisme. Democratische politiek is schipperen in een oceaan van belangen. Soms ontkom je niet aan het afmaken van iets van een vorige regering en eerder gemaakte afspraken en soms kun je met veel pijn en moeite een transitie inzetten. Obama beschreef het mooi als lang werken, wrikken en wegen om zelfs maar iets voor elkaar te krijgen voor de inwoners van de VS. Maar dat hij het wel in de kern daarvoor deed.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Politici liegen over hun daadwerkelijke motieven. Bijna allemaal, bijna altijd.
Als Trump Venezuela doet, doet Bibi de VS.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daar is evenveel van waar als dat Trump de dictatuur in Venezuela wilde beëindigen.
Oja. Check deze truth social post van Trump himself![]()
[ afbeelding ]
De meeste vaders en moeders doen wat ze kunnen doen, maar als er ICE in je straten is dan is het niet slim om je gezin op het spel te zetten door jezelf te laten vermoorden. Iemand, of het nu een politicus, een journalist of een inwoner was die tegen het Iraanse regime protesteerde in de jaren '80 of '90 en de bak in ging of werd vermoord is misschien een held bij sommigen, maar wel een vergeten held.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Somebody do something, but not me.
Heel de wereld heeft nogal last van het omstander-effect.
Ik ben er nog steeds wel verbaasd over hoe snel dat verval kan gaan. Ik had verwacht dat een land als de VS hier beter tegen bestand zou zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De meeste vaders en moeders doen wat ze kunnen doen, maar als er ICE in je straten is dan is het niet slim om je gezin op het spel te zetten door jezelf te laten vermoorden. Iemand, of het nu een politicus, een journalist of een inwoner was die tegen het Iraanse regime protesteerde in de jaren '80 of '90 en de bak in ging of werd vermoord is misschien een held bij sommigen, maar wel een vergeten held.
Amerika is het zoveelste voorbeeld in dat democratie gekaapt kan worden door malafide inslag van binnen- en buitenaf en er is geen 'super authoriteit' die boven de partijen staat.
Amerikaanse Christelijkheid is rough and lijkt vaak coompleet op het tegenovergestelde van Christelijkheid.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:09 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds wel verbaasd over hoe snel dat verval kan gaan. Ik had verwacht dat een land als de VS hier beter tegen bestand zou zijn.
Er zijn zoveel tekenen aan de wand geweest, van citaten die ellenlang zijn herhaald door politici en media als een soort mantra, tot aan zichtbare acties met vraagtekens.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:09 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds wel verbaasd over hoe snel dat verval kan gaan. Ik had verwacht dat een land als de VS hier beter tegen bestand zou zijn.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:20 schreef Sabata het volgende:
klein puntje: bin laden werd door saoedi-arabië in Afghanistan gedropt (kwam ook uit een rijke familie van bouwbedrijven). Massoud was degene die de Amerikaanse steun en training kreeg.
Het volgende is natuurlijk dat op scholen alleen nog maar 'Amerikaanse wiskunde' en 'Amerikaanse biologie' gegeven gaat worden.quote:
De jacht op intellectuelen zal ook wel rap worden geopend.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het volgende is natuurlijk dat op scholen alleen nog maar 'Amerikaanse wiskunde' en 'Amerikaanse biologie' gegeven gaat worden.
De schutter liep op z'n gemak met telefoon in de hand, filmend om de auto heen, positioneerde zich aan de zijkant, om het wapen te trekken, voor de auto bewoog. Meer als geirriteerde reactie op z'n collega die de grip op de autodeur kwijtraakte. Die beelden van zijn telefoon worden waarschijnlijk nooit door deze regering vrijgegeven. Hij wandelde daarna gewoon weg en moet wel ontzettend lange armen gehad hebben, wil hij ooit 'voor' de auto hebben gestaan.quote:
Wat hem mankeert is dat hij over lijken gaat om zijn doelen te realiseren.quote:
De 'one of ours, all of yours' kreet die op het spreekgestoelte stond is letterlijk een oorlogskreet. Pak er een van ons en we pakken jullie allemaal. Het heeft geen ene moer meer met een overheid te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat hem mankeert is dat hij over lijken gaat om zijn doelen te realiseren.
Gelukkig maar dat de mensen die states rights altijd erg belangrijk vonden het regime een EO heeft uitgevaardigd dat staten geen regelgeving mogen doorvoeren die AI zou kunnen reguleren.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
Even een gedachtekronkel.
USA heeft een energie probleem. Momenteel gaat 5% van alle electriciteit op aan AI en dat groeit. Hierdoor moeten datacenters en nieuwe infrastructuur worden gebouwd.
Dit gaat gebeuren in dieprode counties (veel land, weinig bewoners) en laat die nou enorm tegen dit soort dingen zijn...hierin staat Trump lijnrecht tegen Maga en er wordt al voorspeld dat dit de Republikeinen ook veel potentiële stemmen kan gaan kosten. Ook evt onder Maga...
Mijn gedachte is dan...vanuit Europa kunnen we Chat, Gemini en Grok inzetten voor AI waardoor er wieltjes gaan draaien in de USA en er daar veel energie wordt verbruikt...
Kunnen wij dan ook vanuit hier dit Techbro/Republikeins probleem flink verergeren door massaal AI te gebruiken?
Of is dit echt complete nonsens? (Wat goed kan want ik ben niet bepaald een expertIk kan alleen het F-woord herkennen en het overal zeggen, behalve hier
)
Het was nog iets erger, namelijk: "Either you're with us, or you're with the terrorists"quote:- Het 'You're either with us or against us' van de regering Bush Jr. / Cheney
Twee dagen voor de aanslagen op de Twin Towers, op 9 september 2001..quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Inderdaad.
Massoud was voor Afghaanse begrippen niet bepaald een kwaaie eigenlijk. Zonde dat hij vermoord is.
Dat kun je misschien beter op Tweakers vragen, daar zitten mensen die verstand van dit soort zaken hebben. Je mag daar overigens ook gewoon het F-woord gebruiken hoor. Wat dan weer niet mag is eindeloos trollen, want dan krijg je gegarandeerd een permban.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
USA heeft een energie probleem. Momenteel gaat 5% van alle electriciteit op aan AI en dat groeit. Hierdoor moeten datacenters en nieuwe infrastructuur worden gebouwd.
Dit gaat gebeuren in dieprode counties (veel land, weinig bewoners) en laat die nou enorm tegen dit soort dingen zijn...hierin staat Trump lijnrecht tegen Maga en er wordt al voorspeld dat dit de Republikeinen ook veel potentiële stemmen kan gaan kosten. Ook evt onder Maga...
Mijn gedachte is dan...vanuit Europa kunnen we Chat, Gemini en Grok inzetten voor AI waardoor er wieltjes gaan draaien in de USA en er daar veel energie wordt verbruikt...
Kunnen wij dan ook vanuit hier dit Techbro/Republikeins probleem flink verergeren door massaal AI te gebruiken?
Of is dit echt complete nonsens? (Wat goed kan want ik ben niet bepaald een expertIk kan alleen het F-woord herkennen en het overal zeggen, behalve hier
)
Hij heeft beide uitspraken gedaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:08 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Het was nog iets erger, namelijk: "Either you're with us, or you're with the terrorists"
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat zoveel impact gaat hebben, om individueel gebruik te maken van Grok/ChatGPT/Gemini etc. De meeste impact zit op de achtergrond, het verzamelen en verwerken van data om de modellen te trainen etc.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
)
Ok, ik kon me alleen die met terrorists herinneren.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij heeft beide uitspraken gedaan.
Het kan nog véél gekker hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:06 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat zoveel impact gaat hebben, om individueel gebruik te maken van Grok/ChatGPT/Gemini etc. De meeste impact zit op de achtergrond, het verzamelen en verwerken van data om de modellen te trainen etc.
Wat me dan wel weer hilarisch lijkt is om Grok te laten hallucineren. Dat Miller de president is en Trump alleen nog maar kan golfen, of dat RFK Jr stiekem vaccinaties heeft laten zetten.
Ik kan me niet voorstellen dat ze daar in het leger om gevraagd hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:26 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Het kan nog véél gekker hoor.
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)r/post/3mcbow3xnr22i?
de strekking is in beide hetzelfde, het is inhoudelijk volledig hetzelfde citaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:17 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Ok, ik kon me alleen die met terrorists herinneren.
Vond ik shocking destijds.
Oofquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:26 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Grok - Draft a plan how we can best invade Greenland. Explain it like I'm 5.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:26 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ineensquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar ja, zo ga je blijkbaar met vrienden om. We hadden ineens 'terroristen', maar niemand mocht zich proberen te verplaatsen in wat deze terroristen had gevormd.
Nou ja, die kinderen zijn geen geprezen strijders in dienst van de VS of Israel.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ineens![]()
We kunnen onze lol nog op met de vergelding van de kinderen die nu de genocide in Gaza meemaken
Ze willen juist opstand, en dan schakelen ze meteen over naar hardere maatregelen, alles om de focus te houden op 'zie je hoe die linkschen en migranten zijn? Daarom moeten we het leger op ze afsturen, join the Army'.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Frum beschrijft het geweld vooral als theater voor de achterban. Dat is opzettelijk veel te mild.
Wat hier plaatsvindt is machtsconsolidatie door intimidatie: het ontmoedigen van burgerlijke tegenstand, het in de praktijk oprekken van staatsmacht via dodelijk geweld en een helder signaal aan handhavers dat escalatie wordt gedekt door de baas.
Dit is niet alleen 'content', maar het afdwingen van gehoorzaamheid en het voorbereiden op het opschorten van verkiezingen of manipuleren van verkiezingsresultaten.
Dit afdoen als enkel theater is je hoofd in het zand steken.
'Grok? Heeft de persoon op dit adres wel eens wat over Trump gezegd op X?'quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:26 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo van terroristenwet, nog minder privacy, geen proces enz.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:17 schreef OMG het volgende:
Hardere maatregelen dan iemand in het gezicht schieten?
Tel erbij op dat de X-radar van Musk zich nu vol op het Iraanse regime focust terwijl Maga een soortgelijke staatsgreep pleegt die dat regime ooit pleegde. Vrij 'unsound'.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ze willen juist opstand, en dan schakelen ze meteen over naar hardere maatregelen, alles om de focus te houden op 'zie je hoe die linkschen en migranten zijn? Daarom moeten we het leger op ze afsturen, join the Army'.
Ik kan mij niet voorstellen dat alles rustig gaat verlopen richting de verkiezingen en dat ze de hele rit kunnen uitzitten en er daarna mee door kunnen gaan. Dit wordt een shit show die zijn weerga niet gaat kennen.
En dat allemaal live op social media! Eat Snacky Smores.
Het hele oeuvre van Justin Bieber op repeat terwijl ze in Alligator Alcatraz zitten?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:17 schreef OMG het volgende:
Hardere maatregelen dan iemand in het gezicht schieten?
En hoe is dat precies anders dan hoe ze nu al te werk gaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zo van terroristenwet, nog minder privacy, geen proces enz.
Lijkt me nog best eng ook. Elon Musk lijkt me wel zo'n typje dat skynet wel ziet zitten en de Aarde wil resetten. Hij zit immers veilig in zijn bunker en idyllische groenland straks.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze daar in het leger om gevraagd hebben.
"Hee jongens, jullie nieuwe Aegis radarsysteem draait voortaan op Grok! 'Murica yeah DEUS VULT"
... en heeft zijn pre-ordered gouden Trump Mobile phones nog steeds niet geleverd.quote:In October 2025, Trump’s Department of Labor enacted a rule changing how wages are calculated for some temporary foreign farmworkers on H-2A visas, lowering pay rates for certain jobs.
Two months later, the Trump Organization filed paperwork seeking approval to hire 36 foreign workers via H-2A visas for its Virginia winery from February through October 2026, saying it could not find enough U.S. workers and that hiring foreign labor would not hurt domestic wages or working conditions.
The jobs pay $13.90 an hour—$1.91 less than what the winery paid in 2025 and below what it has offered for similar roles since 2021, according to Labor Department records.
The Trump Organization has sought to bring at least 2,069 foreign workers into the United States since 2008, the first year for which records are available online.
Trump has largely avoided criticizing the use of foreign labor in agriculture, but his company’s continued reliance on temporary foreign labor contrasts with his political message that foreign workers displace Americans and suppress U.S. wages.
Spokespeople for the White House and the Trump Organization did not respond to inquiries.
quote:A golden phone that President Donald Trump’s family business promised to release last year remains mysteriously under wraps as the technology industry serves up a glut of new gadgets at CES in Las Vegas this week.
When the Trump Organization launched a mobile phone service last June, it was supposed to be a stage setter for a new smartphone bathed in gold with a $500 price tag — a bargain compared to Apple’s latest iPhone models that sell for anywhere from $800 to $1,200. The newly formed Trump Mobile targeted its T1 phone for an August or September release.
What’s more, Trump Mobile initially hailed T1 as a device that would be “proudly designed and built in the United States for customers who expect the best.”
But both the T1’s shipping date and U.S. manufacturing ambitions gradually began to shift, even as Trump Mobile continues to accept $100 deposits for the device.
Not long after announcing the device, Trump Mobile pivoted from describing it as phone that would be made in the U.S. to framing it as a device that would be “proudly American.” Trump Mobile’s website now touts the T1 as having an “American-proud” design, with no further explanation.
Wauw, 600.000!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef Kijkertje het volgende:
... en heeft zijn pre-ordered gouden Trump Mobile phones nog steeds niet geleverd.
[ afbeelding ]
Trump Mobile’s golden phone remains nowhere to be found
[..]
Is -neem ik aan- toch gewoon openbaar aanbesteed?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:26 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is -neem ik aan- toch gewoon openbaar aanbesteed?
Zie waarom het ministerie van oorlog is overgegaan op Grok.quote:
Ja, en waar gaat het daar over openbare aanbestedingsprocedures?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie waarom het ministerie van oorlog is overgegaan op Grok.
https://www.war.gov/News/(...)merican-military-ai/
Mandated by President Trump, is toch hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, en waar gaat het daar over openbare aanbestedingsprocedures?
Nergens. Maar wel waarom ze ervoor kiezen:quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, en waar gaat het daar over openbare aanbestedingsprocedures?
Er wordt hier impliciet gesuggereerd dat Grok gekozen wordt omdat Musk zogenaamd ideologisch verwant is aan de regering en middels Grok kan bijdragen aan het verder verspreiden van conservatief gedachtegoed. Daarnaast omdat Musk er op die manier ook wat aan verdient zodat de cirkel financieel weer gesloten is.quote:Warfighting
Swarm Forge: Competitive mechanism to iteratively discover, test, and scale novel ways of fighting with and against AI-enabled capabilities – combining America's elite warfighting units with elite technology innovators.
Agent Network: Unleashing AI agent development and experimentation for AI-enabled battle management and decision support, from campaign planning to kill chain execution.
Ender's Foundry: Accelerating AI-enabled simulation capabilities - and sim-dev and sim-ops feedback loops - to ensure we stay ahead of AI-enabled adversaries.
Intelligence
Open Arsenal: Accelerating the TechINT-to-capability development pipeline, turning intel into weapons in hours, not years.
Project Grant: Enabling transformation of deterrence from static postures and speculation to dynamic pressure with interpretable results.
Enterprise
GenAI.mil: Providing Department-wide access to frontier generative AI models, like Google's Gemini and xAI's Grok, for all DoW personnel at Information Level (IL-5) and above classification levels.
Enterprise Agents: Building the playbook for rapid and secure AI agent development and deployment to transform enterprise workflows.
In elk geval is het allemaal merit basedquote:
Lolquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In elk geval is het allemaal merit based
Maar de somalische oplichters die zijn pas erg in hun hypocriete bubbel.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:59 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Wauw, 600.000!![]()
Geen wonder dat Trump zo dol is op de 'poorly educated'...
Als de Grote Oranje Baas het doet, dan is het goed.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar de somalische oplichters die zijn pas erg in hun hypocriete bubbel.
Lolquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het gaat niet om kleur, ideologie, of wat dan ook. Het gaat om het beste product of persoon.
Bekijk deze YouTube-video
Tuurlijk. Zelfverrijking, nepotisme en vriendjespolitiek, daar doet dit regime niet aan!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het gaat niet om kleur, ideologie, of wat dan ook. Het gaat om het beste product of persoon.
Echt he.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:28 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zelfverrijking, nepotisme en vriendjespolitiek, daar doet dit regime niet aan!
Ben je serieus? Als dit door een aanbestedingsproces zou gaan zou Grok niet bovenaan staan. Los daarvan, deze hele regering gaat juist heel erg over kleur en ideologie, die van de witte Amerikaan (of zuid-Afrikaan)quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dan kun je wel plaatjes van naakte vrouwen genereren op je radarschermquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:55 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ben je serieus? Als dit door een aanbestedingsproces zou gaan zou Grok niet bovenaan staan. Los daarvan, deze hele regering gaat juist heel erg over kleur en ideologie, die van de witte Amerikaan (of zuid-Afrikaan)
Dat gebeurt niet in het nieuwe leger van orde, planning, mannelijkheid, gevechtsbereidheid, en hoge morele waarden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar dan kun je wel plaatjes van naakte vrouwen genereren op je radarscherm
Je bedoelt vrouwen en kinderen? In een normale tijdlijn zou die hele site op zwart gaan tot dat gefixt is :-oquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar dan kun je wel plaatjes van naakte vrouwen genereren op je radarscherm
Oke overduidelijk sarcasme dus, dank voor die verduidelijkingquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet in het nieuwe leger van orde, planning, mannelijkheid, gevechtsbereidheid, en hoge morele waarden.
Yessirquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet in het nieuwe leger van orde, planning, mannelijkheid, gevechtsbereidheid, en hoge morele waarden.
De kinderoptie is er speciaal voor als Trump een vlootschouw komt doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:03 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je bedoelt vrouwen en kinderen? In een normale tijdlijn zou die hele site op zwart gaan tot dat gefixt is :-o
Ik overdrijf natuurlijk. Maar Hegseth is duidelijk een nieuwe weg ingeslagen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:03 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oke overduidelijk sarcasme dus, dank voor die verduidelijking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |