SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die deze methode ook gebruikt? En heeft het geholpen? Voor mij in ieder geval wel. Door dit zo in Excel te doen, kun je jezelf niet voorliegen geen tijd meer te hebben voor alles en nog wat.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
Ik hoor wel vaker van mensen dat ze geen tijd hebben om te sporten, lezen etc. In een ander topic zelfs users die stelden geen tijd te hebben om schoon te maken.
Dat lijkt me altijd wel een excuus. Iets goeds om altijd voor jezelf te doen is een Excel sheet opsplitsen in dagdelen van 15 minuten en vervolgens voor ieder blokje neer te zetten wat je doet op een normale werkdag.
Als je dat inzichtelijk hebt gemaakt, zou het je oprecht verbazen hoeveel tijd je daadwerkelijk verspilt aan onzinnige dingen. Dit overzichtelijk hebben laat ook goed zien dat we eigenlijk veel te veel tijd hebben op een dag!
1 van mijn dagen bijvoorbeeld:'s Avonds ga je eerst je tanden poetsen en daarna snacken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die deze methode ook gebruikt? En heeft het geholpen? Voor mij in ieder geval wel. Door dit zo in Excel te doen, kun je jezelf niet voorliegen geen tijd meer te hebben voor alles en nog wat.
Lekker handig!
![]()
Dit is gemaakt in Google spreadsheet. Ook zo makkelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:00 schreef Kottnauer het volgende:
Ik zou deze methode wel willen volgen, maar helaas heb ik geen Excel. Jammer.
Ping &Klaarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Avond eten maken een kwartiertje? Ben benieuwd wat je dan elke avond kookt.
Weet niet wat daar is gebeurd nee. Waarschijnlijk geflipt. (Of gewoon echt gegeten, soms eet ik ook na het poetsen)quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
's Avonds ga je eerst je tanden poetsen en daarna snacken?
Lekker handig!
Ik kook op zondagen meestal meerdere porties en vries dat in. Minder dan een kwartier zelfs.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat valt ook wel reuze mee hoor. Dat fabeltje dat moeder zijn een tweede fulltime job is, is ook wel achterhaald.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:57 schreef Hiddendoe het volgende:
Zelf heb ik geen kinderen, dus ik kan me heel goed voorstellen dat stellen of personen met kinderen heel weinig tot geen vrije tijd voor zichzelf overhouden.
Maar ja, is hun eigen beslissing, dus hun probleem.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat valt ook wel reuze mee hoor. Dat fabeltje dat moeder zijn een tweede fulltime job is, is ook wel achterhaald.
Hoe kun jij daar over oordelen als man van 27quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat valt ook wel reuze mee hoor. Dat fabeltje dat moeder zijn een tweede fulltime job is, is ook wel achterhaald.
Je praat uit ervaring? Oh wacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd om dat in de avond te doen? Ik vind het zelf prettig om de activiteiten van die dag mee te nemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef Marsenal het volgende:
Ik benoem mijn affirmations altijd 's ochtends in plaats van 's avonds omdat ik 's avonds er altijd van moet huilen maar verder hebben wij exact hetzelfde schema!
Affirmations benoemen, ik roep ze in m’n keuken,quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef Marsenal het volgende:
Ik benoem mijn affirmations altijd 's ochtends in plaats van 's avonds omdat ik 's avonds er altijd van moet huilen maar verder hebben wij exact hetzelfde schema!
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe kun jij daar over oordelen als man van 27
Ik heb ook gewoon ouders hé. En hier zijn gewoon cijfers van. Moeders spenderen 11-30 uur per week met jonge kinderen.quote:
Je kind achter de tv of tablet zetten is geen opvoedenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb ook gewoon ouders hé. En hier zijn gewoon cijfers van. Moeders spenderen 11-30 uur per week met jonge kinderen.
Wil men graag niet horen, maar ouder zijn is echt geen fulltime job.
Zag ik ook. TS slaapt vier uurtjes maar werkt ruim 9 uur.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef XDo het volgende:
Als je maar 4 uur slaapt hou je inderdaad tijd over. Ik kies toch voor 8.
Dat verschilt per persoonquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:09 schreef dikkedaniel het volgende:
met zo weinig slaap ben je binnen een paar jaar dood
Ik werk 7 uurtjes. Deze dag een uur langer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zag ik ook. TS slaapt vier uurtjes maar werkt ruim 9 uur.
Ongeloofwaardig dus.
Welk fabeltje?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteit van de posts en het aantal hallucinaties zou het me weinig verbazenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:23 schreef Ama het volgende:
Geloof er echt niks van dat je elke dag maar 4 uur slaapt.
Dat hoeft ook niet. Een moeder hoeft ook niet heel de dag met een kind te spelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je kind achter de tv of tablet zetten is geen opvoeden
Lolquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteit van de posts en het aantal hallucinaties zou het me weinig verbazen
ik geloof wel meer niet van deze TSquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:23 schreef Ama het volgende:
Geloof er echt niks van dat je elke dag maar 4 uur slaapt.
TS is sowieso wel goed in dingen verzinnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
ik geloof wel meer niet van deze TS![]()
![]()
Tegenwoordig hebben ouders gewoon een fulltime baan naast het opvoeden he.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Een moeder hoeft ook niet heel de dag met een kind te spelen.
Je kind speelt ook zelf, moet gaan lezen, buiten spelen, af en toe tv kijken, naar de kinderopvang/school, bij vriendjes op visite, taken doen etc. ... Dat idee dat moeder zijn een fulltime job is, is achterhaald. Stamt uit een héle andere tijd.
Dat je heel de dag moet opletten is betekent niet dat je heel de dag niets anders kan doen.
Ik stam uit die tijd en ben daar blij mee als ik kijk hoe er een gedeelte van de jeugd nu isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Een moeder hoeft ook niet heel de dag met een kind te spelen.
Je kind speelt ook zelf, moet gaan lezen, buiten spelen, af en toe tv kijken, naar de kinderopvang/school, bij vriendjes op visite, taken doen etc. ... Dat idee dat moeder zijn een fulltime job is, is achterhaald. Stamt uit een héle andere tijd.
Dat je heel de dag moet opletten is betekent niet dat je heel de dag niets anders kan doen.
Mikeytt heeft een nannyquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ouders gewoon een fulltime baan naast het opvoeden he.
quote:
Valt mee. Ik zou sowieso aanraden om te stoppen met caffeïne, een slaapmasker te dragen en een hue lamp te gebruiken die geleidelijk aan gaat! Je gaat direct een stuk beter slapen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, je slaapt echt heel weinig. Maar goed, slaap is overrated, dus boeie![]()
Ja, en zijn de kinderen meestal bij de opvang tijdens het werken. Was vroeger ook niet gebruikelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ouders gewoon een fulltime baan naast het opvoeden he.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Valt mee. Ik zou sowieso aanraden om te stoppen met caffeïne, een slaapmasker te dragen en een hue lamp te gebruiken die geleidelijk aan gaat! Je gaat direct een stuk beter slapen.
En plan je slaap in in intervals van 80-90 minuten zodat je in je rem wakker wordt en je meteen energie hebt.
? Dat is het beste. Liefst 90 minuten. Dus 180, 270, 360, 450, 540 etc minuten. Anders wordt je niet in je rem slaap wakker en kan je je nog steeds moe voelen wanneer je lang geslapen hebt. Bij 600 minuten slaap kan je je bijvoorbeel vermoeider voelen dan na 540 minuten.quote:
Klopt. Toen ik nog werkte, lag ik al vaak zo rond 20:00 uur in bed (of rond 22:00 uur ivm overwerk) en sliep zowat de klok rond.quote:
Nou ik ken echt niemand die dat doet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
? Dat is het beste. Liefst 90 minuten. Dus 180, 270, 360, 450, 540 etc minuten. Anders wordt je niet in je rem slaap wakker en kan je je nog steeds moe voelen wanneer je lang geslapen hebt. Bij 600 minuten slaap kan je je bijvoorbeel vermoeider voelen dan na 540 minuten.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ken echt niemand die dat doet.
Tijd om te beginnen dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Uren. Geen uurtjes. Werken kan je niet omschrijven als uurtjes.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik werk 7 uurtjes. Deze dag een uur langer.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
volgens mij is het ook zwaar ongezond, je slaapt oa. om dingen te verwerken van de vorige dag, dit kan je niet plannenquote:
Je hebt gewoon meerdere slaapcycli elke nacht. T is niet de bedoeling dat je elke dag tijdens je lichte slaap wakker wordt. Dan word je moe wakker.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
volgens mij is het ook zwaar ongezond, je slaapt oa. om dingen te verwerken van de vorige dag, dit kan je niet plannen
Juist. Maar ook om je stoffelijke lichaam de rust te gunnen die het broodnodig heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
volgens mij is het ook zwaar ongezond, je slaapt oa. om dingen te verwerken van de vorige dag, dit kan je niet plannen
Uiteraard. Mijn werk is dan best makkelijk en zit voor een groot deel gewoon op het internet te scrollen. 7 uurtjes zijn best weinig.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Uren. Geen uurtjes. Werken kan je niet omschrijven als uurtjes.
Zeven uurtjes lang dozen plakken, pallets stapelen, vakken vullen, kapper of kapster zijn, zeven uurtjes lang opereren of oorlog voeren, kinderen opvoeden (ja is ook een fulltime baan!!!!!!!!!!), oefenen voor die voetbalwedstrijd of opera.
Elke vorm van werk doet de mens alleen maar omdat het geld opbrengt. Of roem.
quote:Wat wél gezond is
4–6 aaneengesloten slaapcycli
→ ongeveer 7–9 uur onafgebroken slaap
Maar dat is geen werk, liefje. Dat is de dag proberen door te komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uiteraard. Mijn werk is dan best makkelijk en zit voor een groot deel gewoon op het internet te scrollen. 7 uurtjes zijn best weinig.
Ik ken mensen die structureel 8 uur per dag werken van maandag t/m vrijdag.
Een baan is werkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar dat is geen werk, liefje. Dat is de dag proberen door te komen.
Ik kan ook 8 uur per dag hard aan het 'werk' zijn door trachten kruiswoordpuzzels op te lossen.
Ik zit dus de hele dag lang op mijn luie kont te zappen en te scrollen.
Dat is geen werk.
Werk houdt in dat je jezelf minimaal 8 uur per dag fysiek en/of mentaal inspant in een vreemde omgeving.
Vakkenvullen is werk. Verplegen is werk. Vuilnis ophalen is werk. Huishouden is werk. Acteren is werk.quote:
Ik ben vaak wel 45 minuten bezig gemiddeld.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een slaapcyclus duurt dan ook ongeveer 90 minuten dus op zich heeft Mickeytt gelijk. Alleen heeft hij/zij/het er wat te weinig.quote:
Dat het 90 minuten duurt betekent niet dat het gezond is om niet door te slapen.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een slaapcyclus duurt dan ook ongeveer 90 minuten dus op zich heeft Mickeytt gelijk. Alleen heeft hij/zij/het er wat te weinig.
Ik val helaas moeilijk in slaap en altijd afwisselend qua tijd die hiervoor nodig is, voor mij dus moeilijk te plannen..
zo werkt dat alleen helemaal nietquote:Op zondag 11 januari 2026 01:33 schreef cosmosis het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt over de transgender MikeyTransTrans maar 90 minuten slaappatronen is echt een ding.....4x90 prima.....6x90 je wint in het leven...
quote:Op zondag 11 januari 2026 09:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ga niet m'n hele fucking leven in een Excel sheet plaatsen.
Wat is dit zielig.
Klopt. Maar als je een goede slaper bent dan zou je je wekker daar wel wat op in kunnen stellen. 5 cycli van 90 bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat het 90 minuten duurt betekent niet dat het gezond is om niet door te slapen.
Serieus?!quote:Op zondag 11 januari 2026 11:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je een goede slaper bent dan zou je je wekker daar wel wat op in kunnen stellen. 5 cycli van 90 bijvoorbeeld.
Ja dan zou je veel frisser en uitgerust wakker worden ipv gewekt worden in de verkeerde slaapfase.quote:
Ik bedoelde dus wel "serieus?!" met elke 90 minuten de wekker zetten.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dan zou je veel frisser en uitgerust wakker worden ipv gewekt worden in de verkeerde slaapfase.
Dus 450 min slapen: 7,5u. (niet elke 90 min een wekker zetten dus he?)
Helaas niet toepasbaar voor mij..
Ooooh nee, dan ben je inderdaad knettergekquote:Op zondag 11 januari 2026 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus wel "serieus?!" met elke 90 minuten de wekker zetten.
Knettergek.
Ik zou gaan pitten als het kan. En verder reguleert dat weer wel.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ooooh nee, dan ben je inderdaad knettergek
Maar stel dat je een hele korte nacht zou hebben omwille van bv een vroege vlucht dan zou je daar ook rekening mee kunnen houden, dus 2 of 3 cycli van 90 min. En dan niet volledig brak wakker worden.
Maar dan moet je het type zijn dat in slaap valt als je het kussen raakt. Of toch minstens binnen 10 minuten ofzo.
idd beter google sheets dan staat het gelijk in de cloud voor al je devicesquote:Op zondag 11 januari 2026 13:04 schreef Alloch87 het volgende:
Een ecxelsheet van je dag maken...
Hahaha koekoek
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
Ik hoor wel vaker van mensen dat ze geen tijd hebben om te sporten, lezen etc. In een ander topic zelfs users die stelden geen tijd te hebben om schoon te maken.
Dat lijkt me altijd wel een excuus. Iets goeds om altijd voor jezelf te doen is een Excel sheet opsplitsen in dagdelen van 15 minuten en vervolgens voor ieder blokje neer te zetten wat je doet op een normale werkdag.
Als je dat inzichtelijk hebt gemaakt, zou het je oprecht verbazen hoeveel tijd je daadwerkelijk verspilt aan onzinnige dingen. Dit overzichtelijk hebben laat ook goed zien dat we eigenlijk veel te veel tijd hebben op een dag!
1 van mijn dagen bijvoorbeeld:Ik call bullshit want je maakt topics en nergens staat daar tijd voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die deze methode ook gebruikt? En heeft het geholpen? Voor mij in ieder geval wel. Door dit zo in Excel te doen, kun je jezelf niet voorliegen geen tijd meer te hebben voor alles en nog wat.Mensen, het spijt me, ik mag niemand meer liken.
Wat betekent equals? Ik spreek geen Latijn. Graag Nederlands gebruiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:26 schreef onlogisch het volgende:
Geen tijd equals 'ik vind andere dingen belangrijker'
3 blokken is 45 minuten.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:13 schreef halfway het volgende:
30 minuten krachttrainingman dan ben ik net opgewarmd.
Werkelijk niemand stelt dat je elke 90 minuten je wekker moet zetten.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus wel "serieus?!" met elke 90 minuten de wekker zetten.
Knettergek.
Jawel hoor. Ga eens slapen zonder wekker. Je zal merken dat je van nature meestal wakker wordt in 1 van de blokken van 90 minuten.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Kwats zo werkt dat allemaal niet volgens mij, opvolgende cycli bereiken veel meer dan met geplande interupties! Daarnaast is het lijf geen machine welke je zo kan inreguleren om precies 90 minuten te slapen.
Het is niet de bedoeling dat je dit elke dag doet he. Enkel een keer een week bijhouden zodat je jezelf niet meer kan voorliegen geen tijd te hebben.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:04 schreef Alloch87 het volgende:
Een ecxelsheet van je dag maken...
Hahaha koekoek
Hier komt het meestal wel op neer ja tenzij je een chirurg bent met werkweken van 70 uur.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:26 schreef onlogisch het volgende:
Neuhh, some luister ik een podcast, maar de wandeling naar werk doe ik het liefst rauw zonder afleidingen!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:46 schreef Hetekip het volgende:
@:mikeytt wat doe jij in reistijd? Je zou kunnen optimaliseren door die 15 minuten een subdoel te geven?
Een weekje is niet je hele leven.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ga niet m'n hele fucking leven in een Excel sheet plaatsen.
Je moet ook niet na 1 cyclus wakker worden. :")quote:Op zondag 11 januari 2026 08:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat het 90 minuten duurt betekent niet dat het gezond is om niet door te slapen.
Toilet, gasfornuis, dweilen, wasmachine etc zijn geen dagelijkse taken toch?quote:Op zondag 11 januari 2026 01:22 schreef -Deluzion- het volgende:
In een half uur je huis schoonmaken? Daar ben ik echt langer mee bezig. Stofzuigen, het toilet schoonmaken, de keuken en het gasfornuis reinigen, een doek over de kasten, dweilen, stoffen, de wasmachine aanzetten en het vuilnis wegbrengen, ik ben al snel zeker een uur bezig, denk ik.
Eens aan gedacht om te meal preppen? Scheelt me persoonlijk erg veel tijd. Om de zondag een paar maaltijden koken om in te vriezen.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:28 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben vaak wel 45 minuten bezig gemiddeld.
In principe is ons lichaam gewoon een hele geavanceerde machine.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Daarnaast is het lijf geen machine
Dit zeg je heel goed, makker.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:26 schreef onlogisch het volgende:
Haha, waarom zou je een hue lamp gebruiken als je een slaapmasker op hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Valt mee. Ik zou sowieso aanraden om te stoppen met caffeïne, een slaapmasker te dragen en een hue lamp te gebruiken die geleidelijk aan gaat! Je gaat direct een stuk beter slapen.
En plan je slaap in in intervals van 80-90 minuten zodat je in je rem wakker wordt en je meteen energie hebt.
Zeer slechte slaper.quote:
Als je eenmaal slaapt, slaap je dan wel goed door?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zeer slechte slaper.
Het in slaap vallen duurt soms erg lang. Van zeer goed (20 min) tot ronduit klote (3u). Daar valt niet tegenop te plannen...
Het mensenlichaam is een systeem dat zijn eigen complexiteit overstijgt en niet ontstaan uit een ontwerp van een mens, de parameters van een mensenlichaam zijn vandaag de dag te complex om te overzien.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In principe is ons lichaam gewoon een hele geavanceerde machine.
Nee daarna slaap ik ook slecht, vaak wakker worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je eenmaal slaapt, slaap je dan wel goed door?
Ik val elke dag binnen 2 minuten in slaap, maar kan me niet herinneren wanneer ik ooit een hele nacht heb doorgeslapen. Ja, na een extreem drukke dag met weinig slaap ervoor oid.
Ik word minstens 4 keer wakker. (Misschien ook eens kijken voor een beter kussen.)
Mikey godquote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuhh, some luister ik een podcast, maar de wandeling naar werk doe ik het liefst rauw zonder afleidingen!
Zeker belangrijk om soms te raw doggen zonder afleidingen. Het leven gaat niet om constante efficiëntie.probeer eens te hardlopen buiten zonder muziek. Een wereld van verschil
Ik wordt juist gek van de te veel dingen die ik wil doen. Kan geen 3 series per dag kijken, 4 boeken lezen, 2 podcasts, sporten, etc. in een werkdag.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:27 schreef nostra het volgende:
Nou, niet per kwartier, maar ik vind het wel prettig om een planning te hebben. Nietsdoen geeft me echt een error in mijn hoofd met als gevolg dat ik half depressief in bed blijf liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |