quote:Op zondag 11 januari 2026 09:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ga niet m'n hele fucking leven in een Excel sheet plaatsen.
Wat is dit zielig.
Klopt. Maar als je een goede slaper bent dan zou je je wekker daar wel wat op in kunnen stellen. 5 cycli van 90 bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat het 90 minuten duurt betekent niet dat het gezond is om niet door te slapen.
Serieus?!quote:Op zondag 11 januari 2026 11:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je een goede slaper bent dan zou je je wekker daar wel wat op in kunnen stellen. 5 cycli van 90 bijvoorbeeld.
Ja dan zou je veel frisser en uitgerust wakker worden ipv gewekt worden in de verkeerde slaapfase.quote:
Ik bedoelde dus wel "serieus?!" met elke 90 minuten de wekker zetten.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dan zou je veel frisser en uitgerust wakker worden ipv gewekt worden in de verkeerde slaapfase.
Dus 450 min slapen: 7,5u. (niet elke 90 min een wekker zetten dus he?)
Helaas niet toepasbaar voor mij..
Ooooh nee, dan ben je inderdaad knettergekquote:Op zondag 11 januari 2026 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus wel "serieus?!" met elke 90 minuten de wekker zetten.
Knettergek.
Ik zou gaan pitten als het kan. En verder reguleert dat weer wel.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ooooh nee, dan ben je inderdaad knettergek
Maar stel dat je een hele korte nacht zou hebben omwille van bv een vroege vlucht dan zou je daar ook rekening mee kunnen houden, dus 2 of 3 cycli van 90 min. En dan niet volledig brak wakker worden.
Maar dan moet je het type zijn dat in slaap valt als je het kussen raakt. Of toch minstens binnen 10 minuten ofzo.
idd beter google sheets dan staat het gelijk in de cloud voor al je devicesquote:Op zondag 11 januari 2026 13:04 schreef Alloch87 het volgende:
Een ecxelsheet van je dag maken...
Hahaha koekoek
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
Ik hoor wel vaker van mensen dat ze geen tijd hebben om te sporten, lezen etc. In een ander topic zelfs users die stelden geen tijd te hebben om schoon te maken.
Dat lijkt me altijd wel een excuus. Iets goeds om altijd voor jezelf te doen is een Excel sheet opsplitsen in dagdelen van 15 minuten en vervolgens voor ieder blokje neer te zetten wat je doet op een normale werkdag.
Als je dat inzichtelijk hebt gemaakt, zou het je oprecht verbazen hoeveel tijd je daadwerkelijk verspilt aan onzinnige dingen. Dit overzichtelijk hebben laat ook goed zien dat we eigenlijk veel te veel tijd hebben op een dag!
1 van mijn dagen bijvoorbeeld:Ik call bullshit want je maakt topics en nergens staat daar tijd voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die deze methode ook gebruikt? En heeft het geholpen? Voor mij in ieder geval wel. Door dit zo in Excel te doen, kun je jezelf niet voorliegen geen tijd meer te hebben voor alles en nog wat.Mensen, het spijt me, ik mag niemand meer liken.
Wat betekent equals? Ik spreek geen Latijn. Graag Nederlands gebruiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:26 schreef onlogisch het volgende:
Geen tijd equals 'ik vind andere dingen belangrijker'
3 blokken is 45 minuten.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:13 schreef halfway het volgende:
30 minuten krachttrainingman dan ben ik net opgewarmd.
Werkelijk niemand stelt dat je elke 90 minuten je wekker moet zetten.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus wel "serieus?!" met elke 90 minuten de wekker zetten.
Knettergek.
Jawel hoor. Ga eens slapen zonder wekker. Je zal merken dat je van nature meestal wakker wordt in 1 van de blokken van 90 minuten.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Kwats zo werkt dat allemaal niet volgens mij, opvolgende cycli bereiken veel meer dan met geplande interupties! Daarnaast is het lijf geen machine welke je zo kan inreguleren om precies 90 minuten te slapen.
Het is niet de bedoeling dat je dit elke dag doet he. Enkel een keer een week bijhouden zodat je jezelf niet meer kan voorliegen geen tijd te hebben.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:04 schreef Alloch87 het volgende:
Een ecxelsheet van je dag maken...
Hahaha koekoek
Hier komt het meestal wel op neer ja tenzij je een chirurg bent met werkweken van 70 uur.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:26 schreef onlogisch het volgende:
Geen tijd equals 'ik vind andere dingen belangrijker'
Neuhh, some luister ik een podcast, maar de wandeling naar werk doe ik het liefst rauw zonder afleidingen!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:46 schreef Hetekip het volgende:
@:mikeytt wat doe jij in reistijd? Je zou kunnen optimaliseren door die 15 minuten een subdoel te geven?
Een weekje is niet je hele leven.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ga niet m'n hele fucking leven in een Excel sheet plaatsen.
Je moet ook niet na 1 cyclus wakker worden. :")quote:Op zondag 11 januari 2026 08:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat het 90 minuten duurt betekent niet dat het gezond is om niet door te slapen.
Toilet, gasfornuis, dweilen, wasmachine etc zijn geen dagelijkse taken toch?quote:Op zondag 11 januari 2026 01:22 schreef -Deluzion- het volgende:
In een half uur je huis schoonmaken? Daar ben ik echt langer mee bezig. Stofzuigen, het toilet schoonmaken, de keuken en het gasfornuis reinigen, een doek over de kasten, dweilen, stoffen, de wasmachine aanzetten en het vuilnis wegbrengen, ik ben al snel zeker een uur bezig, denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |