SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die deze methode ook gebruikt? En heeft het geholpen? Voor mij in ieder geval wel. Door dit zo in Excel te doen, kun je jezelf niet voorliegen geen tijd meer te hebben voor alles en nog wat.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
Ik hoor wel vaker van mensen dat ze geen tijd hebben om te sporten, lezen etc. In een ander topic zelfs users die stelden geen tijd te hebben om schoon te maken.
Dat lijkt me altijd wel een excuus. Iets goeds om altijd voor jezelf te doen is een Excel sheet opsplitsen in dagdelen van 15 minuten en vervolgens voor ieder blokje neer te zetten wat je doet op een normale werkdag.
Als je dat inzichtelijk hebt gemaakt, zou het je oprecht verbazen hoeveel tijd je daadwerkelijk verspilt aan onzinnige dingen. Dit overzichtelijk hebben laat ook goed zien dat we eigenlijk veel te veel tijd hebben op een dag!
1 van mijn dagen bijvoorbeeld:'s Avonds ga je eerst je tanden poetsen en daarna snacken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die deze methode ook gebruikt? En heeft het geholpen? Voor mij in ieder geval wel. Door dit zo in Excel te doen, kun je jezelf niet voorliegen geen tijd meer te hebben voor alles en nog wat.
Lekker handig!
![]()
Dit is gemaakt in Google spreadsheet. Ook zo makkelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:00 schreef Kottnauer het volgende:
Ik zou deze methode wel willen volgen, maar helaas heb ik geen Excel. Jammer.
Ping &Klaarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Avond eten maken een kwartiertje? Ben benieuwd wat je dan elke avond kookt.
Weet niet wat daar is gebeurd nee. Waarschijnlijk geflipt. (Of gewoon echt gegeten, soms eet ik ook na het poetsen)quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
's Avonds ga je eerst je tanden poetsen en daarna snacken?
Lekker handig!
Ik kook op zondagen meestal meerdere porties en vries dat in. Minder dan een kwartier zelfs.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Avond eten maken een kwartiertje? Ben benieuwd wat je dan elke avond kookt.
Dat valt ook wel reuze mee hoor. Dat fabeltje dat moeder zijn een tweede fulltime job is, is ook wel achterhaald.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:57 schreef Hiddendoe het volgende:
Zelf heb ik geen kinderen, dus ik kan me heel goed voorstellen dat stellen of personen met kinderen heel weinig tot geen vrije tijd voor zichzelf overhouden.
Maar ja, is hun eigen beslissing, dus hun probleem.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat valt ook wel reuze mee hoor. Dat fabeltje dat moeder zijn een tweede fulltime job is, is ook wel achterhaald.
Hoe kun jij daar over oordelen als man van 27quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat valt ook wel reuze mee hoor. Dat fabeltje dat moeder zijn een tweede fulltime job is, is ook wel achterhaald.
Je praat uit ervaring? Oh wacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd om dat in de avond te doen? Ik vind het zelf prettig om de activiteiten van die dag mee te nemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef Marsenal het volgende:
Ik benoem mijn affirmations altijd 's ochtends in plaats van 's avonds omdat ik 's avonds er altijd van moet huilen maar verder hebben wij exact hetzelfde schema!
Affirmations benoemen, ik roep ze in m’n keuken,quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:12 schreef Marsenal het volgende:
Ik benoem mijn affirmations altijd 's ochtends in plaats van 's avonds omdat ik 's avonds er altijd van moet huilen maar verder hebben wij exact hetzelfde schema!
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe kun jij daar over oordelen als man van 27
Ik heb ook gewoon ouders hé. En hier zijn gewoon cijfers van. Moeders spenderen 11-30 uur per week met jonge kinderen.quote:
Je kind achter de tv of tablet zetten is geen opvoedenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb ook gewoon ouders hé. En hier zijn gewoon cijfers van. Moeders spenderen 11-30 uur per week met jonge kinderen.
Wil men graag niet horen, maar ouder zijn is echt geen fulltime job.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |