quote:Veel vrouwen willen geen man meer, want wat moet je met ‘een kamerplant met rijbewijs’?
Veel vrouwen hoeven geen emotioneel onvolwassen man meer. Hij vergt te veel onderhoud en levert te weinig op. Daardoor is de ‘echte’ man de weg kwijt, merkt Debby Gerritsen. Want wat moet hij nu precies doen? Zijn spierballen laten zien, over zijn gevoel praten of juist zijn feministische kant ontwikkelen? Alledrie tegelijk lijkt onmogelijk.
Het aantal hetero single vrouwen groeit, blijkt uit cijfers. Een belangrijke reden: ze hebben geen zin meer in een relatie met een emotioneel onvolwassen partner. „Veel vrouwen zijn de hoofdhuishouding, hoofdcommunicatie, crisismanager, therapeut én agenda-beheerder van hun man. Op TikTok wordt hij een ‘kamerplant met een rijbewijs’ genoemd - weinig functies, veel onderhoud’’, zegt Elles Beijers, managing editor van Elle, in de nieuwste aflevering.
Dat fenomeen heet mankeeping en is schadelijker dan je denkt. Voor vrouwen, omdat zij structureel de emotionele last dragen. Voor mannen omdat zij aantoonbaar gelukkiger zijn in een relatie, juist vanwege die emotionele steun, maar tegelijkertijd steeds moeilijker relaties en vriendschappen aangaan. Inmiddels heeft 15 procent van de mannen geen hechte vriendschappen; in 1990 was dat nog 3 procent.
Diep in onze cultuur
Dat mannen niet praten over gevoelens zit diep in onze cultuur. Terwijl die behoefte er wél is. Mannen en vrouwen hebben dezelfde hersenen: ze voelen hetzelfde. Toch woedt online een felle strijd over wat ‘mannelijk’ zou zijn, aangevoerd door Andrew Tate en zijn toxic masculinity-wannabe’s. Mannen die doodsbang zijn voor vrouwelijke kracht en veranderende gendernormen.
Types als fitfluencer Joel Beukers, die uren in de sportschool doorbrengt en opgewonden raakt van zijn eigen spiegelbeeld. De halfnaakte badkamer- en gymselfies worden gretig gedeeld op sociale media, omlijst met lange betogen over wat een ‘echte man’ zou moeten zijn. Gevoeligheid en empathie horen daar niet bij.
En dan is er de tegenreactie: de performative man. Ook wel de Matcha Man. „De man met een linnen tasje en een feministische klassieker onder zijn arm – het liefst uit tweedehands winkels’’, zegt Elles. „Hij heeft tampons voor zijn vriendinnen en plakt menstruatiekrampstickers op zijn buik om te laten zien dat hij ‘precies weet hoe het voelt’.’’
Het oogt als het perfecte tegenwicht van de Andrew-Tate-bro’s. Maar ook dit is vaak een rol. „Een manier om te zeggen: ik ben niet toxic’’, zegt Elles. „Maar ook gebruikt om makkelijk een date te scoren. Want: oh my god, hij snapt haar zó.’’
ja dat zal welquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de hyperseksuele Filippijnse rasverpleegsters die nog nooit een boek hebben moeten inzien tijdens hun opleiding.
ik ben zelf een 12 jaar met een kirgizische vrouw getrouwd geweest en die was van oorsprong Russsiche en die las ook van zulke boekenquote:Russische lectuur is rijk aan klassiekers uit de 19e eeuw (Tolstoj, Dostojevski, Tsjechov, Poesjkin) en 20e-eeuwse werken (Boelgakov, Pasternak), bekend om hun diepgang, psychologische inzichten en maatschappijkritiek, vaak met de achtergrond van censuur; populaire startpunten zijn Misdaad en Straf, Oorlog en Vrede, of de verhalen van Tsjechov, terwijl ook modernere auteurs als Salnikov leesbaar zijn.
Klassieke Russische literatuur
Fjodor Dostojevski: Misdaad en Straf, De Broers Karamazov (diepgaand, psychologisch).
Leo Tolstoj: Oorlog en Vrede, Anna Karenina (epische romans, levensbeschouwelijk).
Anton Tsjechov: Verhalen en toneelstukken (meester van het korte verhaal, menselijke tekortkomingen).
Aleksandr Poesjkin: De grondlegger van de moderne Russische literatuur (poëzie, proza).
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Filpijnse vrouwen zijn dol op kinderen en krijgen ook veel kinderen
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
oekrainsche vrouwen en russinen zijn wel veel intelligenter en meer beleesd en erg creatief
Filipijnse vrouwen zijn heel erg zorgzaam , de Flilipijnse verpleegster is wereldwijd bekend en erg sexueel ingesteld
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
sexueel ?? , Afrikaanse vrouwen , nee absoluut niet
de moslim vrouw is totaal niet sexueel ingesteld , absoluut niet
Maar...maar...maar...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Filipijnse verpleegsters zijn fantastisch koks en erg zorgzaam
Het was toch bijna hetzelfde? Alleen zijn de vrouwen geen nymfomane goed belezen verpleegsters/broedmachines die cuisine naar een nieuw niveau tillen (op de moslima's na, die zijn frigide) maar verder is er echt geen enkel verschil mensen en zijn het gewoon twee mensen die elkaar via internet treffen en zeker niet via:quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:06 schreef michaelmoore het volgende:
een relatie met een buitenlandse vrouw is niet veel anders dan een relatie met een Nederlandse vrouw, kan goed gaan , en kan fout gaan
ja er is verschil tussen het soort mensquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar...maar...maar...
[..]
Het was toch bijna hetzelfde? Alleen zijn de vrouwen geen nymfomane goed belezen verpleegsters/broedmachines die cuisine naar een nieuw niveau tillen (op de moslima's na, die zijn frigide) maar verder is er echt geen enkel verschil mensen en zijn het gewoon twee mensen die elkaar via internet treffen en zeker niet via:
https://www.asiandating.com/
https://www.ukrainedate.com/en/landing/home
https://www.afrointroductions.com/
https://www.filipinocupid.com/
Ze zal je vast erg dankbaar zijn dat je zelfs haar etniciteit niet goed kunt spellen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dat zal wel
maar dat is niets vergeleken met de Russische lectuur
[..]
ik ben zelf een 12 jaar met een kirgische vrouw getrouwd geweest en die was van oorsprong Russsiche en die las ook van zulke boeken
ongelooflijk wat een zware kost
Ja tuurlijk. Iedereen in Rusland leest zware literatuur van eigen bodem. Net zoals in Nederland ook iedereen de vaderlandse werken zoals Multatuli en Mulisch uit het hoofd kent en daar ook dagelijks uit citeert. Iedereen, allemaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dat zal wel
maar dat is niets vergeleken met de Russische lectuur
[..]
ik ben zelf een 12 jaar met een kirgische vrouw getrouwd geweest en die was van oorsprong Russsiche en die las ook van zulke boeken
ongelooflijk wat een zware kost
Ik denk dat moslima's binnen het huwelijk wel gewoon volop van sex genieten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:50 schreef michaelmoore het volgende:
moslimas zijn niet frigide maar het Moslim geloof staat dat niet toe , sex voor het huwelijk
het geloof drukt de stempel
In welk jaar leef je 2010?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar...maar...maar...
[..]
Het was toch bijna hetzelfde? Alleen zijn de vrouwen geen nymfomane goed belezen verpleegsters/broedmachines die cuisine naar een nieuw niveau tillen (op de moslima's na, die zijn frigide) maar verder is er echt geen enkel verschil mensen en zijn het gewoon twee mensen die elkaar via internet treffen en zeker niet via:
https://www.asiandating.com/
https://www.ukrainedate.com/en/landing/home
https://www.afrointroductions.com/
https://www.filipinocupid.com/
Het zijn net mensen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat moslima's binnen het huwelijk wel gewoon volop van sex genieten.
dat denk ik zeker welquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat moslima's binnen het huwelijk wel gewoon volop van sex genieten.
het is mijn ervaring met andere culturen daar hoeft niemand het mee eens te zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:57 schreef miss_sly het volgende:
Is het echt nodig om hier een "gooi hier een stereotypering neer"-topic van te maken.
What a load of crap.
Je koopt toch ook geen auto zonder eerst een testritje te maken?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zal jullie even het verschil uitleggen tussen westerse vrouwen en islamitische vrouwen.
Islamitische vrouwen hebben geen sex voor het huwelijk, maar als ze eenmaal getrouwd zijn, dan hebben ze er wel zin in.
Westerse vrouwen hebben wel sex voor het huwelijk, en als ze eenmaal getrouwd zijn, hebben ze geen zin meer.
Die hebben wat extra's in de broek.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat denk ik zeker wel
maar de poes mag niet geschonden zijn dat mag niet van allah
de filpijnse vrouw heeft daar totaal geen moeite mee
men zegt wel er zijn zachte Aziaten en harde Aziaten
De Zuid Koreaan is een harde Aziaat, de Japanner idem dito
De Thai en de Cambodjaan en de Filipijn zijn hele lieve zachte mensen
De vietnamees zit daar wat tussenin
met een moslima wordt geen testritje gemaakt neem dat van mij aanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:01 schreef incel het volgende:
[..]
Je koopt toch ook geen auto zonder eerst een testritje te maken?
nee de Koreaan is ook een hele lange mens , dat zie je goed in de zuidkoreaaanse vliegtuigen , hele lange mensen,quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die hebben wat extra's in de broek.
Je wil eens weten hoe stout sommige moslimas zijn. Somiggen doen zelfs anaal en denken officieel nog maagd te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met een moslima wordt geen testritje gemaakt neem dat van mij aan
o dat geloof ik , niet alleen denken , ze zijn het ookquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:07 schreef incel het volgende:
[..]
Je wil eens weten hoe stout sommige moslimas zijn. Somiggen doen zelfs anaal en denken officieel nog maagd te zijn.
Ik denk dat we er een andere definitie van ongeschonden op na houden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o dat geloof ik
maar de poes is nog heel, daar gaat het om, ongeschonden het huwelijk in
wat wel veel voorkomt in afrika is een huwelijk voor de moskee , voor de kerk zeggen wij danquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het enige islamitische land waar ze aan testritjes doen, zal Iran zijn. Daar is het mogelijk om een tijdelijk huwelijk te sluiten voor een vooraf vastgestelde periode die kan variëren van een uur tot 99 jaar, en zo'n tijdelijk huwelijk brengt veel minder verplichtingen met zich mee dan een gewoon huwelijk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nikahu_al-mut%27ah
In Nederland en sommige andere Europese landen is dat niet toegestaan, de wet schrijft voor dat een religieuze huwelijksceremonie niet plaats mag vinden zonder voorafgaande burgerlijke huwelijksvoltrekking. In België staat een dergelijke bepaling zelfs in de grondwet. Duitsland had vroeger ook zo'n wet, maar heeft die wet inmiddels afgeschaft.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:19 schreef michaelmoore het volgende:
wat wel veel voorkomt in afrika is een huwelijk voor de moskee , voor de kerk zeggen wij dan
dus niet officieel, want officieel trouwen kost geld
en dan mag er ook gewipt worden
kloptquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In Nederland en sommige andere Europese landen is dat niet toegestaan, de wet schrijft voor dat een religieuze huwelijksceremonie niet plaats mag vinden zonder voorafgaande burgerlijke huwelijksvoltrekking. In België staat een dergelijke bepaling zelfs in de grondwet. Duitsland had vroeger ook zo'n wet, maar heeft die wet inmiddels afgeschaft.
Veel landen in Afrika, en dan vooral de vroegere Britse koloniën, zullen ook wel geen burgerlijke stand hebben. De vroegere Franse, Belgische en Portugese koloniën uiteraard wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:41 schreef michaelmoore het volgende:
In delen van afrika worden de kinderen ook niet aangegeven bij de overheid , gaan niet naar school en er is ook geen leerplicht
o hebben wel burgelijke stand , een register dus, maar de ouders gaan het niet doen die zien het nut er niet van inquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Veel landen in Afrika, en dan vooral de vroegere Britse koloniën, zullen ook wel geen burgerlijke stand hebben. De vroegere Franse, Belgische en Portugese koloniën uiteraard wel.
En dan toch, kan je een schuiladres boeken...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met een moslima wordt geen testritje gemaakt neem dat van mij aan
nee een moslima is serieus, Alalh die ziet allesquote:Op zondag 11 januari 2026 12:04 schreef obligataire het volgende:
[..]
En dan toch, kan je een schuiladres boeken...
Ik doelde meer op de mannelijke familieleden die een handje meehelpen om de familie eer te bewaken.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee een moslima is serieus, Alalh die ziet alles
al geef je 100 euro , van de poes blijf je af
nee dat is niet waarquote:Op zondag 11 januari 2026 12:23 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de mannelijke familieleden die een handje meehelpen om de familie eer te bewaken.
En die zelf iedere blanke chick lastig vallen die ze zien onder een bepaalde leeftijd.
Wat hebben extreme moslims te maken met meisjes/vrouwen lastig vallenquote:Op zondag 11 januari 2026 12:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat is niet waar
idioten heb je in ieder land dat wel
extreme moslims zij hier ook helaas , gematigde moslims zijn hier en daar ook
ja dat is op Fok gedachtengoed van sommigenquote:Op zondag 11 januari 2026 12:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wat hebben extreme moslims te maken met meisjes/vrouwen lastig vallen
Schei toch uit man, je hebt duidelijk geen idee waar je over praat.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee een moslima is serieus, Alalh die ziet alles
al geef je 100 euro , van de poes blijf je af
Ik bedoel meer het feit dat extreme moslims heel iets anders zijn dan moslimjongeren die meisjes/vrouwen lastig vallen.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dat is op Fok gedachtengoed van sommigen
die zien in alless een weg om moslims te bashen
dat weet ik niet, ik ben niet zo geinteresseerd in beide groepen en ben ook geen moslim basherquote:Op zondag 11 januari 2026 13:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het feit dat extreme moslims heel iets anders zijn dan moslimjongeren die meisjes/vrouwen lastig vallen.
ALs je zelf bekeerd tot het moslim geloof dan is wel veel meer mogelijkquote:Op zondag 11 januari 2026 12:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Schei toch uit man, je hebt duidelijk geen idee waar je over praat.
Zal eerder met je domme gelul te maken hebben dat je geen kans maakt
Zeker veel meer mogelijk in jouw geval wanneer je dat soort vrouwen zoekt.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ALs je zelf bekeerd tot het moslim geloof dan is wel veel meer mogelijk
als je dat bedoelt
maar voor mij ik ben niet gelovig
nee ik ben niet gelovigquote:Op zondag 11 januari 2026 14:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zeker veel meer mogelijk in jouw geval wanneer je dat soort vrouwen zoekt.
Helemaal niet, enkel als ze nog maagd zijn en nog onder controle van de familie staan.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ALs je zelf bekeerd tot het moslim geloof dan is wel veel meer mogelijk
als je dat bedoelt
maar voor mij ik ben niet gelovig
Dat is zo duidelijk als de titel van dit draadjequote:Op zondag 11 januari 2026 14:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee ik ben niet gelovig
en als je 72 bent dan ben je niet op zoek naar dat soort vrouwen als je dat bedoelt
Maar ga gerust je gang mijn beste
wat je wilt jongenquote:Op zondag 11 januari 2026 14:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Helemaal niet, enkel als ze nog maagd zijn en nog onder controle van de familie staan.
ik ervaar geen superioriiteits gevoel als ik daar benquote:Op zondag 11 januari 2026 14:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is zo duidelijk als de titel van dit draadje![]()
En ik heb die rotzooi al in de familie, dus ik pas liever.
Mocht ik al iets zoeken dan ga ik toch meer voor iets op hetzelfde niveau. Het superioriteitsgevoel zou wellicht even leuk zijn, iedereen heeft wel iets van een ego, maar dan gaat dat snel vervelen.
nogmaalsquote:Op zondag 11 januari 2026 14:43 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
Tegelijk zijn er in NL zoveel mannen alleen van rond of onder de 40, omdat er een vermeend 'mannenoverschot' heerst.
En de meeste dames (denk aan die tenminste nog 'n beetje aantrekkelijk zijn) hebben haast geen mannen meer nodig om meerdere 'moderne' redenen, of stellen enorme eisen en gaan voor de ''grote stoere/ echte vent'' met vaak een grote zwarte jas en kort donker haar.
Denk dan: flikker toch op!
Maar ieder z'n ding: Sommigen stellen hun eisen wat bij en beginnen wat of daten met een rimpelig 'oud wijf' van 50 plus of ouder, en daar zitten veel jonge kerels denk ik ook niet bepaald op te wachten.
Denk ook van niet. Kwestie van tijd verdoen ook. bv RP bijna allemaal fake profielen.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nogmaals
wie in dit internet tijdperk perse een vriendin uit Nederland wil die is niet echt op zoek,
Ik wil een maagd, die krijgt je hier niet snel meerquote:Op zondag 11 januari 2026 14:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar goed ga vooral lekker verder met je zelfmedelijden op je zolderkamertje en stop met zoeken naar de droomvrouw als je gaat stappen.
Dat is niet efficient
quote:Op zondag 11 januari 2026 15:05 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Ik wil een maagd, die krijgt je hier niet snel meer
kloptquote:Op zondag 11 januari 2026 15:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]![]()
![]()
In Afrika wel, maar dan moet je moslim worden
moderne vrouwen nemen een draagmoeder om hun bevruchtte eitje in te planten , dat scheelt een slappe buik en uitgelubberde doosquote:
Ongeveer 8,3 procent van alle vrouwen is Maagd.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:05 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
De leuke vrouwen van 30-50 worden allemaal bezig gehouden door 'mannen' waarvan het geboortejaar met een 2 begint.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:43 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
Tegelijk zijn er in NL zoveel mannen alleen van rond of onder de 40, omdat er een 'mannenoverschot' heerst wat uit de statistieken duidelijk wordt.
En de meeste dames (denk aan die tenminste nog 'n beetje aantrekkelijk zijn) hebben haast geen mannen meer nodig om meerdere 'moderne' redenen, of stellen enorme eisen en gaan voor de ''grote stoere/ echte vent'' met vaak een grote zwarte jas en kort donker haar.
Maar ieder z'n ding: Sommigen stellen hun eisen wat bij en beginnen wat of daten met een rimpelig 'oud wijf' van 50 plus of ouder, en daar zitten veel jonge kerels denk ik ook niet bepaald op te wachten.
100% was maagd heb ik me laten vertellenquote:Op zondag 11 januari 2026 15:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ongeveer 8,3 procent van alle vrouwen is Maagd.
behalve de leuke dames die er geld voor vragenquote:Op zondag 11 januari 2026 15:21 schreef Donna het volgende:
[..]
De leuke vrouwen van 30-50 worden allemaal bezig gehouden door 'mannen' waarvan het geboortejaar met een 2 begint.
De mannen die daadwerkelijke liefde willen geven aan vrouwen, blijven meestal uit het zicht van de vrouwen waarvan ze houden.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:31 schreef Donna het volgende:
Ja niet iedereen wil een vrouwtje kopen. It is what it is.
Ik bedoelde ook het sterrenbeeld Maagd. Daarbij heb ik maar aangenomen dat er onder ieder sterrenbeeld ongeveer evenveel kinderen geboren worden.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:21 schreef michaelmoore het volgende:
100% was maagd heb ik me laten vertellen
maar sterrebeeld maagd dat zou kunnen
Ja de 'good guys' zijn idd uit het zicht.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:37 schreef torentje het volgende:
[..]
De mannen die daadwerkelijke liefde willen geven aan vrouwen, blijven meestal uit het zicht van de vrouwen waarvan ze houden.
Opereren dus op de achtergrond.
Zijn die uit het zicht of hebben de vrouwen daar geen aandacht voor? Dat zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:49 schreef Donna het volgende:
Ja de 'good guys' zijn idd uit het zicht.
je koopt niet het hele vrouwtje, een deel maar, en dat voor een beperkte tijd , zodat je pauw en de wit nog kan zienquote:Op zondag 11 januari 2026 15:31 schreef Donna het volgende:
Ja niet iedereen wil een vrouwtje kopen. It is what it is.
Beide.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zijn die uit het zicht of hebben de vrouwen daar geen aandacht voor? Dat zou ook nog kunnen.
Je hoeft je niet voortdurend te herhalen.quote:
'teveel mannen alleen'quote:Op zondag 11 januari 2026 15:05 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Ben jij zelf ook nog maagd?quote:Op zondag 11 januari 2026 15:05 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Hey opa… een vagina gaat niet stuk van seks.. het zal je misschien verbazen, maar ze zijn ervoor gemaakt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o dat geloof ik , niet alleen denken , ze zijn het ook
ok weer wat geleerd , dank je , Dat is wel fijn voor die meisjes danquote:Op zondag 11 januari 2026 17:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hey opa… een vagina gaat niet stuk van seks.. het zal je misschien verbazen, maar ze zijn ervoor gemaakt.
Niet wat ik wil maar wat ik heb meegemaakt, je bent niet de enige die veel tijd in Afrika heeft doorgebracht.quote:
En ondertussen lopen de mannen in het rond te neuken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o dat geloof ik , niet alleen denken , ze zijn het ook
Een maagd is leuk als bucket list dingetje (iemand ontmaagden), maar verder… Dus buiten wat mannen die wat vreemde denkbeelden hebben of weinig ervaring is dat in zijn algemeenheid geen pré.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
'teveel mannen alleen'
'mannenoverschot'
'...'
'ze moet jong, aantrekkelijk en maagd zijn'
Zie hier je probleem.
Als je een vrouw bent dan weet je dat de kinderen die je baart echt van jou zijn. Als man weet je dit dus niet zeker of de kinderen die je vrouwelijke partner baren echt van jou zijn. Ik denk dat mannen hierom een kritischer blik hebben ontwikkeld op hoe los een vrouw is.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:14 schreef HSG het volgende:
[..]
En ondertussen lopen de mannen in het rond te neuken.
Ze zijn sowieso "heel goed" in het goede voorbeeld geven.
Maar zaken zoals schade aan urine kanaal na geboorte van een kind. En dat vrouwen kegel-oefeningen doen voor het blijvende seksuele genot zijn toch wel een bestaande fenomenen. En dan bedenk je ook wat vrouwen naast baren van kinderen allemaal in hun vagina passen enkelt voor het seksueel genot. Tot vuisten aan toe. Maar teveel seks zal voor een vagina zeker niets uitmaken. Wie hou je dan voor de gek?🤷♂️quote:Op zondag 11 januari 2026 17:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hey opa… een vagina gaat niet stuk van seks.. het zal je misschien verbazen, maar ze zijn ervoor gemaakt.
"Een kritischer blik" is wel een mooie term voor vele eeuwen aan het proberen tot controleren van de vrouwelijke seksualiteit.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:06 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent dan weet je dat de kinderen die je baart echt van jou zijn. Als man weet je dit dus niet zeker of de kinderen die je vrouwelijke partner baren echt van jou zijn. Ik denk dat mannen hierom een kritischer blik hebben ontwikkeld op hoe los een vrouw is.
Er is geen mannenoverschot:quote:Op zondag 11 januari 2026 14:43 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
Tegelijk zijn er in NL zoveel mannen alleen van rond of onder de 40, omdat er een 'mannenoverschot' heerst wat uit de statistieken duidelijk wordt.
Met een goede reden dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Een kritischer blik" is wel een mooie term voor vele eeuwen aan het proberen tot controleren van de vrouwelijke seksualiteit.
Hier staan zoveel dingen die niet kloppen...quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:14 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Maar zaken zoals schade aan urine kanaal na geboorte van een kind. En dat vrouwen kegel-oefeningen doen voor het blijvende seksuele genot zijn toch wel een bestaande fenomenen. En dan bedenk je ook wat vrouwen naast baren van kinderen allemaal in hun vagina passen enkelt voor het seksueel genot. Tot vuisten aan toe. Maar teveel seks zal voor een vagina zeker niets uitmaken. Wie hou je dan voor de gek?🤷♂️
Als ik google hier wat over vraag dan is er natuurlijk niets aan de hand. De kut is een spier en trekt weer normal bla bla. Maar het vertelt je tegelijk over de kegel-excercizes die vrouwen doen voor blijvend seksuele genot (kennelijk slijt er dan toch iets met de jaren). Over de incontinentie na zwangerachappen, etcetera. Maar consistent voorwerpen in de vagina stoppen geeft 0 slijtage volgens de (toch wel onbetrouwbaarder geworden) medische wetenschap.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hier staan zoveel dingen die niet kloppen...
Lees je eens wat medisch/wetenschappelijk in joh.
Je lult echt keihard uit je nek. Als je echt geen idee hebt van de vrouwelijke anatomie, kun je er beter gewoon je mond over houden, want je zet jezelf echt ontzettend voor lul.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:29 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Als ik google hier wat over vraag dan is er natuurlijk niets aan de hand. De kut is een spier en trekt weer normal bla bla. Maar het vertelt je tegelijk over de kegel-excercizes die vrouwen doen voor blijvend seksuele genot (kennelijk slijt er dan toch iets met de jaren). Over de incontinentie na zwangerachappen, etcetera. Maar consistent voorwerpen in de vagina stoppen geeft 0 slijtage volgens de (toch wel onbetrouwbaarder geworden) medische wetenschap.
Een bevalling is zwaar. Je lijf bereidt zich 9 maanden voor om een baby uit te persen. Je bekken gaat meer openen, je bekkenbodemspieren passen zich aan, heel je organen verschuiven,.. en dan heb je de bevalling. Gaat die vlotjes/of keizersnede? Dan komt je vagina er ongeschonden uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:29 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Als ik google hier wat over vraag dan is er natuurlijk niets aan de hand. De kut is een spier en trekt weer normal bla bla. Maar het vertelt je tegelijk over de kegel-excercizes die vrouwen doen voor blijvend seksuele genot (kennelijk slijt er dan toch iets met de jaren). Over de incontinentie na zwangerachappen, etcetera. Maar consistent voorwerpen in de vagina stoppen geeft 0 slijtage volgens de (toch wel onbetrouwbaarder geworden) medische wetenschap.
Ja, het was geweldig vroeger.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:41 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Met een goede reden dus.
En ondanks dat mannen 'veel rondneukten' in het verleden vaarde de wereld er wel bij.
Ja, de wereld is sterk achteruit gegaan.quote:Nu vrouwen alle sekuele vrijheid hebben, vernietigen ze ook nogeens hele westerse landen en culturen.
En islamitische zwarte Afrikanen? Vallen die ook nog onder een vooroordeel?quote:Want de geboortecijfers gaan overal omlaag. De enige culturen die hier geen last van hebben zijn culuren met een sterke patriarchale structuur. Moslims, Joden, Amish. Oja en zwarte afrikanen want die geven nergens een fuck om.
Ja, we doen gewoon vervelend. Dat hoort ook wel een beetje bij onze agenda om westerse landen en culturen te vernietigen.quote:Ik vind het wel frapant dat vrouwen hier klagen over patriarchie. Maar dat deze zelfde vrouwen talloze mensen uit zeer sterke patriarchale en vrouwonvriendelijke culturen verwelkomen. Culturen waar vrouwen vele malen erger worden behandeld dan hier in het westen. Gaat het vrouwen dan eigenlijk helemaal niet om onderdrukking door mannen, maar doen ze gewoon vervelend? 🤔
Hou je wel een beetje bij of je nog op schema ligt met het vernietigen van westerse landen en culturen? We moeten ons doel wel halen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, het was geweldig vroeger.
[..]
Ja, de wereld is sterk achteruit gegaan.
[..]
En islamitische zwarte Afrikanen? Vallen die ook nog onder een vooroordeel?
[..]
Ja, we doen gewoon vervelend. Dat hoort ook wel een beetje bij onze agenda om westerse landen en culturen te vernietigen.
Met het toenemen van de leeftijd zal er best wat veranderen, want spiermassa neemt op zeker moment wel af. Maar van niet gebruiken neemt spiermassa eveneens af. Dus seksuele activiteit zal eerder leiden tot verbetering.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:29 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net aangemeld voor Second Love, precies volgens de agenda. Ik ben verantwoordelijk voor de vernietiging van Salland, en jij?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hou je wel een beetje bij of je nog op schema ligt met het vernietigen van westerse landen en culturen? We moeten ons doel wel halen.
Second love krijgt het druk met al die aanmeldingen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net aangemeld voor Second Love, precies volgens de agenda. Ik ben verantwoordelijk voor de vernietiging van Salland, en jij?
Ik zal het lot van Vlaanderen dan wel gaan beïnvloedenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Second love krijgt het druk met al die aanmeldingen.
Ik doe (hihi) de kop van Noord Holland.
Is er in Vlaanderingen ook zo'n mannenover schot dan ?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zal het lot van Vlaanderen dan wel gaan beïnvloeden
Ik merk er weinig van. Vlaamse vrouwen zijn wat makkelijker in de omgang denk ikquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is er in Vlaanderingen ook zo'n mannenover schot dan ?
Oow, daar heb ik niet echt ervaring mee eigenlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van. Vlaamse vrouwen zijn wat makkelijker in de omgang denk ik
Vertaling: ik heb geen idee waar ik het over heb dus verzin wat zonder mij te verdiepen in hoe de wetgeving van Nederland echt in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:06 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent dan weet je dat de kinderen die je baart echt van jou zijn. Als man weet je dit dus niet zeker of de kinderen die je vrouwelijke partner baren echt van jou zijn. Ik denk dat mannen hierom een kritischer blik hebben ontwikkeld op hoe los een vrouw is.
Als 99% zo is...quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:43 schreef InzolVC het volgende:
Ik denk dat dit stuk is geschreven omdat vrouwen ook zien dat eigenlijk mannen degenen zijn die tegenwoordig lijden. Maar vrouwen willen graag de spotlight en aandacht weer graag op hun eigen slachtoffergedrag richten.
En nogmaals, de schrijfster praat over emotioneel onvolwassen mannen als partners. Maar ze kiest deze types toch zelf steeds weer?
Ten eerste kan je een dna-test afdwingen. Ten tweede ken ik weinig breezersletjes met meerdere baby daddies. Ik ken wel mannen met meerdere baby mamas.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:49 schreef HSG het volgende:
[..]
Vertaling: ik heb geen idee waar ik het over heb dus verzin wat zonder mij te verdiepen in hoe de wetgeving van Nederland echt in elkaar steekt.
Vertaling: ik ben een incel en dat straal ik uit. Verder erken ik niet dat mannen de meeste wereldproblemen veroorzaken..quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:41 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Met een goede reden dus.
En ondanks dat mannen 'veel rondneukten' in het verleden vaarde de wereld er wel bij. Nu vrouwen alle sekuele vrijheid hebben, vernietigen ze ook nogeens hele westerse landen en culturen. Want de geboortecijfers gaan overal omlaag. De enige culturen die hier geen last van hebben zijn culuren met een sterke patriarchale structuur. Moslims, Joden, Amish. Oja en zwarte afrikanen want die geven nergens een fuck om.
Ik vind het wel frapant dat vrouwen hier klagen over patriarchie. Maar dat deze zelfde vrouwen talloze mensen uit zeer sterke patriarchale en vrouwonvriendelijke culturen verwelkomen. Culturen waar vrouwen vele malen erger worden behandeld dan hier in het westen. Gaat het vrouwen dan eigenlijk helemaal niet om onderdrukking door mannen, maar doen ze gewoon vervelend? 🤔
Ik vertaalde slechts de post van InzoIVC.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:52 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ten eerste kan je een dna-test afdwingen. Ten tweede ken ik weinig breezersletjes met meerdere baby daddies. Ik ken wel mannen met meerdere baby mamas.
De meeste wereldproblemen worden dan ook opgelost door mannen. Ik weet niet zo goed waar je heen wilt met reacties waar je al zwak zaad van krijgt als je ze leest.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Vertaling: ik ben een incel en dat straal ik uit. Verder erken ik niet dat mannen de meeste wereldproblemen veroorzaken..
[..]
Ik vertaalde slechts de post van InzoIVC.
Het is simpele survivorship bias. Het merendeel van de single mannen van 35+ op apps is trash, omdat zij degenen zijn die om meerdere redenen over zijn gebleven. Als je dan als vrouw op je 35e single raakt omdat je ex vreemdging bijv, dan kom je disproportioneel meer idioten tegen omdat de goede mannen of bezet zijn of ook niet meer daten omdat herzelfde ook geldt voor toxic vrouwen op de app.quote:
Wellicht omdat je er ook niet meer uitziet als 20 jaar geleden?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:00 schreef Ansa het volgende:
Helaas zijn apps de ondergang van gezond monogaam daten. Ik zit nu alleen in een eettent, 20 jaar geleden had iemand allang mijn nummer gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |