abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219824705
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
"Een kritischer blik" is wel een mooie term voor vele eeuwen aan het proberen tot controleren van de vrouwelijke seksualiteit.
Met een goede reden dus.

En ondanks dat mannen 'veel rondneukten' in het verleden vaarde de wereld er wel bij. Nu vrouwen alle sekuele vrijheid hebben, vernietigen ze ook nogeens hele westerse landen en culturen. Want de geboortecijfers gaan overal omlaag. De enige culturen die hier geen last van hebben zijn culuren met een sterke patriarchale structuur. Moslims, Joden, Amish. Oja en zwarte afrikanen want die geven nergens een fuck om.

Ik vind het wel frapant dat vrouwen hier klagen over patriarchie. Maar dat deze zelfde vrouwen talloze mensen uit zeer sterke patriarchale en vrouwonvriendelijke culturen verwelkomen. Culturen waar vrouwen vele malen erger worden behandeld dan hier in het westen. Gaat het vrouwen dan eigenlijk helemaal niet om onderdrukking door mannen, maar doen ze gewoon vervelend? 🤔
pi_219824806
Valt het jullie niet op dat Gerritsen het heeft over "een onvolwassen (mannelijke) partner". Maar die onvolwassen types die zoeken vrouwen roch keer op keer (blijkbaar) zelf uit?
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 13:21:44 #78
441859 crew  Lenny77
pi_219824926
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:14 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Maar zaken zoals schade aan urine kanaal na geboorte van een kind. En dat vrouwen kegel-oefeningen doen voor het blijvende seksuele genot zijn toch wel een bestaande fenomenen. En dan bedenk je ook wat vrouwen naast baren van kinderen allemaal in hun vagina passen enkelt voor het seksueel genot. Tot vuisten aan toe. Maar teveel seks zal voor een vagina zeker niets uitmaken. Wie hou je dan voor de gek?🤷‍♂️
Hier staan zoveel dingen die niet kloppen...
Lees je eens wat medisch/wetenschappelijk in joh.

:')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219824973
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hier staan zoveel dingen die niet kloppen...
Lees je eens wat medisch/wetenschappelijk in joh.

:')
Als ik google hier wat over vraag dan is er natuurlijk niets aan de hand. De kut is een spier en trekt weer normal bla bla. Maar het vertelt je tegelijk over de kegel-excercizes die vrouwen doen voor blijvend seksuele genot (kennelijk slijt er dan toch iets met de jaren). Over de incontinentie na zwangerachappen, etcetera. Maar consistent voorwerpen in de vagina stoppen geeft 0 slijtage volgens de (toch wel onbetrouwbaarder geworden) medische wetenschap.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 13:41:57 #80
5428 crew  miss_sly
pi_219825027
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:29 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Als ik google hier wat over vraag dan is er natuurlijk niets aan de hand. De kut is een spier en trekt weer normal bla bla. Maar het vertelt je tegelijk over de kegel-excercizes die vrouwen doen voor blijvend seksuele genot (kennelijk slijt er dan toch iets met de jaren). Over de incontinentie na zwangerachappen, etcetera. Maar consistent voorwerpen in de vagina stoppen geeft 0 slijtage volgens de (toch wel onbetrouwbaarder geworden) medische wetenschap.
Je lult echt keihard uit je nek. Als je echt geen idee hebt van de vrouwelijke anatomie, kun je er beter gewoon je mond over houden, want je zet jezelf echt ontzettend voor lul.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 13:42:50 #81
441859 crew  Lenny77
pi_219825032
quote:

[..]
Een bevalling is zwaar. Je lijf bereidt zich 9 maanden voor om een baby uit te persen. Je bekken gaat meer openen, je bekkenbodemspieren passen zich aan, heel je organen verschuiven,.. en dan heb je de bevalling. Gaat die vlotjes/of keizersnede? Dan komt je vagina er ongeschonden uit.
Krijg je een knip/scheur je uit/zakt je blaas of colon (prolaps)/raakt je bekkenbodem beschadigd door bv een tangverlossing? Dan heb je al meer risico.
De oefeningen zijn om je bekkenbodem terug in vorm te krijgen. En zo ook je risico op incontinentie te vermijden. De blaas bij een vrouw ligt heel laag en heeft maar een hele korte urineleider dus die is kwetsbaar. Maar die bekkenbodem is dus belangrijk voor een hoop systemen. Bijna alles leunt op de bekkenbodem daar je bekken zelf niet meer terug in de oude vorm komt te staan.
Als je als man gespierd bent geweest door te fitnessen en je stopt er een jaar of 2 mee, dan zijn je spieren ook weg. Als je terug gaat trainen, dan zijn ze weer sterk. Zo gaat het ook met de bekkenbodem. En daarom de oefeningen.

Een bevalling is zwaar en ingrijpend voor een lichaam met risico's.
Seks, komkommers, vingers, eventueel zelfs vuisten kunnen geen kwaad voor een gewillige vagina.

Onder dwang is weer een ander verhaal natuurlijk..
  dinsdag 13 januari 2026 @ 14:16:38 #82
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219825249
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:41 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Met een goede reden dus.

En ondanks dat mannen 'veel rondneukten' in het verleden vaarde de wereld er wel bij.
Ja, het was geweldig vroeger.
quote:
Nu vrouwen alle sekuele vrijheid hebben, vernietigen ze ook nogeens hele westerse landen en culturen.
Ja, de wereld is sterk achteruit gegaan.
quote:
Want de geboortecijfers gaan overal omlaag. De enige culturen die hier geen last van hebben zijn culuren met een sterke patriarchale structuur. Moslims, Joden, Amish. Oja en zwarte afrikanen want die geven nergens een fuck om.
En islamitische zwarte Afrikanen? Vallen die ook nog onder een vooroordeel?
quote:
Ik vind het wel frapant dat vrouwen hier klagen over patriarchie. Maar dat deze zelfde vrouwen talloze mensen uit zeer sterke patriarchale en vrouwonvriendelijke culturen verwelkomen. Culturen waar vrouwen vele malen erger worden behandeld dan hier in het westen. Gaat het vrouwen dan eigenlijk helemaal niet om onderdrukking door mannen, maar doen ze gewoon vervelend? 🤔
Ja, we doen gewoon vervelend. Dat hoort ook wel een beetje bij onze agenda om westerse landen en culturen te vernietigen.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 14:19:40 #83
5428 crew  miss_sly
pi_219825266
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja, het was geweldig vroeger.
[..]
Ja, de wereld is sterk achteruit gegaan.
[..]
En islamitische zwarte Afrikanen? Vallen die ook nog onder een vooroordeel?
[..]
Ja, we doen gewoon vervelend. Dat hoort ook wel een beetje bij onze agenda om westerse landen en culturen te vernietigen.
Hou je wel een beetje bij of je nog op schema ligt met het vernietigen van westerse landen en culturen? We moeten ons doel wel halen.
pi_219825274
quote:

[..]
Met het toenemen van de leeftijd zal er best wat veranderen, want spiermassa neemt op zeker moment wel af. Maar van niet gebruiken neemt spiermassa eveneens af. Dus seksuele activiteit zal eerder leiden tot verbetering.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 14:20:41 #85
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219825275
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hou je wel een beetje bij of je nog op schema ligt met het vernietigen van westerse landen en culturen? We moeten ons doel wel halen.
Ik heb mezelf net aangemeld voor Second Love, precies volgens de agenda. Ik ben verantwoordelijk voor de vernietiging van Salland, en jij?
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 14:30:20 #86
5428 crew  miss_sly
pi_219825320
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb mezelf net aangemeld voor Second Love, precies volgens de agenda. Ik ben verantwoordelijk voor de vernietiging van Salland, en jij?
Second love krijgt het druk met al die aanmeldingen.
Ik doe (hihi) de kop van Noord Holland.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 14:57:19 #87
441859 crew  Lenny77
pi_219825453
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Second love krijgt het druk met al die aanmeldingen.
Ik doe (hihi) de kop van Noord Holland.
Ik zal het lot van Vlaanderen dan wel gaan beïnvloeden *O*
  dinsdag 13 januari 2026 @ 14:59:26 #88
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219825470
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zal het lot van Vlaanderen dan wel gaan beïnvloeden *O*
Is er in Vlaanderingen ook zo'n mannenover schot dan ? :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 15:01:56 #89
441859 crew  Lenny77
pi_219825488
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:59 schreef fietsie het volgende:

[..]
Is er in Vlaanderingen ook zo'n mannenover schot dan ? :P
Ik merk er weinig van. Vlaamse vrouwen zijn wat makkelijker in de omgang denk ik :P
  dinsdag 13 januari 2026 @ 15:03:19 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219825501
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik merk er weinig van. Vlaamse vrouwen zijn wat makkelijker in de omgang denk ik :P
Oow, daar heb ik niet echt ervaring mee eigenlijk :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219825610
Inzoi is Schenkstroop.
pi_219825723
Ik denk dat dit stuk is geschreven omdat vrouwen ook zien dat eigenlijk mannen degenen zijn die tegenwoordig lijden. Maar vrouwen willen graag de spotlight en aandacht weer graag op hun eigen slachtoffergedrag richten.

En nogmaals, de schrijfster praat over emotioneel onvolwassen mannen als partners. Maar ze kiest deze types toch zelf steeds weer?
pi_219825760
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:06 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Als je een vrouw bent dan weet je dat de kinderen die je baart echt van jou zijn. Als man weet je dit dus niet zeker of de kinderen die je vrouwelijke partner baren echt van jou zijn. Ik denk dat mannen hierom een kritischer blik hebben ontwikkeld op hoe los een vrouw is.
Vertaling: ik heb geen idee waar ik het over heb dus verzin wat zonder mij te verdiepen in hoe de wetgeving van Nederland echt in elkaar steekt.
Corporate translator
pi_219825767
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:43 schreef InzolVC het volgende:
Ik denk dat dit stuk is geschreven omdat vrouwen ook zien dat eigenlijk mannen degenen zijn die tegenwoordig lijden. Maar vrouwen willen graag de spotlight en aandacht weer graag op hun eigen slachtoffergedrag richten.

En nogmaals, de schrijfster praat over emotioneel onvolwassen mannen als partners. Maar ze kiest deze types toch zelf steeds weer?
Als 99% zo is...
pi_219825779
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:49 schreef HSG het volgende:

[..]
Vertaling: ik heb geen idee waar ik het over heb dus verzin wat zonder mij te verdiepen in hoe de wetgeving van Nederland echt in elkaar steekt.
Ten eerste kan je een dna-test afdwingen. Ten tweede ken ik weinig breezersletjes met meerdere baby daddies. Ik ken wel mannen met meerdere baby mamas.
pi_219825781
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:41 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Met een goede reden dus.

En ondanks dat mannen 'veel rondneukten' in het verleden vaarde de wereld er wel bij. Nu vrouwen alle sekuele vrijheid hebben, vernietigen ze ook nogeens hele westerse landen en culturen. Want de geboortecijfers gaan overal omlaag. De enige culturen die hier geen last van hebben zijn culuren met een sterke patriarchale structuur. Moslims, Joden, Amish. Oja en zwarte afrikanen want die geven nergens een fuck om.

Vertaling: ik ben een incel en dat straal ik uit. Verder erken ik niet dat mannen de meeste wereldproblemen veroorzaken..

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:52 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ten eerste kan je een dna-test afdwingen. Ten tweede ken ik weinig breezersletjes met meerdere baby daddies. Ik ken wel mannen met meerdere baby mamas.
Ik vertaalde slechts de post van InzoIVC. ;)
Corporate translator
pi_219825782
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:50 schreef Ansa het volgende:

[..]
Als 99% zo is...
Misschien zelfs 102%
pi_219825829
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:52 schreef HSG het volgende:

[..]
Vertaling: ik ben een incel en dat straal ik uit. Verder erken ik niet dat mannen de meeste wereldproblemen veroorzaken..
[..]
Ik vertaalde slechts de post van InzoIVC. ;)
De meeste wereldproblemen worden dan ook opgelost door mannen. Ik weet niet zo goed waar je heen wilt met reacties waar je al zwak zaad van krijgt als je ze leest.
pi_219825841
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:52 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Misschien zelfs 102%
Het is simpele survivorship bias. Het merendeel van de single mannen van 35+ op apps is trash, omdat zij degenen zijn die om meerdere redenen over zijn gebleven. Als je dan als vrouw op je 35e single raakt omdat je ex vreemdging bijv, dan kom je disproportioneel meer idioten tegen omdat de goede mannen of bezet zijn of ook niet meer daten omdat herzelfde ook geldt voor toxic vrouwen op de app.

Helaas zijn apps de ondergang van gezond monogaam daten. Ik zit nu alleen in een eettent, 20 jaar geleden had iemand allang mijn nummer gevraagd.
pi_219825913
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:00 schreef Ansa het volgende:

Helaas zijn apps de ondergang van gezond monogaam daten. Ik zit nu alleen in een eettent, 20 jaar geleden had iemand allang mijn nummer gevraagd.
Wellicht omdat je er ook niet meer uitziet als 20 jaar geleden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')