abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219825940
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:58 schreef Since2003 het volgende:

[..]
De meeste wereldproblemen worden dan ook opgelost door mannen. Ik weet niet zo goed waar je heen wilt met reacties waar je al zwak zaad van krijgt als je ze leest.
Vertaling: Ik blijf gewoon ontkennen dat de meeste problemen door mannen worden veroorzaakt en daarom reageer ik het af op vrouwen.
Corporate translator
pi_219825987
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:17 schreef HSG het volgende:

[..]
Vertaling: Ik blijf gewoon ontkennen dat de meeste problemen door mannen worden veroorzaakt en daarom reageer ik het af op vrouwen.
Wat een weekdier hè. :P
pi_219826022
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:52 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ten eerste kan je een dna-test afdwingen. Ten tweede ken ik weinig breezersletjes met meerdere baby daddies. Ik ken wel mannen met meerdere baby mamas.
DNA tests bestaan ook maar pas een jaar of 35. De ontwikkeling van mensen en daarmee hun gedrag en denken veel langer.
pi_219826057
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:17 schreef HSG het volgende:

[..]
<Knip>En doordat ze zelf minder kinderen nemen. Dit zijn alvast twee hele grote problemen. Verder is bekend dat het aantal singlemoeders hard stijgt. Wat bij voornamelijk jonge jongens voor problemen zorgt. Die worden hierdoor vaker crimineel. Verder is het voor <Knip> idiootjes altijd 'haha hi hi'. Maar nederland valt om je heen verder uit elkaar. En tenzij je erg veel geld hebt en in een rijke buurt woont. Ga je zelf ook de gevolgen hiervan ondervinden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Jippie op 14-01-2026 08:22:22 ]
pi_219826172
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:36 schreef InzolVC het volgende:

[..]
<Knip> Dit zijn alvast twee hele grote problemen. Verder is bekend dat het aantal singlemoeders hard stijgt. Wat bij voornamelijk jonge jongens voor problemen zorgt. Die worden hierdoor vaker crimineel. Verder is het voor <Knip> idiootjes altijd 'haha hi hi'. Maar nederland valt om je heen verder uit elkaar. En tenzij je erg veel geld hebt en in een rijke buurt woont. Ga je zelf ook de gevolgen hiervan ondervinden.
Vertaald: Mijn hele leven lang heb ik door mijn hoofd nooit in de spiegel durven te kijken, heb nog noot een vrouw in bed gehad en ben momenteel seksueel gefrustreerd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 14-01-2026 08:23:54 ]
Corporate translator
pi_219826191
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:57 schreef HSG het volgende:

[..]
Vertaald: Mijn hele leven lang heb ik nooit in de spiegel durven te kijken, heb nog noot een vrouw in bed gehad en ben momenteel seksueel gefrustreerd.
Ja, ik ben seksueel gefrustreerd. Seks is voor mannen een levensbehoefte. Je hebt als man elke dag te maken met testosteron en zin. Als jij het alemaal zo goed weet waarom doe jij niks aan de maatschappelijke problemen behalve wegkijken?

Mischien zijn gefrusteerde mannen in die zin ook wel nuttig dat ze toch wel kritisch blijven op zaken die de maatschappij aan gaan.
pi_219826196
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:01 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Ja, ik ben seksueel gwfrustreerd. Seks is voor mannen een levensbehoefte. Je hebt als man elke dag te maken met testosteron en zin. Als jij het alemaal zo goed weet waarom doe jij niks aan de problemen behalve wegkijken?

Mischien zijn gefrusteerde mannen in die zin ook wel nuttig dat ze toch wel kritisch blijven op maatschappelijke zaken.
Vertaald: ik ben het probleem en reageer op vrouwen af.
Corporate translator
pi_219826296
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik merk er weinig van. Vlaamse vrouwen zijn wat makkelijker in de omgang denk ik :P
Sophie Dewaele O+

Daar heb ik 25 jaar geleden nog een reactie per mail van gekregen. Niks mis met vlaamse vrouwen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 13 januari 2026 @ 17:25:44 #109
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219826323
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:06 schreef InzolVC het volgende:

[..]
<Knip>
Ja ik heb er net drie in mijn kofferbak naar binnen gehaald.
Hele vriendelijke jongens, vroegen steeds of ik een probleem had.

[ Bericht 18% gewijzigd door Jippie op 14-01-2026 08:25:36 ]
pi_219826389
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
:O :W
Zonder de stem van vrouwen komen linkse politieke partijen nooit aan de macht. Het percentage minderheden bijmekaar opgeteld (er vanuit gaande dat ze allemaal links zouden stemmen) kom je nooit aan zelfs 50%. Dit is overal. Zweden (70% stemt op links ondanks alle problemen zoals hoge percentage verkrachting door voornamelijk moslim en zwarte immigranten), VK, Amerika. Dit is allemaal de schuld van vrouwen. Als in de VS vrouwen het stemrecht zou worden ontnomen kleuren alle staten rood.

Dus ik wil niet meer horen dat algemeen mannen het probleem zijn van femicide. Vrouwen hebben ook zelf hun aandeel hierin. 99.9% van alle verkrachtingen en mishandeling vindt plaats in de relationele sfeer. Mannen die door vrouwen zelf werden gekozen. Deze mannen zijn dus NIET seksloos of incel.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 17:49:21 #111
441440 aquawoman
Bitch please
pi_219826475
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Zonder de stem van vrouwen komen linkse politieke partijen nooit aan de macht. Het percentage minderheden bijmekaar opgeteld (er vanuit gaande dat ze allemaal links zouden stemmen) kom je nooit aan zelfs 50%. Dit is overal. Zweden (70% stemt op links ondanks alle problemen zoals hoge percentage verkrachting door voornamelijk moslim en zwarte immigranten), VK, Amerika. Dit is allemaal de schuld van vrouwen. Als in de VS vrouwen het stemrecht zou worden ontnomen kleuren alle staten rood.

Dus ik wil niet meer horen dat algemeen mannen het probleem zijn van femicide. Vrouwen hebben ook zelf hun aandeel hierin. 99.9% van alle verkrachtingen en mishandeling vindt plaats in de relationele sfeer. Mannen die door vrouwen zelf werden gekozen. Deze mannen zijn dus NIET seksloos of incel.
Hoe je het ook draait, het slachtoffer is niet schuldig. De dader is schuldig en in gevallen van verkrachting en femicide zijn dat mannen.

Ik vind het niet gek dat vrouwen geen trek in je hebben als je ze hun rechten wilt ontnemen trouwens :) Misschien zou je eens verder dan gender moeten kijken en vrouwen gewoon ook als mensen en individuen zien.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 17:51:26 #112
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219826490
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:01 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Ja, ik ben seksueel gefrustreerd.
Seks is voor mannen een levensbehoefte. Je hebt als man elke dag te maken met testosteron en zin. Als jij het alemaal zo goed weet waarom doe jij niks aan de maatschappelijke problemen behalve wegkijken?

Mischien zijn gefrusteerde mannen in die zin ook wel nuttig dat ze toch wel kritisch blijven op zaken die de maatschappij aan gaan.
Dat zeg echt niemand aankomen. Echt helemaal niemand. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219826610
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:49 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Hoe je het ook draait, het slachtoffer is niet schuldig. De dader is schuldig en in gevallen van verkrachting en femicide zijn dat mannen.

Ik vind het niet gek dat vrouwen geen trek in je hebben als je ze hun rechten wilt ontnemen trouwens :) Misschien zou je eens verder dan gender moeten kijken en vrouwen gewoon ook als mensen en individuen zien.
Je zegt de dader. Dat zjn niet alle mannen.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 18:03:31 #114
441440 aquawoman
Bitch please
pi_219826621
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:02 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Je zegt de dader. Dat zjjn niet alle mannen.
Dat zei ik ook niet. Ik zei dat in het geval van femicide en verkrachting de daders mannen zijn. Niet alle mannen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219826738
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:11 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wellicht omdat je er ook niet meer uitziet als 20 jaar geleden?
Ik heb het niet over mezelf, toen was ik 16, en mannen worden al op hun 20e kaal dus ik zou die reden maar niet gebruiken.
pi_219826819
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:00 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het is simpele survivorship bias. Het merendeel van de single mannen van 35+ op apps is trash, omdat zij degenen zijn die om meerdere redenen over zijn gebleven. Als je dan als vrouw op je 35e single raakt omdat je ex vreemdging bijv, dan kom je disproportioneel meer idioten tegen omdat de goede mannen of bezet zijn of ook niet meer daten omdat herzelfde ook geldt voor toxic vrouwen op de app.

Helaas zijn apps de ondergang van gezond monogaam daten. Ik zit nu alleen in een eettent, 20 jaar geleden had iemand allang mijn nummer gevraagd.
Toen had je misschien een wat leukere uitstraling?

Ten aanzien van de apps: er staan ook occasie mannen op hoor. Net als dat er knakenbak vrouwen tussen zitten.
pi_219826834
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat zeg echt niemand aankomen. Echt helemaal niemand. _O-
Deze persoon post al bijna vijftien jaar topics over het feit dat hij nog maagd is. Ik weet hoe hij eruitziet en ik kan echt niet zeggen dat deze persoon nou zo lelijk is. Een heel gemiddeld uitziende man. Maar zijn houding is hetgeen wat anderen afstoot.
In mijn ervaring zijn er drie soorten mensen die incel worden.
De eerste is de onschuldige autist. Dit soort mannen heeft oprecht geen sociale vaardigheden, vaak vanwege autisme of een ontwikkelingsachterstand. Ze weten simpelweg niet hoe ze moeten flirten. Vaak geven vrouwen hen wel aandacht, maar ze reageren daar niet op een manier op waardoor de vrouw zich gezien voelt, en dan geven die vrouwen het op. Het zijn vaak geen slechte jongens, ze bedoelen het vaak goed, maar komen door hun sociale beperkingen niet van de grond, of beter gezegd: niet verder. Dit zijn de mannen die inliepen op bijvoorbeeld de Undateables. Ik zou ze ook niet per se een incel noemen, want incel heeft voor mij een negatieve klank. Dit zijn gewoon mannen die met een beetje hulp een fijne, liefhebbende relatie aan kunnen gaan.
Een ander voorbeeld is bijvoorbeeld de man die in Zweden woonde en een video op YouTube maakte waarin hij zijn leven blogde als lelijke man. Een leuke vrouw uit Italië heeft daarop gereageerd, ze kregen een relatie en ze verwachten nu samen een kind.

Het tweede type incel is de jongen die zichzelf echt beter vindt dan alle anderen. Elliot Rodger is hier een goed voorbeeld van. Extreem verwend, voelt zichzelf bijzonder en speciaal en kan het niet hebben dat andere mensen dingen krijgen die hij niet kan krijgen. Als je kijkt naar Elliot Rodger was het helemaal niet de combinatie. Sterker nog, bij veel vrouwen, heel veel vrouwen die ik heb gesproken, hebben gezegd dat ze hem best aantrekkelijk vonden qua uiterlijk. Maar Elliot Rodger had gewoon een heel naar karakter. Omdat hij heel verwend was en vroeger alles kreeg wat hij wilde, kon hij niet tegen afwijzing. Niet tegen moeite moeten doen. Hij kon er niet mee omgaan als een vrouw niet verliefd op hem was en hij werd rancuneus, vervelend en bitter.

Het schijnt dat Elliot Rodger op feestjes letterlijk drankjes over mannen heen gooide op het moment dat ze daar aankwamen zitten met hun vriendin. Pure afgunst. In plaats van zelf een leuk persoon te worden, besloot hij om andere mensen af te kraken en jaloers te zijn. In plaats van zelf een keer een vrouw uit te vragen, zat hij in een hoekje boos te mopperen dat geen enkele vrouw hem wilde en dat het allemaal de schuld van “Chads” was.

En dan is er nog de echte vrouwenhater. De echte vrouwenhater haat vrouwen omdat hij een keer iets naars heeft meegemaakt. Dat kan ernstig zijn geweest, zoals mishandeling door een vrouwelijk familielid of pesten door een vrouwelijke klasgenoot, maar het kan ook heel simpel zijn: een heel klein ego hebben, afgewezen zijn en daar nooit overheen zijn gekomen.
Dit soort incels zet zichzelf in de beoordelaarsstoel. Daarmee bedoel ik niet dat ze eisen hebben, maar dat het nooit goed genoeg is voor hen. Als een vrouw een keer interesse in hen toont, zullen ze haar compleet afmaken en afzeiken. Immers: hoe durft deze vrouw te denken dat zij goed genoeg is voor hem, terwijl hij eigenlijk alleen maar de hoogste significantie verdient? Of wie is zij dan?

Dit soort mannen saboteert eigenlijk elke relatie, omdat ze zichzelf structureel zo fantastisch vinden en vrouwen zo erg haten vanwege die paar vrouwen die hen ooit hebben afgewezen, dat ze een spoor achterlaten van vrouwen die wel interesse hadden, maar die ze compleet hebben kapotgemaakt en afgestraft, simpelweg voor die interesse. Ondertussen zitten ze wel vooruit te klagen dat ze alleen zijn en dat ze niet snappen waarom vrouwen die zij willen hen niet willen, maar alleen maar de “loser”-vrouwen, de vrouwen die ze niet aantrekkelijk vinden.

Maar als je dan kijkt naar de vrouwen die ze willen, dan zijn het niet alleen maar types als Mama June van My 600 Pound Life, maar ook gewoon een girl next door. Pam van The Office, bijvoorbeeld. Maar zelfs dat is niet genoeg voor deze man.
Deze man komt vaak overeen met de narcist die verwend is, maar waar de verwende narcist handelt uit gierigheid, handelt deze man uit pure haat. Hij haat alle vrouwen, is waarschijnlijk ook stiekem homo, maar kan dat niet voor zichzelf accepteren en gaat daarom constant relaties aan of datet vrouwen om ze daarna kapot te maken.
pi_219826838
quote:

[..]
Ja, ik ben seksueel gefrustreerd. Seks is voor mannen een levensbehoefte. Je hebt als man elke dag te maken met testosteron en zin. Als jij het alemaal zo goed weet waarom doe jij niks aan de maatschappelijke problemen behalve wegkijken?

Werk aan jezelf. Want als je geen vrouw kan krijgen, dan is dat kennelijk nodig. Net als jij eisen zal stellen aan een vrouw doen vrouwen dat ook aan mannen.

Heel bijzonder allemaal, ik weet het, maar toch.
pi_219826855
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:19 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik heb het niet over mezelf, toen was ik 16, en mannen worden al op hun 20e kaal dus ik zou die reden maar niet gebruiken.
Huh? Wat doen al die haren dan op mijn hoofd?
pi_219826863
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:32 schreef Ansa het volgende:

[..]
Deze persoon post al bijna vijftien jaar topics over het feit dat hij nog maagd is. Ik weet hoe hij eruitziet en ik kan echt niet zeggen dat deze persoon nou zo lelijk is. Een heel gemiddeld uitziende man. Maar zijn houding is hetgeen wat anderen afstoot.
In mijn ervaring zijn er drie soorten mensen die incel worden.
De eerste is de onschuldige autist. Dit soort mannen heeft oprecht geen sociale vaardigheden, vaak vanwege autisme of een ontwikkelingsachterstand. Ze weten simpelweg niet hoe ze moeten flirten. Vaak geven vrouwen hen wel aandacht, maar ze reageren daar niet op een manier op waardoor de vrouw zich gezien voelt, en dan geven die vrouwen het op. Het zijn vaak geen slechte jongens, ze bedoelen het vaak goed, maar komen door hun sociale beperkingen niet van de grond, of beter gezegd: niet verder. Dit zijn de mannen die inliepen op bijvoorbeeld de Undateables. Ik zou ze ook niet per se een incel noemen, want incel heeft voor mij een negatieve klank. Dit zijn gewoon mannen die met een beetje hulp een fijne, liefhebbende relatie aan kunnen gaan.
Een ander voorbeeld is bijvoorbeeld de man die in Zweden woonde en een video op YouTube maakte waarin hij zijn leven blogde als lelijke man. Een leuke vrouw uit Italië heeft daarop gereageerd, ze kregen een relatie en ze verwachten nu samen een kind.

Het tweede type incel is de jongen die zichzelf echt beter vindt dan alle anderen. Elliot Rodger is hier een goed voorbeeld van. Extreem verwend, voelt zichzelf bijzonder en speciaal en kan het niet hebben dat andere mensen dingen krijgen die hij niet kan krijgen. Als je kijkt naar Elliot Rodger was het helemaal niet de combinatie. Sterker nog, bij veel vrouwen, heel veel vrouwen die ik heb gesproken, hebben gezegd dat ze hem best aantrekkelijk vonden qua uiterlijk. Maar Elliot Rodger had gewoon een heel naar karakter. Omdat hij heel verwend was en vroeger alles kreeg wat hij wilde, kon hij niet tegen afwijzing. Niet tegen moeite moeten doen. Hij kon er niet mee omgaan als een vrouw niet verliefd op hem was en hij werd rancuneus, vervelend en bitter.

Het schijnt dat Elliot Rodger op feestjes letterlijk drankjes over mannen heen gooide op het moment dat ze daar aankwamen zitten met hun vriendin. Pure afgunst. In plaats van zelf een leuk persoon te worden, besloot hij om andere mensen af te kraken en jaloers te zijn. In plaats van zelf een keer een vrouw uit te vragen, zat hij in een hoekje boos te mopperen dat geen enkele vrouw hem wilde en dat het allemaal de schuld van “Chads” was.

En dan is er nog de echte vrouwenhater. De echte vrouwenhater haat vrouwen omdat hij een keer iets naars heeft meegemaakt. Dat kan ernstig zijn geweest, zoals mishandeling door een vrouwelijk familielid of pesten door een vrouwelijke klasgenoot, maar het kan ook heel simpel zijn: een heel klein ego hebben, afgewezen zijn en daar nooit overheen zijn gekomen.
Dit soort incels zet zichzelf in de beoordelaarsstoel. Daarmee bedoel ik niet dat ze eisen hebben, maar dat het nooit goed genoeg is voor hen. Als een vrouw een keer interesse in hen toont, zullen ze haar compleet afmaken en afzeiken. Immers: hoe durft deze vrouw te denken dat zij goed genoeg is voor hem, terwijl hij eigenlijk alleen maar de hoogste significantie verdient? Of wie is zij dan?

Dit soort mannen saboteert eigenlijk elke relatie, omdat ze zichzelf structureel zo fantastisch vinden en vrouwen zo erg haten vanwege die paar vrouwen die hen ooit hebben afgewezen, dat ze een spoor achterlaten van vrouwen die wel interesse hadden, maar die ze compleet hebben kapotgemaakt en afgestraft, simpelweg voor die interesse. Ondertussen zitten ze wel vooruit te klagen dat ze alleen zijn en dat ze niet snappen waarom vrouwen die zij willen hen niet willen, maar alleen maar de “loser”-vrouwen, de vrouwen die ze niet aantrekkelijk vinden.

Maar als je dan kijkt naar de vrouwen die ze willen, dan zijn het niet alleen maar types als Mama June van My 600 Pound Life, maar ook gewoon een girl next door. Pam van The Office, bijvoorbeeld. Maar zelfs dat is niet genoeg voor deze man.
Deze man komt vaak overeen met de narcist die verwend is, maar waar de verwende narcist handelt uit gierigheid, handelt deze man uit pure haat. Hij haat alle vrouwen, is waarschijnlijk ook stiekem homo, maar kan dat niet voor zichzelf accepteren en gaat daarom constant relaties aan of datet vrouwen om ze daarna kapot te maken.
Ook voor jou is ONZ meer geschikt.
pi_219826865
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Werk aan jezelf. Want als je geen vrouw kan krijgen, dan is dat kennelijk nodig. Net als jij eisen zal stellen aan een vrouw doen vrouwen dat ook aan mannen.

Heel bijzonder allemaal, ik weet het, maar toch.
Je kan ook gewoon rukken.
pi_219826874
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:30 schreef InzolVC het volgende:

[..]
DNA tests bestaan ook maar pas een jaar of 35. De ontwikkeling van mensen en daarmee hun gedrag en denken veel langer.
Genoeg gevallen waar baby's zijn omgewisseld.
pi_219826885
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:36 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon rukken.
Ik vind seks met vrouwen op zich wel een stuk leuker. Dus ik hou het bij mijn advies.
pi_219826889
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Toen had je misschien een wat leukere uitstraling?

Ten aanzien van de apps: er staan ook occasie mannen op hoor. Net als dat er knakenbak vrouwen tussen zitten.
Op mijn 16e? Ew.

Nee, het was toen gangbaarder om iemand in het openbaar aan te spreken.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 18:40:35 #125
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219826895
quote:

[..]

Als het je zo hoog zit ga je toch effe naar de hoeren.

Een beetje pingelen en voor 50 euro heb je de zak leeg.

Is misschien beter voor de topics hier.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 13 januari 2026 @ 18:43:44 #126
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219826910
quote:

[..]
Het is simpele survivorship bias. Het merendeel van de single mannen van 35+ op apps is trash, omdat zij degenen zijn die om meerdere redenen over zijn gebleven. Als je dan als vrouw op je 35e single raakt omdat je ex vreemdging bijv, dan kom je disproportioneel meer idioten tegen omdat de goede mannen of bezet zijn of ook niet meer daten omdat herzelfde ook geldt voor toxic vrouwen op de app.

Helaas zijn apps de ondergang van gezond monogaam daten. Ik zit nu alleen in een eettent, 20 jaar geleden had iemand allang mijn nummer gevraagd.
En dan had je vervolgens hier geklaagd over toxic mannen omdat je niet eens rustig kunt eten.
pi_219826914
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:19 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je had het wel over jezelf.
En vrouwen worden na hun 27e ook elk jaar dikker dus met je 36 ben je ook al aardig op weg om een uitgezakte troll te worden.
pi_219826941
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:40 schreef Ansa het volgende:

[..]
Op mijn 16e? Ew.

Nee, het was toen gangbaarder om iemand in het openbaar aan te spreken.
Ongetwijfeld. Maar dat is deels dat mannen dat niet meer durven, maar ook deels omdat er nogal wat vrouwen zijn die duidelijk maken dat ze het ongewenst vinden. Wat overigens in de praktijk heel erg afhangt van de man die hen aanspreekt, maar goed, er is daar wel een wisselwerking.
pi_219826951
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:44 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je had het wel over jezelf.
En vrouwen worden na hun 27e ook elk jaar dikker dus met je 36 ben je ook al aardig op weg om een uitgezakte troll te worden.
Niveautje weer!
pi_219826983
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niveautje weer!
Heerlijk
pi_219826999
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ongetwijfeld. Maar dat is deels dat mannen dat niet meer durven, maar ook deels omdat er nogal wat vrouwen zijn die duidelijk maken dat ze het ongewenst vinden. Wat overigens in de praktijk heel erg afhangt van de man die hen aanspreekt, maar goed, er is daar wel een wisselwerking.
Het is wel een wisselwerking. Mensen zijn over het algemeen al minder sociaal. Heel de dag op hun telefoon bezig. Vaak is het nog een bepaald type man dat een vrouw aan spreekt vanuit het niets.

Maar daarbij, zou jij een vrouw aanspreken die meer oog heeft voor haar telefoon dan alles wat er om haar heen gebeurd?
pi_219827024
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef InzolVC het volgende:

Dit is allemaal de schuld van vrouwen.
<knip>

Ik heb al je posts tot hun essentie teruggebracht. Bespaart je een hoop typewerk.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 13 januari 2026 @ 19:10:35 #133
545 dop
:copyright: dop
pi_219827126
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:02 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Je zegt de dader. Dat zjn niet alle mannen.
Maar in jouw hoofd wel alle (linkse) vrouwen en buitenlandse mannen.
Iedereen over 1 kan scheren en dan gaan miepen als iemand je een spiegel voor houdt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_219828102
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:54 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het is wel een wisselwerking. Mensen zijn over het algemeen al minder sociaal. Heel de dag op hun telefoon bezig. Vaak is het nog een bepaald type man dat een vrouw aan spreekt vanuit het niets.

Maar daarbij, zou jij een vrouw aanspreken die meer oog heeft voor haar telefoon dan alles wat er om haar heen gebeurd?
Als ik een vrouw zie waar ik interesse voor heb, dan zorg ik er wel voor dat ik haar even van die telefoon los krijg. Dus nee, daar zou ik mij niet door tegen laten houden.

Maar goed, ik ben opgegroeid in een tijd dat je wel een vrouw moest aanspreken. Dus dan heb je weinig keuze anders dan leren hoe je dat moet doen.

Of rukken, maar ik vind dat nog steeds geen geweldige optie.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 20:44:50 #135
5428 crew  miss_sly
pi_219828115
quote:

[..]
Ik was vorige week naar een voorstelling van Dominee Gremdaat en hij wenste voor 2026 meer grensverkennend gedrag: dat we weer leren dat aanrakingen kunnen. Niet meteen op de bek, lont, borst pakken, maar ook niet meteen beginnen te gillen als iemand een hand op je arm of een arm om je schouders legt. Ik vind het wel een hele mooi: grensverkennend gedrag. Moeten onze jongeren, zonder hun telefoons, ook weer leren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219828533
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik was vorige week naar een voorstelling van Dominee Gremdaat en hij wenste voor 2026 meer grensverkennend gedrag: dat we weer leren dat aanrakingen kunnen. Niet meteen op de bek, lont, borst pakken, maar ook niet meteen beginnen te gillen als iemand een hand op je arm of een arm om je schouders legt. Ik vind het wel een hele mooi: grensverkennend gedrag. Moeten onze jongeren, zonder hun telefoons, ook weer leren.
Dat is inderdaad een mooie. :)
pi_219829333
quote:

[..]
Als je glimlacht en ze glimlacht terug mag je spreken. Simpel tich?
pi_219829425
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:22 schreef Ansa het volgende:

[..]
Als je glimlacht en ze glimlacht terug mag je spreken. Simpel tich?
Ik heb een prima track record.
pi_219829558
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:44 schreef miss_sly het volgende:
Grensverkennend gedrag lijkt me onmogelijk zonder af en toe over de grens heen te gaan.
pi_219829591
quote:
En hoe zit het met de single vrouwen van 35+ op apps? Is het merendeel daarvan ook trash? Die zijn ook om wat voor reden dan ook overgebleven. En als een vrouw van 35 single raakt, dan hoeft dat ook niet altijd per se de schuld van de man te zijn, dat kan net zo goed haar schuld zijn.
quote:
Tegenwoordig durven mannen dat niet meer, want dat wordt vandaag de dag al gauw als grensoverschrijdend gedrag beschouwd.
pi_219829601
quote:
Er wonen in Nederland inderdaad meer vrouwen dan mannen, dus dan zou er een vrouwenoverschot zijn, maar dat vrouwenoverschot zit wel in het bejaardenhuis.
  woensdag 14 januari 2026 @ 01:19:24 #142
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219829624
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 01:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er wonen in Nederland inderdaad meer vrouwen dan mannen, dus dan zou er een vrouwenoverschot zijn, maar dat vrouwenoverschot zit wel in het bejaardenhuis.
voor een echt zichtbaar vrouwen overschiot moet je naar de Filipijnen of Thailand , dat komt omdat de helft van die mannen ervoor kiest om ladyboy te worden

En ze zien er prachtig vrouwelijk uit , wat waar is, is waar

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 14-01-2026 01:37:46 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219829657
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 00:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En hoe zit het met de single vrouwen van 35+ op apps? Is het merendeel daarvan ook trash? Die zijn ook om wat voor reden dan ook overgebleven. En als een vrouw van 35 single raakt, dan hoeft dat ook niet altijd per se de schuld van de man te zijn, dat kan net zo goed haar schuld zijn.
[..]
Tegenwoordig durven mannen dat niet meer, want dat wordt vandaag de dag al gauw als grensoverschrijdend gedrag beschouwd.
De meeste mensen zijn m.i. trash zodra ze multidaten
pi_219829692
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 01:49 schreef Ansa het volgende:

[..]
De meeste mensen zijn m.i. trash zodra ze multidaten
Marilena is het niet met jou eens. Luister maar.
Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 14 januari 2026 @ 02:30:06 #145
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_219829717
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 17:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
met een moslima wordt geen testritje gemaakt neem dat van mij aan
Nou ja, je kunt het proberen natuurlijk. Maar daarna moet je niet gek opkijken als je haar 14 broers en neven tot de tanden gewapend achter je aan krijgt. _O-
pi_219830007
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 00:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Grensverkennend gedrag lijkt me onmogelijk zonder af en toe over de grens heen te gaan.
Wat geen probleem is, mits je respecteert wanneer de ander duidelijk maakt dat je over haar grens bent gegaan. En je natuurlijk het grensverkennende zodanig doet dat de ander dat signaal kan geven voordat je zwaar de grens over gaat.

Bv als je iemand voor het eerst zoent, ga dan niet als een hagedis je tong in haar keel duwen, maar beweeg rustig zodat de ander alle tijd heeft om te beseffen wat je doet en een afwijzende beweging te maken die jij dan weer kan opmerken.

Of nog eerder bij aanraking: begin met neutrale plekken en beweeg rustig naar intiemere plekken en wederom ben opmerkzaam op haar reactie, die als het goed is in jouw richting en ritme beweegt. Zodra de ander afwijzend of bevroren reageert: retreat.

Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
pi_219830030
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 02:10 schreef torentje het volgende:

[..]
Marilena is het niet met jou eens. Luister maar.
Bekijk deze YouTube-video
Dat is geen Hochdeutsch…
pi_219830033
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 02:30 schreef Ghost_Buster het volgende:

[..]
Nou ja, je kunt het proberen natuurlijk. Maar daarna moet je niet gek opkijken als je haar 14 broers en neven tot de tanden gewapend achter je aan krijgt. _O-
Dat valt gelukkig heel erg mee.
pi_219830189
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 02:30 schreef Ghost_Buster het volgende:

[..]
Nou, ik heb toch meerdere testritjes op verschillende moslima's gemaakt en nooit broers oid achter mij aangekregen.

Ken overigens wel iemand die met een getrouwde moslima naar bed was geweest en had nu de familie van de man achter zich aan én de familie van de vrouw want die wilden dat nu dat hij met haar zou trouwen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219830270
Ze spelen ook allemaal dezelfde spelletjes op de apps, in hun tekst en in de chat:

Pineapple fruit test: een voorstel expres afwijzen om hiërarchie te zetten
One-up alternative: jouw plan afkeuren en met “beter” komen
Vage planning: “we zien wel” om jou in wachtstand te zetten
Datum geven maar tijd vaag houden om controle te houden
Last minute shift: op de dag zelf verplaatsen om jouw flexibiliteit te testen
Late reply test: tempo plots omlaag om jou te laten jagen
Burst and vanish: eerst intens, daarna verdwijnen
Staggered replies: bewust druppelen voor onrust
Windowing: alleen reageren in zijn eigen tijdvenster
Weekend blackout: in het weekend stil om te testen of jij blijft
Aftercare drought: na een intiem moment kil worden
Hot day cold day: wisselen om jou aan het gokken te zetten