En dan had je vervolgens hier geklaagd over toxic mannen omdat je niet eens rustig kunt eten.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:00 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het is simpele survivorship bias. Het merendeel van de single mannen van 35+ op apps is trash, omdat zij degenen zijn die om meerdere redenen over zijn gebleven. Als je dan als vrouw op je 35e single raakt omdat je ex vreemdging bijv, dan kom je disproportioneel meer idioten tegen omdat de goede mannen of bezet zijn of ook niet meer daten omdat herzelfde ook geldt voor toxic vrouwen op de app.
Helaas zijn apps de ondergang van gezond monogaam daten. Ik zit nu alleen in een eettent, 20 jaar geleden had iemand allang mijn nummer gevraagd.
Je had het wel over jezelf.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mezelf, toen was ik 16, en mannen worden al op hun 20e kaal dus ik zou die reden maar niet gebruiken.
Ongetwijfeld. Maar dat is deels dat mannen dat niet meer durven, maar ook deels omdat er nogal wat vrouwen zijn die duidelijk maken dat ze het ongewenst vinden. Wat overigens in de praktijk heel erg afhangt van de man die hen aanspreekt, maar goed, er is daar wel een wisselwerking.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:40 schreef Ansa het volgende:
[..]
Op mijn 16e? Ew.
Nee, het was toen gangbaarder om iemand in het openbaar aan te spreken.
Niveautje weer!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je had het wel over jezelf.
En vrouwen worden na hun 27e ook elk jaar dikker dus met je 36 ben je ook al aardig op weg om een uitgezakte troll te worden.
Het is wel een wisselwerking. Mensen zijn over het algemeen al minder sociaal. Heel de dag op hun telefoon bezig. Vaak is het nog een bepaald type man dat een vrouw aan spreekt vanuit het niets.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar dat is deels dat mannen dat niet meer durven, maar ook deels omdat er nogal wat vrouwen zijn die duidelijk maken dat ze het ongewenst vinden. Wat overigens in de praktijk heel erg afhangt van de man die hen aanspreekt, maar goed, er is daar wel een wisselwerking.
Ik heb al je posts tot hun essentie teruggebracht. Bespaart je een hoop typewerk.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:36 schreef InzolVC het volgende:
Dit is allemaal de schuld van vrouwen.
<knip>
Maar in jouw hoofd wel alle (linkse) vrouwen en buitenlandse mannen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:02 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Je zegt de dader. Dat zjn niet alle mannen.
Als ik een vrouw zie waar ik interesse voor heb, dan zorg ik er wel voor dat ik haar even van die telefoon los krijg. Dus nee, daar zou ik mij niet door tegen laten houden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is wel een wisselwerking. Mensen zijn over het algemeen al minder sociaal. Heel de dag op hun telefoon bezig. Vaak is het nog een bepaald type man dat een vrouw aan spreekt vanuit het niets.
Maar daarbij, zou jij een vrouw aanspreken die meer oog heeft voor haar telefoon dan alles wat er om haar heen gebeurd?
Ik was vorige week naar een voorstelling van Dominee Gremdaat en hij wenste voor 2026 meer grensverkennend gedrag: dat we weer leren dat aanrakingen kunnen. Niet meteen op de bek, lont, borst pakken, maar ook niet meteen beginnen te gillen als iemand een hand op je arm of een arm om je schouders legt. Ik vind het wel een hele mooi: grensverkennend gedrag. Moeten onze jongeren, zonder hun telefoons, ook weer leren.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar dat is deels dat mannen dat niet meer durven, maar ook deels omdat er nogal wat vrouwen zijn die duidelijk maken dat ze het ongewenst vinden. Wat overigens in de praktijk heel erg afhangt van de man die hen aanspreekt, maar goed, er is daar wel een wisselwerking.
Dat is inderdaad een mooie.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was vorige week naar een voorstelling van Dominee Gremdaat en hij wenste voor 2026 meer grensverkennend gedrag: dat we weer leren dat aanrakingen kunnen. Niet meteen op de bek, lont, borst pakken, maar ook niet meteen beginnen te gillen als iemand een hand op je arm of een arm om je schouders legt. Ik vind het wel een hele mooi: grensverkennend gedrag. Moeten onze jongeren, zonder hun telefoons, ook weer leren.
Als je glimlacht en ze glimlacht terug mag je spreken. Simpel tich?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb een prima track record.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als je glimlacht en ze glimlacht terug mag je spreken. Simpel tich?
Grensverkennend gedrag lijkt me onmogelijk zonder af en toe over de grens heen te gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik was vorige week naar een voorstelling van Dominee Gremdaat en hij wenste voor 2026 meer grensverkennend gedrag: dat we weer leren dat aanrakingen kunnen. Niet meteen op de bek, lont, borst pakken, maar ook niet meteen beginnen te gillen als iemand een hand op je arm of een arm om je schouders legt. Ik vind het wel een hele mooi: grensverkennend gedrag. Moeten onze jongeren, zonder hun telefoons, ook weer leren.
En hoe zit het met de single vrouwen van 35+ op apps? Is het merendeel daarvan ook trash? Die zijn ook om wat voor reden dan ook overgebleven. En als een vrouw van 35 single raakt, dan hoeft dat ook niet altijd per se de schuld van de man te zijn, dat kan net zo goed haar schuld zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:00 schreef Ansa het volgende:
Het is simpele survivorship bias. Het merendeel van de single mannen van 35+ op apps is trash, omdat zij degenen zijn die om meerdere redenen over zijn gebleven. Als je dan als vrouw op je 35e single raakt omdat je ex vreemdging bijv, dan kom je disproportioneel meer idioten tegen omdat de goede mannen of bezet zijn of ook niet meer daten omdat herzelfde ook geldt voor toxic vrouwen op de app.
Tegenwoordig durven mannen dat niet meer, want dat wordt vandaag de dag al gauw als grensoverschrijdend gedrag beschouwd.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:00 schreef Ansa het volgende:
Helaas zijn apps de ondergang van gezond monogaam daten. Ik zit nu alleen in een eettent, 20 jaar geleden had iemand allang mijn nummer gevraagd.
Er wonen in Nederland inderdaad meer vrouwen dan mannen, dus dan zou er een vrouwenoverschot zijn, maar dat vrouwenoverschot zit wel in het bejaardenhuis.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:21 schreef miss_sly het volgende:
Er is geen mannenoverschot:
https://www.populationpyramid.net/nl/nederland/2025/
voor een echt zichtbaar vrouwen overschiot moet je naar de Filipijnen of Thailand , dat komt omdat de helft van die mannen ervoor kiest om ladyboy te wordenquote:Op woensdag 14 januari 2026 01:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er wonen in Nederland inderdaad meer vrouwen dan mannen, dus dan zou er een vrouwenoverschot zijn, maar dat vrouwenoverschot zit wel in het bejaardenhuis.
De meeste mensen zijn m.i. trash zodra ze multidatenquote:Op woensdag 14 januari 2026 00:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En hoe zit het met de single vrouwen van 35+ op apps? Is het merendeel daarvan ook trash? Die zijn ook om wat voor reden dan ook overgebleven. En als een vrouw van 35 single raakt, dan hoeft dat ook niet altijd per se de schuld van de man te zijn, dat kan net zo goed haar schuld zijn.
[..]
Tegenwoordig durven mannen dat niet meer, want dat wordt vandaag de dag al gauw als grensoverschrijdend gedrag beschouwd.
Marilena is het niet met jou eens. Luister maar.quote:Op woensdag 14 januari 2026 01:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn m.i. trash zodra ze multidaten
Nou ja, je kunt het proberen natuurlijk. Maar daarna moet je niet gek opkijken als je haar 14 broers en neven tot de tanden gewapend achter je aan krijgt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met een moslima wordt geen testritje gemaakt neem dat van mij aan
Wat geen probleem is, mits je respecteert wanneer de ander duidelijk maakt dat je over haar grens bent gegaan. En je natuurlijk het grensverkennende zodanig doet dat de ander dat signaal kan geven voordat je zwaar de grens over gaat.quote:Op woensdag 14 januari 2026 00:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Grensverkennend gedrag lijkt me onmogelijk zonder af en toe over de grens heen te gaan.
Dat is geen Hochdeutsch…quote:Op woensdag 14 januari 2026 02:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Marilena is het niet met jou eens. Luister maar.
Bekijk deze YouTube-video
Dat valt gelukkig heel erg mee.quote:Op woensdag 14 januari 2026 02:30 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt het proberen natuurlijk. Maar daarna moet je niet gek opkijken als je haar 14 broers en neven tot de tanden gewapend achter je aan krijgt.
Nou, ik heb toch meerdere testritjes op verschillende moslima's gemaakt en nooit broers oid achter mij aangekregen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 02:30 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt het proberen natuurlijk. Maar daarna moet je niet gek opkijken als je haar 14 broers en neven tot de tanden gewapend achter je aan krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |