Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met vlagen wel, vooral 's avonds en 's nachts.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Even over het hoofd gezien! Niet superactief toch?![]()
Ah ja. Ik was er tot max 2 uur s nachtsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Met vlagen wel, vooral 's avonds en 's nachts.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het posten ging daar soms ook wel heel snel. Maar leuk dat je hier terecht gekomen bent.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah ja. Ik was er tot max 2 uur s nachts![]()
![]()
ik heb dit jaar belachelijk weinig gepost in T2000 topicquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah ja. Ik was er tot max 2 uur s nachtsDuurde best lang voordat ik het gevoel een beetje te pakken kreeg
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik had er vooraf weinig zin in, maar het viel me alleszins mee. Dacht dat ik meer snob dan top zou gaan luisterenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb dit jaar belachelijk weinig gepost in T2000 topicDuurde best lang voordat ik het gevoel een beetje te pakken kreeg
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
totaal aantal posts op het forum wordt ook steeds minderUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is toch al jaren zo? En we bestaan nog steedsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
totaal aantal posts op het forum wordt ook steeds minderHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Jammer wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
totaal aantal posts op het forum wordt ook steeds minder![]()
ja maar heeft toch een wrange bijsmaak als elk jaar een nieuw dieptepunt isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren zo? En we bestaan nog steedsUw ADH vitamine Worst
Maar hoe definieer je dieptepunt? Er gebeurt elk jaar genoeg. Top 2000, tour de france, wk darts, verkiezingen. Bij alle grote gebeurtenissen zijn topics die nog veel verkeer trekken. Ik zie het niet zo somber in. Er komt weinig jonge aanwas, maar ja dat is gewoon een generatieding, net zoals fora een communicatiemiddel van 1 specifieke generatie zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar heeft toch een wrange bijsmaak als elk jaar een nieuw dieptepunt isHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ja klopt, maar ik denk dat het note en banbeleid misschien best wel wat milder kan zijn en hopelijk daardoor weer wat meer oude gedienden ook die wat meer mee willen posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar heeft toch een wrange bijsmaak als elk jaar een nieuw dieptepunt is![]()
wordt er zo excessief geband dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik denk dat het note en banbeleid misschien best wel wat milder kan zijn en hopelijk daardoor weer wat meer oude gedienden ook die wat meer mee willen posten.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
ik baseer me op statistieken he. zie hier totaal aantal postsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar hoe definieer je dieptepunt? Er gebeurt elk jaar genoeg. Top 2000, tour de france, wk darts, verkiezingen. Bij alle grote gebeurtenissen zijn topics die nog veel verkeer trekken. Ik zie het niet zo somber in. Er komt weinig jonge aanwas, maar ja dat is gewoon een generatieding, net zoals fora een communicatiemiddel van 1 specifieke generatie zijn
hole1988 in FEE / New Year's Fipo: overzicht van de eerste posts per jaar. #2Uw ADH vitamine Worst
Er zijn het laatste jaar ook best wel wat leuke users hier op anoniem gegaan helaas. Zou best wel fijn zijn geweest als die toch gebleven waren.![]()
Ja oke, dat loopt wel terug, daar heb je gelijk in. Maar nog steeds aanmerkelijke aantallen per jaar. heb niet t idee dat t totaal dood looptquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik baseer me op statistieken he. zie hier totaal aantal posts
hole1988 in FEE / New Year's Fipo: overzicht van de eerste posts per jaar. #2Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
na 2014 is de lijn alleen maar aan het zakkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja oke, dat loopt wel terug, daar heb je gelijk in. Maar nog steeds aanmerkelijke aantallen per jaar. heb niet t idee dat t totaal dood looptSame shit, different day
SC hopper present![]()
Excessief zeg ik niet, maar ik ken niet veel fora waar zo snel geband wordt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
wordt er zo excessief geband dan?![]()
ja dat zie ik, maar het is toch niet saai nu? Ik bedoel voor mijzelf is de hoeveelheid prima. Bij evenementen en op verloren avonden waai ik hier weleens aan. Ik hoef er ook niet de gehele dag door geëntertaind te worden ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na 2014 is de lijn alleen maar aan het zakkenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
nee hoor ik vermaak me nog regelmatig prima.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja dat zie ik, maar het is toch niet saai nu? Ik bedoel voor mijzelf is de hoeveelheid prima. Bij evenementen en op verloren avonden waai ik hier weleens aan. Ik hoef er ook niet de gehele dag door geëntertaind te worden ofzo
Alleen zijn er vele subfora en desbetreffende slowchats afgestorven, was destijds meer om uit te kiezen.
KSC blijft bv mijn thuis-SC al sinds 2010, maar destijds was het zeker in de weekenden druk tot diep in de nacht. Nu voornamelijk krekels na 23:00/0:00Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hier daarentegen is het zelfs om half 1 moeilijk punten scoren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor ik vermaak me nog regelmatig prima.
Alleen zijn er vele subfora en desbetreffende slowchats afgestorven, was destijds meer om uit te kiezen.
KSC blijft bv mijn thuis-SC al sinds 2010, maar destijds was het zeker in de weekenden druk tot diep in de nacht. Nu voornamelijk krekels na 23:00/0:00Er zitten ook wel een hoop wappie's op. De laatste jaren meer dan voor 2020 heb ik t idee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Excessief zeg ik niet, maar ik ken niet veel fora waar zo snel geband wordt.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
klopt, als alle slowchats stilvallen valt hier nog wel wat te ouwehoerenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hier daarentegen is het zelfs om half 1 moeilijk punten scoren.
[..]
Er zitten ook wel een hoop wappie's op. De laatste jaren meer dan voor 2020 heb ik t idee.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
is ook zo omdat ik het kijk vanuit mijn perspectiefquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
je hebt een beperkt wereldbeeld
Do what you love, love what you do!![]()
Och jee ik zeur over DTS, pfff dan maar weer een bannetje hoor.
Alsof je niet gewoon lekker met elkaar in discussie kan en gewoon je mening kan geven. Nee we TR'en maar weer en snoeren iemand de mond voor een dag of wat. Alsof je een gevaar bent voor het forum. Ik vind het wat ver gaan allemaal.![]()
het gaat hier gelijk op met de polarisatie van de hele wereldquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
\
[..]
Er zitten ook wel een hoop wappie's op. De laatste jaren meer dan voor 2020 heb ik t idee.Same shit, different day
SC hopper present![]()
toen ik pas begon in dts was het hele nacht nog druk, nu kan je in de nacht gewoon heel goed scorenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier daarentegen is het zelfs om half 1 moeilijk punten scoren.Uw ADH vitamine Worst
90% post onder een andere naam. En de meeste die anoniem gaan zijn pissig om een lullig bannetje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:32 schreef Shii het volgende:
Er zijn het laatste jaar ook best wel wat leuke users hier op anoniem gegaan helaas. Zou best wel fijn zijn geweest als die toch gebleven waren.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ok goed dat je het inzietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo omdat ik het kijk vanuit mijn perspectiefUw ADH vitamine Worst
En op vrijdag of zaterdagnacht? Dan kunnen mensen in principe net wat later gaan slapenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
toen ik pas begon in dts was het hele nacht nog druk, nu kan je in de nacht gewoon heel goed scorenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
er zijn mensen bij die het niet boeit of het vrijdag of zaterdagnach is hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En op vrijdag of zaterdagnacht? Dan kunnen mensen in principe net wat later gaan slapen
Uw ADH vitamine Worst
snap dat gezeur over topic op het moment ook niet?
Het is beetje geklaag van wat anderen vonden waar en wat niet. Naja dat is Fok!
Ik heb er allemaal niet zo moeite mee?
En als ik jullie zat ben ga ik naar ander of weer terug, LOL
Ik zeg gewoon wat ik denk. en tja soms als ik dat op verkeerde moment zeg stoot ik weer mensen voor hun hoofd.
Weet het, maarja dat is Fok!
of min of meer post waar ik denk zit nog leven in. het hele topic maakt me niet eens zoveel uit.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb gewoon werk doordeweeksquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn mensen bij die het niet boeit of het vrijdag of zaterdagnach is hoor
heb wel een terechte klacht, en dat is dat mijn cursor/pijltje verdwijnt bij een invoerveld en dat is niet alleen hier, en ik weet niet waaromUw ADH vitamine Worst
Ik snap het wel, een bannetje, lullig of niet, is nooit leuk. Ik heb ook wel een paar keer op het punt gestaan hoor om definitief te vertrekken, maar toch niet gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
90% post onder een andere naam. En de meeste die anoniem gaan zijn pissig om een lullig bannetje.![]()
niet iedereen en ik hoorde daar voor corona ook bijquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon werk doordeweeks
Uw ADH vitamine Worst
Batterij van je muis vervangen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel een terechte klacht, en dat is dat mijn cursor/pijltje verdwijnt bij een invoerveld en dat is niet alleen hier, en ik weet niet waarom![]()
ah daar is onze kretenman weerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:46 schreef mario390 het volgende:
singaaaaaaaa saaaaaa songggggggg ...piano manHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Je kan altijd vertrekken, maar op anoniem gaan is zo'n statement maken van ja duhh.. ik wil hier niet meer zijn en dan een week later met een nieuw account aankakken. Slappe hap.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het wel, een bannetje, lullig of niet, is nooit leuk. Ik heb ook wel een paar keer op het punt gestaan hoor om definitief te vertrekken, maar toch niet gedaan.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik denk het soms een avondjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het wel, een bannetje, lullig of niet, is nooit leuk. Ik heb ook wel een paar keer op het punt gestaan hoor om definitief te vertrekken, maar toch niet gedaan.
en de volgende dag ben ik er weer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
niemand gaat hier geband worden, tenzij je lullig gaat doen naar anderen
(of hyperactieve mods ineens enzo, naja )Do what you love, love what you do!![]()
Wie niet? Maar om dan gelijk je hele pohi te wissen is nogal rigoreus.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk het soms een avondje
en de volgende dag ben ik er weerIedereen is een kutlultrut
ik ben kreten?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ah daar is onze kretenman weer![]()
iesh dts koeltoerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ah daar is onze kretenman weerUw ADH vitamine Worst
Een week later is wel wat snel ja, maar ik kan me gewoon wel heel goed voorstellen dat je met een schone lei wil posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan altijd vertrekken, maar op anoniem gaan is zo'n statement maken van ja duhh.. ik wil hier niet meer zijn en dan een week later met een nieuw account aankakken. Slappe hap.Ja heb ik ook wel. Niet altijd meteen de volgende dag, maar een paar dagen later wel ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk het soms een avondje
en de volgende dag ben ik er weer![]()
ik heb erover gedacht om alles uit te laten wissen enzo, maarja eigenlijk hoewel ik soms dan wss niet zo zinvol was naar iedereen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie niet? Maar om dan gelijk je hele pohi te wissen is nogal rigoreus.
Eigenlijk is het mijn verhaal wel wat ik hier vertelde, en is gewoon zoals het was. sorry voor wie ik beledigde enzo onderhand.Do what you love, love what you do!![]()
In sommige gevallen snap ik het maar die zijn er tot nu toe echt op één hand te tellen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Een week later is wel wat snel ja, maar ik kan me gewoon wel heel goed voorstellen dat je met een schone lei wil posten.
[..]
Ja heb ik ook wel. Niet altijd meteen de volgende dag, maar een paar dagen later wel ja.Iedereen is een kutlultrut
Kan jij prima doen, je verteld je verhaal toch wel weer opnieuwquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb erover gedacht om alles uit te laten wissen enzo, maarja eigenlijk hoewel ik soms dan wss niet zo zinvol was naar iedereen.
Eigenlijk is het mijn verhaal wel wat ik hier vertelde, en is gewoon zoals het was. sorry voor wie ik beledigde enzo onderhand.
Iedereen is een kutlultrut
Het is fijn dat je hier je uitlaatklep hebt en als het je heeft geholpen, helemaal dubbel fijn!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb erover gedacht om alles uit te laten wissen enzo, maarja eigenlijk hoewel ik soms dan wss niet zo zinvol was naar iedereen.
Eigenlijk is het mijn verhaal wel wat ik hier vertelde, en is gewoon zoals het was. sorry voor wie ik beledigde enzo onderhand.![]()
Maar let wel op met wat je loslaat over je werk. Gewoon een tip.![]()
Het is wat dat betreft echt ongelofelijk, in het verleden weet ik dat iemand nogal open was qua werk en ook vaak op fok. En dat is gewoon bij haar baas gemeld.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is fijn dat je hier je uitlaatklep hebt en als het je heeft geholpen, helemaal dubbel fijn!![]()
Maar let wel op met wat je loslaat over je werk. Gewoon een tip.
Iedereen is een kutlultrut
jij bent een goeie gast, helaas af en toe slecht te begrijpen voor de gemiddelde Nedewrlanderquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
rumquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik schenk nog n whiskytje in, wat jullie?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
was dat degene waar het een paar weken geleden nog over ging? hier of in 40+quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft echt ongelofelijk, in het verleden weet ik dat iemand nogal open was qua werk en ook vaak op fok. En dat is gewoon bij haar baas gemeld.
met topic noemen erbij?![]()
Ik drink m'n bier nog op en dan naar bed.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik schenk nog n whiskytje in, wat jullie?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
waar en geleerd van wel ja enzo onderhand. maar neemt niks weg van dat ik best wel rot periode had paar jaar enzo en wat ik zelf dacht van wat heeft het allemaal voor zin enzo he?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is fijn dat je hier je uitlaatklep hebt en als het je heeft geholpen, helemaal dubbel fijn!![]()
Maar let wel op met wat je loslaat over je werk. Gewoon een tip.
maar oke hielp wel beetje mij er doorheen alle positieve van jullie. nu was dart niet in dit topic toen. Maargoed iedereen weet wel wie en wat enzo. dank daarvoor zeg ik bij deze....Do what you love, love what you do!![]()
Grrrrolsch? Grrrrimbergen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink m'n bier nog op en dan naar bed.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat je je gaat bemoeien met iemand die je alleen online kent.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft echt ongelofelijk, in het verleden weet ik dat iemand nogal open was qua werk en ook vaak op fok. En dat is gewoon bij haar baas gemeld.![]()
Ik denk er soms wel het mijne van, als ik iets lees, maar zal echt nooit in m'n hoofd halen om bij een werkgever of instantie iets te gaan melden.![]()
Pantertje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink m'n bier nog op en dan naar bed.![]()
![]()
Geen idéé maar ze is al lang weg en was imo een zeer gewaardeerde fokster.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:58 schreef maily het volgende:
[..]
was dat degene waar het een paar weken geleden nog over ging? hier of in 40+
met topic noemen erbij?Iedereen is een kutlultrut
hmms hangt ervan af denk? het hoeft niet altijd negatief gelijk te zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat je je gaat bemoeien met iemand die je alleen online kent.![]()
Ik denk er soms wel het mijne van, als ik iets lees, maar zal echt nooit in m'n hoofd halen om bij een werkgever of instantie iets te gaan melden.Do what you love, love what you do!![]()
iets positiefs van hier ga ik ook niet aan je baas vertellenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmms hangt ervan af denk? het hoeft niet altijd negatief gelijk te zijn?![]()
Daar ging het nu wel even over.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmms hangt ervan af denk? het hoeft niet altijd negatief gelijk te zijn?![]()
ik vond het al irritant genoeg in een topic een keer een oud-collega tegen te komenSame shit, different day
SC hopper present![]()
je moet hier echt wat vaker langskomenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jullie hebben nicknames voor elkaar?:D![]()
![]()
Nee hoor niet voor iedereen, maar voor sommige speciale users heb ik dat wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jullie hebben nicknames voor elkaar?:D![]()
Ik ga mn best doen!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:02 schreef maily het volgende:
[..]
je moet hier echt wat vaker langskomenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Juicy Lucy van 't Uiltjequote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
naja ik ga er over het algemeen vanuit dart ik nog soort van anoniem ben hier. Maarja voor de speurneuzen is dat wss ook niet zo lastig uit te vinden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:02 schreef Koen66 het volgende:
ik vond het al irritant genoeg in een topic een keer een oud-collega tegen te komenDo what you love, love what you do!![]()
Shii-meidquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nou daar zou ik niet zo zeker van zijn .... soort van anoniem .....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
naja ik ga er over het algemeen vanuit dart ik nog soort van anoniem ben hier. Maarja voor de speurneuzen is dat wss ook niet zo lastig uit te vinden.![]()
![]()
Ben ook niet t type dat zich dingen laat voorschrijven dus als ik t doe doe ik t ook uut vrije wilquote:
Het was destijds echt nieuw voor me en shokking, maar als ik lees hoe sommige mensen zich gedragen op social media of mensen bedreigen die in een rls zitten dan is het nu eigenlijk niet zo raar meer. Je moet er maar mee om gaan ofzo. Ik kan er met mijn verstand iig niet bij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat je je gaat bemoeien met iemand die je alleen online kent.![]()
Ik denk er soms wel het mijne van, als ik iets lees, maar zal echt nooit in m'n hoofd halen om bij een werkgever of instantie iets te gaan melden.Iedereen is een kutlultrut
naja weet je, ik weet dat he en nam dat risico, eigenlijk hoop ik niet dat iedereen gaat nazoeken zover wat ik allemaal poste hier.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:04 schreef maily het volgende:
[..]
nou daar zou ik niet zo zeker van zijn .... soort van anoniem .....
en als iemand het herkend, tja dan is het wel waarheid. en goed mss niet zo handig of mooi/
maar oke "hoi collega" als je dit leest, praat er met je over welpersoonlijk.
ik vind die NEIPA trend van afgelopen jaren maar niks hequote:Uw ADH vitamine Worst
Wat is eigenlijk t verschil tussen neipa en ipa?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind die NEIPA trend van afgelopen jaren maar niks heHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
NEquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk t verschil tussen neipa en ipa?![]()
neipa is een vorm van een ipaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk t verschil tussen neipa en ipa?Uw ADH vitamine Worst
Ja maar wat is er in die vorm toegevoegd?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neipa is een vorm van een ipaHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het belangrijkste verschil tussen een NEIPA (New England IPA) en een traditionele IPA (India Pale Ale) is dat de NEIPA doorgaans troebel, minder bitter en veel fruitiger van smaak is, terwijl de traditionele IPA helder en gekenmerkt door een uitgesproken bitterheid is. De NEIPA is eigenlijk een subgenre van de IPA-familiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar wat is er in die vorm toegevoegd?Uw ADH vitamine Worst
Ik begrijp nu waarom ik liever neipa dan puee ipa hebquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het belangrijkste verschil tussen een NEIPA (New England IPA) en een traditionele IPA (India Pale Ale) is dat de NEIPA doorgaans troebel, minder bitter en veel fruitiger van smaak is, terwijl de traditionele IPA helder en gekenmerkt door een uitgesproken bitterheid is. De NEIPA is eigenlijk een subgenre van de IPA-familieHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
die dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk er soms wel het mijne van, als ik iets lees, maar zal echt nooit in m'n hoofd halen om bij een werkgever of instantie iets te gaan melden.Do what you love, love what you do!![]()
Brouwprocesverschillen
Hoppen: Beide stijlen gebruiken veel hop, maar de timing verschilt. NEIPA's maken veel gebruik van late hoptoevoegingen (tijdens of na het koken, bekend als dry hopping) om aroma's en smaken te extraheren in plaats van bitterheid.
Ingrediënten: NEIPA-brouwers gebruiken vaak eiwitrijke granen zoals haver en tarwe, die bijdragen aan de troebelheid en het volle, zachte mondgevoel.
Gist: Voor NEIPA's worden vaak specifieke gistsoorten gebruikt die fruitige esters produceren en de helderheid verminderen, wat bijdraagt aan het unieke smaakprofiel.Uw ADH vitamine Worst
oke, euhm nou die 75 was niet mijn idee, quote het dan maar gewoon, want geen zin om gewoon nog een keer dit terug te zoeken hequote:
ik zal wel eerlijk zeggen wat ik denk.Do what you love, love what you do!![]()
nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
oke, euhm nou die 75 was niet mijn idee, quote het dan maar gewoon, want geen zin om gewoon nog een keer dit terug te zoeken he
ik zal wel eerlijk zeggen wat ik denk.
het ging erom dat iemand hier iets gepost had, en een ander had dat doorgebriefd aan haar/zijn werkgever.![]()
ja als waarschuwing dus? dat snap ik nog? maar snap die hele post dat niet zo...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:14 schreef maily het volgende:
[..]
nee.
het ging erom dat iemand hier iets gepost had, en een ander had dat doorgebriefd aan haar werkgever.Do what you love, love what you do!![]()
Over bier gesproken ga morgen n proeverij doen met mn vader bij n brouwerij. Als de weersomstandigheden en ns meewerkenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
laat maar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja als waarschuwing dus? dat snap ik nog? maar snap die hele post dat niet zo...![]()
echt ik ben een techneut enzo. dus bij mij moet je direct zijn.
Oke autistisch nog net niet ADD wss heb ik dat maar geen zin om de diagnose te laten stellenDo what you love, love what you do!![]()
Ik vind NEIPA's echt goddelijk, dat is echt met afstand mijn favoriete stijl nu. Daar moet ik wel even bij vermelden dat zo'n neipa van 't Uiltje echt nog aan de onderkant van de markt zit en dat ze pas echt lekker worden vanaf minstens 5-6 euro per blik (retail, niet horeca).quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind die NEIPA trend van afgelopen jaren maar niks he"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over bier gesproken ga morgen n proeverij doen met mn vader bij n brouwerij. Als de weersomstandigheden en ns meewerkenBij welke brouwerij?
![]()
naja. maakt t ook uit. even wat anders.
jullie top 3 leukste films van vorig jaar, die wil ik graag weten. Want ik vond het dramatisch dit vorige jaar, echt niks leuks.Do what you love, love what you do!![]()
nee vind ze echt allemaal op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind NEIPA's echt goddelijk, dat is echt met afstand mijn favoriete stijl nu. Daar moet ik wel even bij vermelden dat zo'n neipa van 't Uiltje echt nog aan de onderkant van de markt zit en dat ze pas echt lekker worden vanaf minstens 5-6 euro per blik (retail, niet horeca).Uw ADH vitamine Worst
De jongens van de wit. Lokale brouwerij in den bosch. Ben daar geboren en mn ouders wonen er nog altijdquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dat ze nogal wat gemeen hebben aan smaak lijkt me inherent aan het feit dat ze dan ook dezelfde stijl bier zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee vind ze echt allemaal op elkaar lijkenEn als je die hele stijl niks vindt ga je die van 15 eu per blik ook niet lekker vinden nee
Ik was daar vorig jaar nog denk dat ik de plek vd foto zelfs herken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Kijk eens wat een zwaar leven
[ afbeelding ]Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit vind ik zo erg hè. Rafaelle zit daar vast op Tenerife, met haar vader helemaal aan haar lot over gelaten en zo, MAAR ER GAAN WEL MILJARDEN NAAR OEKRIENE EN DE AZIELSOEKERS!1!1!1!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Kijk eens wat een zwaar leven
[ afbeelding ]"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Leuk en gaaf!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De jongens van de wit. Lokale brouwerij in den bosch. Ben daar geboren en mn ouders wonen er nog altijdIk kom ook uit Brabant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Leuk en gaaf!Ik kom ook uit Brabant
Brabant ia groot! Welk deel wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
verschillende tripels bijv kan ik goed uitelkaar houden, maar die NEIPA's nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ze nogal wat gemeen hebben aan smaak lijkt me inherent aan het feit dat ze dan ook dezelfde stijl bier zijnEn als je die hele stijl niks vindt ga je die van 15 eu per blik ook niet lekker vinden nee
Uw ADH vitamine Worst
omgeving Eindhovenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Brabant ia groot! Welk deel wel?![]()
![]()
Uit elkaar houden doe ik niet aan, ze moeten gewoon verrekkes smakenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verschillende tripels bijv kan ik goed uitelkaar houden, maar die NEIPA's niet
ik vind het niet vies hoor, maar dan koop ik een blik van 5+ euro en dan denk ik zo bijzonder is dit nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit elkaar houden doe ik niet aan, ze moeten gewoon verrekkes smakenUw ADH vitamine Worst
Op de een of andere manier heb ik sowieso liever flesjes dan blikjes nog steeds omwille vd smaakquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind het niet vies hoor, maar dan koop ik een blik van 5+ euro en dan denk ik zo bijzonder is dit nietHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Gij hed te veul rookworsten gevreten jungske! Doar goan oewen smoakpapillen van naar de gort!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind het niet vies hoor, maar dan koop ik een blik van 5+ euro en dan denk ik zo bijzonder is dit niet
ik schenk ze uit in de glasquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik sowieso liever flesjes dan blikjes nog steeds omwille vd smaakUw ADH vitamine Worst
Alsof er ooit zoiets zou kunnen bestaan als 'te veel rookworsten eten'
West Coast IPA FTWquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gij hed te veul rookworsten gevreten jungske! Doar goan oewen smoakpapillen van naar de gort!Uw ADH vitamine Worst
We moeten maar eens bier gaan drinken bij de LOC-brewery in Tilburg, dat is er toen met de meet niet van gekomenquote:
ben wel soort van eens met teksten, tja omdat ik ze ingeef.
Maar het loopt niet.
naja
idee 1
https://suno.com/s/1fAAub7Ux07S4fL6Do what you love, love what you do!![]()
Krijg je dorst vanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alsof er ooit zoiets zou kunnen bestaan als 'te veel rookworsten eten'Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dus goed!quote:
komt meer in de richting, even voor de duidelijkheid, ik denk nog steeds dat dit de dood is van pro muzikanten. maarja voor mij als hobbyist haal ik er inspiratie uit.
https://suno.com/s/Vdg8xJYvz8wsdZ9uDo what you love, love what you do!![]()
waar en waarom ik het gebruik is maar eens om te kijken wat dat ding nu doet. en raad iedereen dat aan om te begrijpen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T gebruiken is nog altijd een keuze
nu met die liedjes ook? het kan inspiratie geven, maar alles en had er stuk of 8 gemaakt over zelfde idee. vind het nog steeds dik hard succes, t raakt mij niet.
Maaaaar daar gaan we de fout in als ouderen, jongeren enzo, spreekt dit wel aan. en mss snappen oudere dat niet incl ik.Do what you love, love what you do!![]()
Ja goed ideequote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We moeten maar eens bier gaan drinken bij de LOC-brewery in Tilburg, dat is er toen met de meet niet van gekomen![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ik kijk wat dat betreft heel anders tegen AI aan, ik zie het als een emancipator voor creativiteit. Je hoeft niet meer per se heel goed te kunnen tekenen/instrument te kunnen spelen/te kunnen programmeren/whatever en toch een mooi resultaat neer kunnen zetten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:48 schreef kree het volgende:
komt meer in de richting, even voor de duidelijkheid, ik denk nog steeds dat dit de dood is van pro muzikanten. maarja voor mij als hobbyist haal ik er inspiratie uit.
https://suno.com/s/Vdg8xJYvz8wsdZ9u"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel eerst ff wachten tot het wat beter weer wordt. De Spoorzone is op zijn mooist als je ook buiten kan zittenquote:
(v)is een optiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij doet een rookworstentasting?
Uw ADH vitamine Worst
Na dit gaat het voorlopig toch niet sneeuwenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel eerst ff wachten tot het wat beter weer wordt. De Spoorzone is op zijn mooist als je ook buiten kan zittenUw ADH vitamine Worst
Zondagquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Na dit gaat het voorlopig toch niet sneeuwenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Neuh, maar ik wil gewoon op z'n minst in een voorjaarszonnetje kunnen zittenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Na dit gaat het voorlopig toch niet sneeuwen
ik voorspel dat het vroeg in de lente weer veel te warm gaat worden voor de tijd van het jaarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wil gewoon op z'n minst in een voorjaarszonnetje kunnen zittenUw ADH vitamine Worst
ja nouja beetje mee eens wel dat. en denk helpt een hoop.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kijk wat dat betreft heel anders tegen AI aan, ik zie het als een emancipator voor creativiteit. Je hoeft niet meer per se heel goed te kunnen tekenen/instrument te kunnen spelen/te kunnen programmeren/whatever en toch een mooi resultaat neer kunnen zetten.
Maar het faalt toch en heb ik nog pro ff geprobeerd voor die liedjes, het komt elke keer op zelfde uit. En hoewel voor de grap ze leuk zijn enzo. Het maken totaal geen goede liedjes,
denk laat het aan de creatievelingen over om die te ,aken enzo.
voor idee geven, mjahh wel oke mee.Do what you love, love what you do!![]()
Dan regelen we een plek onder de parasol.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik voorspel dat het vroeg in de lente weer veel te warm gaat worden voor de tijd van het jaar
Een eigen spot een plek onder de zon_o_quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan regelen we een plek onder de parasol.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Geen goede liedje? Of is het onderwerp te saai voor een goed liedje?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja beetje mee eens wel dat. en denk helpt een hoop.
Maar het faalt toch en heb ik nog pro ff geprobeerd voor die liedjes, het komt elke keer op zelfde uit. En hoewel voor de grap ze leuk zijn enzo. Het maken totaal geen goede liedjes,
voor idee geven, mjahh wel oke mee.![]()
Het is zeker nog niet geweldig nee. En het zal ook niet snel zomaar hele fantastische dingen maken met minimale input.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja beetje mee eens wel dat. en denk helpt een hoop.
voor idee geven, mjahh wel oke mee."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
sneller wss als we denken, of het een voordeel of nadeel is, ook als muzikanten, dat is vraag 2 wel hierin.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is zeker nog niet geweldig nee. En het zal ook niet snel zomaar hele fantastische dingen maken met minimale input.
Ik kwam op youtube een hele tranceset tegen gemaakt op AI, was niet verrassend weinig vernieuwend omdat het voortbouwt op het bekende, maar aan de andere kant toch wel heel indrukwekkend gemaaktUw ADH vitamine Worst
Heel repetitief. Dat kan ai wel, haal je gewoon patronen uit oude muziekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kwam op youtube een hele tranceset tegen gemaakt op AI, was niet verrassend weinig vernieuwend omdat het voortbouwt op het bekende, maar aan de andere kant toch wel heel indrukwekkend gemaaktHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
tis even wachten totdat een "DJ" dit nr verkracht net zoals ze met van alles doen en het wel hit gaat worden.
waar maar ook alle die hard trance enzo vonden zeg maar een lied wat een componist schreef 100 jaar terug wel weer mooi.quote:
moet ik ze nog linken?Do what you love, love what you do!![]()
moet zeggen ik ben altijd fan van deze nachtelijke uren ff kijken wat iedereen dan leuk vind enzo aan muziek
Op een relaxte manier dus, rest slaapt toch al
Misschien n slaapliedje?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:18 schreef kree het volgende:
moet zeggen ik ben altijd fan van deze nachtelijke uren ff kijken wat iedereen dan leuk vind enzo aan muziek
Op een relaxte manier dus, rest slaapt toch alHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ben op Instagram en Tiktok een tijd geleden een account tegengekomen die echt bizar interessante science fiction verhalen maakt. Met prachtige animaties. Nou kost hem dat nog steeds honderden en honderden uren maar zonde generatieve AI had hij het nooit in zijn eentje kunnen doen, dan was er een filmstudio voor nodig geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kwam op youtube een hele tranceset tegen gemaakt op AI, was niet verrassend weinig vernieuwend omdat het voortbouwt op het bekende, maar aan de andere kant toch wel heel indrukwekkend gemaakt
Dus dat is wat ik bedoel met dat AI een 'emancipator' van creativiteit kan zijn. Die gast heeft gewoon heel goede creatieve ideeën voor scifi en kan dat nu in zijn eentje vorm geven. Ik vind het briljant."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nouja dat niet maar ben ook fan van de hele oude luister stijl luisterliedjes, dan met name om de teksten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik zeg ook niet dat alles slecht is aan AI, alleen de meeste gebruiken het verkeerd denk ik wel. en voor jeugd helemaal drama. wmb dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben op Instagram en Tiktok een tijd geleden een account tegengekomen die echt bizar interessante science fiction verhalen maakt. Met prachtige animaties. Nou kost hem dat nog steeds honderden en honderden uren maar zonde generatieve AI had hij het nooit in zijn eentje kunnen doen, dan was er een filmstudio voor nodig geweest.
Dus dat is wat ik bedoel met dat AI een 'emancipator' van creativiteit kan zijn. Die gast heeft gewoon heel goede creatieve ideeën voor scifi en kan dat nu in zijn eentje vorm geven. Ik vind het briljant.Do what you love, love what you do!![]()
hoewel AI dit probeert na te doen, want was natuurlijk hele doel spotify en alle artiesten die hun songs er maar op hebben gezet in de hoop 3 cent ofzo te krijgen.quote:
uiteindelijk zijn ze misbruikt voor een AI model. en wat er uit komt (niet eens raar of verkeerd). maar totaal niet echt enzo en dat verschil merk je als je dit bv eens hoort.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja, dat voorbeeld van mij is dus ook gewoon van iemand die duidelijk heel creatief en intelligent is. Als je dat niet bent (en bijna niemand is dat echt), dan moet je ook niet teveel van het eindresultaat verwachten. Garbage in-> garbage out.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat alles slecht is aan AI, alleen de meeste gebruiken het verkeerd denk ik wel. en voor jeugd helemaal drama. wmb dus."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
wat vinden jullie dan leuke originele liedjes die niet te over produced zijn oud of wat je leuk vind?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-01-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ik hou wel beetje van funky-rock achtig. maar ook gewoon hele simpele piano liedjes en zang?
iemand nog tips?Do what you love, love what you do!![]()
punten generatie, precies waar ik zo tegen ben, altijd de beste willen zijnquote:
niet persoonlijk btw.Do what you love, love what you do!![]()
Daar draait dit hele topic toch om?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
punten generatie, precies waar ik zo tegen ben, altijd de beste willen zijn
niet persoonlijk btw.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nope nog niet. Ben nu maar zelf wat projectjes aan het doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja en jij gelukt allemaal met werk enzo?![]()
niet altijd.. maar ik wilde het ff koppelen aan het echte leven ookquote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar draait dit hele topic toch om?. prestatiedrang wat iedereen wel wil en meer meer meer.
nu zal ik dat ook niet afslaan, maar mss is het idee, van als je genoeg hebt is het genoeg. Ook niet zo verkeerd?Do what you love, love what you do!![]()
Ongetwijfeld. Maar wanneer is genoeg?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
niet altijd.. maar ik wilde het ff koppelen aan het echte leven ook. prestatiedrang wat iedereen wel wil en meer meer meer.
nu zal ik dat ook niet afslaan, maar mss is het idee, van als je genoeg hebt is het genoeg. Ook niet zo verkeerd?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
ook niet verkeerd toch? al die dingen helpen wss?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope nog niet. Ben nu maar zelf wat projectjes aan het doen.
maar is ook wat je wil, vaste baan of bv ZZP. tis best wel een keuze. ZZP meer verdienen sowieso nu in de techniek. onzekerheid is max wel dan wel weer. en hoop gedoe zelfDo what you love, love what you do!![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik doezel langzaam in dus wens jullie n goede nacht![]()
![]()
nou kan alleen maar zeggen voor me zelf, Ik ga minder uren werken omdat ik dus wel meer kan verdienen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar wanneer is genoeg?
maar ik wil gewoon dag vrij hebben voor dingen die hobby zijn enzo. en geef daar graag ff die -16 uur p/m mee op als betaald =,
gelukkig willen ze dat en voor mij is dat, naja wat krijg ik bruto rond de 30. mss? niet eens nagerekend heb ik het. tis niet dat ik dan niet rond kan komen.
reken het zelf maar uit,
Ik kan er wel eerlijk over zijn rond de 3400 krijg ik gestort elke maand, naja gaat naar 3000 lekker boeie ook.
maar zeg ik heb geen gezin of vrouw of iets, dus ik heb wat dat betreft makkelijk praten.Do what you love, love what you do!![]()
Tegelijkertijd heb je met n partner ook n groter inkomen. Dus tis niet dat t dan per definitie duurder wordt. Maar snap je keuze helemaalquote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou kan alleen maar zeggen voor me zelf, Ik ga minder uren werken omdat ik dus wel meer kan verdienen.
maar ik wil gewoon dag vrij hebben voor dingen die hobby zijn enzo. en geef daar graag ff die -16 uur p/m mee op als betaald =,
gelukkig willen ze dat en voor mij is dat, naja wat krijg ik bruto rond de 30. mss? niet eens nagerekend heb ik het. tis niet dat ik dan niet rond kan komen.
reken het zelf maar uit,
Ik kan er wel eerlijk over zijn rond de 3400 krijg ik gestort elke maand, naja gaat naar 3000 lekker boeie ook.
maar zeg ik heb geen gezin of vrouw of iets, dus ik heb wat dat betreft makkelijk praten.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Als je daarvan laat afhangen of je een goede nacht hebt, heb je een zwaar leven jongenquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
nee ik was op 2quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je daarvan laat afhangen of je een goede nacht hebt, heb je een zwaar leven jongen![]()
Misschien kun je iets inhoudelijker bijdragen leveren zodat mensen je ook punten gunnenquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
je kan de dts-lijst idd zien als een humeurbarometer van marioquote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je daarvan laat afhangen of je een goede nacht hebt, heb je een zwaar leven jongenUw ADH vitamine Worst
Lolquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan de dts-lijst idd zien als een humeurbarometer van marioHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
ik werd je helpen zegquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan de dts-lijst idd zien als een humeurbarometer van mario![]()
tja geen hoogte van die man, maarja altijd nog wel grappige momenten.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:03 schreef kree het volgende:
tja geen hoogte van die man, maarja altijd nog wel grappige momenten.![]()
![]()
probeer Hoogheemmaatschap Rijnland. tip tip tip.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope nog niet. Ben nu maar zelf wat projectjes aan het doen.
Doe me ff noemen he als je dat doet en doe via DM, want hebben we nog bonus
iedereen die bij mij komt werken krijgt van mij een bolusUw ADH vitamine Worst
Liever een bonusquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:11 schreef hemarookworst het volgende:
iedereen die bij mij komt werken krijgt van mij een bolusHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Betaal je ook de ozempic ernaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Als bonus krijg je vast wel een 2de bolus. Dubbel genietenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
allemaal leuk en aardig die bonus trouwens,, tis beetje wat een HRM maar creëert uiteindelijk moet je het naar je zin hebben en krijgen met werken. dat heb ik allang al gezien. maarja tis weekend. geen zin om daarover bepraten DM me maar verder daarover. ]
Muziekje jah?Do what you love, love what you do!![]()
De bolussen van hema zitten vol met vezels. Dus daar kom je niet van aanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Betaal je ook de ozempic erna![]()
Lekker schijten dusquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
De bolussen van hema zitten vol met vezels. Dus daar kom je niet van aanHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
schijt er aardig op HRM ja wel. maarja dat is tussen ons.![]()
geen idee wat er speelt ofzo in bedrijf, alleen op regels. trek dat altijd slecht.
ik ben monteur en van maken dingen klaarn enzo,Do what you love, love what you do!![]()
Klinkt matig man. En bureaucratiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:21 schreef kree het volgende:
schijt er aardig op HRM ja wel. maarja dat is tussen ons.![]()
geen idee wat er speelt ofzo in bedrijf, alleen op regels. trek dat altijd slecht.
ik ben monteur en van maken dingen klaarn enzo,Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
komt omdat ik altijd in kleine bedrijfjes werkte en nu in eentje met 600 man als het al niet meer is. rechte lijnen zijn er niet meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klinkt matig man. En bureaucratieDo what you love, love what you do!![]()
voor en nadelen btw. CAO is wel goed namelijk. naja afwegingen etc. tis anders als in commercieel bedrijf sowieso.Do what you love, love what you do!![]()
en btw in natuur rondrijden enzo en zeker in zomer is voordeel, heb het niet slecht eigenlijkDo what you love, love what you do!![]()
eigenlijk heb ik niks te klagen, maarja tis ook niet dat niemand anders dat zelfde kan doen als ik, dus niet dat ik voorrecht heb gehad.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:19 schreef kree het volgende:
maarja tis weekend. geen zin om daarover bepratenUw ADH vitamine Worst
heb je nog vragen voor mij? anders ga ik slapenquote:Uw ADH vitamine Worst
ik was wel benieuwd wat de vraag gisteren was, maar okeUw ADH vitamine Worst
werd om 3.28 wakker, toen om 3.43, dan heeft slapen geen zin meerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nou dacht een goeie oude in, tis beetje voor mijn tijd, maar hou hiervan
Balen dat ik de slaap al uit hebquote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:17 schreef kree het volgende:
[..]
wat is dr trouwens? je klinkt treurig?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hmms als dat het enige is?>. geloof er niks van, vertel maar of doe maar DM.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Balen dat ik de slaap al uit hebDo what you love, love what you do!![]()
lol oke. nou knuffel op je spiertjes danquote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:20 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, en wat spierpijn van het sporten, that's it
krijg ik van vrouwlief wel als ze wakker is, hehe
nee, straks even mildagan kopen, ideaal voor vastzittende en gevoelige spieren
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
beetje spierpijn had je dan ook weer niet zo drama van maken denk. LOL. naja.Do what you love, love what you do!![]()
ik maak geen drama,maakt ook geen drama, dat staat voor gewoon balen of een kleine teleurstelling. Drama is meer
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
tja, tis niet aan mij wat je wil vertellen of niet. ik hoor het wel
Er is niks om te vertellen, ook dat kan he. Maar als er echt iets zou zijn, zou ik het mensen vertellen die dichter bij me staan, en dat zijn er maar 2 of 3 hier (FOK!breed)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: