Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-01-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
punten generatie, precies waar ik zo tegen ben, altijd de beste willen zijnquote:
Daar draait dit hele topic toch om?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
punten generatie, precies waar ik zo tegen ben, altijd de beste willen zijn
niet persoonlijk btw.
Nope nog niet. Ben nu maar zelf wat projectjes aan het doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja en jij gelukt allemaal met werk enzo?
niet altijd.. maar ik wilde het ff koppelen aan het echte leven ookquote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar draait dit hele topic toch om?
Ongetwijfeld. Maar wanneer is genoeg?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
niet altijd.. maar ik wilde het ff koppelen aan het echte leven ook. prestatiedrang wat iedereen wel wil en meer meer meer.
nu zal ik dat ook niet afslaan, maar mss is het idee, van als je genoeg hebt is het genoeg. Ook niet zo verkeerd?
ook niet verkeerd toch? al die dingen helpen wss?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope nog niet. Ben nu maar zelf wat projectjes aan het doen.
Welterustenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik doezel langzaam in dus wens jullie n goede nacht
nou kan alleen maar zeggen voor me zelf, Ik ga minder uren werken omdat ik dus wel meer kan verdienen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar wanneer is genoeg?
Tegelijkertijd heb je met n partner ook n groter inkomen. Dus tis niet dat t dan per definitie duurder wordt. Maar snap je keuze helemaalquote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou kan alleen maar zeggen voor me zelf, Ik ga minder uren werken omdat ik dus wel meer kan verdienen.
maar ik wil gewoon dag vrij hebben voor dingen die hobby zijn enzo. en geef daar graag ff die -16 uur p/m mee op als betaald =,
gelukkig willen ze dat en voor mij is dat, naja wat krijg ik bruto rond de 30. mss? niet eens nagerekend heb ik het. tis niet dat ik dan niet rond kan komen.
reken het zelf maar uit,
Ik kan er wel eerlijk over zijn rond de 3400 krijg ik gestort elke maand, naja gaat naar 3000 lekker boeie ook.
maar zeg ik heb geen gezin of vrouw of iets, dus ik heb wat dat betreft makkelijk praten.
Als je daarvan laat afhangen of je een goede nacht hebt, heb je een zwaar leven jongenquote:
nee ik was op 2quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je daarvan laat afhangen of je een goede nacht hebt, heb je een zwaar leven jongen
Misschien kun je iets inhoudelijker bijdragen leveren zodat mensen je ook punten gunnenquote:
je kan de dts-lijst idd zien als een humeurbarometer van marioquote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je daarvan laat afhangen of je een goede nacht hebt, heb je een zwaar leven jongen
Lolquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan de dts-lijst idd zien als een humeurbarometer van mario
ik werd je helpen zegquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan de dts-lijst idd zien als een humeurbarometer van mario
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:03 schreef kree het volgende:
tja geen hoogte van die man, maarja altijd nog wel grappige momenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |