Als je daarvan laat afhangen of je een goede nacht hebt, heb je een zwaar leven jongenquote:
nee ik was op 2quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je daarvan laat afhangen of je een goede nacht hebt, heb je een zwaar leven jongen
Misschien kun je iets inhoudelijker bijdragen leveren zodat mensen je ook punten gunnenquote:
je kan de dts-lijst idd zien als een humeurbarometer van marioquote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je daarvan laat afhangen of je een goede nacht hebt, heb je een zwaar leven jongen
Lolquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan de dts-lijst idd zien als een humeurbarometer van mario
ik werd je helpen zegquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan de dts-lijst idd zien als een humeurbarometer van mario
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:03 schreef kree het volgende:
tja geen hoogte van die man, maarja altijd nog wel grappige momenten.
probeer Hoogheemmaatschap Rijnland. tip tip tip.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope nog niet. Ben nu maar zelf wat projectjes aan het doen.
Liever een bonusquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:11 schreef hemarookworst het volgende:
iedereen die bij mij komt werken krijgt van mij een bolus
Betaal je ook de ozempic ernaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Als bonus krijg je vast wel een 2de bolus. Dubbel genieten
De bolussen van hema zitten vol met vezels. Dus daar kom je niet van aanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Betaal je ook de ozempic erna
Lekker schijten dusquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
De bolussen van hema zitten vol met vezels. Dus daar kom je niet van aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |