Heel repetitief. Dat kan ai wel, haal je gewoon patronen uit oude muziekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kwam op youtube een hele tranceset tegen gemaakt op AI, was niet verrassend weinig vernieuwend omdat het voortbouwt op het bekende, maar aan de andere kant toch wel heel indrukwekkend gemaakt
waar maar ook alle die hard trance enzo vonden zeg maar een lied wat een componist schreef 100 jaar terug wel weer mooi.quote:
Misschien n slaapliedje?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:18 schreef kree het volgende:
moet zeggen ik ben altijd fan van deze nachtelijke uren ff kijken wat iedereen dan leuk vind enzo aan muziek
Op een relaxte manier dus, rest slaapt toch al
Ik ben op Instagram en Tiktok een tijd geleden een account tegengekomen die echt bizar interessante science fiction verhalen maakt. Met prachtige animaties. Nou kost hem dat nog steeds honderden en honderden uren maar zonde generatieve AI had hij het nooit in zijn eentje kunnen doen, dan was er een filmstudio voor nodig geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kwam op youtube een hele tranceset tegen gemaakt op AI, was niet verrassend weinig vernieuwend omdat het voortbouwt op het bekende, maar aan de andere kant toch wel heel indrukwekkend gemaakt
nouja dat niet maar ben ook fan van de hele oude luister stijl luisterliedjes, dan met name om de teksten.quote:
ik zeg ook niet dat alles slecht is aan AI, alleen de meeste gebruiken het verkeerd denk ik wel. en voor jeugd helemaal drama. wmb dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben op Instagram en Tiktok een tijd geleden een account tegengekomen die echt bizar interessante science fiction verhalen maakt. Met prachtige animaties. Nou kost hem dat nog steeds honderden en honderden uren maar zonde generatieve AI had hij het nooit in zijn eentje kunnen doen, dan was er een filmstudio voor nodig geweest.
Dus dat is wat ik bedoel met dat AI een 'emancipator' van creativiteit kan zijn. Die gast heeft gewoon heel goede creatieve ideeën voor scifi en kan dat nu in zijn eentje vorm geven. Ik vind het briljant.
hoewel AI dit probeert na te doen, want was natuurlijk hele doel spotify en alle artiesten die hun songs er maar op hebben gezet in de hoop 3 cent ofzo te krijgen.quote:
Nou ja, dat voorbeeld van mij is dus ook gewoon van iemand die duidelijk heel creatief en intelligent is. Als je dat niet bent (en bijna niemand is dat echt), dan moet je ook niet teveel van het eindresultaat verwachten. Garbage in-> garbage out.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat alles slecht is aan AI, alleen de meeste gebruiken het verkeerd denk ik wel. en voor jeugd helemaal drama. wmb dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |