Je kan altijd vertrekken, maar op anoniem gaan is zo'n statement maken van ja duhh.. ik wil hier niet meer zijn en dan een week later met een nieuw account aankakken. Slappe hap.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het wel, een bannetje, lullig of niet, is nooit leuk. Ik heb ook wel een paar keer op het punt gestaan hoor om definitief te vertrekken, maar toch niet gedaan.
ik denk het soms een avondjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het wel, een bannetje, lullig of niet, is nooit leuk. Ik heb ook wel een paar keer op het punt gestaan hoor om definitief te vertrekken, maar toch niet gedaan.
Wie niet? Maar om dan gelijk je hele pohi te wissen is nogal rigoreus.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk het soms een avondje
en de volgende dag ben ik er weer
ik ben kreten?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ah daar is onze kretenman weer
iesh dts koeltoerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ah daar is onze kretenman weer
Een week later is wel wat snel ja, maar ik kan me gewoon wel heel goed voorstellen dat je met een schone lei wil posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan altijd vertrekken, maar op anoniem gaan is zo'n statement maken van ja duhh.. ik wil hier niet meer zijn en dan een week later met een nieuw account aankakken. Slappe hap.
Ja heb ik ook wel. Niet altijd meteen de volgende dag, maar een paar dagen later wel ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk het soms een avondje
en de volgende dag ben ik er weer
ik heb erover gedacht om alles uit te laten wissen enzo, maarja eigenlijk hoewel ik soms dan wss niet zo zinvol was naar iedereen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie niet? Maar om dan gelijk je hele pohi te wissen is nogal rigoreus.
In sommige gevallen snap ik het maar die zijn er tot nu toe echt op één hand te tellen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Een week later is wel wat snel ja, maar ik kan me gewoon wel heel goed voorstellen dat je met een schone lei wil posten.
[..]
Ja heb ik ook wel. Niet altijd meteen de volgende dag, maar een paar dagen later wel ja.
Kan jij prima doen, je verteld je verhaal toch wel weer opnieuwquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb erover gedacht om alles uit te laten wissen enzo, maarja eigenlijk hoewel ik soms dan wss niet zo zinvol was naar iedereen.
Eigenlijk is het mijn verhaal wel wat ik hier vertelde, en is gewoon zoals het was. sorry voor wie ik beledigde enzo onderhand.
Het is fijn dat je hier je uitlaatklep hebt en als het je heeft geholpen, helemaal dubbel fijn!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb erover gedacht om alles uit te laten wissen enzo, maarja eigenlijk hoewel ik soms dan wss niet zo zinvol was naar iedereen.
Eigenlijk is het mijn verhaal wel wat ik hier vertelde, en is gewoon zoals het was. sorry voor wie ik beledigde enzo onderhand.
Het is wat dat betreft echt ongelofelijk, in het verleden weet ik dat iemand nogal open was qua werk en ook vaak op fok. En dat is gewoon bij haar baas gemeld.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is fijn dat je hier je uitlaatklep hebt en als het je heeft geholpen, helemaal dubbel fijn!![]()
Maar let wel op met wat je loslaat over je werk. Gewoon een tip.
jij bent een goeie gast, helaas af en toe slecht te begrijpen voor de gemiddelde Nedewrlanderquote:
rumquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik schenk nog n whiskytje in, wat jullie?
was dat degene waar het een paar weken geleden nog over ging? hier of in 40+quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft echt ongelofelijk, in het verleden weet ik dat iemand nogal open was qua werk en ook vaak op fok. En dat is gewoon bij haar baas gemeld.
Ik drink m'n bier nog op en dan naar bed.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik schenk nog n whiskytje in, wat jullie?
waar en geleerd van wel ja enzo onderhand. maar neemt niks weg van dat ik best wel rot periode had paar jaar enzo en wat ik zelf dacht van wat heeft het allemaal voor zin enzo he?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is fijn dat je hier je uitlaatklep hebt en als het je heeft geholpen, helemaal dubbel fijn!![]()
Maar let wel op met wat je loslaat over je werk. Gewoon een tip.
Grrrrolsch? Grrrrimbergen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink m'n bier nog op en dan naar bed.
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat je je gaat bemoeien met iemand die je alleen online kent.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft echt ongelofelijk, in het verleden weet ik dat iemand nogal open was qua werk en ook vaak op fok. En dat is gewoon bij haar baas gemeld.
Pantertje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink m'n bier nog op en dan naar bed.
Geen idéé maar ze is al lang weg en was imo een zeer gewaardeerde fokster.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:58 schreef maily het volgende:
[..]
was dat degene waar het een paar weken geleden nog over ging? hier of in 40+
met topic noemen erbij?
hmms hangt ervan af denk? het hoeft niet altijd negatief gelijk te zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat je je gaat bemoeien met iemand die je alleen online kent.![]()
Ik denk er soms wel het mijne van, als ik iets lees, maar zal echt nooit in m'n hoofd halen om bij een werkgever of instantie iets te gaan melden.
iets positiefs van hier ga ik ook niet aan je baas vertellenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmms hangt ervan af denk? het hoeft niet altijd negatief gelijk te zijn?
Daar ging het nu wel even over.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmms hangt ervan af denk? het hoeft niet altijd negatief gelijk te zijn?
je moet hier echt wat vaker langskomenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jullie hebben nicknames voor elkaar?:D
Nee hoor niet voor iedereen, maar voor sommige speciale users heb ik dat wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jullie hebben nicknames voor elkaar?:D
Ik ga mn best doen!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:02 schreef maily het volgende:
[..]
je moet hier echt wat vaker langskomen
Juicy Lucy van 't Uiltjequote:
naja ik ga er over het algemeen vanuit dart ik nog soort van anoniem ben hier. Maarja voor de speurneuzen is dat wss ook niet zo lastig uit te vinden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:02 schreef Koen66 het volgende:
ik vond het al irritant genoeg in een topic een keer een oud-collega tegen te komen
Shii-meidquote:
nou daar zou ik niet zo zeker van zijn .... soort van anoniem .....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
naja ik ga er over het algemeen vanuit dart ik nog soort van anoniem ben hier. Maarja voor de speurneuzen is dat wss ook niet zo lastig uit te vinden.
Ben ook niet t type dat zich dingen laat voorschrijven dus als ik t doe doe ik t ook uut vrije wilquote:
Het was destijds echt nieuw voor me en shokking, maar als ik lees hoe sommige mensen zich gedragen op social media of mensen bedreigen die in een rls zitten dan is het nu eigenlijk niet zo raar meer. Je moet er maar mee om gaan ofzo. Ik kan er met mijn verstand iig niet bij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat je je gaat bemoeien met iemand die je alleen online kent.![]()
Ik denk er soms wel het mijne van, als ik iets lees, maar zal echt nooit in m'n hoofd halen om bij een werkgever of instantie iets te gaan melden.
naja weet je, ik weet dat he en nam dat risico, eigenlijk hoop ik niet dat iedereen gaat nazoeken zover wat ik allemaal poste hier.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:04 schreef maily het volgende:
[..]
nou daar zou ik niet zo zeker van zijn .... soort van anoniem .....
ik vind die NEIPA trend van afgelopen jaren maar niks hequote:
Wat is eigenlijk t verschil tussen neipa en ipa?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind die NEIPA trend van afgelopen jaren maar niks he
NEquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk t verschil tussen neipa en ipa?
neipa is een vorm van een ipaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk t verschil tussen neipa en ipa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |