nee vind ze echt allemaal op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind NEIPA's echt goddelijk, dat is echt met afstand mijn favoriete stijl nu. Daar moet ik wel even bij vermelden dat zo'n neipa van 't Uiltje echt nog aan de onderkant van de markt zit en dat ze pas echt lekker worden vanaf minstens 5-6 euro per blik (retail, niet horeca).
De jongens van de wit. Lokale brouwerij in den bosch. Ben daar geboren en mn ouders wonen er nog altijdquote:
Dat ze nogal wat gemeen hebben aan smaak lijkt me inherent aan het feit dat ze dan ook dezelfde stijl bier zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee vind ze echt allemaal op elkaar lijken
Ik was daar vorig jaar nog denk dat ik de plek vd foto zelfs herken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Kijk eens wat een zwaar leven
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo erg hè. Rafaelle zit daar vast op Tenerife, met haar vader helemaal aan haar lot over gelaten en zo, MAAR ER GAAN WEL MILJARDEN NAAR OEKRIENE EN DE AZIELSOEKERS!1!1!1!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Kijk eens wat een zwaar leven
[ afbeelding ]
Leuk en gaaf!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De jongens van de wit. Lokale brouwerij in den bosch. Ben daar geboren en mn ouders wonen er nog altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Leuk en gaaf!Ik kom ook uit Brabant
Brabant ia groot! Welk deel wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
verschillende tripels bijv kan ik goed uitelkaar houden, maar die NEIPA's nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ze nogal wat gemeen hebben aan smaak lijkt me inherent aan het feit dat ze dan ook dezelfde stijl bier zijnEn als je die hele stijl niks vindt ga je die van 15 eu per blik ook niet lekker vinden nee
omgeving Eindhovenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Brabant ia groot! Welk deel wel?
Uit elkaar houden doe ik niet aan, ze moeten gewoon verrekkes smakenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verschillende tripels bijv kan ik goed uitelkaar houden, maar die NEIPA's niet
ik vind het niet vies hoor, maar dan koop ik een blik van 5+ euro en dan denk ik zo bijzonder is dit nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit elkaar houden doe ik niet aan, ze moeten gewoon verrekkes smaken
Op de een of andere manier heb ik sowieso liever flesjes dan blikjes nog steeds omwille vd smaakquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind het niet vies hoor, maar dan koop ik een blik van 5+ euro en dan denk ik zo bijzonder is dit niet
Gij hed te veul rookworsten gevreten jungske! Doar goan oewen smoakpapillen van naar de gort!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind het niet vies hoor, maar dan koop ik een blik van 5+ euro en dan denk ik zo bijzonder is dit niet
ik schenk ze uit in de glasquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik sowieso liever flesjes dan blikjes nog steeds omwille vd smaak
West Coast IPA FTWquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gij hed te veul rookworsten gevreten jungske! Doar goan oewen smoakpapillen van naar de gort!
We moeten maar eens bier gaan drinken bij de LOC-brewery in Tilburg, dat is er toen met de meet niet van gekomenquote:
Krijg je dorst vanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alsof er ooit zoiets zou kunnen bestaan als 'te veel rookworsten eten'
Dus goed!quote:
waar en waarom ik het gebruik is maar eens om te kijken wat dat ding nu doet. en raad iedereen dat aan om te begrijpen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T gebruiken is nog altijd een keuze
Ja goed ideequote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We moeten maar eens bier gaan drinken bij de LOC-brewery in Tilburg, dat is er toen met de meet niet van gekomen
Ik kijk wat dat betreft heel anders tegen AI aan, ik zie het als een emancipator voor creativiteit. Je hoeft niet meer per se heel goed te kunnen tekenen/instrument te kunnen spelen/te kunnen programmeren/whatever en toch een mooi resultaat neer kunnen zetten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:48 schreef kree het volgende:
komt meer in de richting, even voor de duidelijkheid, ik denk nog steeds dat dit de dood is van pro muzikanten. maarja voor mij als hobbyist haal ik er inspiratie uit.
https://suno.com/s/Vdg8xJYvz8wsdZ9u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |