Ja maar wat is er in die vorm toegevoegd?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neipa is een vorm van een ipa
Het belangrijkste verschil tussen een NEIPA (New England IPA) en een traditionele IPA (India Pale Ale) is dat de NEIPA doorgaans troebel, minder bitter en veel fruitiger van smaak is, terwijl de traditionele IPA helder en gekenmerkt door een uitgesproken bitterheid is. De NEIPA is eigenlijk een subgenre van de IPA-familiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar wat is er in die vorm toegevoegd?
Ik begrijp nu waarom ik liever neipa dan puee ipa hebquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het belangrijkste verschil tussen een NEIPA (New England IPA) en een traditionele IPA (India Pale Ale) is dat de NEIPA doorgaans troebel, minder bitter en veel fruitiger van smaak is, terwijl de traditionele IPA helder en gekenmerkt door een uitgesproken bitterheid is. De NEIPA is eigenlijk een subgenre van de IPA-familie
die dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat je je gaat bemoeien met iemand die je alleen online kent.![]()
Ik denk er soms wel het mijne van, als ik iets lees, maar zal echt nooit in m'n hoofd halen om bij een werkgever of instantie iets te gaan melden.
oke, euhm nou die 75 was niet mijn idee, quote het dan maar gewoon, want geen zin om gewoon nog een keer dit terug te zoeken hequote:
nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
oke, euhm nou die 75 was niet mijn idee, quote het dan maar gewoon, want geen zin om gewoon nog een keer dit terug te zoeken he
ik zal wel eerlijk zeggen wat ik denk.
ja als waarschuwing dus? dat snap ik nog? maar snap die hele post dat niet zo...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:14 schreef maily het volgende:
[..]
nee.
het ging erom dat iemand hier iets gepost had, en een ander had dat doorgebriefd aan haar werkgever.
laat maar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja als waarschuwing dus? dat snap ik nog? maar snap die hele post dat niet zo...
Ik vind NEIPA's echt goddelijk, dat is echt met afstand mijn favoriete stijl nu. Daar moet ik wel even bij vermelden dat zo'n neipa van 't Uiltje echt nog aan de onderkant van de markt zit en dat ze pas echt lekker worden vanaf minstens 5-6 euro per blik (retail, niet horeca).quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind die NEIPA trend van afgelopen jaren maar niks he
Leuk!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over bier gesproken ga morgen n proeverij doen met mn vader bij n brouwerij. Als de weersomstandigheden en ns meewerken
nee vind ze echt allemaal op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind NEIPA's echt goddelijk, dat is echt met afstand mijn favoriete stijl nu. Daar moet ik wel even bij vermelden dat zo'n neipa van 't Uiltje echt nog aan de onderkant van de markt zit en dat ze pas echt lekker worden vanaf minstens 5-6 euro per blik (retail, niet horeca).
De jongens van de wit. Lokale brouwerij in den bosch. Ben daar geboren en mn ouders wonen er nog altijdquote:
Dat ze nogal wat gemeen hebben aan smaak lijkt me inherent aan het feit dat ze dan ook dezelfde stijl bier zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee vind ze echt allemaal op elkaar lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |