waar en waarom ik het gebruik is maar eens om te kijken wat dat ding nu doet. en raad iedereen dat aan om te begrijpen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T gebruiken is nog altijd een keuze
Ja goed ideequote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We moeten maar eens bier gaan drinken bij de LOC-brewery in Tilburg, dat is er toen met de meet niet van gekomen
Ik kijk wat dat betreft heel anders tegen AI aan, ik zie het als een emancipator voor creativiteit. Je hoeft niet meer per se heel goed te kunnen tekenen/instrument te kunnen spelen/te kunnen programmeren/whatever en toch een mooi resultaat neer kunnen zetten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:48 schreef kree het volgende:
komt meer in de richting, even voor de duidelijkheid, ik denk nog steeds dat dit de dood is van pro muzikanten. maarja voor mij als hobbyist haal ik er inspiratie uit.
https://suno.com/s/Vdg8xJYvz8wsdZ9u
Wel eerst ff wachten tot het wat beter weer wordt. De Spoorzone is op zijn mooist als je ook buiten kan zittenquote:
(v)is een optiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij doet een rookworstentasting?
Na dit gaat het voorlopig toch niet sneeuwenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel eerst ff wachten tot het wat beter weer wordt. De Spoorzone is op zijn mooist als je ook buiten kan zitten
Zondagquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Na dit gaat het voorlopig toch niet sneeuwen
Neuh, maar ik wil gewoon op z'n minst in een voorjaarszonnetje kunnen zittenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Na dit gaat het voorlopig toch niet sneeuwen
ik voorspel dat het vroeg in de lente weer veel te warm gaat worden voor de tijd van het jaarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wil gewoon op z'n minst in een voorjaarszonnetje kunnen zitten
ja nouja beetje mee eens wel dat. en denk helpt een hoop.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kijk wat dat betreft heel anders tegen AI aan, ik zie het als een emancipator voor creativiteit. Je hoeft niet meer per se heel goed te kunnen tekenen/instrument te kunnen spelen/te kunnen programmeren/whatever en toch een mooi resultaat neer kunnen zetten.
Dan regelen we een plek onder de parasol.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik voorspel dat het vroeg in de lente weer veel te warm gaat worden voor de tijd van het jaar
Een eigen spot een plek onder de zon_o_quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan regelen we een plek onder de parasol.
Geen goede liedje? Of is het onderwerp te saai voor een goed liedje?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja beetje mee eens wel dat. en denk helpt een hoop.
Maar het faalt toch en heb ik nog pro ff geprobeerd voor die liedjes, het komt elke keer op zelfde uit. En hoewel voor de grap ze leuk zijn enzo. Het maken totaal geen goede liedjes,
denk laat het aan de creatievelingen over om die te ,aken enzo.
voor idee geven, mjahh wel oke mee.
Het is zeker nog niet geweldig nee. En het zal ook niet snel zomaar hele fantastische dingen maken met minimale input.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja beetje mee eens wel dat. en denk helpt een hoop.
Maar het faalt toch en heb ik nog pro ff geprobeerd voor die liedjes, het komt elke keer op zelfde uit. En hoewel voor de grap ze leuk zijn enzo. Het maken totaal geen goede liedjes,
denk laat het aan de creatievelingen over om die te ,aken enzo.
voor idee geven, mjahh wel oke mee.
sneller wss als we denken, of het een voordeel of nadeel is, ook als muzikanten, dat is vraag 2 wel hierin.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is zeker nog niet geweldig nee. En het zal ook niet snel zomaar hele fantastische dingen maken met minimale input.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |