Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@gebrokenglasbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@gebrokenglas bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht lok je even hierheen voor je in het andere zit te wachten. Maar ging niet goedquote:
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem inquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zit al sinds 2012 op FOK! en weet nog steeds niet hoe die mentions werken!![]()
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zit al sinds 2012 op FOK! en weet nog steeds niet hoe die mentions werken!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niet teveel verklappen he, ik moet ook nog een half uurtje.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:19 schreef ToT het volgende:
Het nakeuvelen op het dak is echt wel cringe!
Nog een klein half uurtje te gaan.....![]()
Heb je dat gelul op het dak al gezien, of ben ik nu verder?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet teveel verklappen he, ik moet ook nog een half uurtje.![]()
![]()
Ik heb gelul op dak gezien maar weet niet of dat hetzelfde gelul is wat jij nu ziet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je dat gelul op het dak al gezien, of ben ik nu verder?![]()
Dank uquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat na de eindbattle?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb gelul op dak gezien maar weet niet of dat hetzelfde gelul is wat jij nu ziet.
Dan denk ik dat we het over het zelfde hebben!
Ik hoop dat een bepaalde relatie nog wat gaat worden, maar ik denk het niet.![]()
![]()
Heul dicht bij lolquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:28 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier ook wel eens gepost!
Komt wel erg dichtbij zo!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lol, wilde ff verder kletsen over waar ik het over had, maar werd lastig gevallen met telefoontjes
Naja dan is het ineens topic verder
Do what you love, love what you do!![]()
ziet er heerlijk uit!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
Zalm met rode Thaise curry is dat
mooie muur erachter ook![]()
![]()
De kritiek op het einde: ja natuurlijk snap ik het echt wel, maar wederom: het is helemaal in de stijl van de serie, het is echt niet de eerste keer dat zoiets gedaan is in een film of serie, en ik vind het echt prima zo!Maar die ene relatie waar ik aan zat te denken....okee, misschien zou dat te zoetsappig zijn geweest!
![]()
![]()
was het niet black Monday of hoe heet het ook alweer dat depressieve dagje gemaakt door media?quote:
AI?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:36 schreef kree het volgende:
lol, wilde ff verder kletsen over waar ik het over had, maar werd lastig gevallen met telefoontjes
Naja dan is het ineens topic verder
Incompetente stagiaires?
Toekomstig gebrek aan schoon drinkwater?![]()
Niet makkelijk schoon te houden!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
ziet er heerlijk uit!
mooie muur erachter ook![]()
![]()
nee we hadden het over kinderen op de wereld zetten en de huidige maatschappij hoe ie is en gaat worden. min of meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
AI?
Incompetente stagiaires?
Toekomstig gebrek aan schoon drinkwater?
Yupquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tininho toch? Moest echt ff nadenken hoe deze Braziliaan ookalweer heteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
blue monday. de 2e maandag van de maand januari.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
was het niet black Monday of hoe heet het ook alweer dat depressieve dagje gemaakt door media?Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
dezequote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
was het niet black Monday of hoe heet het ook alweer dat depressieve dagje gemaakt door media?
gewoon in het Nederlands.
Blauwe Maondag![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
oja dat was het iddquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
blue monday. de 2e maandag van de maand januari.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
was het niet black Monday of hoe heet het ook alweer dat depressieve dagje gemaakt door media?
The suicide song![]()
ff luisteren ditquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
deze
Bekijk deze YouTube-video
Je hebt Blue Monday ja, van New Orderquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
maar ook een nummer van The Boomtown Rats, I don't like mondays.
Zou je toch moeten weten als muzikant.![]()
3equote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
blue monday. de 2e maandag van de maand januari.![]()
heftig Achterhoeks accent wel. naja ik hou er wel van.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
deze
Blauwe Maondag![]()
Bekijk deze YouTube-video
Weet niet of we echt Katwijkse nrs hebben, naja Tinus tulp dan die nog wat hitjes had maar meer lokaal.
het heeft wat schattigs dat achterhoeksse moet ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
De wereld is altijd kut geweest, er hebben altijd wel rampen en oorlogen aan de horizon geloerd en mensen hebben zich altijd nog voortgeplant.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
nee we hadden het over kinderen op de wereld zetten en de huidige maatschappij hoe ie is en gaat worden. min of meer.
Ik zie geen reden om daar ineens mee te stoppen.
In zwaar onderontwikkelde landen neukt men er nog als een malle op los en neemt liever 12 kinderen dan 7.
Wij als "hoogbeschaafde westerlingen" kunnen er wel voor kiezen geen Jaap-Maarten of Connestance-Annefleur-Henriëtte op deze planeet te zetten, maar dan ziet het er slecht uit voor de mensheid.![]()
Klinkt meer Twents dan Achterhoeks.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
heftig Achterhoeks accent wel. naja ik hou er wel van.
Weet niet of we echt Katwijkse nrs hebben, naja Tinus tulp dan die nog wat hitjes had maar meer lokaal.
het heeft wat schattigs dat achterhoeksse moet ik zeggen.![]()
nee ja dat snap ik, zeg ook niet als advies ofzo van stoppen met kinderen krijgen ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
De wereld is altijd kut geweest, er hebben altijd wel rampen en oorlogen aan de horizon geloerd en mensen hebben zich altijd nog voortgeplant.
Ik zie geen reden om daar ineens mee te stoppen.
In zwaar onderontwikkelde landen neukt men er nog als een malle op los en neemt liever 12 kinderen dan 7.
Wij als "hoogbeschaafde westerlingen" kunnen er wel voor kiezen geen Jaap-Maarten of Connestance-Annefleur-Henriëtte op deze planeet te zetten, maar dan ziet het er slecht uit voor de mensheid.
Ik denk wel voor mezelf, tis aardige verantwoording en denk eigenlijk, zou ik dat aankunnen zelf. En ze dan leren nu met maatschappij om te gaan, hoe onwijs anders ik dat leerde als kind (bedenk he geen mobiel niks)
Het lijkt me een uitdaging, mijn broertje heeft wel kinderen. dus mijn neefjes en nichtje. en zie die struggles wel eens bij hun, want hij komt net zo uit mijn tijd.
En buiten spelen en tablet, hoe weeg je het af he? het lijkt mij best lastig.Do what you love, love what you do!![]()
naja iets richting oosten, je weet voor mij als Katwijker houd de brug richting over bij die tussen katwijk en Rijnsburgquote:
LOL hoewel ik net over die brug woon in Rijnsburg nu.Do what you love, love what you do!![]()
schermtijdafsprekenbolkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja dat snap ik, zeg ook niet als advies ofzo van stoppen met kinderen krijgen ofzo.
Ik denk wel voor mezelf, tis aardige verantwoording en denk eigenlijk, zou ik dat aankunnen zelf. En ze dan leren nu met maatschappij om te gaan, hoe onwijs anders ik dat leerde als kind (bedenk he geen mobiel niks)
Het lijkt me een uitdaging, mijn broertje heeft wel kinderen. dus mijn neefjes en nichtje. en zie die struggles wel eens bij hun, want hij komt net zo uit mijn tijd.
En buiten spelen en tablet, hoe weeg je het af he? het lijkt mij best lastig.
en ze gaan niet meteen vanuit de baarmoeder op hun mobiel he![]()
Ik zorg er voor dat Mini-ToT zo veel mogelijk lekker zit te ravotten, binnen of buiten, met zo min mogelijk screentime.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja dat snap ik, zeg ook niet als advies ofzo van stoppen met kinderen krijgen ofzo.
En buiten spelen en tablet, hoe weeg je het af he? het lijkt mij best lastig.![]()
Niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
schermtijdafsprekenbolk
en ze gaan niet meteen vanuit de baarmoeder op hun mobiel he![]()
![]()
Ik vind Achterhoeks echt wat warms hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
naja iets richting oosten, je weet voor mij als Katwijker houd de brug richting over bij die tussen katwijk en Rijnsburg
LOL hoewel ik net over die brug woon in Rijnsburg nu.
Toen ik een maand of 2 geleden weer in mijn geboortedorp was en ik hoorde mensen daar in het dialect praten.....godskolere, dat voelde zo heerlijk!Heel anders dan Drents, ook al heeft het uiteraard ook wel overeenkomsten.
![]()
nouja zorgwekkend is een groot woord, maar als ze niet hun digitale speeltje krijgen dan is het drama. hoorde ik van mijn ma trouwens en die ziet ze meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
schermtijdafsprekenbolk
en ze gaan niet meteen vanuit de baarmoeder op hun mobiel he
En dat is mijn neefjes nichtjes oma.
Ze vinden eigenlijk niks boeiends meer wat wij wel leuk vonden. ze waren naar schouwburg ofzo. mijn neefjes en oma dus dit weekend. Naja vroeger vond ik dat onwijs gaaf.
Mijn ma (hun oma dus, mocht het niet duidelijk zijn). zei ze waren nog niet thuis en gelijk al, waar is mijn tablet waar is mijn tablet....
Fucking hell dat soort dingen dus, je zou ze ze gewoon af moeten nemen eigenlijk.
Alleen kan niet meer, want ze hebben het nodig op school en etc.
Die techniek gaat veel sneller als de menselijke "genen" van generatie van generatie ontwikkelen, dat denk ik/. En dat gaat nog voor heel veel psych problemen zorgen verwacht ik.Do what you love, love what you do!![]()
wat een ramp zeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zorgwekkend is een groot woord, maar als ze niet hun digitale speeltje krijgen dan is het drama. hoorde ik van mijn ma trouwens en die ziet ze meer.
Ze vinden eigenlijk niks boeiends meer wat wij wel leuk vonden. ze waren naar schouwburg ofzo. mijn neefjes en oma dus dit weekend. Naja vroeger vond ik dat onwijs gaaf.
Mijn ma (hun oma dus, mocht het niet duidelijk zijn). zei ze waren nog niet thuis en gelijk al, waar is mijn tablet waar is mijn tablet....
Fucking hell dat soort dingen dus, je zou ze ze gewoon af moeten nemen eigenlijk.
Die techniek gaat veel sneller als de menselijke "genen" van generatie van generatie ontwikkelen, dat denk ik/. En dat gaat nog voor heel veel psych problemen zorgen verwacht ik.
dan janken ze maar even.
jij mocht vroeger ook niet altijd alles.![]()
Oh ik snap je volkomen hoor, maar et ligt ook sterk aan de ouders.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zorgwekkend is een groot woord, maar als ze niet hun digitale speeltje krijgen dan is het drama. hoorde ik van mijn ma trouwens en die ziet ze meer.
Die techniek gaat veel sneller als de menselijke "genen" van generatie van generatie ontwikkelen, dat denk ik/. En dat gaat nog voor heel veel psych problemen zorgen verwacht ik.
Mini-ToT zit bij zijn moeder ook continu achter de iPad en voor de tv. Hier zit hij ook wel redelijk veel voor de tv, maar hij zegt zelf regelmatig: "Doe de tv maar uit papa, ik ga weer met mijn tandenborstel rondrennen en spelen!"![]()
![]()
Ach vroeger wilde je als kind ook voor de tv zitten, woensdagmiddag, zaterdag, en dat vonden veel ouders ook al overdreven. Ga gewoon lekker met je tijd mee.![]()
zeker en hoop dat de meeste ouders dat doen. maarja soms hebben ouders zwak momentje en zie ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zorg er voor dat Mini-ToT zo veel mogelijk lekker zit te ravotten, binnen of buiten, met zo min mogelijk screentime.
Want doet mijn broertje ook. Maar het is makkelijk om ff te zeggen geef ze tablet, hebben we ff rust.
Weet niet of dat herkenbaar is? maar zo zie ik het gebeuren.Do what you love, love what you do!![]()
jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:53 schreef Shii het volgende:
Ach vroeger wilde je als kind voor de tv zitten, woensdagmiddag, zaterdag, en dat vonden veel ouders ook al overdreven. Ga gewoon lekker met je tijd mee.
maar eerst je huiswerk af!!!![]()
Alf, The A-Team, Dukes of Hazard, Blue Thunder, Airwolf, Highlander....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:53 schreef Shii het volgende:
Ach vroeger wilde je als kind voor de tv zitten, woensdagmiddag, zaterdag, en dat vonden veel ouders ook al overdreven. Ga gewoon lekker met je tijd mee.![]()
ja nou en?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
zeker en hoop dat de meeste ouders dat doen. maarja soms hebben ouders zwak momentje en zie ik.
Want doet mijn broertje ook. Maar het is makkelijk om ff te zeggen geef ze tablet, hebben we ff rust.
Weet niet of dat herkenbaar is? maar zo zie ik het gebeuren.
dat is ook met snoepjes en koekjes.
en in de winkel als ze iets lekkers willen en niet krijgen.![]()
Dat gebeurt idd bij die ander thuis.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
zeker en hoop dat de meeste ouders dat doen. maarja soms hebben ouders zwak momentje en zie ik.
Niet bij mij.![]()
ja ik hou er ook van, hoewel het echt "die-hard" kattukse accent ik ook niet helemaal altijd volg meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind Achterhoeks echt wat warms hebben.
Toen ik een maand of 2 geleden weer in mijn geboortedorp was en ik hoorde mensen daar in het dialect praten.....godskolere, dat voelde zo heerlijk!Heel anders dan Drents, ook al heeft het uiteraard ook wel overeenkomsten.
Maar zeker en Brabant enzo ook, het werkt vaak in liedjes ook. ik zal nog even een kattuks liedje posten voor het ideeDo what you love, love what you do!![]()
Hallo!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja niets mis mee. Ik zette mijn kind voor de tv. Foei!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
Maar had ik ook even rust. Ze is niet slecht terecht gekomen hoor.![]()
O jezusIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Snoep en koek krijgt Mini-ToT hier ook absoluut niet in overvloede.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
ja nou en?
dat is ook met snoepjes en koekjes.
en in de winkel als ze iets lekkers willen en niet krijgen.
Het dochtertje van mijn Aziatische dame was continu degene die er om zat te drammen, en Mini-ToT zei steeds dat ze moest ophouden met zeuren want dan zou ze het al helemaal niet krijgen!![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Snoep en koek krijgt Mini-ToT hier ook absoluut niet in overvloede.
Het dochtertje van mijn Aziatische dame was continu degene die er om zat te drammen, en Mini-ToT zei steeds dat ze moest ophouden met zeuren want dan zou ze het al helemaal niet krijgen!![]()
![]()
![]()
MiniToT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alleen was ik vandaag even wat toegeeflijker vanwege de emoties, maar toen hij op een gegeven moment weer om een snoepje vroeg zei ik dat hij zijn geluk niet op de proef moest stellen.quote:
"Oh ja, hihi!"![]()
![]()
ja nouja dat is iets als je als ouders denk besluit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja niets mis mee. Ik zette mijn kind voor de tv. Foei!
Maar had ik ook even rust. Ze is niet slecht terecht gekomen hoor.
Maar dat is mijn hele punt niet, TV was er ook toen ik jong was, maar was er niet zo gekluisterd aan (of verslaafd zou je haast zeggen). aan een schermpje en always connect
Daar verschilde dat in?
Bedoel wij keken ook tv. pipi Langkous enzo en Teletubbies en als die andere Telekids zooi.
Dat is anders als wat ze nu op tablets zien, want gemanipuleerd is het op ze. en niet de schuld van kinderen, maar wel van de mega companies.Do what you love, love what you do!![]()
o ja johquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat is iets als je als ouders denk besluit.
Maar dat is mijn hele punt niet, TV was er ook toen ik jong was, maar was er niet zo gekluisterd aan (of verslaafd zou je haast zeggen). aan een schermpje en always connect
Daar verschilde dat in?
Bedoel wij keken ook tv. pipi Langkous enzo en Teletubbies en als die andere Telekids zooi.
Dat is anders als wat ze nu op tablets zien, want gemanipuleerd is het op ze. en niet de schuld van kinderen, maar wel van de mega companies.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
je kunt als ouders instellen wat je kinderen wel en niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
Daar verschilde dat in?
Dat is anders als wat ze nu op tablets zien, want gemanipuleerd is het op ze. en niet de schuld van kinderen, maar wel van de mega companies.
en buiten die tablets hebben ze toch nog wel ander speelgoed hoop ik?
boekjes lezen?
maar het belangrijkste: jij weet nu wel hoe je het zelf wel en niet zou aanpakken![]()
![]()
Ja echt dat grietje, tjezus!
Haar meder: "Je moet haar ook niet steeds snoep geven, dat krijgt ze thuis ook niet! Ik wil niet dat ze aanleert om om snoep te gaan zeuren, dat is echt niet goed voor haar!
Maar je moet wel elke dag of 2 taart voor haar kopen, dat is ze thuis ook gewend."
WHAT THE FUCK?!?
Ja donuts vielen daar ook onder, maar ze moest wel elke 1 - 3 dagen taart of soortgelijke dingen krijgen.
Dat heb ik haar wel HEEL snel afgeleerd!(Wel op een lieve manier uiteraard!
)
Flikker op, voor je het weet zit Mini-ToT er ook steeds om te zeuren!![]()
hmms ken je onderhand, dat stoken van je heeft op mij niet zo invloed meerquote:
Lol je zult toch met wat meer argumenten moeten komen waarom wel en niet.
Voor jou lijkt het anders, maar in die tijd vonden ouderen tv ook verderfelijk enz.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
Daar verschilde dat in?
Dat is anders als wat ze nu op tablets zien, want gemanipuleerd is het op ze. en niet de schuld van kinderen, maar wel van de mega companies.![]()
Wat manipuleren betreft, dat vind ik wel een opvallend dingetje in Stranger Things: als je een beetje gaat letten op hoe veel regenboogjes je overal door de seizoenen heen ziet tot een personage vertelt dat die gay is, niet normaal gewoon!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
Daar verschilde dat in?
Dat is anders als wat ze nu op tablets zien, want gemanipuleerd is het op ze. en niet de schuld van kinderen, maar wel van de mega companies.
Op muren, kleding, meubilair, lp's en weet ik wat allemaal nog meer.
Na die coming out heb ik ze niet meer gezien.![]()
Stoken doe je in de open haard en is nogal afhankelijk van iemands eigen interpretatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmms ken je onderhand, dat stoken van je heeft op mij niet zo invloed meer
Lol je zult toch met wat meer argumenten moeten komen waarom wel en niet.![]()
Alsof het zin heeft om met jou een discussie aan te gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmms ken je onderhand, dat stoken van je heeft op mij niet zo invloed meer
Lol je zult toch met wat meer argumenten moeten komen waarom wel en niet.
Nou ja, toevallig is Noah ook echt gay.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat manipuleren betreft, dat vind ik wel een opvallend dingetje in Stranger Things: als je een beetje gaat letten op hoe veel regenboogjes je overal door de seizoenen heen ziet tot een personage vertelt dat die gay is, niet normaal gewoon!
Na die coming out heb ik ze niet meer gezien.![]()
Mijn ouders vonden het meestal allemaal wel prima, op wat afleveringen na die ik ook met plaatsvervangende schaamte zat te kijken!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het anders, maar in die tijd vonden ouderen tv ook verderfelijk enz.Ik weet niet precies meer wat het was, maar ik zat erg geërgerd te kijken en weet nog dat mijn moeder verbaasd vroeg "Waar zit JIJ nou weer naar te kijken?!?"
Hou op mam, ik weet dat dit verschrikkelijk is maar ik heb ook niet in de hand wat in zo'n aflevering komt!
Zal vast iets met bloot te maken hebben gehad, maar ik weet het echt niet meer.![]()
Ik vond die hele coming out opzich wel passen op dat moment, aangezien dat hetgene was wat Vecna Will in zijn macht hieldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of tenminste, zijn angst om uit de kast te komen
Die acteur?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ja, toevallig is Noah ook echt gay.
Klopt ja idd.
Maar buiten hem ook, mocht je de serie ooit eens weer van voren af aan willen bingewatchen, dan zie je serieus echt overal regenboogjes. (Al dan niet met 1 of 2 ontbrekende kleuren.)
Deels was het wel mode toen en zat het in sommige logo's, maar het is echt overdreven veel.![]()
Gelukkig kan ik regenbogen los zien van het rond maken van sterretjes.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik weet niet of het overdreven is, maar acceptatie in Nederland is soms ook nog ver te zoeken dus wat mij betreft mag er best nog wel wat aandacht voor zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Die acteur?
Klopt ja idd.
Maar buiten hem ook, mocht je de serie ooit eens weer van voren af aan willen bingewatchen, dan zie je serieus echt overal regenboogjes. (Al dan niet met 1 of 2 ontbrekende kleuren.)
Deels was het wel mode toen en zat het in sommige logo's, maar het is echt overdreven veel.![]()
Gebeld met @Dotteke, alles komt goed
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
tuurlijk en is ook zo... denk ik niet dat ik dat ooit zo meemaak als eigen kinderen enzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt als ouders instellen wat je kinderen wel en niet kunnen zien.
en buiten die tablets hebben ze toch nog wel ander speelgoed hoop ik?
boekjes lezen?
maar het belangrijkste: jij weet nu wel hoe je het zelf wel en niet zou aanpakken
En wil ook niet spreken voor ouders, want kan me wss de helft niet indenken,.
Maar zo denk ik als vrijgezel dus en het zie hoe het gaat elders
Doei want geen zin in blahblahWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Mee eens hoor, ik had absoluut geen moeite met die scène. Ik vind de ophef er over zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik vond die hele coming out opzich wel passen op dat moment, aangezien dat hetgene was wat Vecna Will in zijn macht hield
De opnames schijnen 12 uur geduurd te hebben om de emoties steeds heftiger te krijgen. Velen zijn daar vet pissig over omdat dat zou aantonen dat dat moment veel belangrijker zou zijn dan waar de serie echt over gaat, maar laat het los zeg. Het eindresultaat is gewoon echt goed!![]()
ja wss waarquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het anders, maar in die tijd vonden ouderen tv ook verderfelijk enz.
De eindbattle was wel een beetje mwahquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens hoor, ik had absoluut geen moeite met die scène. Ik vind de ophef er over zwaar overdreven.
De opnames schijnen 12 uur geduurd te hebben om de emoties steeds heftiger te krijgen. Velen zijn daar vet pissig over omdat dat zou aantonen dat dat moment veel belangrijker zou zijn dan waar de serie echt over gaat, maar laat het los zeg. Het eindresultaat is gewoon echt goed!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dat hoort echt in die tijdsgeest. Tegenwoordig is het stunning and brave of juist doodnormaal als je aangeeft je geslachtsdeel niet in contact te willen laten komen met dat van iemand van de andere sekse, maar toentertijd kon je er voor verrot geslagen of overhoop gestoken worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Of tenminste, zijn angst om uit de kast te komen![]()
jij ziet alleen momentopnamesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk en is ook zo... denk ik niet dat ik dat ooit zo meemaak als eigen kinderen enzo.
En wil ook niet spreken voor ouders, want kan me wss de helft niet indenken,.
Maar zo denk ik als vrijgezel dus en het zie hoe het gaat elders
geen weken aan een stuk die kindertjes![]()
nouja jij zegt het ik denk het, tis niet alleen met die serie, het viel mij ook op.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat manipuleren betreft, dat vind ik wel een opvallend dingetje in Stranger Things: als je een beetje gaat letten op hoe veel regenboogjes je overal door de seizoenen heen ziet tot een personage vertelt dat die gay is, niet normaal gewoon!
Na die coming out heb ik ze niet meer gezien.
Dat kenbaar maken is niet zo mijn probleem, dat het soms haast promoten van is, dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, was even nodig een @Dotteke yvonne momentjequote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Veel en veel te kort.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De eindbattle was wel een beetje mwah![]()
mwah heb mijn momentenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft om met jou een discussie aan te gaan
Niet uitglijden morgen. De klep van de grijze container zat al vastgevrorenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
nou pfoe heej, gaan we gerust het weekend inYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
die hoef ik morgen niet open te doenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet uitglijden morgen. De klep van de grijze container zat al vastgevroren
en ik hoef niet meer de straat op![]()
![]()
Truste maatquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:10 schreef ToT het volgende:
Anyway, meuren!
Prettige voortplanting hier!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Getverquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:10 schreef ToT het volgende:
Anyway, meuren!
Prettige voortplanting hier!
is ook zo..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
jij ziet alleen momentopnames
geen weken aan een stuk die kindertjes
maar denk je dan dat ik ernaast zit en dat ik denk deze tijd onwijs lastig (lastiger is) is voor kinderen om op te groeien?Do what you love, love what you do!![]()
man man manIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dat dachten onze ouders en grootouders ook vroeger hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo..
maar denk je dan dat ik ernaast zit en dat ik denk deze tijd onwijs lastig is voor kinderen om op te groeien?![]()
maar ze beginnen als baby
dus 0 schermtijd![]()
wegen mario?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, was even nodig een @:dotteke yvonne momentje![]()
vroeger was alles beter!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
dat dachten onze ouders en grootouders ook vroeger hoor![]()
dus 0 schermtijdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja, maar toch is dat nu veel heftiger (sneller in vooruitgang). als wat onze ouders hadden denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
dat dachten onze ouders en grootouders ook vroeger hoor![]()
dus 0 schermtijdDo what you love, love what you do!![]()
Ik had geen scherm in mijn jeugd
Buitenspelen verderreWerewolf
paar hebben mijn nr, maar beperk het maar tot appen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:09 schreef Shii het volgende:
Ik bel niet met users en soms komt het goed, soms niet.
Soms zin in, soms niet.Do what you love, love what you do!![]()
Nein liebchen.quote:
Vandaag was het verse fruit in de aanbieding
stroomversnellingquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja, maar toch is dat nu veel heftiger (sneller in vooruitgang). als wat onze ouders hadden denk ik.![]()
![]()
Vrouw vrouw, vrouwquote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
naja dit dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had geen scherm in mijn jeugd
Buitenspelen verderre
maar ze hebben liever tabletDo what you love, love what you do!![]()
volgende keer als dat zo gaat en jij bent daarbij zeg je gewoon; wij gaan NU naar buiten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
naja dit dus.
maar ze hebben liever tablet
hup laarzen en oude kleren aan.![]()
Er hebben hier enkelen mijn nummer en die zitten niet in DTS. Ben echt heel behoudend met m'n privégegevens.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
paar hebben mijn nr, maar beperk het maar tot appen.
Soms zin in, soms niet.![]()
is het ook en daarom is het anders als in "onze" jeugd waar er geen computers en mobieltjes waren nog.quote:
En klinkt oud, maar het is snel gegaan die ontwikkeling (te snel dus in mijn mening dat kinderen hersentjes het bij kunnen houden)Do what you love, love what you do!![]()
man man bitte heb je hem niet weer mijn vriend vakantie gegeven?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nein liebchen.
Vandaag was het verse fruit in de aanbieding![]()
![]()
die kinderen zijn gewend aan de snelheid hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook en daarom is het anders als in "onze" jeugd waar er geen computers en mobieltjes waren nog.
En klinkt oud, maar het is snel gegaan die ontwikkeling (te snel dus in mijn mening dat kinderen hersentjes het bij kunnen houden)
die weten niet beter![]()
ze zegt liebchen tegen jouquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man bitte heb je hem niet weer mijn vriend vakantie gegeven?![]()
![]()
gelukkig heeft elk kind nu een "enkelband:" waarmee ze te tracks zijn op 10cm positie voor ouders.
Echt, controle maatschappij, het haalt elke vrijheid weg van wat je als kind eigenlijk zou moeten kunnen hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook tegenwoordig, helaas wel te laatquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Er hebben hier enkelen mijn nummer en die zitten niet in DTS. Ben echt heel behoudend met m'n privégegevens.
Hij heeft geen streepje.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man bitte heb je hem niet weer mijn vriend vakantie gegeven?![]()
elk kind?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:19 schreef kree het volgende:
gelukkig heeft elk kind nu een "enkelband:" waarmee ze te tracks zijn op 10cm positie voor ouders.
Echt, controle maatschappij, het haalt elke vrijheid weg van wat je als kind eigenlijk zou moeten kunnen hebben.
doe ff normaal![]()
hmmms vraag me dus af of dat wel zo is?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
die kinderen zijn gewend aan de snelheid hoor
die weten niet beter
denk het niet nl, want steeds meer jeugd (zelfs nu al) hebben wss meer psych problemen als wat we hadden van generatie "90 of ervoor.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb jouw nummer nog niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ook tegenwoordig, helaas wel te laat![]()
![]()
ik chargeer het beetje dat weet ik wel, oke niet elk kind, maar over het algemeen bedoel ik het dus.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zoek zijn naam opquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar zie ik strepje of niet strepje?![]()
69!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goeie docu over Bowie @ 3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat een baas was datIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Ik dacht pas een jaar of 2 geleden
enne naja is het niet zo, geven ze een horloge?quote:
wat kinderen prima vinden enzo, maar oke zit gps in en etc.
Wtf ik zou dat haten denk als kind. maar dat is vrij normaal hoor toch?
En kun je zeggen doe normaal, maar meeste ouders geven die kinderen dat soort dingen.Do what you love, love what you do!![]()
okequote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
enne naja is het niet zo, geven ze een horloge?
wat kinderen prima vinden enzo, maar oke zit gps in en etc.
Wtf ik zou dat haten denk als kind. maar dat is vrij normaal hoor toch?
En kun je zeggen doe normaal, maar meeste ouders geven die kinderen dat soort dingen.
dus als jouw neefjes hun laarzen en oude kleren aanhebben en jullie zijn op de hoek van de straat doe jij die horloges uit![]()
![]()
Vroeger kon ook niet iedere idioot zijn mening door blijven opdringen aan anderen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heel eerlijk? Ik kan best zonder gsm
Maar niet te lang hihiWerewolf
nouja doe jij dat dan bij kinderen? want wil er nog wel serieus op ingaan?quote:
Ik denk wij hadden vrijheid vroeger en gaan en staan waar we wilden voor er een horloge afging van waar zit je...
fucking controle en volgen overal. Ik haat het.
Toen kon dat nog niet, nu wel.
Laat die kinderen lekker hun gang gaan. dat hele overbezorgde is nergens voor nodig... Ze komen zelf wel weer terug.
Zelfs ons lukt dat met telefooncellen nog en of ff iemand vragen. Maar mss is de maatschappij wel te kut ervoor geworden dat dat nog kan? ( waar komt dat door, ander punt)
Maar toen nooit probleem en altijd goed gekomen. ff liftje ofzo iemand die wel wilde helpen, die fucking maatschappij die goed was, die is er niet meer, omdat iedereen elkaar wantrouwend isDo what you love, love what you do!![]()
kree in de jaren 90quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:25 schreef MooieTop6 het volgende:
Vroeger kon ook niet iedere idioot zijn mening door blijven opdringen aan anderen.![]()
![]()
100 jaar geleden moesten de kinderen al jong werken in de fabriek, niets vrijheid. Had je dat liever?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
nouja doe jij dat dan bij kinderen? want wil er nog wel serieus op ingaan?
Ik denk wij hadden vrijheid vroeger en gaan en staan waar we wilden voor er een horloge afging van waar zit je...
fucking controle en volgen overal. Ik haat het.
Toen kon dat nog niet, nu wel.
Laat die kinderen lekker hun gang gaan. dat hele overbezorgde is nergens voor nodig... Ze komen zelf wel weer terug.
Zelfs ons lukt dat met telefooncellen nog en of ff iemand vragen. Maar mss is de maatschappij wel te kut ervoor geworden dat dat nog kan? ( waar komt dat door, ander punt)
Maar toen nooit probleem en altijd goed gekomen. ff liftje ofzo iemand die wel wilde helpen, die fucking maatschappij die goed was, die is er niet meer, omdat iedereen elkaar wantrouwend is![]()
Doet me denken aan de film Daensquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
100 jaar geleden moesten de kinderen al jong werken in de fabriek, niets vrijheid. Had je dat liever?Werewolf
over het algemeen vind ik jullie alle AI en tracking en etc technologie die er is, te veel aannemen voor zoete koek voor kinderen en dat ze dat moeten leren.
Terwijl ze eigenlijk de basis missen. en dat is hutten bouwen in parkjes spelen met kinderen en etc etc
Wil niet zeggen dus dat je niet met internet een hoop info kunt leren, maar dat is toch niet voor kinderen van tot 14 ofzo?
Ze missen de juist speelse tijd en met dingen doen die niet mogen. en leren van vallen en opstaan.
Ben die pikkies nu al zat enzo die denken alles te weten terwijl ze in de praktijk dus geen reet weten eigenlijk van vallen en opstaan.Do what you love, love what you do!![]()
Helaas. Tegenwoordig mag iedereen een mening hebben en (die luid verkondigingen) over alles. Dus ook over de kinderen van anderen; die zijn tenslotte toch allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:30 schreef Shii het volgende:
Het zijn jouw kinderen niet, waar maak je je druk om?![]()
'Jullie'?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:31 schreef kree het volgende:
over het algemeen vind ik jullie alle AI en tracking en etc technologie die er is, te veel aannemen voor zoete koek voor kinderen en dat ze dat moeten leren.
Terwijl ze eigenlijk de basis missen. en dat is hutten bouwen in parkjes spelen met kinderen en etc etc
Wil niet zeggen dus dat je niet met internet een hoop info kunt leren, maar dat is toch niet voor kinderen van tot 14 ofzo?
Ze missen de juist speelse tijd en met dingen doen die niet mogen. en leren van vallen en opstaan.
Ben die pikkies nu al zat enzo die denken alles te weten terwijl ze in de praktijk dus geen reet weten eigenlijk van vallen en opstaan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er liebt seine Ferienquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man bitte heb je hem niet weer mijn vriend vakantie gegeven?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Kernbetekenisquote:
“Er liebt seine Ferien” betekent letterlijk: Hij houdt van zijn vakantie(s).
Beschrijving
Het is een eenvoudige, positieve uitspraak.
De zin drukt persoonlijk plezier en waardering uit.
Er worden geen details gegeven over:
de reden van die liefde
de aard van de vakantie
de duur of locatie
Taal en toon
Taal: Duits
Grammatica: Tegenwoordige tijd, derde persoon enkelvoud
Toon: Neutraal tot positief
Contextuele implicatie
De spreker stelt vast dat iemand geniet van vrije tijd of ontspanning.
De uitspraak is algemeen en feitelijk, zonder emotionele uitwerking of uitleg.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Omdat er vroeger geen internet wasquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:25 schreef MooieTop6 het volgende:
Vroeger kon ook niet iedere idioot zijn mening door blijven opdringen aan anderen.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
steek half parkje in de fik enzo dat soort dingen.
Dat deden wij vroeger. naja mag niet meer ook trouwens door politie, want makkelijk oppakken enzo.
Heb een hoop aan te merken op de huidige maatschappij, maar weten jullie.
Genoeg erover, want wil niet door zeiken.
Ik durf hier niet mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:33 schreef kree het volgende:
Dat deden wij vroeger. naja mag niet meer ook trouwens door politie, want makkelijk oppakken enzo.
Genoeg erover, want wil niet door zeiken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oooooh ja, lekker chillen ergens waar het lekker warm is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:34 schreef Shii het volgende:
Nou denk dat niemand hier op vakantie wil.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
kinderen en Yvonne jij wist dit wss als eentje van de eerste.quote:
Dat internet dan heel snel kan gaan... als dat er niet was geweest was er nooit zoveel drama.
goed je snapt waar ik op doel.
Maar oke. dat is nu dus nog 100x erger.
Dat dusquote:
Kwam toen ik mijn laatste jaar middelbaar deed (gedubbeld)Werewolf
En dat vond iedereen goed, want "ze" bouwden hutten en waren onafhankelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:33 schreef kree het volgende:
Genoeg erover, want wil niet door zeiken.![]()
Toen ik dat deed en vanaf daar bolkte, werden mensen hier ziedend omdat ik op vakantie aan het bolken wasquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh ja, lekker chillen ergens waar het lekker warm is.
Insinueer jij hier dat Yvonne heel oud is?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
kinderen en Yvonne jij wist dit wss als eentje van de eerste.
Dat internet dan heel snel kan gaan... als dat er niet was geweest was er nooit zoveel drama.
Maar oke. dat is nu dus nog 100x erger.
Je moet ook chillen joh, niet bolken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Toen ik dat deed en vanaf daar bolkte, werden mensen hier ziedend omdat ik op vakantie aan het bolken wasYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
De vakanties die ik heb gehad voelden niet lekker warm.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh ja, lekker chillen ergens waar het lekker warm is.![]()
![]()
Bolken is lifequote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet ook chillen joh, niet bolken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het kan zijn dat internet er al was in 1998
Ik denk 2000Werewolf
woestboos daaromquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Toen ik dat deed en vanaf daar bolkte, werden mensen hier ziedend omdat ik op vakantie aan het bolken wasop vakantie hoor je vakantie te houden
![]()
Ik kan me niet meer herinneren dat het in de fik steken van een park wel mocht van de politiequote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:33 schreef kree het volgende:
Genoeg erover, want wil niet door zeiken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Internet is van 1999 oh nee, 2000quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Insinueer jij hier dat Yvonne heel oud is?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Nopequote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren dat het in de fik steken van een park wel mocht van de politieWerewolf
nou er was iig nooit zoveel problemen als die er nu zijn met halve bomaanslagen enzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat vond iedereen goed, want "ze" bouwden hutten en waren onafhankelijk
Jemig joh waren kinderstreken, kwam brandweer ff in het ergste geval. of ff rennen voor politie.
als kinderen he.
niks onwijs ergs laat staan mensen wat aandoen ofzo. maarja maatschappij is anders nu.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat is niet de bedoeling, ze moeten een warme cocon zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:36 schreef Shii het volgende:
[..]
De vakanties die ik heb gehad voelden niet lekker warm.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Maar dan kwam Meneer Agent nog aan de deur, kregen je ouders te horen en daarna jijquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren dat het in de fik steken van een park wel mocht van de politie
ohquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh dat is niet de bedoeling, ze moeten een warme cocon zijn![]()
![]()
naja heel park overdreven, flink fikkie rookbom met dennennaalden, dat welquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren dat het in de fik steken van een park wel mocht van de politie. ik althans.
disclaimer: er is nooit wat afgefikt of erg door onze kwajongens streken
Laat staan geweld tegen politie of anderen. niemand deed dat want we hadden respect.
en hun ook voor ons om te zeggen ja wij hadden gedaan, en lieten ze je gaan. want niks kwaads in de zin.
niet te vergelijken met sommige jeugd nu.Do what you love, love what you do!![]()
geef je neefjes het goede voorbeeld en ga hutten met ze bouwen en fikkie stoken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:31 schreef kree het volgende:
Ben die pikkies nu al zat enzo die denken alles te weten terwijl ze in de praktijk dus geen reet weten eigenlijk van vallen en opstaan.
al 100 keer gezegd.![]()
oja, die kantoorpikkiesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:31 schreef kree het volgende:
Ben die pikkies nu al zat enzo die denken alles te weten terwijl ze in de praktijk dus geen reet weten eigenlijk van vallen en opstaan.
die met mooi weer """thuiswerken""" en jou aan het werk zetten![]()
![]()
Zijde gij gevallen en blijven botsen?
DoeiWerewolf
doe ik en ga ik meer doenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
geef je neefjes het goede voorbeeld en ga hutten met ze bouwen en fikkie stoken.
al 100 keer gezegd.. alleen dat fikkie stoken zoals we vroeger deden mag niet meer. en dan ben ik dik de lul/
Verbopden door staats politie.Do what you love, love what you do!![]()
jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
oja, die kantoorpikkies
die met mooi weer """thuiswerken""" en jou aan het werk zettenDo what you love, love what you do!![]()
geef het goede voorbeeld aan je neefjesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou er was iig nooit zoveel problemen als die er nu zijn met halve bomaanslagen enzo?
Jemig joh waren kinderstreken, kwam brandweer ff in het ergste geval. of ff rennen voor politie.
als kinderen he.
niks onwijs ergs laat staan mensen wat aandoen ofzo. maarja maatschappij is anders nu.![]()
![]()
Dat heeft nooit gemogen, peercoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik en ga ik meer doen. alleen dat fikkie stoken zoals we vroeger deden mag niet meer. en dan ben ik dik de lul/
Verbopden door staats politie.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Morgen pakken we gewoon het gesprek weer opquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zijde gij gevallen en blijven botsen?
Doei
en overmorgen
De rest van op de week maar zondags niet
Want zondag gaat kree naar de kerk![]()
Aha, het is de schuld van het internet!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
kinderen en Yvonne jij wist dit wss als eentje van de eerste.
Maar oke. dat is nu dus nog 100x erger.![]()
probeer he, maar ik Connect ff soms niet goed met ze omdat ze in een hele andere wereld leven.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:43 schreef maily het volgende:
[..]
geef het goede voorbeeld aan je neefjes
Wat ik leuk vond toen ik hun leeftijd had, hun niet meer nu........?
tips?Do what you love, love what you do!![]()
Tante van 7 stuks
Allemaal brave zieltjesWerewolf
Kinderen van nu moeten naar hele andere banen gaan kijken. Veel kantoor pikkies zullen er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Aha, het is de schuld van het internet!!!!Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Vroeger kon je gewoon hele parken in de fik zetten, mocht gewoonquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat dat kan in nederlandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
neeee dat zeg ik het is nergens schuld van. Alleen het ging zo snel dat we als oudere generatie soms niet meer goed die connectie hebben met jeugd nuquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Aha, het is de schuld van het internet!!!!
En heb ik het over mijn verschil.
Snap boomets wel weer die er wat over zeggen, maar die hebben het allemaal zowieso mss nog maar 10% meegemaakt en denken dat ze het allemaal het beste weten.
Terwijl ze zelf mss wel het meest verre afzijn van hoe het eigenlijk is?
Bedoel, jullie herkennen vragen als van "ja snap dit niet hoor". kun jij niet even doen?
"ja internet, mijn ogen"
echt kan er nog genoeg smoesjes over opnoemen voor ze, terwijl het letterlijk staat gewoon wat ze moeten doen.
En maar klagen die boomere hoe slecht het was. en wij hadden land op gebouwd blabla. jaja ook daar mijn twijfels over.
dik geprofiteerd hebben ze van alles, met huizen met economie en etc etc.
Wij betalen nu de prijs en denk ook nog wel jaren "90. en die erna mss nog wel meer.Do what you love, love what you do!![]()
gaan we weerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
probeer he, maar ik Connect ff soms niet goed met ze omdat ze in een hele andere wereld leven.
Wat ik leuk vond toen ik hun leeftijd had, hun niet meer nu........?
tips?
ga naar de sloop of naar de kringloopwinkel en koop een ouwe radio of tv
geef ze een gereedschapskist en laat ze lekker sleutelen![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
neeee dat zeg ik het is nergens schuld van. Alleen het ging zo snel dat we als oudere generatie soms niet meer goed die connectie hebben met jeugd nu
Snap boomets wel weer die er wat over zeggen, maar die hebben het allemaal zowieso mss nog maar 10% meegemaakt en denken dat ze het allemaal het beste weten.
Bedoel, jullie herkennen vragen als van "ja snap dit niet hoor". kun jij niet even doen?
"ja internet, mijn ogen"
echt kan er nog genoeg smoesjes over opnoemen voor ze, terwijl het letterlijk staat gewoon wat ze moeten doen.
En maar klagen die boomere hoe slecht het was. en wij hadden land op gebouwd blabla. jaja ook daar mijn twijfels over.
Wij betalen nu de prijs en denk ook nog wel jaren "90. en die erna mss nog wel meer.
Hoe durf je te spreken van profiteren hoe je er nu zelf bij zit. Je hebt toch helemaal niets te klagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
neeee dat zeg ik het is nergens schuld van. Alleen het ging zo snel dat we als oudere generatie soms niet meer goed die connectie hebben met jeugd nu
"ja internet, mijn ogen"
Wij betalen nu de prijs en denk ook nog wel jaren "90. en die erna mss nog wel meer.![]()
ja maar dat is de vraag niet? ik weet dat en dat hun dat ;leuk vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:49 schreef maily het volgende:
[..]
gaan we weer
ga naar de sloop of naar de kringloopwinkel en koop een ouwe radio of tv
geef ze een gereedschapskist en laat ze lekker sleutelen
Maar ik had het nu meer over de algemene maatschappij hier in NL en met kinderen.Do what you love, love what you do!![]()
hij doet niet andersquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoe durf je te spreken van profiteren hoe je er nu zelf bij zit. Je hebt toch helemaal niets te klagen.![]()
![]()
![]()
![]()
dat was de vraag WELquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is de vraag niet? ik weet dat en dat hun dat ;leuk vinden.
Maar ik had het nu meer over de algemene maatschappij hier in NL en met kinderen.![]()
ga morgen lekker met ze een sneeuwpop makenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
waarheid is het. het dikgedrukte wat je doet.
en daarna een broodje frikandel eten![]()
hmms nee.... dat is te makkelijk en oke geef toe ik heb ook hulp nodig gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoe durf je te spreken van profiteren hoe je er nu zelf bij zit. Je hebt toch helemaal niets te klagen.
En ik klaag er ook niet over? dat is niet eens mijn bedoeling.
Maar zeg alleen dat over het algemeen boomere wel meer de klagers zijn als dat de jeugd het is.
En hoor het van jongere collega's ook dus he?
Ouders dus van voor boomere hebben best profanatie gehad van alles wat er was in de economie, juist daarom kunnen ze kinderen ook helpen bv aan een huis. als ze beetje oke hard werkend waren.
Dat gezeik altijd van boomere, van vroeger was het zo zwaar en we deden dit en huizen waren duur. (ja 50.000 Hollandse guldens). die ze jaren later verkochten voor 6 ton euro.
Naja goed, wil niet zeiken maar ff mijn rechtstreekse mening over, want ik heb het ook over mij ma enzo.
Al dat gezeik, vermogen zat, ga dat maar vergelijken nu met iemand die moet starten, fucking drama is het.Do what you love, love what you do!![]()
Gast, je doet zelfs niks anders dan klagen over hoe het nu is, en nu zit je hier boos te doen over boomers die klagen over hoe het nu is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
waarheid is het. het dikgedrukte wat je doet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik weet boomere hadden het zwaar ook wel, alleen op totale andere manier. miss meer fysiek enzo. nu is het mentaal. en voorspel, gaat probleempje worden met volgende generaties dus.
Maar oke we houden erover op, vertellen jullie nou maar wat, ik heb denk genoeg gezegd
ik ben niet boos? maar wat had jij nu te melden eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gast, je doet zelfs niks anders dan klagen over hoe het nu is, en nu zit je hier boos te doen over boomers die klagen over hoe het nu is.
of h0e gaat het met jou en hoe denk je erover?Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoor hier geen gezeik van boomers, alleen maar altijd gezeik van jou hierover. Wat jij in je privé hoort wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmms nee.... dat is te makkelijk en oke geef toe ik heb ook hulp nodig gehad.
En ik klaag er ook niet over? dat is niet eens mijn bedoeling.
Maar zeg alleen dat over het algemeen boomere wel meer de klagers zijn als dat de jeugd het is.
En hoor het van jongere collega's ook dus he?
Ouders dus van voor boomere hebben best profanatie gehad van alles wat er was in de economie, juist daarom kunnen ze kinderen ook helpen bv aan een huis. als ze beetje oke hard werkend waren.
Dat gezeik altijd van boomere, van vroeger was het zo zwaar en we deden dit en huizen waren duur. (ja 50.000 Hollandse guldens). die ze jaren later verkochten voor 6 ton euro.
Naja goed, wil niet zeiken maar ff mijn rechtstreekse mening over, want ik heb het ook over mij ma enzo.
Al dat gezeik, vermogen zat, ga dat maar vergelijken nu met iemand die moet starten, fucking drama is het.![]()
man man manquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben niet boos? maar wat had jij nu te melden eigenlijk?
of h0e gaat het met jou en hoe denk je erover?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wereld van kree = hoe het echt gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoor hier geen gezeik van boomers, alleen maar altijd gezeik van jou hierover. Wat jij in je privé hoort wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt hier.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
en van KSC, ESF, 40+ etcquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hey you van het Top2000-topic
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh nee pleasequote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Morgen pakken we gewoon het gesprek weer op
en overmorgen
De rest van op de week maar zondags niet
Want zondag gaat kree naar de kerkWerewolf
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hey you van het Top2000-topic![]()
![]()
waar, maar ik kan ook niet anders zeggen als wat ik hoor natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoor hier geen gezeik van boomers, alleen maar altijd gezeik van jou hierover. Wat jij in je privé hoort wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt hier.Do what you love, love what you do!![]()
het gaat over dit en dat, alles, maar ook weer niksquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
zeg het maar hoor? ik kan het aan?
wees eerlijk, ben namelijk echt wel benieuwd en of jullie denken dat ik een raar wereldbeeld heb ofzo?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: