oja, die kantoorpikkiesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:31 schreef kree het volgende:
over het algemeen vind ik jullie alle AI en tracking en etc technologie die er is, te veel aannemen voor zoete koek voor kinderen en dat ze dat moeten leren.
Terwijl ze eigenlijk de basis missen. en dat is hutten bouwen in parkjes spelen met kinderen en etc etc
Wil niet zeggen dus dat je niet met internet een hoop info kunt leren, maar dat is toch niet voor kinderen van tot 14 ofzo?
Ze missen de juist speelse tijd en met dingen doen die niet mogen. en leren van vallen en opstaan.
Ben die pikkies nu al zat enzo die denken alles te weten terwijl ze in de praktijk dus geen reet weten eigenlijk van vallen en opstaan.
doe ik en ga ik meer doenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
geef je neefjes het goede voorbeeld en ga hutten met ze bouwen en fikkie stoken.
al 100 keer gezegd.
jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
oja, die kantoorpikkies
die met mooi weer """thuiswerken""" en jou aan het werk zetten
geef het goede voorbeeld aan je neefjesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou er was iig nooit zoveel problemen als die er nu zijn met halve bomaanslagen enzo?
Jemig joh waren kinderstreken, kwam brandweer ff in het ergste geval. of ff rennen voor politie.
als kinderen he.
niks onwijs ergs laat staan mensen wat aandoen ofzo. maarja maatschappij is anders nu.
Dat heeft nooit gemogen, peercoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik en ga ik meer doen. alleen dat fikkie stoken zoals we vroeger deden mag niet meer. en dan ben ik dik de lul/
Verbopden door staats politie.
Morgen pakken we gewoon het gesprek weer opquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zijde gij gevallen en blijven botsen?
Doei
Aha, het is de schuld van het internet!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
kinderen en Yvonne jij wist dit wss als eentje van de eerste.
Dat internet dan heel snel kan gaan... als dat er niet was geweest was er nooit zoveel drama.
goed je snapt waar ik op doel.
Maar oke. dat is nu dus nog 100x erger.
probeer he, maar ik Connect ff soms niet goed met ze omdat ze in een hele andere wereld leven.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:43 schreef maily het volgende:
[..]
geef het goede voorbeeld aan je neefjes
Kinderen van nu moeten naar hele andere banen gaan kijken. Veel kantoor pikkies zullen er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Aha, het is de schuld van het internet!!!!
Vroeger kon je gewoon hele parken in de fik zetten, mocht gewoonquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat dat kan in nederland
neeee dat zeg ik het is nergens schuld van. Alleen het ging zo snel dat we als oudere generatie soms niet meer goed die connectie hebben met jeugd nuquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
Aha, het is de schuld van het internet!!!!
gaan we weerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
probeer he, maar ik Connect ff soms niet goed met ze omdat ze in een hele andere wereld leven.
Wat ik leuk vond toen ik hun leeftijd had, hun niet meer nu........?
tips?
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
neeee dat zeg ik het is nergens schuld van. Alleen het ging zo snel dat we als oudere generatie soms niet meer goed die connectie hebben met jeugd nu
En heb ik het over mijn verschil.
Snap boomets wel weer die er wat over zeggen, maar die hebben het allemaal zowieso mss nog maar 10% meegemaakt en denken dat ze het allemaal het beste weten.
Terwijl ze zelf mss wel het meest verre afzijn van hoe het eigenlijk is?
Bedoel, jullie herkennen vragen als van "ja snap dit niet hoor". kun jij niet even doen?
"ja internet, mijn ogen"
echt kan er nog genoeg smoesjes over opnoemen voor ze, terwijl het letterlijk staat gewoon wat ze moeten doen.
En maar klagen die boomere hoe slecht het was. en wij hadden land op gebouwd blabla. jaja ook daar mijn twijfels over.
dik geprofiteerd hebben ze van alles, met huizen met economie en etc etc.
Wij betalen nu de prijs en denk ook nog wel jaren "90. en die erna mss nog wel meer.
Hoe durf je te spreken van profiteren hoe je er nu zelf bij zit. Je hebt toch helemaal niets te klagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
neeee dat zeg ik het is nergens schuld van. Alleen het ging zo snel dat we als oudere generatie soms niet meer goed die connectie hebben met jeugd nu
En heb ik het over mijn verschil.
Snap boomets wel weer die er wat over zeggen, maar die hebben het allemaal zowieso mss nog maar 10% meegemaakt en denken dat ze het allemaal het beste weten.
Terwijl ze zelf mss wel het meest verre afzijn van hoe het eigenlijk is?
Bedoel, jullie herkennen vragen als van "ja snap dit niet hoor". kun jij niet even doen?
"ja internet, mijn ogen"
echt kan er nog genoeg smoesjes over opnoemen voor ze, terwijl het letterlijk staat gewoon wat ze moeten doen.
En maar klagen die boomere hoe slecht het was. en wij hadden land op gebouwd blabla. jaja ook daar mijn twijfels over.
dik geprofiteerd hebben ze van alles, met huizen met economie en etc etc.
Wij betalen nu de prijs en denk ook nog wel jaren "90. en die erna mss nog wel meer.
ja maar dat is de vraag niet? ik weet dat en dat hun dat ;leuk vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:49 schreef maily het volgende:
[..]
gaan we weer
ga naar de sloop of naar de kringloopwinkel en koop een ouwe radio of tv
geef ze een gereedschapskist en laat ze lekker sleutelen
hij doet niet andersquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoe durf je te spreken van profiteren hoe je er nu zelf bij zit. Je hebt toch helemaal niets te klagen.
dat was de vraag WELquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is de vraag niet? ik weet dat en dat hun dat ;leuk vinden.
Maar ik had het nu meer over de algemene maatschappij hier in NL en met kinderen.
ga morgen lekker met ze een sneeuwpop makenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
waarheid is het. het dikgedrukte wat je doet.
hmms nee.... dat is te makkelijk en oke geef toe ik heb ook hulp nodig gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoe durf je te spreken van profiteren hoe je er nu zelf bij zit. Je hebt toch helemaal niets te klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |