zoek zijn naam opquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar zie ik strepje of niet strepje?
quote:
enne naja is het niet zo, geven ze een horloge?quote:
okequote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
enne naja is het niet zo, geven ze een horloge?
wat kinderen prima vinden enzo, maar oke zit gps in en etc.
Wtf ik zou dat haten denk als kind. maar dat is vrij normaal hoor toch?
En kun je zeggen doe normaal, maar meeste ouders geven die kinderen dat soort dingen.
nouja doe jij dat dan bij kinderen? want wil er nog wel serieus op ingaan?quote:
kree in de jaren 90quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:25 schreef MooieTop6 het volgende:
Vroeger kon ook niet iedere idioot zijn mening door blijven opdringen aan anderen.
100 jaar geleden moesten de kinderen al jong werken in de fabriek, niets vrijheid. Had je dat liever?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
nouja doe jij dat dan bij kinderen? want wil er nog wel serieus op ingaan?
Ik denk wij hadden vrijheid vroeger en gaan en staan waar we wilden voor er een horloge afging van waar zit je...
fucking controle en volgen overal. Ik haat het.
Toen kon dat nog niet, nu wel.
Laat die kinderen lekker hun gang gaan. dat hele overbezorgde is nergens voor nodig... Ze komen zelf wel weer terug.
Zelfs ons lukt dat met telefooncellen nog en of ff iemand vragen. Maar mss is de maatschappij wel te kut ervoor geworden dat dat nog kan? ( waar komt dat door, ander punt)
Maar toen nooit probleem en altijd goed gekomen. ff liftje ofzo iemand die wel wilde helpen, die fucking maatschappij die goed was, die is er niet meer, omdat iedereen elkaar wantrouwend is
Doet me denken aan de film Daensquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
100 jaar geleden moesten de kinderen al jong werken in de fabriek, niets vrijheid. Had je dat liever?
Helaas. Tegenwoordig mag iedereen een mening hebben en (die luid verkondigingen) over alles. Dus ook over de kinderen van anderen; die zijn tenslotte toch allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:30 schreef Shii het volgende:
Het zijn jouw kinderen niet, waar maak je je druk om?
'Jullie'?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:31 schreef kree het volgende:
over het algemeen vind ik jullie alle AI en tracking en etc technologie die er is, te veel aannemen voor zoete koek voor kinderen en dat ze dat moeten leren.
Terwijl ze eigenlijk de basis missen. en dat is hutten bouwen in parkjes spelen met kinderen en etc etc
Wil niet zeggen dus dat je niet met internet een hoop info kunt leren, maar dat is toch niet voor kinderen van tot 14 ofzo?
Ze missen de juist speelse tijd en met dingen doen die niet mogen. en leren van vallen en opstaan.
Ben die pikkies nu al zat enzo die denken alles te weten terwijl ze in de praktijk dus geen reet weten eigenlijk van vallen en opstaan.
Er liebt seine Ferienquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man bitte heb je hem niet weer mijn vriend vakantie gegeven?
Kernbetekenisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |