wegen mario?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, was even nodig een @:dotteke yvonne momentje
vroeger was alles beter!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
dat dachten onze ouders en grootouders ook vroeger hoor![]()
maar ze beginnen als baby
dus 0 schermtijd
ja, maar toch is dat nu veel heftiger (sneller in vooruitgang). als wat onze ouders hadden denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
dat dachten onze ouders en grootouders ook vroeger hoor![]()
maar ze beginnen als baby
dus 0 schermtijd
paar hebben mijn nr, maar beperk het maar tot appen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:09 schreef Shii het volgende:
Ik bel niet met users en soms komt het goed, soms niet.
Nein liebchen.quote:
stroomversnellingquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja, maar toch is dat nu veel heftiger (sneller in vooruitgang). als wat onze ouders hadden denk ik.
Vrouw vrouw, vrouwquote:
naja dit dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had geen scherm in mijn jeugd
Buitenspelen verderre
volgende keer als dat zo gaat en jij bent daarbij zeg je gewoon; wij gaan NU naar buiten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
naja dit dus.
maar ze hebben liever tablet
Er hebben hier enkelen mijn nummer en die zitten niet in DTS. Ben echt heel behoudend met m'n privégegevens.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
paar hebben mijn nr, maar beperk het maar tot appen.
Soms zin in, soms niet.
is het ook en daarom is het anders als in "onze" jeugd waar er geen computers en mobieltjes waren nog.quote:
man man bitte heb je hem niet weer mijn vriend vakantie gegeven?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nein liebchen.
Vandaag was het verse fruit in de aanbieding
die kinderen zijn gewend aan de snelheid hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook en daarom is het anders als in "onze" jeugd waar er geen computers en mobieltjes waren nog.
En klinkt oud, maar het is snel gegaan die ontwikkeling (te snel dus in mijn mening dat kinderen hersentjes het bij kunnen houden)
ze zegt liebchen tegen jouquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man bitte heb je hem niet weer mijn vriend vakantie gegeven?
Ik ook tegenwoordig, helaas wel te laatquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Er hebben hier enkelen mijn nummer en die zitten niet in DTS. Ben echt heel behoudend met m'n privégegevens.
Hij heeft geen streepje.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man bitte heb je hem niet weer mijn vriend vakantie gegeven?
elk kind?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:19 schreef kree het volgende:
gelukkig heeft elk kind nu een "enkelband:" waarmee ze te tracks zijn op 10cm positie voor ouders.
Echt, controle maatschappij, het haalt elke vrijheid weg van wat je als kind eigenlijk zou moeten kunnen hebben.
hmmms vraag me dus af of dat wel zo is?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
die kinderen zijn gewend aan de snelheid hoor
die weten niet beter
Ik heb jouw nummer nog niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ook tegenwoordig, helaas wel te laat
ik chargeer het beetje dat weet ik wel, oke niet elk kind, maar over het algemeen bedoel ik het dus.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |