tuurlijk en is ook zo... denk ik niet dat ik dat ooit zo meemaak als eigen kinderen enzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt als ouders instellen wat je kinderen wel en niet kunnen zien.
en buiten die tablets hebben ze toch nog wel ander speelgoed hoop ik?
boekjes lezen?
maar het belangrijkste: jij weet nu wel hoe je het zelf wel en niet zou aanpakken
Mee eens hoor, ik had absoluut geen moeite met die scène. Ik vind de ophef er over zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik vond die hele coming out opzich wel passen op dat moment, aangezien dat hetgene was wat Vecna Will in zijn macht hield
ja wss waarquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het anders, maar in die tijd vonden ouderen tv ook verderfelijk enz.
De eindbattle was wel een beetje mwahquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens hoor, ik had absoluut geen moeite met die scène. Ik vind de ophef er over zwaar overdreven.
De opnames schijnen 12 uur geduurd te hebben om de emoties steeds heftiger te krijgen. Velen zijn daar vet pissig over omdat dat zou aantonen dat dat moment veel belangrijker zou zijn dan waar de serie echt over gaat, maar laat het los zeg. Het eindresultaat is gewoon echt goed!
En dat hoort echt in die tijdsgeest. Tegenwoordig is het stunning and brave of juist doodnormaal als je aangeeft je geslachtsdeel niet in contact te willen laten komen met dat van iemand van de andere sekse, maar toentertijd kon je er voor verrot geslagen of overhoop gestoken worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Of tenminste, zijn angst om uit de kast te komen
jij ziet alleen momentopnamesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk en is ook zo... denk ik niet dat ik dat ooit zo meemaak als eigen kinderen enzo.
En wil ook niet spreken voor ouders, want kan me wss de helft niet indenken,.
Maar zo denk ik als vrijgezel dus en het zie hoe het gaat elders
nouja jij zegt het ik denk het, tis niet alleen met die serie, het viel mij ook op.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat manipuleren betreft, dat vind ik wel een opvallend dingetje in Stranger Things: als je een beetje gaat letten op hoe veel regenboogjes je overal door de seizoenen heen ziet tot een personage vertelt dat die gay is, niet normaal gewoon!
Op muren, kleding, meubilair, lp's en weet ik wat allemaal nog meer.
Na die coming out heb ik ze niet meer gezien.
Ja, was even nodig een @Dotteke yvonne momentjequote:
Veel en veel te kort.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De eindbattle was wel een beetje mwah
mwah heb mijn momentenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft om met jou een discussie aan te gaan
Niet uitglijden morgen. De klep van de grijze container zat al vastgevrorenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
nou pfoe heej, gaan we gerust het weekend in
die hoef ik morgen niet open te doenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet uitglijden morgen. De klep van de grijze container zat al vastgevroren
Truste maatquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:10 schreef ToT het volgende:
Anyway, meuren!
Prettige voortplanting hier!
Getverquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:10 schreef ToT het volgende:
Anyway, meuren!
Prettige voortplanting hier!
is ook zo..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
jij ziet alleen momentopnames
geen weken aan een stuk die kindertjes
dat dachten onze ouders en grootouders ook vroeger hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo..
maar denk je dan dat ik ernaast zit en dat ik denk deze tijd onwijs lastig is voor kinderen om op te groeien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |