Omdat er vroeger geen internet wasquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:25 schreef MooieTop6 het volgende:
Vroeger kon ook niet iedere idioot zijn mening door blijven opdringen aan anderen.
Ik durf hier niet mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:33 schreef kree het volgende:
steek half parkje in de fik enzo dat soort dingen.
Dat deden wij vroeger. naja mag niet meer ook trouwens door politie, want makkelijk oppakken enzo.
Heb een hoop aan te merken op de huidige maatschappij, maar weten jullie.
Genoeg erover, want wil niet door zeiken.
Oooooh ja, lekker chillen ergens waar het lekker warm is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:34 schreef Shii het volgende:
Nou denk dat niemand hier op vakantie wil.
kinderen en Yvonne jij wist dit wss als eentje van de eerste.quote:
Dat dusquote:
En dat vond iedereen goed, want "ze" bouwden hutten en waren onafhankelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:33 schreef kree het volgende:
Dat deden wij vroeger. naja mag niet meer ook trouwens door politie, want makkelijk oppakken enzo.
Toen ik dat deed en vanaf daar bolkte, werden mensen hier ziedend omdat ik op vakantie aan het bolken wasquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh ja, lekker chillen ergens waar het lekker warm is.
Insinueer jij hier dat Yvonne heel oud is?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
kinderen en Yvonne jij wist dit wss als eentje van de eerste.
Dat internet dan heel snel kan gaan... als dat er niet was geweest was er nooit zoveel drama.
goed je snapt waar ik op doel.
Maar oke. dat is nu dus nog 100x erger.
Je moet ook chillen joh, niet bolken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Toen ik dat deed en vanaf daar bolkte, werden mensen hier ziedend omdat ik op vakantie aan het bolken was
De vakanties die ik heb gehad voelden niet lekker warm.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh ja, lekker chillen ergens waar het lekker warm is.
Bolken is lifequote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet ook chillen joh, niet bolken.
woestboos daaromquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Toen ik dat deed en vanaf daar bolkte, werden mensen hier ziedend omdat ik op vakantie aan het bolken was
Ik kan me niet meer herinneren dat het in de fik steken van een park wel mocht van de politiequote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:33 schreef kree het volgende:
Internet is van 1999 oh nee, 2000quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Insinueer jij hier dat Yvonne heel oud is?
Nopequote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren dat het in de fik steken van een park wel mocht van de politie
nou er was iig nooit zoveel problemen als die er nu zijn met halve bomaanslagen enzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat vond iedereen goed, want "ze" bouwden hutten en waren onafhankelijk
Oh dat is niet de bedoeling, ze moeten een warme cocon zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:36 schreef Shii het volgende:
[..]
De vakanties die ik heb gehad voelden niet lekker warm.
Maar dan kwam Meneer Agent nog aan de deur, kregen je ouders te horen en daarna jijquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren dat het in de fik steken van een park wel mocht van de politie
ohquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh dat is niet de bedoeling, ze moeten een warme cocon zijn
naja heel park overdreven, flink fikkie rookbom met dennennaalden, dat welquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
geef je neefjes het goede voorbeeld en ga hutten met ze bouwen en fikkie stoken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:31 schreef kree het volgende:
over het algemeen vind ik jullie alle AI en tracking en etc technologie die er is, te veel aannemen voor zoete koek voor kinderen en dat ze dat moeten leren.
Terwijl ze eigenlijk de basis missen. en dat is hutten bouwen in parkjes spelen met kinderen en etc etc
Wil niet zeggen dus dat je niet met internet een hoop info kunt leren, maar dat is toch niet voor kinderen van tot 14 ofzo?
Ze missen de juist speelse tijd en met dingen doen die niet mogen. en leren van vallen en opstaan.
Ben die pikkies nu al zat enzo die denken alles te weten terwijl ze in de praktijk dus geen reet weten eigenlijk van vallen en opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |