Laat mij ook even een grapje maken johquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat mijn hond is amberkleurig. Hoe denk je dat hij aan zijn naam komt?
Ik heb met ragout achtig iets ook wel gehad met vleesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo hoort het ook?Overal waar ik kom zijn ze zo.
Sate pizza heeft dat probleem niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, vind het gewoon niet zo denderend, zeker niet over pizza's en dergelijke, dan is het vaak te overheersend waardoor je alleen maar kaas proeft en de rest van de pizza niet
Poh, al lang niet meer opquote:
Je bent nu zelf aan het ruxiezorkrn he.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wansmaak*
[..]
Oh ik dacht dat je van kaas ook gruwelde.
[..]
rip. dat wordt uitdrogen.
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat mij ook even een grapje maken joh
Ik ook niet. Vroegah kwam in nog wel eens in almere en daar zat een restaurant waar we dan pizza gingen eten. Die hadden goede sate pizza.quote:
Goed en Almere in dezelfde alinea zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vroegah kwam in nog wel eens in almere en daar zat een restaurant waar we dan pizza gingen eten. Die hadden goede sate pizza.
ik hoef er niet te wonen. Keertje op bezoek is prima.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed en Almere in dezelfde alinea zeggen![]()
Sowieso al lang geleden dat ik pizza heb gehaald of laten bezorgen, die krengen zijn duur geworden opeensquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vroegah kwam in nog wel eens in almere en daar zat een restaurant waar we dan pizza gingen eten. Die hadden goede sate pizza.
Okequote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Sate pizza bestaat niet, dat is gewoon satesaus op een platbrood
oke hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Pizza is tomatensaus op een platbroodquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit klinkt zo plat.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pizza is tomatensaus op een platbrood
Dus niet satesaus en ook geen nutella en geen chilisaus of knoflooksausquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
bhvpak2 of bhvberenpak2quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor mijn bhv herhalingscursus moet ik een wachtwoord verzinnen. Gewoon 'bhv' is niet sterk genoeg.
JeDikkeVetteSpekm03derOpEenBakfiets!!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor mijn bhv herhalingscursus moet ik een wachtwoord verzinnen. Gewoon 'bhv' is niet sterk genoeg.
suggest strong password in je wachtwoord managerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb straks een bolletje met tartaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo lunch. Lekker versgebakken broodje met gorgonzola
Huehue.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb weer water.![]()
De kraan was even aan het squirten, maar nu weer goed.
gewoon om 15.00 naar huis gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Rond 16:00 komt de sneeuwgrens weer bij Leiden.
Even goed in de gaten houden dat ik nog fatsoenlijk naar huis kan vanmiddag
Er wordt nu geen neerslag verwacht tot later vanavond, dus het is nog veilig.quote:
Goede vraag.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
maar is het weekend wel aan jou toe?
En dan ineens ploep meter sneeuw om 16:00quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt nu geen neerslag verwacht tot later vanavond, dus het is nog veilig.
Liever een meter sneeuw dan een meter mayonaisequote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan ineens ploep meter sneeuw om 16:00
om door te lopen welquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Liever een meter sneeuw dan een meter mayonaise
Daar ben ik het wel eens met je.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Liever een meter sneeuw dan een meter mayonaise
Geen ruzie meer maken danquote:
oke oke, kusje kusje kroelquote:
quote:
Iewlie de pewliequote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit zo wel echt bovenop de buienradarquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan ineens ploep meter sneeuw om 16:00
Lijkt me niet heel comfortabelquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit zo wel echt bovenop de buienradar
Vele dorpen in het noorden zijn afgesloten van de buitenwereld, schappen in de supermarkt zijn leeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:53 schreef essnhills het volgende:
Gegroet
Hoe is het op deze grauwe gure Overmorrow?
Wel mooi uitzicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel comfortabel
En ook lastig om te kijken
vandaar al die depressies die ik zie..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit zo wel echt bovenop de buienradar
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:
Poh, flipping bitches voor de lunch gemaakt
Platbrood met knoflookroomsausquote:
Heel het huis ruikt nu ook naar vanille en kaneelquote:
Of platbrood met crème fraîchequote:
Mooi toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
@:lordofleaves @:ijsdraakje Zoals het nu lijkt toch weer Bam erbij.
www.dailymail.co.uk/tvsho(...)ling-conditions.html
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel het huis ruikt nu ook naar vanille en kaneel
Kaneel, elke dag in de yoghurt en op m'n werk in de cappuccinoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Arme Kaneelquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Kaneel, elke dag in de yoghurt en op m'n werk in de cappuccino
Ja je zit ook al 2 uur in je vrijmiboquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie tijd om aan het weekend te beginnen.
Daarom.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je zit ook al 2 uur in je vrijmibo
Moet je het eens bij elkaar gooien, met nog een fijngesnipperd augurkje erbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent nu zelf aan het ruxiezorkrn he.
Zo erg dat ik dat woord niet eens voor je ga verbeteren![]()
Mosterd is lekker
Mayo is lekker
Ketchup is lekker
Had ik gisteren ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er ligt nu geen sneeuw meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:27 schreef mschol het volgende:
poging nr3 voor bezorging van pakketje vandaag
jawel, wel steeds minderquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er ligt nu geen sneeuw meer.
Is het zwembad bevroren?quote:
Flipping bitches zijn ook eigenlijk gewoon een soort pannenkoeken, alleen dan met brood ipv bloemquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook.
Maar dan van de pannenkoeken.
Ik vond Bol verrassend snel van de week, woensdagavond laat besteld en donderdagochtend al in huis. Bij de Hema ook woensdag besteld en daar zijn ze nog niet eens begonnen met inpakkenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:27 schreef mschol het volgende:
poging nr3 voor bezorging van pakketje vandaag
En brood bevat dan wel weer bloem/meelquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flipping bitches zijn ook eigenlijk gewoon een soort pannenkoeken, alleen dan met brood ipv bloem
inpakken was snel.. bezorging is alleen al 2x uitgesteld (en dat terwijl hij naar een afhaalpunt gaatquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond Bol verrassend snel van de week, woensdagavond laat besteld en donderdagochtend al in huis. Bij de Hema ook woensdag besteld en daar zijn ze nog niet eens begonnen met inpakken@:CherryLips
Dat welquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En brood bevat dan wel weer bloem/meel
PostNL of DHL?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:35 schreef mschol het volgende:
[..]
inpakken was snel.. bezorging is alleen al 2x uitgesteld (en dat terwijl hij naar een afhaalpunt gaat)
Vandaarquote:
Ik weet wel wat wentelteefjes zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flipping bitches zijn ook eigenlijk gewoon een soort pannenkoeken, alleen dan met brood ipv bloem
Kun je niet gewoon een beetje balletje gooien op schaatsen dan?quote:
Weer eens wat anders dan ze een busje met snoep in lokkenquote:Politie waarschuwt voor man die slee aanbiedt
De politie van Den Dolder waarschuwt voor een man die in de omgeving van het Okkerbos kinderen een slee aanbiedt. De afgelopen dagen kwamen meldingen binnen van drie kinderen tussen de 9 en 12 jaar die door een onbekende waren aangesproken.
Volgens de politie zegt de man tegen de kinderen dat hij thuis nog sleeën heeft liggen. Ze kunnen er een krijgen als ze met hem meegaan. Geen van de kinderen ging in op het aanbod. "Ze waren ook zo verstandig om het aan hun ouders te melden, die op hun beurt de politie inlichtten."
Ik snap het probleem ook niet zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een beetje balletje gooien op schaatsen dan?
Die mag al die jaren wachten tot er eindelijk weer eens sneeuw ligt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan ze een busje met snoep in lokken
Hele schuur vol met sleetjes verzameldquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mag al die jaren wachten tot er eindelijk weer eens sneeuw ligt.
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hele schuur vol met sleetjes verzameld
Mmm shit, daar had ik gister ook besteld.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond Bol verrassend snel van de week, woensdagavond laat besteld en donderdagochtend al in huis. Bij de Hema ook woensdag besteld en daar zijn ze nog niet eens begonnen met inpakken@:CherryLips
Heb ik straks mijn warme dekentje niet voor de ijstijd van zondagquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mmm shit, daar had ik gister ook besteld.
Toch hou ik van de HEMA.
Wat voor home-shit?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:51 schreef CherryLips het volgende:
De home-shit is in de aanbieding bij de HEMA en daar hou ik altijd zo intens veel van, maar ik mag niks meer.
BOE!quote:
Met namen en datums.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat welHad spelt vloerbrood
Was van de week vers heerlijk krokant en zacht, maar was na een dag al vrij stug en nu helemaal droog, werkte als een goede spons
En goed opgevoede kinderenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan ze een busje met snoep in lokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |