jij zoekt echt ruzie hequote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Kaas is lekker met mosterd of een goede ketchup
afhankelijk van de type. sommige kaas is erg lekker met een chutney erbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:11 schreef Ama het volgende:
Kaas eet ik gewoon eigenlijk altijd zo als ik dat als snack eet. Ik doe daar bijna eigenlijk nooit iets bij.
Over chutney gesproken. Ik houd niet van ui, maar ik had ooit zo'n lekker ui chutney opquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij zoekt echt ruzie he
[..]
afhankelijk van de type. sommige kaas is erg lekker met een chutney erbij.
Ik heb gewoon smaakquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij zoekt echt ruzie he
[..]
afhankelijk van de type. sommige kaas is erg lekker met een chutney erbij.
The mosterd clubquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:18 schreef Ama het volgende:
Welke slechte film zal ik vanavond eens gaan kijken.
Wat een walgelijke TTquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:09 schreef mschol het volgende:
@:ltvdk zal dit topic geweldig gaan vinden
Kaas heb ik niet zo'n problemen mee, eet het alleen liever niet (op platte kaas naquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als we dan het volgende topic over kaas gaan hebben wordt hij helemaal blij
doe eens gek en ga gamen?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:18 schreef Ama het volgende:
Welke slechte film zal ik vanavond eens gaan kijken.
Je had het moeten kapen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een walgelijke TTTR gemaakt wegens misdaden tegen de mensheid
Eehm, gewoon geenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Je had het moeten kapen.
Maar serieus, welk sausje doe jij op een kroket of bitterbal?
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:23 schreef Ama het volgende:
Oh en de tosti ga ik met mayonaise en curry eten.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, gewoon geenDie dingen zijn al lekker van zichzelf
Dat kan. Als een kroket nou een gortdroge snack was geweest kan ik het nog begrijpen, maar die smeulende ragout heeft helemaal geen saus nodigquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Ik vind het alleen nog veul lekkerder met een beetje mosterd
Dat wordt een waterflesje uit je noodpakket aanbrekenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De cv ketel mannen zijn druk bezig, maar water is nu afgesloten, dus ik kan geen drinken meer pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |