Kun je het niet alvast voor later aanschaffen, zodra je weer meer mag?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaasjes en bloempotten en kaarsen enz.
Maar het mag pas weer als ik een groter huis heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:55 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je het niet alvast voor later aanschaffen, zodra je weer meer mag?
Die heb je vast al genoegquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaasjes en bloempotten en kaarsen enz.
Dit klinkt machtig interessant Essie.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:55 schreef essnhills het volgende:
Oh, en beste brood voor wentelteefjes:
Dikke plakken Fries Suikerbrood
quote:Het gaan dit weekend flink vriezen: op sommige plekken wordt het zelfs -15 graden.
Moet zeggen dat deze ook niet tegenviel, kon het lang laten weken in het beslag zodat zodat die zich lekker vol kon zuigen maar bleef gewoon stevig. Korstje werd ook heerlijk krokantquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:55 schreef essnhills het volgende:
Oh, en beste brood voor wentelteefjes:
Dikke plakken Fries Suikerbrood
Ja daarom, kuthemaquote:
Euhmmquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt machtig interessant Essie.
Wanneer ga je dat voor mij maken?
Brrerquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet zeggen dat deze ook niet tegenviel, kon het lang laten weken in het beslag zodat zodat die zich lekker vol kon zuigen maar bleef gewoon stevig. Korstje werd ook heerlijk krokant
quote:
quote:Speaking to Fox News, Trump said it “would be a great honor” if the Venezuelan opposition leader decided to share her Nobel Peace Prize with him.
Dus dat is de echte reden van deze oorlog...quote:
Vroegah, toen ik de ochtendkrant liep, keek ik regelmatig eerst op de buitenthermometer voor of ik nog wat extra of juist minder laagjes moest aantrekken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het verschil tussen -15 en -20 nog voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |