PostNL of DHL?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:35 schreef mschol het volgende:
[..]
inpakken was snel.. bezorging is alleen al 2x uitgesteld (en dat terwijl hij naar een afhaalpunt gaat)
Vandaarquote:
Ik weet wel wat wentelteefjes zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flipping bitches zijn ook eigenlijk gewoon een soort pannenkoeken, alleen dan met brood ipv bloem
Kun je niet gewoon een beetje balletje gooien op schaatsen dan?quote:
Weer eens wat anders dan ze een busje met snoep in lokkenquote:Politie waarschuwt voor man die slee aanbiedt
De politie van Den Dolder waarschuwt voor een man die in de omgeving van het Okkerbos kinderen een slee aanbiedt. De afgelopen dagen kwamen meldingen binnen van drie kinderen tussen de 9 en 12 jaar die door een onbekende waren aangesproken.
Volgens de politie zegt de man tegen de kinderen dat hij thuis nog sleeën heeft liggen. Ze kunnen er een krijgen als ze met hem meegaan. Geen van de kinderen ging in op het aanbod. "Ze waren ook zo verstandig om het aan hun ouders te melden, die op hun beurt de politie inlichtten."
Ik snap het probleem ook niet zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een beetje balletje gooien op schaatsen dan?
Die mag al die jaren wachten tot er eindelijk weer eens sneeuw ligt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan ze een busje met snoep in lokken
Hele schuur vol met sleetjes verzameldquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mag al die jaren wachten tot er eindelijk weer eens sneeuw ligt.
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hele schuur vol met sleetjes verzameld
Mmm shit, daar had ik gister ook besteld.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond Bol verrassend snel van de week, woensdagavond laat besteld en donderdagochtend al in huis. Bij de Hema ook woensdag besteld en daar zijn ze nog niet eens begonnen met inpakken@:CherryLips
Heb ik straks mijn warme dekentje niet voor de ijstijd van zondagquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mmm shit, daar had ik gister ook besteld.
Toch hou ik van de HEMA.
Wat voor home-shit?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:51 schreef CherryLips het volgende:
De home-shit is in de aanbieding bij de HEMA en daar hou ik altijd zo intens veel van, maar ik mag niks meer.
BOE!quote:
Met namen en datums.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat welHad spelt vloerbrood
Was van de week vers heerlijk krokant en zacht, maar was na een dag al vrij stug en nu helemaal droog, werkte als een goede spons
En goed opgevoede kinderenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan ze een busje met snoep in lokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |