quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:
Poh, flipping bitches voor de lunch gemaakt
Platbrood met knoflookroomsausquote:
Heel het huis ruikt nu ook naar vanille en kaneelquote:
Of platbrood met crème fraîchequote:
Mooi toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
@:lordofleaves @:ijsdraakje Zoals het nu lijkt toch weer Bam erbij.
www.dailymail.co.uk/tvsho(...)ling-conditions.html
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel het huis ruikt nu ook naar vanille en kaneel
Kaneel, elke dag in de yoghurt en op m'n werk in de cappuccinoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Arme Kaneelquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Kaneel, elke dag in de yoghurt en op m'n werk in de cappuccino
Ja je zit ook al 2 uur in je vrijmiboquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie tijd om aan het weekend te beginnen.
Daarom.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je zit ook al 2 uur in je vrijmibo
Moet je het eens bij elkaar gooien, met nog een fijngesnipperd augurkje erbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent nu zelf aan het ruxiezorkrn he.
Zo erg dat ik dat woord niet eens voor je ga verbeteren![]()
Mosterd is lekker
Mayo is lekker
Ketchup is lekker
Had ik gisteren ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er ligt nu geen sneeuw meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:27 schreef mschol het volgende:
poging nr3 voor bezorging van pakketje vandaag
jawel, wel steeds minderquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er ligt nu geen sneeuw meer.
Is het zwembad bevroren?quote:
Flipping bitches zijn ook eigenlijk gewoon een soort pannenkoeken, alleen dan met brood ipv bloemquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook.
Maar dan van de pannenkoeken.
Ik vond Bol verrassend snel van de week, woensdagavond laat besteld en donderdagochtend al in huis. Bij de Hema ook woensdag besteld en daar zijn ze nog niet eens begonnen met inpakkenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:27 schreef mschol het volgende:
poging nr3 voor bezorging van pakketje vandaag
En brood bevat dan wel weer bloem/meelquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flipping bitches zijn ook eigenlijk gewoon een soort pannenkoeken, alleen dan met brood ipv bloem
inpakken was snel.. bezorging is alleen al 2x uitgesteld (en dat terwijl hij naar een afhaalpunt gaatquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond Bol verrassend snel van de week, woensdagavond laat besteld en donderdagochtend al in huis. Bij de Hema ook woensdag besteld en daar zijn ze nog niet eens begonnen met inpakken@:CherryLips
Dat welquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En brood bevat dan wel weer bloem/meel
PostNL of DHL?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:35 schreef mschol het volgende:
[..]
inpakken was snel.. bezorging is alleen al 2x uitgesteld (en dat terwijl hij naar een afhaalpunt gaat)
Vandaarquote:
Ik weet wel wat wentelteefjes zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flipping bitches zijn ook eigenlijk gewoon een soort pannenkoeken, alleen dan met brood ipv bloem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |