Ik heb straks een bolletje met tartaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo lunch. Lekker versgebakken broodje met gorgonzola
Huehue.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb weer water.![]()
De kraan was even aan het squirten, maar nu weer goed.
gewoon om 15.00 naar huis gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Rond 16:00 komt de sneeuwgrens weer bij Leiden.
Even goed in de gaten houden dat ik nog fatsoenlijk naar huis kan vanmiddag
Er wordt nu geen neerslag verwacht tot later vanavond, dus het is nog veilig.quote:
Goede vraag.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
maar is het weekend wel aan jou toe?
En dan ineens ploep meter sneeuw om 16:00quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt nu geen neerslag verwacht tot later vanavond, dus het is nog veilig.
Liever een meter sneeuw dan een meter mayonaisequote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan ineens ploep meter sneeuw om 16:00
om door te lopen welquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Liever een meter sneeuw dan een meter mayonaise
Daar ben ik het wel eens met je.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Liever een meter sneeuw dan een meter mayonaise
Geen ruzie meer maken danquote:
oke oke, kusje kusje kroelquote:
quote:
Iewlie de pewliequote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pizza is tomatensaus op een platbrood
Ik zit zo wel echt bovenop de buienradarquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan ineens ploep meter sneeuw om 16:00
Lijkt me niet heel comfortabelquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit zo wel echt bovenop de buienradar
Vele dorpen in het noorden zijn afgesloten van de buitenwereld, schappen in de supermarkt zijn leeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:53 schreef essnhills het volgende:
Gegroet
Hoe is het op deze grauwe gure Overmorrow?
Wel mooi uitzicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel comfortabel
En ook lastig om te kijken
vandaar al die depressies die ik zie..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit zo wel echt bovenop de buienradar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |