Euhmmquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt machtig interessant Essie.
Wanneer ga je dat voor mij maken?
Brrerquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet zeggen dat deze ook niet tegenviel, kon het lang laten weken in het beslag zodat zodat die zich lekker vol kon zuigen maar bleef gewoon stevig. Korstje werd ook heerlijk krokant
quote:
quote:Speaking to Fox News, Trump said it “would be a great honor” if the Venezuelan opposition leader decided to share her Nobel Peace Prize with him.
Dus dat is de echte reden van deze oorlog...quote:
Vroegah, toen ik de ochtendkrant liep, keek ik regelmatig eerst op de buitenthermometer voor of ik nog wat extra of juist minder laagjes moest aantrekken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het verschil tussen -15 en -20 nog voel.
afdekken/naar binnen halen voor de ergste periode?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Hoop niet dat al mijn planten op het balkon bevriezenDuur geintje.
ja moet je wat mee doen denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Teringjantje wat is het ook een zielepoot hequote:
Ja gaat hem nu niet meer worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
afdekken/naar binnen halen voor de ergste periode?
met iets afdekken gaat misschien nog wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gaat hem nu niet meer worden.
Maar ik kom niet meer bij m'n huis.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met iets afdekken gaat misschien nog wel?
Hopen dat het nog eventjes flink gaat sneeuwen voordat het echt gaat vriezen, dan hebben ze nog wat isolatiequote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Hopen dat de benedenbuurvrouw ook flink gaat stoken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat het nog eventjes flink gaat sneeuwen voordat het echt gaat vriezen, dan hebben ze nog wat isolatie
Dit is toch te treurig voor woorden man. En dat regeert de hele wereld zo'n beetje. Man man manquote:
Daar heb ik toch niks aan. Zo kan ik het toch niet plannenquote:
Die man is echt compleet van het padje af.quote:
Dat is twee keer "meer dooi dan verwacht in Devsko" en dat is prima.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Sneeuwgrens lijkt noordelijker te liggen dan eerder deze ochtend werd verwacht door buienradar. Er is wel meer neerslag.
Ik ben heul goed in lekkere sausjes makenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Moet je het eens bij elkaar gooien, met nog een fijngesnipperd augurkje erbij.
[ afbeelding ]
Doe eens een lekker sausje maken voor mijquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben heul goed in lekkere sausjes maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |