Wansmaak*quote:
Oh ik dacht dat je van kaas ook gruwelde.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaas heb ik niet zo'n problemen mee, eet het alleen liever niet (op platte kaas na)
rip. dat wordt uitdrogen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De cv ketel mannen zijn druk bezig, maar water is nu afgesloten, dus ik kan geen drinken meer pakken.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zacht gekookte eitjes waar het eigeel uitdruipt
Hebben ze daar nog bergen of woestijnen?quote:
huehuequote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij mij is dat gat amber kleurig.
Wel inboorlingen enzoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog bergen of woestijnen?
Wat mijn hond is amberkleurig. Hoe denk je dat hij aan zijn naam komt?quote:
Neuh, vind het gewoon niet zo denderend, zeker niet over pizza's en dergelijke, dan is het vaak te overheersend waardoor je alleen maar kaas proeft en de rest van de pizza nietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:47 schreef dud0r het volgende:
Oh ik dacht dat je van kaas ook gruwelde.
Huh oke?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, vind het gewoon niet zo denderend, zeker niet over pizza's en dergelijke, dan is het vaak te overheersend waardoor je alleen maar kaas proeft en de rest van de pizza niet
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat mijn hond is amberkleurig. Hoe denk je dat hij aan zijn naam komt?
Laat mij ook even een grapje maken johquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat mijn hond is amberkleurig. Hoe denk je dat hij aan zijn naam komt?
Ik heb met ragout achtig iets ook wel gehad met vleesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo hoort het ook?Overal waar ik kom zijn ze zo.
Sate pizza heeft dat probleem niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, vind het gewoon niet zo denderend, zeker niet over pizza's en dergelijke, dan is het vaak te overheersend waardoor je alleen maar kaas proeft en de rest van de pizza niet
Poh, al lang niet meer opquote:
Je bent nu zelf aan het ruxiezorkrn he.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wansmaak*
[..]
Oh ik dacht dat je van kaas ook gruwelde.
[..]
rip. dat wordt uitdrogen.
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat mij ook even een grapje maken joh
Ik ook niet. Vroegah kwam in nog wel eens in almere en daar zat een restaurant waar we dan pizza gingen eten. Die hadden goede sate pizza.quote:
Goed en Almere in dezelfde alinea zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vroegah kwam in nog wel eens in almere en daar zat een restaurant waar we dan pizza gingen eten. Die hadden goede sate pizza.
ik hoef er niet te wonen. Keertje op bezoek is prima.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed en Almere in dezelfde alinea zeggen![]()
Sowieso al lang geleden dat ik pizza heb gehaald of laten bezorgen, die krengen zijn duur geworden opeensquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vroegah kwam in nog wel eens in almere en daar zat een restaurant waar we dan pizza gingen eten. Die hadden goede sate pizza.
Okequote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Sate pizza bestaat niet, dat is gewoon satesaus op een platbrood
oke hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Pizza is tomatensaus op een platbroodquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit klinkt zo plat.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pizza is tomatensaus op een platbrood
Dus niet satesaus en ook geen nutella en geen chilisaus of knoflooksausquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pizza is tomatensaus op een platbrood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |