Kun je het niet alvast voor later aanschaffen, zodra je weer meer mag?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaasjes en bloempotten en kaarsen enz.
Maar het mag pas weer als ik een groter huis heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:55 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je het niet alvast voor later aanschaffen, zodra je weer meer mag?
Die heb je vast al genoegquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaasjes en bloempotten en kaarsen enz.
Dit klinkt machtig interessant Essie.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:55 schreef essnhills het volgende:
Oh, en beste brood voor wentelteefjes:
Dikke plakken Fries Suikerbrood
quote:Het gaan dit weekend flink vriezen: op sommige plekken wordt het zelfs -15 graden.
Moet zeggen dat deze ook niet tegenviel, kon het lang laten weken in het beslag zodat zodat die zich lekker vol kon zuigen maar bleef gewoon stevig. Korstje werd ook heerlijk krokantquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:55 schreef essnhills het volgende:
Oh, en beste brood voor wentelteefjes:
Dikke plakken Fries Suikerbrood
Ja daarom, kuthemaquote:
Euhmmquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt machtig interessant Essie.
Wanneer ga je dat voor mij maken?
Brrerquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet zeggen dat deze ook niet tegenviel, kon het lang laten weken in het beslag zodat zodat die zich lekker vol kon zuigen maar bleef gewoon stevig. Korstje werd ook heerlijk krokant
quote:
quote:Speaking to Fox News, Trump said it “would be a great honor” if the Venezuelan opposition leader decided to share her Nobel Peace Prize with him.
Dus dat is de echte reden van deze oorlog...quote:
Vroegah, toen ik de ochtendkrant liep, keek ik regelmatig eerst op de buitenthermometer voor of ik nog wat extra of juist minder laagjes moest aantrekken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het verschil tussen -15 en -20 nog voel.
afdekken/naar binnen halen voor de ergste periode?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Hoop niet dat al mijn planten op het balkon bevriezenDuur geintje.
ja moet je wat mee doen denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Teringjantje wat is het ook een zielepoot hequote:
Ja gaat hem nu niet meer worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
afdekken/naar binnen halen voor de ergste periode?
met iets afdekken gaat misschien nog wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gaat hem nu niet meer worden.
Maar ik kom niet meer bij m'n huis.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met iets afdekken gaat misschien nog wel?
Hopen dat het nog eventjes flink gaat sneeuwen voordat het echt gaat vriezen, dan hebben ze nog wat isolatiequote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Hopen dat de benedenbuurvrouw ook flink gaat stoken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat het nog eventjes flink gaat sneeuwen voordat het echt gaat vriezen, dan hebben ze nog wat isolatie
Dit is toch te treurig voor woorden man. En dat regeert de hele wereld zo'n beetje. Man man manquote:
Daar heb ik toch niks aan. Zo kan ik het toch niet plannenquote:
Die man is echt compleet van het padje af.quote:
Dat is twee keer "meer dooi dan verwacht in Devsko" en dat is prima.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Sneeuwgrens lijkt noordelijker te liggen dan eerder deze ochtend werd verwacht door buienradar. Er is wel meer neerslag.
Ik ben heul goed in lekkere sausjes makenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Moet je het eens bij elkaar gooien, met nog een fijngesnipperd augurkje erbij.
[ afbeelding ]
Doe eens een lekker sausje maken voor mijquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben heul goed in lekkere sausjes maken
mankeert er wat aan je tengels?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe eens een lekker sausje maken voor mij
Ik ben planoloog.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan. Zo kan ik het toch niet plannen
[..]
Die man is echt compleet van het padje af.
Huehuequote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
wrom moest er ontkerst worden dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:49 schreef essnhills het volgende:
Mijn huis is bijna ontkerst
Gelijk stuk minder gezellig
Heb maar kaarsjes aangestoken ter compensatie
Ik ben lui.quote:
Maar maar maar.....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben planoloog.
Iedereen weet dat planologen niet kunnen plannen.
Omdat cultureel gebruik etc.quote:
ow.... ik vind dit weer meer kerstig dan we in december hadden dus zou gewoon het feest verplaatsenquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow.... ik vind dit weer meer kerstig dan we in december hadden dus zou gewoon het feest verplaatsen
lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee
Nog even een kerstdiner organiseren
O ja ook even doen dit weekend.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:49 schreef essnhills het volgende:
Mijn huis is bijna ontkerst
Gelijk stuk minder gezellig
Heb maar kaarsjes aangestoken ter compensatie
Ja daar sta ik om bekend natuurlijkquote:
Dit kan ik ontkennen noch bevestigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar sta ik om bekend natuurlijk
Ik zie het, het vriest hier nog net nietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:14 schreef Nattekat het volgende:
De vorstgrens heeft zojuist de noordelijke provincies verlaten. Marknesse in de Noordoostpolder is het eerste meetstation dat slachtoffer wordt van het inkomende overmorrow.
Werd tijd, want buienradar verwachtte dat die grens nu al Amsterdam zou naderen eerder vandaag.
Boeiend. Hier blijft die voorlopig nog staan.quote:
Ga eens gewoon werken ipv je constant druk te maken over de sneeuw.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:14 schreef Nattekat het volgende:
De vorstgrens heeft zojuist de noordelijke provincies verlaten. Marknesse in de Noordoostpolder is het eerste meetstation dat slachtoffer wordt van het inkomende overmorrow.
Werd tijd, want buienradar verwachtte dat die grens nu al Amsterdam zou naderen eerder vandaag.
Wordt dat niet gewoon op de kazerne geleverd?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Net stad en land afgereisd om nieuwe brandweerkleding op te halen. Enige dat ik bij thuiskomst had was een broekKan volgende week de reis opnieuw maken.
Ik ben verplicht om het af en toe te checken omdat ik nog naar huis moet kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:19 schreef dud0r het volgende:
Ga eens gewoon werken ipv je constant druk te maken over de sneeuw
Dat was snelquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Tadaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Boeiend. Hier blijft die voorlopig nog staan.
[..]
Normaal wel, maar omdat ik de enige ben die dit nodig heeft is het makkelijker als ik zelf langs de leveranciers ga om te passen en in 1x de juiste maat mee te nemen. Alleen hadden ze precies mijn maten niet op voorraadquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wordt dat niet gewoon op de kazerne geleverd?
Ja dinsdagavond meteen maar afgerondquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was snel![]()
Kan aanraden, het is weer een vermakelijke en informatieve editie
Hij is weer leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:09 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo maar weer eens The Pitt verder kijken. @:cherrylips
er zit thuis toch niemand op je te wachten. als je om 22.00 een keer thuis komt is het ook goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben verplicht om het af en toe te checken omdat ik nog naar huis moet kunnen
ah oke.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normaal wel, maar omdat ik de enige ben die dit nodig heeft is het makkelijker als ik zelf langs de leveranciers ga om te passen en in 1x de juiste maat mee te nemen. Alleen hadden ze precies mijn maten niet op voorraad
Ik gebruik Buienradar al een tijd niet meer. Klopt echt zovaak niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het sneeuwt bij Schiphol.
Buienradar is ook echt zo'n onbetrouwbaar kutplatform soms.
je bent zelfquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:38 schreef dud0r het volgende:
er zit thuis toch niemand op je te wachten. als je om 22.00 een keer thuis komt is het ook goed.
Ik moet van Lilak zeggen dat ze ook cardio heeft gedaan net.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:39 schreef Nattekat het volgende:
En nog betrouwbaardere bronnen melden mij dat het thuis ook al sneeuwt.
Nou, tijd om een slaapzak te regelen.
geen enkele weersvoorspellingsdienst kan shit lange tijd goed voorspellen..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik Buienradar al een tijd niet meer. Klopt echt zovaak niet.
Ik gok zo dat we straks nog 30 berichten over de sneeuw krijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss je naam veranderen in DramaKat
Ook op het moment zelf klopt het vaak niet. Stond er dat het droog is terwijl het aan het regenen is of andersom.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
geen enkele weersvoorspellingsdienst kan shit lange tijd goed voorspellen..
ik ga altijd uit van een "ongeveer" weerbeeld
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:38 schreef dud0r het volgende:
er zit thuis toch niemand op je te wachten. als je om 22.00 een keer thuis komt is het ook goed.
ik kan niet zeggen dat dit vreemde reacties zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss je naam veranderen in DramaKat
ga danquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik moest nog naar het centrum
klinkt goedquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:41 schreef mschol het volgende:
spullen voor een hamkaas witlofschotel gehaald
hier meestal welquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook op het moment zelf klopt het vaak niet. Stond er dat het droog is terwijl het aan het regenen is of andersom.
geen sneeuw meer te zienquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gok zo dat we straks nog 30 berichten over de sneeuw krijgen.
Mosterdsausjequote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een hele tijd geen zin om echt dingen te volgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |